Som katastrofálne žiarlivá

ela1111
20. máj 2022

Idem s kožou na tento trh, lebo nemám nikoho, kto by ma vypočul. Som katastrofálne žiarlivá, myslím si, že som asi fakt chorá na hlavu alebo ja už neviem. Hlavným kameňom úrazu sú u mna sociálne siete, konkrétne Instagram. Frajer totiž pracuje ako barman a ja žiarlim na každú jednu ženu, ktorú si pridá alebo teda začne sledovať. Žiarlim preto, lebo nerozumiem, na čo to je dobré, pridávať si zákazníčky, aj keď mi to vysvetľoval už pár krát, mne to vysvetlenie nestačí. Vraj, kvôli rezervaciam a že on na tom nevidí nič zlé, že nemám prečo žiarliť, ze kľudne si môžem pozrieť jeho mobil a že ak by ho aj niekto kontaktoval v inej súvislosti, tak by som mu mala veriť, že by na to ani len nereagoval. Ale ja už len pri tej predstave, že s niekym kecá a vymieňa si kontakty idem zošalieť :( prosím vás čo si myslite o takomto type žiarlivosti? Nikdy predtým som taká nebola, môj bývalý bol totálny žiarlivec a preto sme sa aj rozišli, lebo mi kontroloval počet priateľov na fb, kontakty v mobile, všetko mu bolo podozrivé a stále sa ma vypytoval nezmyselné otázky, špehoval kto mi píše a striehol na mobil deň noc, vrtal sa v minulosti atd. Ja taká nechcem byt, nechcem ho stratiť, chcem mu veriť, pretože mi nedáva iné príčiny na to, aby som žiarlila. Som smutná sama zo seba, raz si myslím, ze nemám dôvod žiarliť na nejaký Instagram a druhý deň ma chytí totálny amok, lebo zase si niekoho pridal. Bývame spolu, nikam bezomna nechodí, myslím si, ze je so mnou ako so ženou spokojný, ja skratka nerozumiem čo sa to so mnou stalo. Ako sa mám toho zbaviť? Prosím dajte nejakú radu, neodsudzujte ma.

marianarem
21. máj 2022