cicimotinka
4. jún 2014

Pravá tvár

            Smejem sa hlasno... kto to povedal? Mám túto vetu zafixovanú z detstva z nejakej rozprávky... a zrazu sa hodí na túto situáciu... Pravá tvár... ranná súkromná a poraňajková pre verejnosť... Smejem sa hlasno... Pravá tvár... predšminková a pošminková... pred kávou a po káve... pred sexom a po sexe...

            Smejem sa hlasno... ja nemám ani šminky... ani na takú príležitosť, ako sú štátnice, nebudem namaľovaná... budem mať na sebe svoju rannú súkromnú a predšminkovú tvár... a ani o tej nemôžem povedať, že je tá pravá... pretože veľakrát vstanem unavená z premliečkovanej noci a tá uvrčaná a opuchntá tvár nie je moja pravá... a mojim pocitom pri pohľade do zrkadla by nepomohli ani tony šminiek... áno, som brontosaurus z praveku a nemienim na tom nič meniť... bola som vychovaná v starej škole, kde šminky na tvári neboli dôležité a smerodatné... kde sa pravá tvár ukazovala skutkami a nie planými rečami... Pravá tvár – tvár je len jedna... ráno, na obed, večer... bez šminiek, so šminkami... bez úsmevu, s úsmevom... a je jedno, či je malá - veľká, chudá – tučná, čistá – vyrážková, biela – tmavá... Dôležitý je majiteľ tváre a jeho správanie voči okoliu... Pribúdajú tu témy, ktoré začínajú vetou – založila som si nový nick, lebo – to je tá pravá tvár??? Smejem sa hlasno... Dať sem 2 fotky podľa vlastného výberu a pritom mať blog úplne prázdny, je jedna vec... a ukázať ostatným fotkami rodiny v blogu, že toto je moja tvár, toto žijem denno denne, je druhá vec... ktorá lepšie vystihuje pravú tvár??? Nedajte sa oklamať šminkami... nie je dôležité, ako vyzeráte na prvej a druhej fotke... pravá tvár nie je ani jedna... ani tá predšminková, ani tá pošminková... a ruku na srdce... kto sem dá tú PRAVÚ súkromnú tvár? Ešte aj z tých súkromných fotiek svojich predšminkových tvárí vyberiete tú najviac verejnú.

            Som brontosaurus z praveku a nemienim na tom nič meniť, hoci na každej fotke vyzerám ako zombík... moju pravú tvár poznajú moji blízki a preto ma majú radi... Šminky nepoužívam, ak sa moja nenašminkovaná tvár niekomu nepáči, nech sa na mňa nepozerá. Pretože ten,  kto dá prednosť mojej tvári pred mojím srdcom, nemôže byť mojím priateľom...

p.s. pokojne pridávajte fotky ďalej, nechcem rýpať, ani znevažovať niekoho nápad... len som mala potrebu napísať svoj názor.

Ale tak ako zabavka je to dobrý napad....ale je samozrejme že to nieje o pravosti... skor o tom sa nejako pobaviť s ostatnými....

4. jún 2014

kazdy normalny vie co je dolezite, ze rodina a pod...ale to neznamena ze si nemoze sprijemnit cas a menej podstatnými vecami..podla mna dobra tema , aj na odreagovanie a aj zaujimava..sluzi prave na to aby mamicky ukazali ako vyzeraju doma, unavene, nenamalovane , vycerpane a ako sa dokazu zmenit na pritazlive zeny par tahmi sminiek..podla mna zaujimave !!!...a to co si napisala je len kopka tvojich komlexov a nepacis sa sama sebe, preto si myslis ze sa nebudes ani inym, takze sa ohranis takto ze sa smejes nahlas a ze su vsetky trapky ...napisat clanok a vynalozit tolko energie na zhodenie bab ktore nemaju problem sa odfotit aj bez makeupu ...no uprimne ja sa smejem nahlas 😀 😀 ...

4. jún 2014

podla mňa si to zobrala strašne vážne a úplne zbytočne,, predsa všetci vieme, že nie je dôležitý výzor, ale to kto aký je.. ja som len pozerala, že čo to tu dnes je, aké pravé tváre? ale veď je evidentné, že to celé bolo vymyslené len na pobavenie, či odreagovanie... aby sme sa až tak vážne nebrali 🙂

4. jún 2014

@cat presne, ved je jasne ze kazda tema kazdemu nesadne..ale neviem naco si stale niektore musia nieco dokazovat a zosmiesnovat tych co za zapoja...pritom je to len kompenzacia komplexov robena ohananim sa hodnotami 😀 😀 ..ved proste ked niekomu nesadne tema a z akehokolvek dovodu sa nezapoji tak nech drzi pusu!!nabudúce to moze byt zase naopak..moj nazor

4. jún 2014

@maminula
@cat baby,ved ani vy to neberte tak vážne...náhodou,pekne napísané...ja tiež každé ráno nahadzujem tapetu,aby som mala "pravu"tvár,lebo sa chcem cítiť krajšia...ale su proste ludia,ktorým to stačí tak,ako to urobila príroda....🙂 a viem aj z vlastnej skusenosti,že je vela ludí,ktorí tú ozajstnu obyčajnu tvar ani nechcu vidieť....myslím ludskú...a duševno...aj ja beriem našu "pravú tvár" tu na MK ako spríjemnenie a niekedy aj zábavu...😉 ale článok ako taký sa mi páči...lebo aj moje deti poznaju moju tvár hned ráno po zobudení a ked mi partner povie,že ráno som najkrajšia,tak mi je to príjemné....🙂

4. jún 2014

@didiana333 nechce sa mi koli tomu natahovat 😀 tak vazne to zase neberiem..ale stojim si za tym ze ked niekomu nesedi tema tak nech drzi pusu..100 ludi, 100 chuti..a opakujem kazdy normalny vie co je dolezite a tento clanok je len kompenzovanie komplexov 😀 ..je to dobra tema a dobre spestrenie

4. jún 2014

@maminula ja si nemyslim ze je to o komlexoxch..skor o hodnotach..autorka s niecim nesuhlasi tak to demonstruje..takymto sposobom... myslim si že tento sud s tvojej strany je trochu prehnany a netaktny.... tato tema je sice zabavka a spestrenie ..ale podla mna si zasluzi aj kritiku....ktoru autorka ponukla.....a nemusi ist hned o komlexi...

4. jún 2014

@pectore autorka alenikomu nic nevnucuje, je to dobrovolne, kto chce nech sa zapoji 🙂 a nikto to nepovysuje nad ine hodnoty 😀 😀 preto si myslim ze tento clanok je nezmyselny ...uplne odveci...to potom nemoze existovat ani nijaka sutaz ani tema ani diskusia okrem najdolezitejsich hodnot 😀 lebo vzdy sa dostavi nejaka mudra ktora vyhlasi-vsetko je nezmysel nic nerobte, nic nerieste , nikamnechodte, nemalujte sa..nezite....lebo je dolezite len zdravie a rodina...sak samozrejme je, ale preco menat radost aj z iných veci?? preco sa musi vzdy objavit niekto kto stale mudruje len o hodnotách? hm? ved vsetci normalny vedia co je dolezite....

4. jún 2014

@maminula samozrejme ..mas pravdu...autorka nikomu nic nevnucuje...ale ani tato autorka nikomu nic nevnucuje..pise si svoj nazor na vec.... to co je dolezite pre mna moze byt nezmyselne pre teba...ale to stale neznamena ze svoj nazor na vec musim mat schovany pod pokrievkov.....ja si len myslim že sudit jej prejav tak ze je to len kopa komplexov je netaktne ....da sa to hodnotit predsa bez toho aby si na autorku obratom ruky "zautocila".... to ze niekto mudruje o hodnotach je na rovnakej urovni ....tak ako niekto "mudruje" o tom ako sa na MK zabavit....

4. jún 2014

@pectore ja som netaktna? ale ved nenapisala pekne bez vsetkeho ze ju taketo nezaujima ze ona len pre rodinu zije...zacala so slovami smejem sa nahlas!!!!a na to som reagovala ja..stale ma nechapes? 😀 ..ok ..zapojim sa uz len ak sa dostavi niekto kto sa popri zdravej rodine vie tesit aj z malickosti 😀 .pekny den prajem🙂 nic v zlom

4. jún 2014

@maminula je to netaktne ked niekomu tresnes do xichtu ze jeho nazor alebo prejav je baliček komplexov.... to si myslim...ale kolko ludi tolko chuti...forma akou pise aby vyjadrila svoj nazor a aj tvoja kritika jej prejavu je tiez na mieste..len nesuhlasim so škatulkovanim do "komplexov"...ked sa tu pise o hodnotach ...to je cele... nepisem to v zlom...len tak na mna posobil tvoj kometar...

4. jún 2014

@pectore prepac a citala si ten clanok cely, ? precitala si si aj to ze sama na seba pise ze je brontosaurus a podobne?? tak co je toto potom? jezis zase pisem 😀 to som cela ja 😀 aj ked som si povedala ze prdim na to 😀

4. jún 2014

@maminula ja som ho citala..ale citala som aj tvoje kometare..ty si si po sebe precitala co si pisala o jej članku a jej prejave....o tom co nam sama zo seba ponukla?...ty si na jej prejav napisala ze je to zbytocnost...ok...ze je od veci..ok....ale kompenzacia komplexov?..akych?..to ze je sudna sama k sebe?...k svojim nazorom na vec?... a ked uz je o tom rec ...co je to za druh radosti a zabavi pozerat si foto cudzich zenskych?..ktore ukazu len tolko kolko chcu ...a v skutocnosti nemusia ukazat vobec nic....co to ma za zmysel..vsak je to uplne od veci.... ci nie?..... da sa na vec pozerat s roznych uhlov pohladu...ja si myslim že ako srandicka je to ok....ale to ze je to aj pekna blbost je druha vec...

4. jún 2014

@pectore tymi malickostami som myslela napr ze ked sa nalicim a mam zo seba dobry pocit 😀 a vseobecne porovnanie sa pred a po, lebo ma to este ani nepadlo kym tato tema nepadla.. a ano aj kuknutie iných zien ako dokaze trochu makeupu zmenit...neviem co je na tom ze niekto to musi hned zhadzovat a ohanat sa hodnotami 😀 😀 😀 😀

4. jún 2014

@maminula ..preco by niekto nemohol poukazat na povrchnost celej takejto temy? Preco by si autorka nemohla zamudrovat. Ved v podstate pise pravdu . Ty si sem tiez prisla zamudrovat o tom ako niekto mudruje...a ja tu mudrujem s tebou... 😀 To je ako ked sa niektora zenska stazuje ake ma strasne srie..a druha hned lamentuje ze co by ona dala za to keby tie srie mohla mat...kedze nemoze mat dieta.... a sme doma...a sme tu...

4. jún 2014

strie

4. jún 2014

@pectore v podstate mas teraz pravdu 😀 s tym mudrovanim...a keby tam nebola ta veta smejem sa nahlas tak by som tu ani neprispela...ja som len zautocila na utok 🙂 a ty zase na moj utok na autorku co zautocila na tu temu 😀 ...mne proste nesadol duch tohto prispevku ak chapes, proste ako to bolo podane , co z neho srsi...a pocit radosti z rodiny a zdravia to nieje...vies ale to ze sa tesim aj z malichernosti , neznamena ze som povrchna, ze je len to pre mna dolezite a tak...tak isto ako vy aj ja sa radujem z rodiny..a ked som mala malu choru tak tiez som nemylslela na sminky a podobne...jedine co som si zelala je aby uz bolo po vsetkom, nech je mala ok...ale pokial je vsetko ok tak nevidim dovod na to aby sme nemohli byt trochu malicherne, a tak...ved tak uzivajme si zivot so vsetkym co mame a co nam ponuka a budme radi ze tie rodiny mame a deti su zdrave, a aj ked nieje vsetko ako by sme si predstavovali tak sa zase radujme ze nieje este horsie...

4. jún 2014

@maminula no vieš... mne nesadla téma tvárí, tak mám držať pusu a Tebe nesadol môj článok a môžeš reagovať? To je podľa akého pravidla? akože "mládí vpred"!!! Keď má niekto 30+, tak nemá právo na koníkovi nič napísať a vysloviť názor? Nikoho som nenazvala trapkami, nikoho som nezosmiešnila, neurazila... jediná Ty tu urážaš a zosmiešňuješ mňa... poukázala som iba na inú realitu, že kým sa tu niekto oháňa pravou tvárou, tak je tu dovolené vytvárať druhý nick a nie žiadať od človeka práve to, aby vystúpil z anonymity a priznal pravú tvár... a to, že sa zo 4 škaredých fotiek aj tak vyberie tá najkrajšia, je bežná ľudská prirodzenosť a IBA pre tieto dôvody som to napísala s ironickým podtextom, lebo ako zábava je to dobré, ale pre tie maminy, ktoré to zoberú smrteľne vážne a začnú sa porovnávať, práve tie môžu mať zbytočné komplexy z takejto zábavy... a práve preto som to napísala, nech sa na to pozrú aj z inej strany... koľko ľudí, toľko chutí...ani raz som v článku nepoužila slovo "hodnoty", ktorým sa oháňaš v komentároch, ani to, že prvoradá je pre mňa rodina... a aby si bola v obraze - mám 182cm a 110kg, takže brontosaurus je na mieste... lenže to by si musela o mne niečo vedieť skôr, ako ma úplne odsúdiš...

@didiana333 @pectore babuľky, vďaka... 🙂

4. jún 2014

@cicimotinka ja som to len pomenovala jednym slovom , co si vymenovala ved to su hodnoty pre teba nie? ako som to mala zhrnut ked sa mi to nechcelo vsetko vypisovat? ty si sa zasmiala nahlas, napisala si si co si myslis a ja takisto 🙂 problem? nemohla som napisat co ja citim z tvojho prispevku?a co si myslim? nic proti tvojmu nazoru , ze pre teba je realita ina...kazdy ma pravo vyjadrit sa..ale aj ja sa len teraz nahlas smejem na tom co som vycitila z tvojho prispevku ci co to je...a co som sa v nom docitala...ty si nenapisala len co si myslis, ale si sa smiala na tom ze niekto vidi veci aj inak ako ty a riesi aj ine veci ako ty..tak si si sa tak vyjadrila tak aj ja som nemala potrebu byt taktna a nedala som si velmi zalezat na tom ako vyznie co som napisala..proste som aj ja napisala co si myslim....a nikto od nikoho tu nechce ranne foto..proste kto chce sa zapoji kto nechce nezapoji...a ani nejde o sutaz podla mna..ale vazne sa skor predstavit...

4. jún 2014

mne osobne sa clanok paci... je samozrejme pravda ze dolezite su ine hodnoty ako "pekna tvaricka" 🙂 ALE, paci sa mi aj tato sutaz, beriem ju ako rozptylenie, a tiez mozno dovod zamysliet sa presne tak ako to spravila autorka... 🙂 a nakoniec, mozno to niektorym zenam ukaze, ze v ich pripade make up nie je az taky potrebny... 🙂 veci sa daju brat s nadhladom.. tak sutaz, ako aj clanok 🙂
sama za seba musim povedat ze to idem skusit, a slubujem ze zverejnim uplne prvu "bez makeupovu" fotku ktoru odfotim 🙂
ps: velmi rada citam tvoje clanky

4. jún 2014

@maminula mohla si napísať svoj názor... ale za prvé slušne a za druhé si mala vziať do úvahy, že obe máme rovnaké podmienky, pretože sama si napísala, že každý má právo vyjadriť sa, tak prečo to právo nemám mať ja? Prečo môj názor musí byť hneď podmienený kôpkou komplexov? Iba preto, že sa Ti nepáči? Teba u mňa ospravedlňuje len Tvoj vek, že si nemala potrebu byť taktná... pretože ja viem napísať "ironický" článok, ale v komunikácii s hocijakým iným človekom (hoci aj neznámym na druhej strane pc) mám potrebu byť taktná...

@lvka ďakujem

4. jún 2014

@cicimotinka @cicimotinka ok 😀 tak sa idem radovat z toho ze som mlada a k clankom sa budem vyjadrovat tak o pol generacie 😀 pekny vecer 🙂

4. jún 2014

milujem tvoje myšlienky :D

4. jún 2014

@maminula kazdy ma pravo napisat svoj nazor. Aj @cicimotinka na sutaz, aj Ty na jej clanok. Ale clanok bol aspon napisany vtipne, na rozdiel od Tvojich komentarov, ktore su podrazdene a trochu agresivne. A Tvoje ohananie sa komplexami tiez nie je na mieste....ako to je s tym zvieratkom, ktore zagaga? 😉

4. jún 2014

@renette ja som tiez napisala len svoj nazor 🙂 ako ty teraz so zvieratkom ktore zagaga...a nechcelo sa mi to nijak zaobalovat ..proste som len napisala co si myslim..nic viac nic menej..a urobim to vzdy ked sa mi nebude nieco pacit 🙂 toto nebol len nazor..bol to vysmech ..a ano ..som jedna z dotknutych husiek lebo som sa aj ja zapojila a pride mi to velmi zaujimave 🙂 tesi ma ze vela bab seriozne pridalo fotky pre zaujimavost a porovnanie...a pravdu povediac som rada za mam zdravu rodinu..mam kde byvat a nic mi nechyba..takze mozem riesit aj taketo pre niwkoho blbosti...

5. jún 2014

Si to vystihla!! A ako pozerám, už pribúda komentov 😀 😀 Za mňa len toľko: čo si napísala je úplná pravda. Dnes sa nosí nastajlovaný človek, to sa vyžaduje ale že je pod povrchom hnusná diera-hmm to nikoho netrápi. Smutné, ale je to tak. Držím palčeky tvojej rodinke a teším sa na hlášky Šaniho.

5. jún 2014

😀 😀 😀 😀 uz by sa konecne mohla dostavit aj nejaka hnusna diera ..az som tu neni sama 😀 ...lebo isto bude zla pod povrchom 😀 urcite otrasna mamka, manzelka a tak..lebo sa o seba stara 😲 ...ak som to spravne pochopila 😀 😀

5. jún 2014

Nemám 30+, ale aj tak sa na niektorých tých fotkách smejem. 🙂 v dobrom. Páči sa mi, aká masová hystéria vypukla, ako sa teraz v "koňových" domácnostiach po ránach stapaté maminy stajlujú na fotku, aby aj to strapaté vyzeralo na dosť lajkov. 😀 Žiaľ, nemám sa ako zapojiť. Vlastním iba jeden ksichtík, taký, akými nadelila príroda. 😀 A že to niekoho takto rozkokoší? 😀 asi mu na tých šminkách záleží až príliš. 😀 Neva. Každému predsa na niečom. 🙂

5. jún 2014

@cicimotinka super článok,ja som už 40+ a mám len tu svoju ,,jednu tvár,,ja chapem tu povrchnosť ktorá je-bohužial je to trend dnešnej doby....stačí si zapnúť TV a všade ide o to ako dobre vyzarať a uloviť toho praveho,potom ho čo najlepšie využiť a samozrejme vymeniť,,,deti dať pozerat tv,dvd,hrať pc a neviem čo ešte-bohužial to je ,,prava tvar dnešnej doby,,

5. jún 2014

Ja s tebou uplne suhlasim @cicimotinka🙂 sice tu nemam fotky, ale ani duplicitny nick a vdaka tomu pisem slobodne, co si myslim🙂 dnesna doba je taka - hovori o prirodzenosti ale nic tak nezatracuje ako prave prirodzenost a to vo vsetkych oblastiach zivota. Ja som sa zasmiala ked napr. jedna slavna spevacka zverejnila svoje sukromne fotky, akoze uplne prirodzene a potom si tam novinari vsimli brutalne zasahy vo photoshope🙂 takze asi tak je to s nami. A tato sutaz prava tvar je podla mna tiez zabavka pre mlade baby, ktore presne ako si pisala-ukazuju nenasminkovanu tvar ale v skutocnosti drzia svoje tajomstva pod pokrievkou, ale budeme sa hrat na opat raz na prirodzenost. Co uz. Nic si nerob z nepriatelskych komentarov, ja ta obdivujem za to vsetko co si dokazala, ty svoju tvar nemusis vobec schovavat-aj ked mozno nie je podla modernych predstav vacsiny zien.

5. jún 2014

super článok a zároveň super odvaha na modrom koníkovi prezentovať "iný" názor.

5. jún 2014

@cicimotinka
@michaelkanr ženýýýý...ja sa chystám ukázať pravu tvár zajtra....😀 tak som zvedavá,že kolko ludí sa ma zlakne.....😀 lebo v štyridsiatke sa tá uplne "pravá" rannááááá tvár velmi íši od tej,ktoru si ja namalujem.....😀 ale chcem tým povedať,že by som nemenila...😉 len sa lepšie cítim,ked nakreslím tu "ľavú" 😀
@titkovamiriam
@galganka

5. jún 2014

@didiana333 mne sa tato tema hodila do skupiny o kozmetike a nie priamo na plochu mk. Autor tejto myslienky asi fakt nema co robit, ked vymysla taketo "hodnotne" sutaze.

5. jún 2014

Ach jaj,, akoby nastajlovaný človek musel byť automaticky tupý a povrchný,lebo si dovolil sa pekne obliecť a upraviť. Naozaj nepoznáte nikoho kto sa o seba stará a je aj normálny, dobrý, vzdelaný, empatický či pomáhajúci ostatným? Lebo ja áno, takých ludí mám v okolí xy a neriešim ako sú nahodení..je mi to jedno, ja hodnotím ludí podla ich skutkov. Sama sa nemalujem /raz za rok/ , väčšinou som v teplákoch, a je mi fuk kto má čo na sebe.

5. jún 2014

@maminula tuším si to celé nepochopila, vynašli sa na to, nalaď sa pozitívne a uži si krásny den 😉

5. jún 2014

Tiez som sa na niektorych foto pobavila.... Inak baby, fakt ste uplne krasne niektore, aj namalovane, aj nenamalovane. Ja sa licim len ked niekam idem, pripadne do prace. Bohuzial teraz na to nemam kedy, som rada, ak sa rano stihnem oplachnut, nie sa este cackat. Fakt niektore obdivujem. Ale musim sa pochvalit, po 2,5 roku bola u mna kadernicka - kamaratka a to som stastna jak blcha. Kedze nemam cas chodit kazdy mesiac na niekolko hodin do salonov...........

5. jún 2014

Ja by som tú súťaž pomenovala inak ako "Pravá tvár", ale tak čo už no... 😅 Inak sa mi páči, konečne niečo nové, iné..aj pre mamy 😀. Inak ne každý sa maluje, lebo "musí", aby mohol vyjsť medzi ľudí..niektorých to aj baví..jak napríklad mňa 😀
A, plne súhlasím s touto tvojou vetou: "Pravá tvár – tvár je len jedna... ráno, na obed, večer... bez šminiek, so šminkami..." To je práve ten nešťastne zvolený názov súťaže, ktorého sa viaceré chytajú 😉.

5. jún 2014

@galganka musíš dať pravú a ľavú..... ak sú zhodné 😀

5. jún 2014

@katasa si zabila a zaklincovala !

5. jún 2014

@katasa ja mám iba strednú 😝

5. jún 2014

Ďakujeme za názor, ale zobrala si to príliš osobne 🙂 Celkom chápem tvoj názor a súhlasím s nim, avšak slovo "pravá tvár" má minimálne dva významy. Jeden vnútorný, druhý vonkajší. A ten vnútorný sa nafotiť nedá. Budem rád, ak sa na podobných iniciatívach nebudeš smiať hlasno, ale potichu. Pretože ich zmyslom nie je nájsť toho najlepšieho, ale zabaviť sa. Nič vážne, len odreagovanie 🙂

6. jún 2014

@mariosmykal názov "súťaž" je vždy o tom, že sa hľadá najlepší, tak nerozumiem, prečo píšeš, že nie... zle zvolený názov je ok, ale môj ironický príspevok nie je ok? ja sa smejem hlasno na tom, že pravá tvár sa hľadá práve v dobe, keď sa tu množia dvojité nicky... ako fakt sa mi na tom nedá smiať potichu... a naozaj sa nehnevaj, ale som tu 4 roky, nikdy som nič neznevážila a nezosmiešnila, ani teraz nie, hoci táto iniciatíva sa ma dotkla... vysvetlenie nájdeš v článku - ...iné zákutia krásy... - toto je totiž dosť nebezpečná iniciatíva...

6. jún 2014

@cicimotinka Prečítal som si aj druhý článok. Chápem tvoje rozhorčenie, ale nie som si istý, či je celkom správne. Uvádzaš, že "škaredé" ženy túžia byť pekné a podobne. Odhliadnuc od neuchopiteľného pomenovania škaredý/pekný, pýtal sa niekto aj "pekných", čo chcú? Možno žiť s vedomím, že "musím byť pekná" je naozaj ťažšie, ako sa o to vôbec nezaujímať. Neber daný výskum ako jediný pravdivý a skús pátrať ďalej. Rád sa o tom pobavím s tebou viac a pokojne potvrdím, že iniciatíva #pravatvar nebola správna, ale zatiaľ ten pocit nemám. Pretože o množstve "páči sa mi to" nerozhoduje len koeficient "krásy", ale aj počet priateľov, obľúbených, čas a deň zverejnenia fotografie, kvalita fotografie a podobne.

9. jún 2014

@mariosmykal každý má svoj pohľad na krásu, ktorý vychádza zo životných skúseností a iných vecí... mne nevadí iniciatíva pravá tvár, ani netvrdím, že nebola správna (okrem názvu "súťaž", za tým si stojím, že mohol byť zvolený inak)... jediné, o čo mi išlo, odľahčiť to pre mamičky, ktoré by to brali príliš vážne... kto neprežil, nepochopí...

9. jún 2014

@cicimotinka ok, rozumiem 🙂

9. jún 2014

Začni písať komentár...

Odošli