Problém so skúškou v 3. ročníku na vysokej škole

karen1371
15. jan 2015

Zdravím,
som dennou študentkou 3. ročníka na vysokej škole a mám problém urobiť jednu povinnú skúšku. Mám posledný termín, nehovorím, že ho nespravím, práve naopak budem sa snažiť z plných síl ale vždy si radšej nechávam alternatívy. Aký je postup ak neurobím skúšku v zimnom semestri ani na 3-tí krát ? hrozí mi hneď vyhadzov alebo sa to ešte dá nejako vyriešiť ?
ďakujem z odpovede

stary_ujco
15. jan 2015

Predmet si zapises znova a opakujes o rok. Ak je povinny k bc. titulu, tak sa ti o rok posunu statnice.

melesmeles
15. jan 2015

@karen1371 poziadas si o dekansky termin...informuj sa na studijnom oddeleni. drzim palce 🙂

ivka225
15. jan 2015

@melesmeles Nieco ako dekansky termin uz peknych par rokov neexistuje.

maria1989
15. jan 2015

@karen1371 informuj sa priamo vo svojej škole.

melesmeles
15. jan 2015

@ivka225 nemam cerstve info...to bude asi tym, ze som skoncila uz peknych par rokov dozadu 🙂

kiki68
15. jan 2015

ale existuje casto aj ten dekansky, zalezi velmi od vedenia katedry. Vsetko sa da ked sa chce inak povedane 🙂
Kedze si v 3. rocniku ak by si to nedala tak stale sa to da preniest, takze o rok sa posunu statnice, to uz budes len tento jeden predmet robit a teda statnicovat. Akurat je to strateny rok,takze vacsinou sa to nejako tak da,aby to clovek spravil. Ked je to nieco dolezite bud to vyskoci na statniciach alebo nie.

heni79
15. jan 2015

@kiki68
Dekanský termín ako taký v kreditnom systéme štúdia neexistuje. Ak študent aj z milosti náhodou dostane termín navyše, je to iba čierny termín. Nie dekanský! 😅

kiki68
15. jan 2015

@heni79 tak cierny to je uplne fuk co to je, hlavne ze nejaky je,ne? 🙂 ja som ho nikdy nepotrebovala riesit,ale volali to tak, hoci to uz podla mna pred par rokmi tiez neexistovalo. Cert to ber,ale viem,ze ked sa chcelo,tak sa vyslo v ustrety.

kiki68
15. jan 2015