Priateľ mi nedovolí psa.

19. mar 2020

Ideme kupovat 2 izbovy byt ktory ma rozlohu skoro 50m2. Pracujem ako zdravorna sestra tym padom robim na smeny. Velmi by som chcela psika aby som mala partaka na sport. Moj priatel s tym absolutne nesuhlasi pricom jeho rodicia psa maju a moji rodicia tiez. Kebyze chcem ja neviem dogu jeho obavy chapem ale ja chcem yorksira alebo civavu aby sme ho mohli vsade bravat zo sebou alebo maleho krizenca. On si mysli,ze pes do bytu nepatri ale chce macku. Ja zas s tym nesuhlasim lebo smrdia a beha to vsade (navyse sme jednu doma maly a nol to neskutocny smrad ako ta macka pachla dokonca aj priatel povedal,ze je tam smrad peicom som to kazdy den drhla a dezinfikovala). Staci ked vidim ako sa sestre po kuchynskej linke medzi jedlom prechadza ich kocur alebo ked u nich jem a otrca mi hlavu az do taniera. Priatel miluje macicky ja mam tiez rada macicky ale chcela by som psa. Ako mam argumentovat? Ako ste vy presvedcili svoje polovicky. Ja viem ze kebyze mame psika doma zamiluje si ho ebo aj tu macicku si zamiloval

deti95060810
19. mar 2020

ja by som prehodnotila vzťah či sa k sebe hodíme...😉 po týchto žabomyších vojnách.

zooeynka
19. mar 2020

Ani jedno do bytu, fuj

petkaaa
19. mar 2020

Chceš psa ako parťáka na šport - čivavu? Prosím ťa povedz ako ti bude čivava parťák na športu 🙂 Pre mňa je pes v byte absolútne NO WAY. Mačku nechceš lebo behá všade? A pes čo si myslíš, že bude mať miesto 20x20 cm a tam bude? Nechcela by som v byte ani jedno - ani psa, ani mačku.

metuzalem
19. mar 2020

mne by tiez vadilo mat v byte psa alebo macku, hoci zvierata milujem. Tiez by som to partnerovi nedovolila, ak ak ma partner miluje, pochopil by to.

siasis
19. mar 2020