icon

Úhrada bola urobená a balík neprišiel

avatar
cevra
20. feb 2018

Ahojte. Idem k Vám pre radu ak to sem nepatrí, tak to zmažem. Stala sa mi taká vec, že som poslala tovar pani, ktorá uhradila vopred na účet a balík jej neprišiel. Poslala som to obyčajne 2.triedou, čo mám teraz robiť? Pýtala som sa na pošte, oni s tým nič nemajú, mala som to poslať doporučene. A tá pani chce celú sumu späť aj s poštovným.

avatar
barborka93
20. feb 2018

Ak si ona žiadala obyčajne a balík jej neprišiel nie je to tvoja vina mala si zaplatiť ona doporučene

avatar
jana_eyre
20. feb 2018

a ona to chcela obycajne? ak ano, musi ratat s tym rizikom a nie je to tvoja chyba.. ja uz na to vzdy zujemcov upozornujem..

avatar
basska_b
20. feb 2018

Na toto vždy predávajúce upozorňujú, že pošlú aj obyčajne, ale na vlastné riziko kupujúceho... možno vy ste sa o tom takto nebavili. Poučenie do budúcna :( na sashe.sk ide všetko doporučene, kvôli takýmto veciam. Ale mne stratili aj doporučenu vec 😀 potom sa našla. Samozrejme bola na cieľovej pošte, len nálepka sa odlepila

avatar
jamabe
20. feb 2018

Ano, mala si zaplatit doporucene, inak je to na jej zodpovednost. Este je moznost, ze je balik na jej poste a postarka len zabudla hodit listok do schranky. Mne sa to stalo uz 2x.

avatar
ovrl
20. feb 2018

A aku mas ty istotu ze jej balicek naozaj neprisiel? Iba jej tvrdenie... Nevravim ze toto musi byt ten pripad, ale stava sa ze kupujucemu balicek pride, a on si povie ze skusi ziskat naspat aj peniaze takymto sposobom. Dovercivost v tomto pripade asi nie je namieste; ako tu uz ostatne baby pisali, ked chcela lacnejsie postovne za 2.triedu, musela ratat aj s rizikom.

avatar
sense
20. feb 2018

Pokial kupujucachcela obycajne je to na jej riziko, ako ona nema garanciu ze ty si to poslala, tynemas garanciu ze to naozaj nedostala

avatar
tropkica
20. feb 2018

ak si to ona sama ziadala alebo si ju na to dopredu upozornila tak potom ma smolu ale ked ste to vobec nerozoberali tak by bolo asi namieste vratit aspon cas zo sumy

avatar
tropkica
20. feb 2018

ozaj no a to ci ho uz ona dostala tak to je druha vec..

avatar
lujza123
20. feb 2018

@cevra skus si zavolat na postu - odkial si to posielala aj kam to malo prist, opis vzhlad balicka, meno (niekedy sa vie ten zlty listok zapatrosit v letakoch alebo ho vobec postarka neda do schranky- to sa mi uz stalo). No a pockat tie dva tyzdne, mozno sa strateny balik vrati naspat..
Ja osobne ked kupujem cez bazar drahsie veci riesim doporucene ale nejake 2 -5 eurove steky platim obycajne aj s tym rizikom

avatar
lujza123
20. feb 2018

Akurat som si spomenula ze sa mi stalo podobne, poslala som balik, baba ze stale neprisiel..no a po 2 tyzdnoch som ho mala doma naspat ako nevyzdvihnuty - tak sa posielal znova doporucene..vsetko sa moze stat, obzvlast vo velkych mestach byva na postach frmol

avatar
liza199
20. feb 2018

nechápem stanovisko pracovníkov pošty - oni s tým nič nemajú? Ako dobre, nemáš podací lístok, ale tiež si zaplatila za dopravu a ke´D sa niečo stratí, tak oni nič? WTF? 😒

avatar
dominika6
20. feb 2018

@cevra je to toho vina,kto trval na obyčajnom poštovnom..ak ona,nárok na vrátenie nemá...ak si sa tak rozhodla ty je to tvoja vina..platbu musíš vrátiť..

avatar
anulllka
20. feb 2018

Pri ziadanom zaslani tovaru obycajne nerucis ako predajca za sluzby posty.

avatar
happy31
4. sep 2019

Mne obyc neprislo uz dvakrat. 😠
Islo o veci do 5€ . Tiez oslo o detsky mobil a neprisiel. A to mam na poste rodinu. Nechala som to uz tak peniaze fuc a uz sa vyhyb poste. Co sa da znamych z i ej casti slovenska popytsm ci pojdu po to sk nie tsk nie. Hladam v okoli.