icon

Krém Belakne na akné a následné pálenie a začervenanie pokožky.

avatar
lennkka17
6. nov 2019

Ahojte. Máte niekto skúsenosti s krémom Belakne na akné? Začala som ho používať na predpis od kožnej a po pár dňoch má páli pokožka keď si na ňu dám akýkoľvek krém alebo len odličujem pleťovou vodou. A mám aj trochu červené na určitých miestach a veľmi vysušené. Teraz neviem či ho mám úplne radšej vysadiť alebo len menej natierať, lebo na akné mám pocit že pomáha. Ďakujem za radu

avatar
calendula321
•
6. nov 2019

Skús si ten krém dávať postupne, s krátkymi prestávkami, aby si pokožka zvykala. Až po nejakom čase si ho natieraj každý deň.

avatar
dextella14
•
6. nov 2019

moze byt lokalne podrazdenie
skuste najprv raz za dva dni
nasledne si mozte nakremovat aj tvar nekomdeogennym hydratacnym kremom

Dr derm

avatar
lauxx3
•
6. nov 2019

ahoj ja som ho používala a vôbec som nesmela na slnko, odličovala som sa len s kokosovým olejom a v den ked som si davala krem som si nedávala makeup pretože ten krém odstráňoval vrchnú vrstvu pokožky a nechcela som tam zaviesť viac bordelu

avatar
lennkka17
autor
•
6. nov 2019

@lauxx3 a to je normalne ze odstranuje vrchnu pokozku?

avatar
dextella14
•
6. nov 2019

@lennkka17 neodstranujw vrchnu vrstvu pokozky
Zrychluje obnovu buniek epidermy
Je to normalne schvalene lokalne antiaknozne liecivo

avatar
lauxx3
•
6. nov 2019

@dextella14 heeeej? no dobre vedieť, mne toto povedala kožná