icon

Sú tu opatrovateľky či au-pairky?

kathynka
14. feb 2010

ahojte dievcata...nie som na MK dlho, ale aj vdaka nemu som uz opatrovala dietatko...teraz opatrujem maleho chlapceka a chcela som sa spytat, ci su tu tiez medzi vami take...najma tie, co este nemaju vlastne deti...

teuflerin
14. feb 2010

ahoj...jasne hlasim sa.....mam 22, som studentkou a vlastne dieta este teda nemam, a uz pomaly tri rocky opatrujem malu slecnu..predtym som opatrovala dalsie deticky ale len prilezitostne.....no toto je uz trvala brigada...a onedlho mi pribudne aj chlapcek...:D

kathynka
autor
14. feb 2010

super, to sa tesim, ze si sa ozvala 🙂 ja som uz vysku skoncila...vtedy som mala tiez jedno dievcatko, ked som koncila vysku, tak sa odstahovali z BA, ale obcas ich chodim pozriet...a potom som uz mala stastie len na samych chalanov...teraz mam 4-mesacneho francuza Yoana a po veceroch 2-rocneho Lea...

sue
14. feb 2010

No...tak ja som okrem svojho bratančeka,ktorého som vychovala prakticky od narodenia do cca 9.mesiacov 🙂 😵 som opatrovala dievčatko od dvoch mesiacov do jedenástich mesiacov... bolo to na plný úväzok v BA, teraz 12.júna bude mať slečna štyri rôčky. Veľmi často a s láskou na ňu spomínam. Dúfam, že sa má dobre, je zdravá a krásne rastie.

Týmto jej posielam veľa veľa pusiniek.

kathynka
autor
14. feb 2010

ja mam yoana tiez na plny uvazok, tak som zvedava, co z neho vychovam 🙂 mna by tak zaujimalo, co s detickami robievate, kam chodievate, aky mate s nimi vztah, aky mate vztah s rodicmi...taka mala diskusia o vymene skusenosti s touto super pracou 🙂

sue
14. feb 2010

Kathynka, my sme mali krásny vzťah - aj s babkou dievčatka, aj s dievčatkom, s jej maminkou po čase ťažší...nakoľko to mala ona sama veľmi ťažké ako slobodná mamina a malá bola na mňa veľmi upnutá, trávievali sme spolu veľakrát aj 15hodín denne času...

A chodievali sme všelikde... aj materské centrá, aj ihriská, prechádzky, brávala som ju na výlety, na stretnutia s kamoškami - mamičkami v okolí...