Je to búrka, alebo nám zomiera manželstvo?

16. aug 2023

Takmer 20 rokov spolu .3 deti.najmladsie má 1,5 roka . Manžel celý život pracuje ako šofér v zahraničí . Väčšinou v pondelok ráno odchádzal a vo štvrtok prichádzal . Posledný rok chodí domov až v piatok . K tomu má víkendového koníčka , kde občas berie zo sebou aj deti .
Nie je to zlý muž .ani zlý otec . Nie je u nás problém nevera ,ani alkohol , ani financie .
Napriek tomu cítim obrovskú úzkosť . Naše rozhovory sú len o práci ,deťoch a praktických veciach ,ktoré treba riešiť . Ako keby som narazila na stenu ,a neviem sa pohnúť . Po intímnej stránke síce muž by aj chcel ,no ja tam necítim to ,čo kedysi . Je to automatické , a orgazmus príde z 10 x možno raz . Necítim tu blízkosť s mužom ako kedysi .
Plánovala som s ním stráviť pár dní bez detí .tešila som sa na ten spoločný čas . Vedel ,že financie sú na to na spoločnom účte (jeho účte ,kam mi chodí rodičia ,no nám dispo.pravo ,a vždy sme ten účet brali ako spoločný .a vždy mi aj výplatu ,ktorú má v hotovosti ,položí celú na stôl ,lebo v rodine s financiami hospodárim ja )
On bez slova tie financie vybral ( dobre , nešlo o veľa ,ale bolo to 300€ určených na ubytko pre nás ) .vybral ich a kúpil si veci do auta ,ktoré používa pri jeho hobby ( nešlo o akútnu opravu ,skôr vylepšenie )
Je tomu už týždeň .nereagovala som na to vôbec . Aj ten pobyt bol môj návrh . Dnes sme spolu po 2 dňoch volali , len kôli výsledkom vyšetrenia jedného z deti .ani sa nespýtal ,či som stihla s deťmi vybaviť zubárka ,o ktorej som mu hovorila .proste nič .akoby stratil záujem . Ja mám posledné mesiace čím ďalej ,tým väčšiu hrču v hrdle .a už sa mi vlastne ani nechce mu písať ,ani volať .nechcem byť už tá iniciatívna.vzdy som sa tešila ,keď prichádzal z práce ,a bolo mi smutno keď odchádzal. No tento týždeň sa bojím ,a čakám na piatok v napätí a v strese,že budem viac plakať a on to posmešne bude zhadzovať na pms.

pininka1
16. aug 2023