Ako vyriešiť konflikt so švagrinou kvôli jedlu?
švagriná má tri školopovinné deti, pracuje ako učiteľka, brat zomrel má nového partnera, tiež učiteľa. Žijú v dvojgeneračnom dome s našimi. Má popri deťoch, prípravy do práce, opravovaní písomiek málo času na domáce práce a varenie. Veľa krát má aj cez víkend ďalšie vzdelávanie, ale viac krát mala poznámky na úkor muža a mňa, že z jedla robíme vedu, z detí vychovávame gurmánov a potom frflú a u nich nič nejedia. Oni cez týždeň jedia v škole, večera suchá, varí iba v nedeľu také polotovary, mleté rybie mäso v trojobale, alebo plátok syra a jemnej salámy v trojobale, hranolky/ polotovar. Dnes mali suché kuracie kúsky obalené v corn flakes.
Muž má s kamarátom malú reštiku, zakladá si na kvalitnej vyváženej strave, na sezónnych surovinách. U nás sa je viac zeleniny ako mäsa. Pri deťoch sa s mužom striedame, zapája ich do kuchárskych prác, Staršie sa predbiehajú kto navarí, už aj mladšie sa zapája ochucuje o106. Aj mama sa občas preriekne, že ako dobre vedia deti,,čarovať,,s jedlom, to len spravia pár drobných zmien v jej starých receptoch, ale nechce hrotiť vzťahy v rodine. A tak keď deti sú u nás tiež skoro nič nejedia. Skúšala som ich zapojiť do prípravy, zdalo sa mi , že sa tešia, ale výsledok nezdejli. Až na tému jedla, vychádzame dobre. Mám menší konflikt so švagrinou ale kamarátky si myslia že, všetko v poriadku.Zaujím má váš názor.
Tiež nechápem,kde je problém.
ani som nedočítala. Ja len ľutujem tých vašich rodičov. Chudáci. V podstate bývajú s cudzími ľuďmi. Jediné vnúčatá sú ich
Tiez uplne nerozumiem, co riesis, ano nestravuju sa asi uplne optimalne, na druhej strane, je to jej domacnost.
Mimochodom u nas sa tiez vecer je iba sucha vecera, nie je nutne mat dve teple jedla za den. Ak zostane z obeda, v poriadku ale separe teplu veceru nevarime. A cez tyzden tiez nevarime, jeme v praci a dieta v skolke a nemyslim si, ze je moje dieta zanedbavane 🙂.