icon

Čím by ste chceli byť, ak by ste sa mohli zvona rozhodnúť?

mirkava
8. feb 2023

Určite by som chcela byť lekárka, namiesto toho som študovala ekonomický smer... no co už čas nevrátim 🤔

Strana
z3
kvetinka75
8. feb 2023

@mirkava podobne, teraz mi zostáva už ,,len,, sestra. Ale lepšie ako nič.

bullinka
8. feb 2023

Lekárka, zdravotna sestra. Keby bolo keby.

stanulienkat
8. feb 2023

Rentierka😁

svpf
8. feb 2023

@mirkava som sestra ale keby môžem vrátiť čas študujem medicínu a konkrétne psychiatriu😁 ďalším mojim snom je mať vlastné kvetinárstvo a ďalším je záhradný architekt🤣 nooo to mám na niekoľko životov😁

emasss111
8. feb 2023

@mirkava presne ako ty, vyštudovala som a aj pracujem v ekonomickej oblasti, ale keby môžem vrátiť čas, idem na medicínu 🙃

mirkava
autor
8. feb 2023

@svpf to kvetinárstvo sa ešte dá 😉

buberova
8. feb 2023

Účtovníčka... Hneď po škole ísť niekde na junior pozíciu, potom na senior samostatnú účtovníčku a potom napríklad audity..

mirkava
autor
8. feb 2023

@stanulienkat 😊👍

svpf
8. feb 2023

@emasss111
@mirkava dievčence inak aj ja som študovala ekonomickú🤣 to chceli rodičia ale mňa to vrcholne nebavilo a na konci tretieho ročníka som si podala prihlášku na zdravotnú a urobila prestupové skúšky...stratila som rok ale mám odbor ktorý ma baví a napĺňa(rodičia takmer dostali infarkt ale prežili🤣🤣🤣)

tiezjedna
8. feb 2023

tým, čím som😉

mirkava
autor
8. feb 2023

@svpf mňa ekonomika bavila 😒. Teraz si viem predstaviť seba ako lekárku, mám viacero špecializácii ktoré by ma zaujímali.

svpf
8. feb 2023

@mirkava aké prezrad? Inak super téma🙂😊

mirkava
autor
8. feb 2023

@tiezjedna šťastný človek 😊

simonettasimonova
8. feb 2023

@mirkava učiteľka v škôlke ..možno v ďalšom živote 😔

kvetinka75
8. feb 2023

@svpf no vidíš, ja som to až po 25rokoch zmenila. Ale stojí to za to. Zaujímavé, koľké z nás majú ekonomickú a ťahá ich to na zdravotnú. Medina už nie, ale sestrou ešte každá môže byť