Problémy s počítačom

actimela
22. jún 2014

☹ Prosim o radu uz som z toho nestastna..Mame pocitac asi 3roky a v poslednej dobe cca asi 2 tyzdne sa mi po otvoreni hociakej stranky zobrazi mnozstvo reklam,sama od seba sa mi otvori ina stranka atd.V pocitaci som laik tak prosim o kazdu radu a budem vdacna.Uz dlhsiu dobu sa nepodarilo windowsu vyhladat nejake aktualizacie 😒

mawka
22. jún 2014

@actimela ak mas windows XP, tak uz neaktualizujes, XP uz skoncili komplet. tie stranky, mas nejakeho trojskeho kona alebo nejaky malware. preinstaluj si antivirovy program, neviem aky pouzivas, ja mam avast a detekuje mi kazdu zlobu. ale idem ja uz preinstalovat kompletne OS na Linux Mint. trosku ine ako window, ale bezpecnejsie. a v linuxe funguju aj IB, aj chrome, aj ostatne veci, uz aj antiviraky su pre linux dostupne. linux je navyse zadarmo. windowsov mam plne zuby po 15 rokoch. derave su ako slak.

natuska87
22. jún 2014

Dobre si jej poradila, ale trosku "lopatistickejsie", ved napisala, ze je laik...

adri266
22. jún 2014

@actimela toto sme mali aj my isty cas, pomohlo to, ze som prestala pouzivat Google chrome, ale pouzivam operu. Mne to robilo tak, ze som napr klikla na nejaky link a namiesto stranky na modrom koniku mi skocila stranka napr na stavkovanie. Alebo namiesto reklam, ktore su tu teraz, som mala milion takych blikajucich reklam.
Kdesi som citala, ze existuje taky program, stop advert /teda zastavit reklamy/, ale neviem uz presne.

adri266
22. jún 2014

@actimela a najlepsie by mozno bolo ist dat preinstalovat a vycistit pocitac k odbornikovi. PO dvoch rokoch by sa to aj patrilo 🙂

kaktusik007
22. jún 2014

@mawka ak ma 3 rocny komp, xpcka to nebudu ;)

@actimela najprv odstranit docasne subory. Ak nepomoze, tak ideal vsetko zazalohovat a nanovo spravit cistu instalaciu systemu. U windows praca na pol dna, ale ak absolutne netusis o com pisem - tak pruser, laikovi sa v tomto tazko radi. ;)

adri266
6. júl 2014