icon
avatar
juliaailuj1
Správa bola zmenená    31. okt 2020    

#vyhovorky Ja len toľko k rebelohrdinom: ked nejdete jeden rok k zubarovi na preventivku, na dalsi rok "sankcia", ze si platis sam vykony... ked nastupujete do novej prace musite mat prehliadku zdravotnu a vypis z RT inak "sankcia" nevezmú vás do tej práce... Ked ste tehotná, chodíte do poradne (jasné, že kvôli babatku aj), inak "sankcia" nemáte nárok na príspevok pri narodení dieťaťa (viď *) ...

avatar

Neviem co to za spravu ale opravim ze matersku nedostavas na zaklade navstev u gynekologa

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@mima1 no mne sa zdá, že je to tak..

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@mima1 ale ano, neviem kde zijete,to nie je automaticke, dobre rano

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Ja ci mam preventivku alebo nie furt platim u zubara cez 30 eur 😄

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@mima1
@ibrunova
@juliaailuj1 nie, materská má zákonné podmienky, ktoré je potrebné splniť. Ak nechodite na prehliadky, nedostanete príspevok pri narodení dieťaťa. Tam potvrdzuje žiadosť gynekológ

Odpovedz
31. okt 2020
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Urcite nie ze chodim na prehliadky a mam matersku 🤦🏼‍♀️

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@bubushik postata je asi o inom. Je jedno ci je to materska alebo prispevok pri narodeni. Ci?

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 tak si to inak sformuluj lebo tako to vyzera ze chodim na prehliadky dostanem matersku.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Ok ok opravujem - sformulujem inak, ale išlo a podstatu

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 toto nie je pravda.
@viestta Chápem podstatu, ale autorka napísala totálnu kravinu v tomto. Keď už chcem napísať múdry status, tak aspoň správne.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 Tohto roku to neplati - zubar.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar
Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@niekto2hy jezis tento rok vynimka kvoli korone ved to vie kazdy

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 tak to treba opravit...😎

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 veď to som ti písala vyssie. To ale nie je materská. A to je ten rozdiel

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@bubushik ale ved aj pri materskej ako je vyssie na obrazku nemusi potvrdit tlacivo ak ta vidi prvykrat a oznamis ze si v 36 tt iba

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Hnidopichov jak na fb, smutné

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 to je len info, že si tehotná bola. Príspevok pri narodení dieťaťa dostaneš len vtedy, ak chodíš pravidelne na poradne.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 materská je nárok, ktorý vyplýva zo zákona o sociálnom poistení. Teda ak splnas podmienky, nemá dôvod nevypisat. Podľa tvojej logiky by muži potom nárok mat nemohli.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lussyka to kde je taky lacny zubar???

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Veď ja Vás neposielam na testy, len že debilná výhovorka, že za toto "sankcie" keď sú pri všetkom

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@stanulienkat lacny? S preventivkou? 😁👌

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Vieš, rebelhrdinovia vedia, že toto cele je len a len o tom, že si pán priemer (áno áno, premiér) chcel preveriť, kam az mu dovolíme ako národ zájsť, a ze Slováci sme takí tupi, že na nás stačí urobiť bububu, bude pokuta, prídete o prácu a hneď sme nacupkali. Inde protestujú kvôli smiešnym veciam a Slováci stiahneme uši, chvost a urobime, čo tajtrlik povie 🤷‍♀️🤦‍♀️ toto jedine mi na tom celom vadí. Ze nás prinútil a je to len začiatok. Onedlho si vymysli ďalší horší blud, a už vie, že stačí urobiť zas bububu, lebo sme mu ukázali, čo na nás platí a tak nás bude vydierať donekonečna. Len sa s nami hrá na "kto z koho". Už teraz mam strach, čo dalsie vymysli.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lussyka v Ba s preventivkou aj cez 70e

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka prepáč, ale toto je totálna kravina podľa mna. Nemocnice sa napĺňajú a ešte stále niekto rieši podobne konšpirácie. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@stanulienkat tak BA ano...

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@bubushik ja netvrdím, že neexistuje Covid-19. Ja kritizujem spôsob, akým s nami premiér jedna. Vydieranim a to nie je v poriadku. Covid je v celom svete, ale v žiadnej inej krajine si nik na svoj národ nedovolil to co robí s nami on.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka tak asi velmi zahranicne spravy necitas a nesledujes

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Joj kedy da konik moznost palec dole konečne

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka asi velmi neslwdujes dianie. A ako prinutis debila,aby urobil nieco zmysluplne? No musis ho vydierat. Lebo s debilom inak nehnes.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 neviem, je okrem nás iný národ, ktorý dobrovoľne nedobrovoľne musí na testovanie pod hrozbou sankcií?

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka Plne súhlasím s tvojimi názormi.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka ano. Je narod,ktory kape tak rychlo,ze ich pochovavaju bagre v hromadnych hroboch. Dobry ekvivalent? Aspon ich nikto nenutil,no nie? Sledovala si juznu Ameriku?

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka ty si presne ten typ co keby bolo testovanie najprv v ČR alebo Rakúsku tak budeš nadávať, že to len debilko Matovič nevie zorganizovať aj u nás toto

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@stanulienkat prepáč, ale teda áno, mnou by inak nehol. A to len z jedného dôvodu a to toho, že môj muž je už mesiac na homeoffice, deti doma, keďže škôlka je zavretá, iba môj syn 1.stupen chodí do školy a ja som ešte na rodičovskom. Nechodíme po návštevách, ak, tak skôr do prírody, do obchodu tiež nie, nosí nám väčšinou Tesco služba, príp.ine veci kuriér. Pre mňa je to testovanie NEPODSTATNE. Ale tak smola, na testovanie MUSÍM, aby syn mohol chodiť do školy. To je jediný dôvod a ako ma prinútil. A takýto spôsob jednania s ľuďmi sa mi teda fakt nepáči. Co sme jeho poddaní alebo co?
@juliaailuj1 mýliš sa. Presne tento typ nie som.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka ale tie testy nam poskytnu aj ine data a statistiky. Tiez dolezite.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka vsetko je len o zaujatí postoja: bud si povieš aha pôjdem na test, aby ked nahodou som pozitivna tak to moj syn nerozsiril v škole a nenakazil sa niekto rizikovy alebo zaujmeš svoj negativny postoj. ( Môj muž dnes nechcel stáť v dvojhodinovom rade, lebo zima, neznaša čakanie a bla bla a presvedčila som ho a názor zmenil: kukol si super film,postál na slniečku, dychal cerstvy vzduch a ani nevedel ako mu to ubehlo ) ludia na všetkom len to zlé hľadajú ...

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Mna by skor zaujimalo, co teraz dalej. Akoze vratime sa v case o par tyzdnov, spomalime epidemiu a o mesiac, dva co? Za ten usetreny cas postavime x nemocnic? Nedalo sa za tie prachy od jari nieco rozumnejsie zorganizovat? Aj za cenu, ze by sme neboli prvi?

Odpovedz
31. okt 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Moja rec👌Keby kazdemu povedali,ze mu daju 30€ za to,ze sa pojdu otestovat , nohy by si isli zlamat,aby to stihli. A uplne jedno by im bolo, ze im to slubil Matovic.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@juliaailuj1 Veci nie sú len čierne a biele... Žiaľ.... Teraz po testovaní máš istotu, že už nenakazíš ďalších ľudí?

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lucyliu co by bolo. Peniaze sa minuli na testy. Bude treba do kasy ďalšie 🤷‍♀️ vyššie dane, vyššie ceny všetkého. Samozrejme, mohli sa použiť na niečo iné, ako pomoc krachujucim firmám, atď. Ale to by nebol z toho zárobok tisícročia 🤮 trebalo testy so smiešnou výpovednou hodnotou, keďže ich spoľahlivosť je asi taká ako chránený sex s deravým kondómom 🤷‍♀️ no co už. Ako sa ODBORNÍCI (pre Matovica nepodstatni ľudia) vyjadrili, toto testovanie covid nezastaví a nič tým nevyrieši. Príde tretia vlna, štvrtá... Som fakt zvedavá, aké krásne Vianoce nám ujo pripraví. Možno nám zakáže aj tie 😂

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lelulenka sa to premorenie urychli, ked som videla v telke tie rady, uf. plus teraz ten pocit, ze je niekto negativny, tu u nas sa uz organizuju susedske akcie. uvidime, na co sa o 2-3 tyzdne vyhovori.ale to sa vyhovori, ze nas zatvara, lebo sa koordinujeme vramci eu. ludia su nestastni, ze nemozu na hroby, mali by sa chystat psychicky, ze rodinu na vianoce nenavstivia. ale tak hlavne, ze si mozme dat na fb ramcek, ze sme zodpovedni, ideme sa testovat a na mk fotku listocka, ludom staci malo.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@stanulienkat akurat tie data nikto nespracuva.

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Mier a krásne sny 🙂

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@lucyliu škoda fakt plytvat svoju energiu, to by museli ľudia chápať, že sloboda je jedna z najcennejších "veci" života. A túto slobodu nam niekto berie za zasterkou dobrosrdecnosti a snahy chrániť. Pritom je to len niekoho úbohá hra na panovníka a dokazovanie si svojej moci nad ľuďmi. Strašne mi vadí ten jeho prístup a hlúposť, on je doslova hlúpy a emocne labilny. Aby PREMIÉR, politická osobnosť dával každú chvíľu tie smiešne statusy a komenty na FCB, smajlíky a neviem co a riadil sa skutočne emóciami bez štipky rozumu, a aby každú chvíľu menil názor, potom výhovorky...toto je nie ze neprofesionálne, ale na plač. A toto čudo nás má dostať z krízy, ach...

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Nedá mi to, tak ešte toto (štartujte rakety)

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

velmi sa mi to páči vystihol to o čo išlo aj mne takže je to aj na stene

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

register trestov po mne nikto zatial nechcel a to uz mam tretiu robotu

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

A to nieje len na sr všade vo svete. Napr v rakúsku to isté ukratia tí rodicak ak nemáš všetky poradne .

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Ja to tu musim pripnut, na zamyslenie, ... dnes som to citala v jednej diskusii tu na MK, tak to pridam aj tu

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

Výpis z registra po mne nikto nechcel, materske dostanes ak pracujes a platis odvody, vstupnu prehliadku po mne tiez nikto nechcel pretoze nemam rizikove povolanie. Ale pointu som pochopila - ked tresnut kravinu na plochu tak poriadnu nech sa zbieraju palce hore ci? A ked uz aj u toho zubara ma preventiva vynimku tento rok tak tento jednoduchy vykrik do tmy je blbooost neuveriteľna

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@sasanka605 to že to od teba nikto nechcel neznamená, že to tak nie je. Ja som dávala aj vypis z registra (keď som si hľadala prácu, tak dokonca do niekoľkých zamestnaní) a v súčasnom zamestnaní som musela absolvovať vstupnú prehliadku a opakujem sa každý rok. Ale chápem že pri niektorých jednoduchšich zamestnaniach to potrebné nie je. A mimochodom, na materskú síce nepotrebuješ nič, ale na príspevok na starostlivosť áno.

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@bubushik ja som nic o kocikovnom nepisala, navazat sa do inych ked o nich nic nevies je lahke. Jednoduchšie zamestnanie nemam ale ty si trosku obmedzena. Moje zamestnanie by si s urcitostou 99% ty robit nemohla.

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@sasanka605 ty čo hneď útočíš? Veď Orave že o príspevku na starostlivosť si nič nenapisala. O to ide snáď. Ja som ta nikde neurazala a nenavazala sa, tak buď taka láskavá, nerob to ani ty. Normálne som ta upozornila na fakty, o ktorých si práve ty nevedela.

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

*pruspevok pri narodení

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@bubushik cim som utocila? Na ake fakty, ze kazde zamestnanie nevyzaduje co tvrdi autorka prispevku? Alebo ze na matersku musis chodit ku gynekologovi co tiez tvrdila? To su fakty? To ze jednoduchsie zamestnania nevyžadujú tieto veci a ty to chapes predsa, to nebolo navazanie. 🤣 Pobavilo, pekny den

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@sasanka605 píšem niekde že každé zamestnanie to vyžaduje? Ešte som zatiaľ pri zmysloch, takze viem, že nie. Prepáč, ale si smiešna s tým slovickarenim, keď sa silou-mocou snažíš dokázať, že máš pravdu. Asi zbytočná debata.

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@juliaailuj1 pochopila a súhlasím. 😉

Odpovedz
1. nov 2020
avatar

@lelulenka súhlasím s tebou. A doporučujem dá ti riadiť pravidlom nehádaj sa s hlupakom lebo ľudia okolo po chvíli neuvidia rozdiel 😉 pekný večer ti želám a ostatné doma zdraví.

Odpovedz
3. nov 2020