Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Rozdelenie hodnotení na bazáre na kladné a záporné

mam4
4. sep 2012

Ahojte maminy, aj vas uz napadlo ze rozdelenie hodnoteni mali admini spravit na negativne a pozitivne aby boli prehladne, pretoze ak ma niekto vyse 200 hodnoteni tak sa asi ziadnej z nas nechce citat vsetko alebo na to jednoducho nemame cas ?! Ja som nedavno mala zlu skusenost s predajcom a keby som hned videla ze ma viacere negativne hodnotenia tak by som od neho tovar nekupila, preto chcem poprosit vsetky mamicky co suhlasia s rozdelenim hodnoteni na negativne a pozitivne aby pisali adminom, bombardovali ich lebo na MK je coraz viac chamtivcov a neserioznych predajcov ... Dakujem 🙂

sisaha
4. sep 2012

@mam4 ano, urcite by to bolo lepsie, ved ono je v podstate jedno ci je niekto predajca, alebo kupujuci. LUdi zaujima ci su hodnotenia pozitivne alebo negativne

rozzika
4. sep 2012

no tie novoty 😒

mancika66
4. sep 2012

ahojte ale mne sa neukazujú všetky prečo? aj podľa mňa by to malo byť rozdelené na pozitívne a negatívne .

mam4
autor
5. sep 2012

@sisaha ano samozrejme ale predavajuci sa vie lepsie "chranit', ja napriklad neposielam tovar skor ako mi pride platba ani na dobierku neposielam, chodia tu nakupovat aj neregistrovane maminky a ja som sa uz poucila a neverim nikomu a nicomu 😅 najlepsi je osobny odber ale ten nie je vzdy mozny koli vzdialenosti... casto sa tu stava ze predavajuci opise a nafoti tovar ale v skutocnosti je zniceny a vobec nezodpoveda opisu alebo fotkam, no a kupujuci to zisti az po prevzati balicka... jasne moze sa stat ze si chybu nevsimol a po upozorneni to napravi, napriklad vrati peniaze alebo posle nahradu (uz podla dohody) ale ak to urobi viackrat tak je to uz podla mna umyslene zavadzanie a takito predajcovia by mali byt odstraneni z bazara ale stacilo by keby tie negativne hodnotenia svietili CERVENYM aby si to kupujuci HNED vsimol a rozmylel si, ci si nieco kupi ...

mam4
autor
5. sep 2012

@rozzika na novoty sa da zvyknut, hlavne ak maju zmysel 😎

ivett1
5. sep 2012

@mam4 ahoj, v podstate aj ja súhlasím, toto rozdelenie sa mi nezdá až tak "super"...aj mňa skôr zaujíma, či má záujemkyňa o kúpu alebo predávajúca (keď ja nakupujem) nejaké negatívne hodnotenie...to, či viac predáva, alebo viac nakupuje ma až tak nezaujíma...a je to fakt, že hoci aj jedno negatívne hodnotenie (ale pre mňa by to možno bolo veľmi dôležité pre zrealizovanie obchodu) medzi tými xy hodnoteniami sa stratí...veru, lepšie by bolo klasické rozdelenie na negatívne, neutrálne a pozitívne ...

mam4
autor
5. sep 2012

@ivett1 uplny suhlas 🙂 verim ze admini to coskoro zrealizuju ...

ivett1
5. sep 2012

@mam4 aj ja dúfam, lebo sa tu o tom bavíme už dosť dlho... 😉

mam4
autor
5. sep 2012

@ivett1 naozaj, a je tu uz podobna tema ?

mam4
autor
5. sep 2012

@ivett1 risesili ste to uz aj s adminmi ?

mam4
autor
5. sep 2012

@ivett1 zacala som citat tie napady, vsetky su super skoda ze nezacali zmeny s tymi hodnotkami ale postupne to urcite "vysperkuju" a my maminky uz nebudeme mat co kritizovat 🙂

thinka001
19. nov 2013

Dobry vecer, co robit predavajuca mi poslala topanky za ktore som dala 5,50e s poštou postovne nejakych 0,80e, topanky dosli poskodene, v podstate zavadzala a povedala ze si nemyslela ze mi to bude vadit, poslala som ich jej spät to je uz druhe postovne ktore som musela zaplatit, a teraz mi chce peniaze, kedze nemam ucet v banke pslat a z tej prvej sumy si odratat postovne,co znamena ze ja mam zaplatit 3krat postovne pre jej neserioznost ..da sa s tym nieco robit..

Tu začni písať odpoveď...

Odošli