Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Pomoc adminov pri riešení problémov na modrom koníku

zuzinabila
30. júl 2014

cakam na odpoved od admina uz tyzden,vlastne dokopy uz aj dva.neviem,ako to tu funguje,ale platim si casto clenstvo za inzerciu a teda ocakavam aj akusi pomoc z ich strany pri rieseni pripadnych problemov.
od zakaznicky som dostala negativne hodnotenie ako pomstu .rezervovala si u mna tovar,dlho sa neozyvala ,lebo bola v nemocnici a poprosila o dalsiu rezervaciu,samozrejme som jej vysla v ustrety.ale ani druha rezervacia nedopadla dobre,pretoze ju odignorovala.ked som jej za tuto druhu nezaplatenu rezervaciu udelila negativne hodnotenie,dostala som ako odplatu ja od nej,co si myslim,ze je absolutne neferove vraj som nespolahliva,lebo jej meskala vyplata-citujem...).bola som ustretova,chapava,ale toto som uz vnimala ako neferove z jej strany,lebo o meskajucej vyplate sa mi nezmienila a hrala mrtveho chrobaka,samozrejme,kym som jej neudelila to hodnotenie,vtedy sa prebudila.admin moj dotaz nepochopil,pretoze predpokladam,ze tomu ani nevenoval pozornost,celu situaciu pochopil nespravne a mam si to s nou riesit ja.to je v tejto situacii nemozne,preto som sa obratila na ADMINA
situacii ako tato sa tu deje vela,aj teraz som cakala splatbou za tovar skoro 3 tyzdne,vraj platba tri krat nepresla.dokonca vraj posielana priamo v banke.tiez sa mi to zda velmi malo pravdedobne,ja tovar neposuniem dalej inym zakaznikom a cakam ako cvok na platbu 3 tyzdne a nespolahlivi zakaznici si tu robia zo slusnych predajcov srandu.nemam ani odvahu znova udelit nejake negat.hodnotenie,lebo mozem cakat odplatu.a co je najhorsie,admini s tym nic nerobia,resp.im to trva niekolko tyzdnov,ako aj teraz,kym sa nieco pohne.som z tohto portalu nesmierne sklamana,lebo inzerujem aj inde a vzdy dostanem zo strany adminov v takychto pripadoch promptnu pomoc.vacsinou do 2 pracovnych dni,nikdy som dlhsie necakala,kym niekto zakroci v takychto situaciach .ake su Vase skusenosti tu na MK v podobnych situacich?mam sa obratit na lamparen?emoticon

anuska74
30. júl 2014

Asi sú na dovolenke 😢 , druhá vec takúto situáciu si aj tak asi musia overiť na obidvoch stranách nie?

zuzinabila
autor
30. júl 2014

maju celu nasu konverzaciu k dispozicii,pretoze ako admini k nej maju pristup,takze s overenim nie je problem.

fialoocka
30. júl 2014

@zuzinabila no tým by som si nebola až taká istá, že majú prístup k súkromnej komunikácii pokiaľ im ju neskopíruješ a nepošleš....ja som mala z ničoho nič bloknutý učet bez upozornenia. Mala som práve rozbehnutý obchodík a čakala som na peniaze. Keďže mi účet stopli a žiadala som, aby mi z mojej konverzácie aspoň adresu poslali, pretože peniaze mi medzitým prišli na účet dostala som odpoveď, že oni nemajú prístup ku konverzácii....ešte dobre, že mi baba vtedy poslala z iného účtu peniaze, ale nevkladala priamo v banke. Peniažky som vrátila späť na účet z ktorého prišli. Inak by som nevedela kam ich poslať......ale ako vravím, to bolo cca pred 2-3rokmi...možno teraz majú prístup.....juuuj ako tatar som to napísala..... 🙂

zuzinabila
autor
30. júl 2014

maju,lebo sa vraj riadil nasou komunikaciou,ktoru ale zjavne nedocital do konca

tvojezlatko
15. aug 2014

Ja som tiez uz tyzden riadne vytocena. Herecka dostala peniaze a dodnes nemam nic...ani vyjadrenie. Vraj mam byt trpezliva a herecka sa mi tu vyhraza a zverejnuje moje udaje! Je mi na grc! A ze "matky"

adri266
15. aug 2014

@tvojezlatko no poviem Ti, ze viacere, co tu predavaju, matkami nie su, len sa tu prizivuju 😠

tvojezlatko
15. aug 2014

@adri266 akoze clovek sa snazi, dokonca som kopec veci darovala....nech to nemusim doma opatrovat a potom pride jedna a pose.e cely dojem.

janulienkamm
15. okt 2014

Dobrý deň, prosím o radu. Pani si u mňa kúpila koníka, ktorý bol funkčný a rozprával po slovensky.
Pred odoslaním som ho kontrolovala a zabudla som jej pribaliť kryt na baterky. Poslala som jej ho doporučene náklady na poštovné 2.15e. Pani sa rozhodla že ho nechce že nemá kryt. Ja som sa jej ospravedlnila a bola ochotná kryt poslať na vlastne náklady. Ona už koníka nechce že je vraj poškodený a že rozpráva po česky. Posunula to adminovi s tým že koník je nefunkčný a česky a ona chce slovenského, že ona si zisťovala že tieto koníky sú len v českom jazyku, čo nie je pravda našla som na internete v slovenskom jazyku a aj v anglickom poslala som je stránky kde , bol i v maďarskom jazyku ale teraz ho neviem nájsť. Bola som ochotná zobrať koníka naspäť lebo nemám chuť sa s touto pani naťahovať ale moje podmienka bola že náklady poštovne bude znášať ona. Admin mi písal že to mam vyriešiť tak som dala riešenie že ho vezmem ale na jej náklady, ona ale nesúhlasí a ostalo ta na mŕtvom bode. Adminovi písala že nefunguje a mne že funguje, keď som sa pýtala admina ako bude postupovať ak sa mi vráti koník nefunkčný tak ma odbil že to je skoro takto uvažovať. Admin mi navrhol aby som jej vrátila peniaze aj s poštovným späť inač ma zablokuje , tak to je super dohoda. Ak sa nedohodneme a on ma zablokuje na ako dlho to je , myslím že dohoda si nebude nakoľko náklady na poštovne neuhradím .

zuzca28
15. okt 2014

@zuzinabila Ahojky...no ja tu tiež riešim podobný problém a vieš čo je zaujímavé? Že práve tej čo mala byť "potrestaná" alebo ako to nazvať admin vyhovel a mne vôbec ani neodpovedal 😒

bibi752
20. okt 2014

Ahojte, potrebujem pomoc. Písala som adminovi a nereaguje. Menila som sim kartu a preto chcem pozastaviť platenie za službu Bazar plus. Mám nové číslo a staré je neexistujúce. Písala som sms na 8765 stop bazar z nového čísla - a uviedla som to staré číslo, ktoré už neexistuje, no systém sa vždy správa tak, ako keby mi za ten bazar plus bolo vždy sťahované. A odpovedá, že sms nebola akceptovaná. Trvá to už tretí týždeň. Pomôže mi niekto? Budem veľmi vďačná. 😉

janah30
20. nov 2014

ahojte mamicki ako dostanem pomoc od admina od jednej mamicky som si objednala bundu a za 6 tyzdnou mi napise ze nema ju skladom ani bunda ani peniaze vobec neodpisuje viete mi niekto poradit 😠 😠 😠 😠

Tu začni písať odpoveď...

Odošli