Ako riešiť problémy s úverom?

Zodpovedané
29. nov 2024

Dobrý deň,

splácame úver v daný čas presne. Tento mesiac sme však poslali menšiu splátku, nakoľko nám bolo povedané, že sa nám splátka znížila. Poslala som skôr, no peniaze nám poslali naspäť. Na ďalší deň sme poslali zas sumu, ktorú sme doteraz splácali a opäť nám poslali naspäť na účet. Teraz svieti, že sme ako neplatiči. Ja mám doklady o tom, že sme úver splácali, len nám ich stále preposlali naspäť na účet.

Čo mám robiť?

Ďakujem

Dobrý deň,

v tomto prípade treba navštíviť banku a konzultovať to s riaditeľom pobočky. V prípade ich pochybenia vie banka požiadať register o výmaz negatívneho záznamu.


Jakub Vojčik - Finančný konzultant
finanční špecialisti v oblasti hypoték, poistenia a investícií
email: financna.poradna.relyon@gmail.com
mobil: 0944 214 816
web: www.reylon.sk