Služby
Záleží vám na kvalitných službách, adekvátnom prístupe a výslednej spokojnosti? Poďte na istotu a prečítajte si reálne skúsenosti so službami rôzneho druhu. Pretože dvakrát meraj a raz rež platí pri službách dvojnásobne.
Nové v kategórii Služby (128)
Najnovšie články
Hodnotenia a skúsenosti so službami
Najnovšie hodnotenia
Invia.sk
Nikdy viac Invia!
My sme sa s Inviou vybrali do tureckého Kemeru. Krásne destinácia, pripomína Maďarsku, aké to je posledné pozitívum, ktoré môžem vyjadriť. Hotel otrasný. Štvorčlenná rodina zo Slovenska, ktorá prišla s našou skupinou, bola ubytovaná v dvojpostelovej izbe s pristelkou. Na otázku kde má späť druhé dieťa, dostali odpoveď, že s rodičmi v posteli. Izba nebola upratané, po chvíli im chyžná prieniesla posteľné prádlo, aby si ich vymenili sami. Raňajky All inclusive pre celý hotel desať kúskov chleba, pár varených vajec a pár rajčín. Tí čo prišli o desať minút neskôr, nenašli nič. Persinal na ich sťažnosť odpovedal, že mali prísť skôr. Nápoje boli tak pol hodinu po raňajkách a vybavené. V bazéne bola úplne zelená voda, zrejme preto, že personál sa v ňom kúpal komplet obleceny.
Vrcholom bolo, keď nám recepčný na tretí deň oznámil, že sa máme z hotela vysťahovať, lebo cestovka za nás pobyt nezaplatila. Na otázku kam pokročil plecami.
Volala som do Indie. Povedali aby sme čakali, že sa ozvú. Po troch hodinách som určovala riešenie, dozvedela som sa, že nemam vyvolávať. Do jednej popoludní sme s batožinou sedeli na recepcii, potom prišiel taxík a odviezol nás do iného hotela. Tam bolo všetko OK. a boli sme spokojní. Na tretí deň ráno ráno sme sa dozvedeli, že sa sťahujeme späť.
Všetky tri slovenské rodiny sme na mieste s delegátmi napisali reklamáciu. Po návrate som kontaktovala Inviou. Klasika, my nič, my muzikanti, len sprostredkujeme, obráťte sa na cestovku.
Obrátili sme sa, na súd, kde sme spor vyhrali a Invia musela platiť.
Takže radšej nikam necestovať, ako s touto podvodníčky bandou! Divím sa, že ešte neskrachovali.
Vrcholom bolo, keď nám recepčný na tretí deň oznámil, že sa máme z hotela vysťahovať, lebo cestovka za nás pobyt nezaplatila. Na otázku kam pokročil plecami.
Volala som do Indie. Povedali aby sme čakali, že sa ozvú. Po troch hodinách som určovala riešenie, dozvedela som sa, že nemam vyvolávať. Do jednej popoludní sme s batožinou sedeli na recepcii, potom prišiel taxík a odviezol nás do iného hotela. Tam bolo všetko OK. a boli sme spokojní. Na tretí deň ráno ráno sme sa dozvedeli, že sa sťahujeme späť.
Všetky tri slovenské rodiny sme na mieste s delegátmi napisali reklamáciu. Po návrate som kontaktovala Inviou. Klasika, my nič, my muzikanti, len sprostredkujeme, obráťte sa na cestovku.
Obrátili sme sa, na súd, kde sme spor vyhrali a Invia musela platiť.
Takže radšej nikam necestovať, ako s touto podvodníčky bandou! Divím sa, že ešte neskrachovali.
Invia.sk
Storno zájazdu a naťahovačky s tým
Invia je jedna o blbovačska agentúra komunikácia s ňou je na úrovni otras proste otraz nasľubujú a jak príde vlastne na to že my sme si objednávali zajazd v novembri 9.11 konkrétne na január 4 januára do 11 januára pod dvoch dňoch sme zrušili zájazd storno na počítali nám 15 % z celkovej sumy aj keď sme zálohu zaplatili zatiaľ niečo do 500 € a akože už aj z poistením. 15% celkovej sume čo vychádzalo 350 € skúšali sme sa dohodnúť aby nám ponúkli niečo náhľadne,napr dovolenku nejakú iny datum nič so všadeľ nas vysmiali že to sa nedá lebo to nieje možné, vyhovárali sa žiadna pomôcť žiadna ústretovosť nič. Dôvod toho prečo rušíme dovolenku ani nikoho zaujímavo proste nedá sa a dovidenia nakoniec sme ešte chvalabohu malý 80 % kryte z axi ktoré nám doktorka potvrdila pretože tam bol zdravotný problém môjho syna v podstate len to že mu krváca cez nos a a vlastne nemohol letieť 4h do Egypta proste do AXI sme poslali v pondelok utorok sme mali peniaze na urče, nebol žiaden problém. Ale toto tie doťahovačky s inviou vôbec najpr doprosit sa aby nám poslali protokol storná zajazdu dlho som sa musela nervacit. Ptom aby nám vrátili ten preplatok ktorý nám akože malý z tej sumy vrátiť , to bol ďalší prúser to vlastne musíte podať žiadosť, dobre tak sme povedali žiadosť o človek čaká že je to odoslané poddané, týždeň nič a volám tam nebolo to odoslané jak nebolo odoslané bola akože to potvrdené odkliknuté teraz tam volám zase že vlastne čím to došlo im to nedošlo jaj čiže jak treba stiahnuť a majú na vrátenie ďalšie 30dni. proste idioti na nervy v živote už nikdy #INVIA
Plná Peňaženka
Naozaj sa da fajn usetrit
Plna penazenka je fakt za mna super vec. Hlavne teraz pred vianocami, tak tam kupujem vacsinu darcekov a sice su to male sumy, ktore sa vracaju, no ten kumulativny efekt je super.
Chce to len naozaj si na to zvyknut. Zo zaciatku sa mi stavalo, ze som nieco kupila a potom som si buchala hlavu, ze preco nie cez plnupenazenku.
Potom som si nainstalovala to rozsirenie do vyhladavaca a to je podla mna uplny game changer. Na akykolvek eshop som prisla, tak ma to upozornilo, ze s nimi spolupracuju a tak odvtedy uz nepridem naozaj o ziadne paniaze, ktore som mohla ziskat spat.
Priklad, teraz som cez BENU kupovala Arko Defenses 3 kury. Spolu ucet 50 Eur,.. a vratia mi spat nieco cez 2 Eura. a to, ze ten vyzivovy doplnok je celkovo na nete lacnejsie oproti kamennej lekarni o dobrych 6 Eur na kuse. Cize v kamennej lekarni by som za to zaplatila 69 a takto, tym ze je to online a este aj cez plnu penazenku 48.
Chce to len naozaj si na to zvyknut. Zo zaciatku sa mi stavalo, ze som nieco kupila a potom som si buchala hlavu, ze preco nie cez plnupenazenku.
Potom som si nainstalovala to rozsirenie do vyhladavaca a to je podla mna uplny game changer. Na akykolvek eshop som prisla, tak ma to upozornilo, ze s nimi spolupracuju a tak odvtedy uz nepridem naozaj o ziadne paniaze, ktore som mohla ziskat spat.
Priklad, teraz som cez BENU kupovala Arko Defenses 3 kury. Spolu ucet 50 Eur,.. a vratia mi spat nieco cez 2 Eura. a to, ze ten vyzivovy doplnok je celkovo na nete lacnejsie oproti kamennej lekarni o dobrych 6 Eur na kuse. Cize v kamennej lekarni by som za to zaplatila 69 a takto, tym ze je to online a este aj cez plnu penazenku 48.
Plná Peňaženka
Prečo je Plná Peňaženka najlepší portál pre online nákupy?
Ja 99% vianočných darčekov, a vlastne všetkého ostatného, nakupujem online. Je to o praktickosti a šetrení času. S dvoma deťmi, ktoré sú so mnou prakticky stále, je pre mňa naozaj obtiažne nájsť si čas a ísť do kamenných predajní bez nich, navyše to jednoducho ani nemám rada. Online môžem v kľude porovnať ceny, vybrať si tú najlepšiu ponuku a často narazím aj na zaujímavé zľavy. Jednoducho mi tento spôsob maximálne vyhovuje.
Keď som sa dozvedela, že existuje spôsob, ako dostať nejaké percentá z utratených peňazí za nákupy späť, veľmi som sa potešila. Priznám sa, spočiatku som sa bála, či nejde o nejaký podvod. Tieto obavy boli, našťastie, úplne zbytočné. Úprimne, bez Plnej Peňaženky už nekupujem takmer nič.
Plná Peňaženka je najväčší cashback portál na Slovensku a v Česku, ktorý mi vráti časť peňazí z mojich nákupov. Aj keď tam, samozrejme, nie sú úplne všetky e-shopy, tie moje top, z ktorých nakupujem pravidelne, tam nájdem.
Ako jediný cashbackový portál majú spoluprácu aj s Alzou, kde nakupujeme často. Pravidelne nakupujem online aj v lekárňach. Vždy sú tam ceny lepšie, ako v tých kamenných a ešte mi aj vrátia percentá s minutých peňazí späť. Kto má deti vie, že keď nás doma skolí nejaká viróza, tak sú to naozaj dosť vysoké sumy, ktoré nechávam za lieky či výživové doplnky. Plná peňaženka spolupracuje s 12 lekárňami.
Pri kúpe vianočných darčekov teraz naozaj môžem veľmi pekne ušetriť, či už kúpim kozmetiku na Notine, oblečenie v Sinsay, hračky na 4kids, tvorivé sety na Agátin svet. Tento rok nás čaká aj kúpa novej lyžiarskej výbavy pre deti, takže sa teším, že na plnej peňaženke je aj Sportisimo.
Takto by sa dalo pokračovať ešte dlho. V skratke, výber obchodov majú naozaj obrovský. Na Slovensku má portál viac ako 700 a v Českej republike viac ako 1100 e-shopov. Navyše, služba je zdarma a bez akýchkoľvek poplatkov. Je skvelé, že funguje aj v Česku, takže ak mám nejaké obľúbené e-shopy v Českej republike, je super zaregistrovať sa aj tam.
Princíp fungovania je veľmi jednoduchý. Najprv sa zadarmo zaregistrujem. A hneď na začiatku môžem získať skvelý bonus za prvé nákupy, čo je super štart pre nových zákazníkov. Všetky podrobnosti a podmienky sú samozrejme uvedené priamo na webe. Keď chcem nakúpiť, vyhľadám si obchod na portáli, prekliknem sa na e-shop a nakupujem úplne normálne, ako som zvyknutá.
Veľmi oceňujem aj doplnok do prehliadača (lištička), ktorý mi sám pri návšteve e-shopu pripomenie, že si môžem aktivovať cashback. Čo je však ešte lepšie, zároveň mi hneď ukáže, či sú pre daný e-shop dostupné nejaké zľavové kódy alebo špeciálne akcie. Vďaka tomu už nemusím chodiť na portál a nepremeškám žiadnu odmenu ani extra zľavu. Pre tých, ktorí nakupujú hlavne cez mobil, je k dispozícii aj mobilná aplikácia, čo je pre mňa ďalšie veľké plus.
Po nákupe vidím svoju odmenu ako čakajúcu. Je to logická ochrana pre e-shop, pretože produkt môžem vrátiť, a preto musí moju odmenu najprv potvrdiť. Až keď sa tak stane, odmena sa pripíše ako potvrdená a môžem si ju okamžite nechať vyplatiť na svoj účet.
Keď som už taká spokojná, rada Plnú Peňaženku odporúčam aj kamarátom. Okrem dobrého pocitu, tak je tam aj zištný dôvod. Za každého známeho, ktorý sa cez môj odkaz zaregistruje, dostanem 8 € hneď, ako on nazbiera prvé odmeny. Môžem si takto prilepšiť až o 200 € za odporúčania, čo je skvelý bonus k mojim vlastným ušetreným peniazom!
Plná Peňaženka má aj veľa svojich vlastných marketingových akcií a súťaží, ktoré nikde nenájde. Konkrétne ma baví ich Vianočný kalendár, ktorý spúšťajú v novembri, kde je každý deň prekvapenie v podobe exkluzívnych vyšších cashbackov alebo súťaží o vianočný bonus. Okrem toho majú pravidelné akcie ako Black Friday a Singles Day, kedy navýšené odmeny nájdem na jednom mieste.
Páči sa mi aj vernostný program, ktorý im automaticky zvyšuje bežnú odmenu. Môj záver je jasný, Plná Peňaženka je pre mňa pasívne šetrenie, ktoré sa v priebehu roka nazbiera a robí radosť. Ak nakupujete online, neváhajte.
Keď som sa dozvedela, že existuje spôsob, ako dostať nejaké percentá z utratených peňazí za nákupy späť, veľmi som sa potešila. Priznám sa, spočiatku som sa bála, či nejde o nejaký podvod. Tieto obavy boli, našťastie, úplne zbytočné. Úprimne, bez Plnej Peňaženky už nekupujem takmer nič.
Plná Peňaženka je najväčší cashback portál na Slovensku a v Česku, ktorý mi vráti časť peňazí z mojich nákupov. Aj keď tam, samozrejme, nie sú úplne všetky e-shopy, tie moje top, z ktorých nakupujem pravidelne, tam nájdem.
Ako jediný cashbackový portál majú spoluprácu aj s Alzou, kde nakupujeme často. Pravidelne nakupujem online aj v lekárňach. Vždy sú tam ceny lepšie, ako v tých kamenných a ešte mi aj vrátia percentá s minutých peňazí späť. Kto má deti vie, že keď nás doma skolí nejaká viróza, tak sú to naozaj dosť vysoké sumy, ktoré nechávam za lieky či výživové doplnky. Plná peňaženka spolupracuje s 12 lekárňami.
Pri kúpe vianočných darčekov teraz naozaj môžem veľmi pekne ušetriť, či už kúpim kozmetiku na Notine, oblečenie v Sinsay, hračky na 4kids, tvorivé sety na Agátin svet. Tento rok nás čaká aj kúpa novej lyžiarskej výbavy pre deti, takže sa teším, že na plnej peňaženke je aj Sportisimo.
Takto by sa dalo pokračovať ešte dlho. V skratke, výber obchodov majú naozaj obrovský. Na Slovensku má portál viac ako 700 a v Českej republike viac ako 1100 e-shopov. Navyše, služba je zdarma a bez akýchkoľvek poplatkov. Je skvelé, že funguje aj v Česku, takže ak mám nejaké obľúbené e-shopy v Českej republike, je super zaregistrovať sa aj tam.
Princíp fungovania je veľmi jednoduchý. Najprv sa zadarmo zaregistrujem. A hneď na začiatku môžem získať skvelý bonus za prvé nákupy, čo je super štart pre nových zákazníkov. Všetky podrobnosti a podmienky sú samozrejme uvedené priamo na webe. Keď chcem nakúpiť, vyhľadám si obchod na portáli, prekliknem sa na e-shop a nakupujem úplne normálne, ako som zvyknutá.
Veľmi oceňujem aj doplnok do prehliadača (lištička), ktorý mi sám pri návšteve e-shopu pripomenie, že si môžem aktivovať cashback. Čo je však ešte lepšie, zároveň mi hneď ukáže, či sú pre daný e-shop dostupné nejaké zľavové kódy alebo špeciálne akcie. Vďaka tomu už nemusím chodiť na portál a nepremeškám žiadnu odmenu ani extra zľavu. Pre tých, ktorí nakupujú hlavne cez mobil, je k dispozícii aj mobilná aplikácia, čo je pre mňa ďalšie veľké plus.
Po nákupe vidím svoju odmenu ako čakajúcu. Je to logická ochrana pre e-shop, pretože produkt môžem vrátiť, a preto musí moju odmenu najprv potvrdiť. Až keď sa tak stane, odmena sa pripíše ako potvrdená a môžem si ju okamžite nechať vyplatiť na svoj účet.
Keď som už taká spokojná, rada Plnú Peňaženku odporúčam aj kamarátom. Okrem dobrého pocitu, tak je tam aj zištný dôvod. Za každého známeho, ktorý sa cez môj odkaz zaregistruje, dostanem 8 € hneď, ako on nazbiera prvé odmeny. Môžem si takto prilepšiť až o 200 € za odporúčania, čo je skvelý bonus k mojim vlastným ušetreným peniazom!
Plná Peňaženka má aj veľa svojich vlastných marketingových akcií a súťaží, ktoré nikde nenájde. Konkrétne ma baví ich Vianočný kalendár, ktorý spúšťajú v novembri, kde je každý deň prekvapenie v podobe exkluzívnych vyšších cashbackov alebo súťaží o vianočný bonus. Okrem toho majú pravidelné akcie ako Black Friday a Singles Day, kedy navýšené odmeny nájdem na jednom mieste.
Páči sa mi aj vernostný program, ktorý im automaticky zvyšuje bežnú odmenu. Môj záver je jasný, Plná Peňaženka je pre mňa pasívne šetrenie, ktoré sa v priebehu roka nazbiera a robí radosť. Ak nakupujete online, neváhajte.
Castingová agentúra FAME Management Group
Zmiešané pocity
Casting bol ako na bežiacom páse,fotenie za 2 minúty bez toho ,aby to fotograf nejak usmerňoval, pár dní na to mi oznámila známa,že jej dcére písali že po foteni maju pre ňu modelingovú ponuku ,ale musí zaplatiť 400€ za book
Rayray.sk
Nie Nedoporučujem
Sú to činsky šmejdi....preto ta dlha doba čakania . Sú to podradne handry s Temu a spol. Čakala som vyše 2 mesiace na trigovicu (dar pre dceru) k narodeninam Ona si tuto stranku vybrala . A prišla hrozna handra a este aj vlastne malá....ozaj ani tu jednu ☆ si nezaslúžia !!! Hnus
Príspevok 150 eur na zuby ročne od Union zdravotnej poisťovne
Benefit rok 2025
Ako jediná poisťovňa Union neposkytuje v tomto roku zubný benefit.....z tohto dôvodu sme celá rodina prestupili do inej poisťovni
Rayray.sk
Otrasné
20.10.2025 som objednala zimnú kombinézu pre 5 mesačne bábätko , platbu som uhradila vopred. Do dnešného dňa 20.11.2025 mi tovar nebol doručený. Zo spoločnosti len posielajú emailom trápne výhovorky. V poslednej správe uviedli, že doručovania lehota môže byť až 120 dní. Vrchol. Už bude po zime a dieťa bude chodiť, kým oni niečo doručia. Nikomu neodporúčam čokoľvek objednať u tejto spoločnosti. Nedala by som ani jednu hviezdičku, ale nechce mi recenziu bez označenia zobrať. Tak som jednu označila, ale inak je to 0*.
Dôvera zdravotná poisťovňa
Šiakovanie dochodcov a odmietanie cezhraničnej liečby
Milí Slováci a Slovenky, takmer 30 rokov pracujem v českom zdravotníctve a nemala som skúsenosti so slovenským. Som veľmi sklamaná prístupom zamestnancov a celým fungovaním poisťovne Dovera.
Na Slovensku žije moja rodina a moji rodičia. Mama potrebovala reoperáciu bedrového kĺbu po 25 rokoch pre rozpoadnutý bedrový kĺb ,na Slovensku jej to žiadne pracovisko nechcelo urobiť, nemohla chodiť, krívala a mala preťaženú zdravú nohu, chrbticu, bola uvaznená.
Jej ortopéd, už pán dochodca, jej píchal len hormonálne injekcie, ktoré jej na chvílku pomohli od bolestí, ale vyvoval jej tak cukrovku 2. typu a na reoperáciu ju neposlal.
Po roku vybavovačiek a papcierovačiek sme dosiahli toho, že sme našli veľmi dobré pracovisko v Novom Jičíne, kde ju pán primár odoperoval. Samozrejme sme potrebovali súhlas s operáciou od jej zdravotnej poisťovne Dovery. Nemali sme skúsenosti. Súhlas mama dostala na 5 tisíc Euro. Nevedeli sme, že budeme musieť uhrádzať z vlastných úspor tento zákrok, na poisťovni nám neporadili, že existuje tzv Formulár S2, ktorým sa dohodne česká a slovenská poisťovňa na fakturácii za poskytnutú liečbu. Opakovane som vypisovala nespočet emailov, kde som dokladala žiadosti a správy, aby sme uvedený formulár dostali, dodnes ho nemáme. Potom som vypisovala žiadosť o kúpeľnú liečbu. Dokument vypísaný primárom z českej nemocnice pracovníčke Ťapúšikovej v Dovere nebol dostačujúci, musela som poprosiť maminu praktickú lekárku, ktorá bola taká zlatá, že to obratom vypísala, priložila interné vyšetřenie najaktuálnejšie z obdobia pred operáciou. Ale ani to nestačilo. Žiadosť bola zamietnutá. A to ešte komunikujete cez kontaktné formuláre, nikdy sa vám nepodpíše živá osoba s menom a kontaktom, majú tam roboty alebo zamestancov, ktorý nemajú prehľad a ani žiadne medicínske vzdelanie. Proste martýrium nekonečné.
Najviac ma však zaráža tá neodbornosť a nemožem sa zbaviť pocitu, že pacient je v poisťovni Dovera len "otravný hmyz".
Systém v Česku funguje úplne inak. Poisťovne sú tam pre pacientov a nie naopak. Zvažujeme zmenu poisťovne hneď, ako to bude možné.
Štastná matka
Na Slovensku žije moja rodina a moji rodičia. Mama potrebovala reoperáciu bedrového kĺbu po 25 rokoch pre rozpoadnutý bedrový kĺb ,na Slovensku jej to žiadne pracovisko nechcelo urobiť, nemohla chodiť, krívala a mala preťaženú zdravú nohu, chrbticu, bola uvaznená.
Jej ortopéd, už pán dochodca, jej píchal len hormonálne injekcie, ktoré jej na chvílku pomohli od bolestí, ale vyvoval jej tak cukrovku 2. typu a na reoperáciu ju neposlal.
Po roku vybavovačiek a papcierovačiek sme dosiahli toho, že sme našli veľmi dobré pracovisko v Novom Jičíne, kde ju pán primár odoperoval. Samozrejme sme potrebovali súhlas s operáciou od jej zdravotnej poisťovne Dovery. Nemali sme skúsenosti. Súhlas mama dostala na 5 tisíc Euro. Nevedeli sme, že budeme musieť uhrádzať z vlastných úspor tento zákrok, na poisťovni nám neporadili, že existuje tzv Formulár S2, ktorým sa dohodne česká a slovenská poisťovňa na fakturácii za poskytnutú liečbu. Opakovane som vypisovala nespočet emailov, kde som dokladala žiadosti a správy, aby sme uvedený formulár dostali, dodnes ho nemáme. Potom som vypisovala žiadosť o kúpeľnú liečbu. Dokument vypísaný primárom z českej nemocnice pracovníčke Ťapúšikovej v Dovere nebol dostačujúci, musela som poprosiť maminu praktickú lekárku, ktorá bola taká zlatá, že to obratom vypísala, priložila interné vyšetřenie najaktuálnejšie z obdobia pred operáciou. Ale ani to nestačilo. Žiadosť bola zamietnutá. A to ešte komunikujete cez kontaktné formuláre, nikdy sa vám nepodpíše živá osoba s menom a kontaktom, majú tam roboty alebo zamestancov, ktorý nemajú prehľad a ani žiadne medicínske vzdelanie. Proste martýrium nekonečné.
Najviac ma však zaráža tá neodbornosť a nemožem sa zbaviť pocitu, že pacient je v poisťovni Dovera len "otravný hmyz".
Systém v Česku funguje úplne inak. Poisťovne sú tam pre pacientov a nie naopak. Zvažujeme zmenu poisťovne hneď, ako to bude možné.
Štastná matka
CK DAKA
Nekalé zavádzajúce praktiky
Rovnaký problém, na stránke nemáte inú možnosť ako si pozrieť detaily údajnej objednávky, automaticky nie je cesta späť, a z rezervácie sa stáva okamžite záväzná a hneď pýtajú storno poplatok, ktorý reálne ani nevznikol, lebo som zájazd zrušila o 3 dni od údajnej objednávky, ktorá mi ani len neprišla že by bola nejakým spôsobom potvrdená, nedošla mi ani len zmluva o obstaraní zájazdu, ale rovno platobné údaje. Oháňaju sa obchodným tajomstvom keď žiadam o kalkuáciu realne vynaložených nákladov, tým že mnou " blokovanéô miesta držali. nezabezpečili pre mňa žiadnu službu z ktorej by výplývalo, že by som im spôsobila škodu, ale beda, keď sa chcete prekliklať k detailom rezervácie, podotýkam rezervácie nemáte inú možnosť, len odkliknúť tam niekde, že súhlasite s VOP a to je pasca, automaticky ich to oprávňuje účtovať paušalne storno poplatky, ktoré si do VOP vymysleli!!! Toto sú nekalé praktiky, ale stačí si pozrieť finstat a človek si urobí obraz sám, dlhy voči prednostným veriteľom treba z niečoho zaplatiť, ale zarobte si na to poctivo, nie užerníctvom.
CK DAKA
Už nikdy
Po štyroch rokoch má dávajú k súdu vraj som si objednala zájazd a nezaplatila zaň.Idem k súdu a najmem si aj právnika a budem sa brániť .Predtým som s nimi chodila aj na dovolenky a potom toto.Uz len z princípu sa idem brániť.Dalsi takí čo si myslia,že urobia na ľudí bububu a ľudia budú platiť.Nech zabudnú a budem to medializovat.
eSky.sk
Absolútna ignorácia pri nezabezpečení služby
Kúpil som cez e-sky letenky pre rodinu - spravili mi rezerváciu smerom tam cez jednu spoločnosť (Ryanair) a smerom späť cez inú (Iberia) - v rezervácii som mal stále uvedené dve batožiny a zaplatil som za ne. Samotná rezervácia od e-sky mi ukazovala zmätočné informácie - aj cetou späť rovnaký booking ako cestou tam ale nebolo jasné, či sa zmenila letecká spoločnosť.
Nakoniec sa ukázalo, že cestou späť nemám jednu batožinu predplatenú. Naviac tá predplatená bola na inú soobu... Musel som batožinu (v Iberia) zaplatiť. Overoval som u e-sky, či ju mám zaplatenú a viacnásobne mi potvrdili že áno. Iberia to nemala takto...
Po návrate som si nárokoval u e-sky náhradu zaplateného a totálne ma odignorovali s tým, že som mal booking na dve batožiny a že nevedia čo chcem...
NEVER USE e-sky
Nakoniec sa ukázalo, že cestou späť nemám jednu batožinu predplatenú. Naviac tá predplatená bola na inú soobu... Musel som batožinu (v Iberia) zaplatiť. Overoval som u e-sky, či ju mám zaplatenú a viacnásobne mi potvrdili že áno. Iberia to nemala takto...
Po návrate som si nárokoval u e-sky náhradu zaplateného a totálne ma odignorovali s tým, že som mal booking na dve batožiny a že nevedia čo chcem...
NEVER USE e-sky
Sofia Móda Bratislava
Podvodníci!!
Pozor na túto stránku - www.sofiabratislava.sk
Stránka zavádza, tovar je zaslaný z číny!
Tovar bol aj napriek stornu odoslaný, a to až po 10 dňoch. Som znechutená, niekoľko x som od nich žiadala adresu pre zaslanie tovaru späť. Nič!! Obchodná inšpekcia a podnet na políciu! Inak tu budú takýto primitívi okrádať ľudí do nekonečna.
Stránka zavádza, tovar je zaslaný z číny!
Tovar bol aj napriek stornu odoslaný, a to až po 10 dňoch. Som znechutená, niekoľko x som od nich žiadala adresu pre zaslanie tovaru späť. Nič!! Obchodná inšpekcia a podnet na políciu! Inak tu budú takýto primitívi okrádať ľudí do nekonečna.
Rayray.sk
Objednávka prístroja- refraktometer
Nič neobjednavat!
Neprišiel tovar ani po mesiaci a takisto prídete o peniaze hlavne ak je objednávka menšej hodnoty ako za reklamáciu platby.
Za mňa ani jedna hviezda.
Neprišiel tovar ani po mesiaci a takisto prídete o peniaze hlavne ak je objednávka menšej hodnoty ako za reklamáciu platby.
Za mňa ani jedna hviezda.
Rayray.sk
Neodporúčam!
Čakám tri týždne a ktovie ci sa vôbec dočkám objednávky a v akom príde stave... Neodporúčam
Rayray.sk
Príšerné skúsenosti
Otrasná stránka, objednavala som v auguste, doteraz tovar neprišiel, sú to podvodníci nakupujúci z Číny, to si môžte rovno objednať z Temu.
Jasle a detské opatrovateľské centrum ELI v Nitre
Absolútne nedoporučujem!!
Absolútne nedoporučujem!! Svoje dieťatko by som tam nedala ani za nič- varujem každú matku. Pracovala som tu chvíľu ako opatrovateľka. Podmienky sú strašné . Po deťoch sa kričalo. Gumenné rožky na desiatu podávané bez tanierika len tak na stôl. Odporná lacná saláma, nakrájaná na hrubé kúsky. Bola som svedkom, ako majiteľka za rúčku dvihla dievčatko do výšky, lebo odmietlo ísť spať. Toto dievčatko malo ráno, keď ju mamina priniesla do jasiel panický strach a utekalo preč od dverí jaslí. Nemohli sme ako opatrovateľky deti vziať do náruče, keď plakali, vraj, aby si nezvykli, pritom , akonáhle boli na rukách a pohladila som ich po chrbátiku, na tvári úsmev- bolo hneď možné čítať na nich upokojenie- podotýkam - sú to malé detičky - 2, 3 roky, ktoré potrebujú blízkosť. Deti spali , kde bolo voľné miesto - v kuchyni , kde sme umývali podlahu cez obed savom. Kočíky sa používali tie, ktoré si tam matky ráno nechali zaparkované. Dalšia, nie tak nastojčivá vec v tomto zariadení- prístup ku zamestnancovi- žiadne zahlásenie na sociálku a zdravotnú- rozumej práca a čierno. Majiteľka nie je nič iné, iba ziskuchtivá , vypočítavá mrcha- surová na deti - vidí iba peniaze. Toto sú moje skúsenosti spred cca 2 rokov. Odvtedy na deti, ktoré tam stále sú, alebo ktoré tam matky umiestnili myslím a opäť aktualizujem fakty, aby som varovala mami a hlavne sa tým aspoň pokúsila uchrániť detičky od možných tráum, ktoré si kvôli odporným jasliam ponesú celý život. ˇŽiadne dieťa by nemalo byť v jasliach, ak sa už ale inak nedá, prosím, PORIADNE SI PREVER, KOMU SVOJE DIEŤA ZVERUJEŠ. Ide o jasle Eli na Vodnej ulici v Nitre
Invia.sk
Absolutne nedoporucuji Invia
Absolútne nedoporučujem – klamavý popis, vážne zdravotné riziká a nulová zodpovednosť.
Hotel, ktorý nám bol ponúknutý, vôbec nezodpovedal popisu uvedenému na webe. Všade špina, zanedbané priestory, hygiena nulová. Môj manžel a syn skončili kvôli norovírusu a otrave z jedla v nemocnici. Rozhodli sme sa z hotela odísť skôr – na vlastné náklady – pretože podmienky boli úplne neakceptovateľné.
Keď som situáciu reklamovala u Invie, okamžite odmietli akúkoľvek zodpovednosť. Tvrdili, že sú len sprostredkovateľ, a že to mám riešiť s nemeckou cestovkou, ktorú som nikdy nekontaktovala, nemám s ňou žiadnu zmluvu a ani mi neboli poskytnuté žiadne kontaktné údaje.
Pritom peniaze zinkasovali oni, dotazník spokojnosti vám pošlú obratom – ale keď nastane reálny problém, úplne sa stiahnu a nikam sa nedovoláte. Komunikácia nulová, a pokus kontaktovať manažéra skončil v slepej uličke.
Za mňa je to jasné: zavádzanie, nezodpovednosť a ťahanie peňazí bez akejkoľvek ochrany zákazníka. Dôrazne varujem každého – nedajte sa nachytať.
Hotel, ktorý nám bol ponúknutý, vôbec nezodpovedal popisu uvedenému na webe. Všade špina, zanedbané priestory, hygiena nulová. Môj manžel a syn skončili kvôli norovírusu a otrave z jedla v nemocnici. Rozhodli sme sa z hotela odísť skôr – na vlastné náklady – pretože podmienky boli úplne neakceptovateľné.
Keď som situáciu reklamovala u Invie, okamžite odmietli akúkoľvek zodpovednosť. Tvrdili, že sú len sprostredkovateľ, a že to mám riešiť s nemeckou cestovkou, ktorú som nikdy nekontaktovala, nemám s ňou žiadnu zmluvu a ani mi neboli poskytnuté žiadne kontaktné údaje.
Pritom peniaze zinkasovali oni, dotazník spokojnosti vám pošlú obratom – ale keď nastane reálny problém, úplne sa stiahnu a nikam sa nedovoláte. Komunikácia nulová, a pokus kontaktovať manažéra skončil v slepej uličke.
Za mňa je to jasné: zavádzanie, nezodpovednosť a ťahanie peňazí bez akejkoľvek ochrany zákazníka. Dôrazne varujem každého – nedajte sa nachytať.
objednajkvety.sk
Prvý krat v živote mi kuier priniesol kyticu
Chcela by som sa podelit o dnešnu skusenost. Dnes mam meniny a od priatela som dostala kyticu kvetov. Toto je prvý krat čo sa mi take nieco stalo, vždy to vidim iba vo filmoch , tak preto som z toho taka prijemne rozčarovana :) .. vela krat tu citam rozne recencie ktore mi pomahaju sa rozhodnut či nieco kupim alebo nie... tak idem prvy krat aj ja prispiet, mozno to niekomu pomože.
Cely priebeh bol taky, že som bola v praci a zrazu mi volal kurier že ma pre mna balik, bola som prekvapena lebo nic som neobjednavala, no kurier na to povedal, že sa nic neplati, tak hovorim že v poriadku. Prisiel asi za 30 min a ked som dosla dole ku vchodu ,,tak som skoro odpadla :D :D ... kurier s kvetmi vo dverach ... potom mi to už cele doplo. v kytici som mala karticku s prianim .. kytica bola neskutocne krasna.. pridavam aj fotku ..proste ja aj kolegyne sme ju obdivovali cely den ... naozaj bolo vsetko take perfektne, ze som sa musela o to podelit. priala by som každej žene toto zažit aspon 1x za život. ja mam 43 rokov a toto sa mi stalo prvý krat vďaka mojmu milovanemu praitelovi .
Cely priebeh bol taky, že som bola v praci a zrazu mi volal kurier že ma pre mna balik, bola som prekvapena lebo nic som neobjednavala, no kurier na to povedal, že sa nic neplati, tak hovorim že v poriadku. Prisiel asi za 30 min a ked som dosla dole ku vchodu ,,tak som skoro odpadla :D :D ... kurier s kvetmi vo dverach ... potom mi to už cele doplo. v kytici som mala karticku s prianim .. kytica bola neskutocne krasna.. pridavam aj fotku ..proste ja aj kolegyne sme ju obdivovali cely den ... naozaj bolo vsetko take perfektne, ze som sa musela o to podelit. priala by som každej žene toto zažit aspon 1x za život. ja mam 43 rokov a toto sa mi stalo prvý krat vďaka mojmu milovanemu praitelovi .
Belini
Objednávka kuchynskej rohovej linky čistá katastrofa
Obchod belini nábytok neodporúčam čistá katastrofa recenzie na Herueke super ale objednávka bola riešená cez belini tím telefonický a cez mail to bola asi chýba, za 3 mesiace sme počúvali len samé klamstvá , peniaze neplatiť dopredu klamú zavádzajú sľubujú termíni doručenia že tovar je na ceste a nič 3 mesiace nás naťahovali pozor na nich ledva sme dostali peniaze naspäť už sme chceli podať trestné oznámenie na políciu a riešiť to súdnou cestou pozor na tento obchod nikdy viac 😡













