icon

Pokial je ockovanie dobrovolne, je mozne aby sa rozdielne pristupovalo k ockovanym a neockovanym? Pokial by bol aj pravny nazor...
Chapala by som to v pripade, ze ockovanie je povinne.

avatar

Možno @draik pomôže....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Podmienky si moze stat urcit ake chce.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Podľa mňa v žiadnom prípade... A verím, že to tak bude

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

na slovakov plati len bic, niekto by povedal, ze nie sme ovce, ja hovorim ze sme obcas ako telata. kazdy chce zivot pred koronou ale nikto nechce sa dat zaockovat, povacsine preto ze uveril hoaxom alebo videl jeden pripad z 1000 co sa tyka neziaducich ucinkov. ale bohuzial ak chceme kolektivnu imunitu musime, alebo sa zmierme s tym ze budu ludia umierat, budu umierat nase babky a dedkovia ale aj kamarati s onko diagnozami alebo inymi chorobami....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Pravdu mas.. nemalo by sa, ale chcu docielit aby to vsetci mali

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 a myslis ze v okolitych statoch sa ockuje viac?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@ivuska027 len tu sa jedna o povinne ockovanie

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Nie som si ista, ale mam pocit, ze aj napr. materska skola.ma.pravo ziadat pred prijatim dolozenie ockovacieho preukazu🙄 ale neviem, registrujem tuto info, ale nepatrala.som po jej povode, kedze zaockovanost bola stale dost vysoka a vyskyt chorob, voci ktorym.sa.ockuje bol.skor sporadicky.
Dalsia vec, stale je KRIZOVA situacia a mnohym.vyhovuje. hlavne vsetky mozne davky. To je tiez trosku nefer, nie? A ako pise
@dominikac321 - kazdy chce zivot ako pred koronou ale spravit pre to nik.nic🤷‍♀️

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 ak je niečo "dobrovoľné", tak je na každom ako sa rozhodne. Nie?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Určite nesmie byť toto ockovanie povinné. A hlavne očkovanie vám nezaručí život pred koronou... To môžte len snívať.. Ale ved ako vraví prezidentka vakcína je sloboda a ľudia by sa nemali na Slovensku báť umierať...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@saraxyz ja som v zivote nikomu nenapisala ze sa MUSI dat zaockovat, ale potom nech neockovany nehovori ze je obmedzovany, v nevyhodach a ze zas lockdown zas ludia pridu o robotu zas sa deti ucia z domu, stat je vycicany na maximum a uz ziadne OCR pandemicke a SOS dotacie nebudu, nie su z coho...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@dominikac321 ak chcete dosiahnut kolektivnu imunitu, lobujte za povinne ockovanie. V opacnom pripade to nechajte na rozhodnuti jednotlivcov.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 ja som nikomu nepovedala ze sa ockovat musi, len som vam napisala moj pohlad na vec a na to, preco robia ockovaniu taku kampan

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@ddaassuullaa ale nie s vakcinou vo vývoji! ockovany du momentslne pokusne myši zatiaľ

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@79viktoria79 klud, porozpravaj sa s nejakym.biologom

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@ivuska027 to je trošku rozdiel čo sem dávaš, to je povinné očkovanie overené rokmi

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 lenže ako vieme, že očkovaním sa to "zastabilizuje" a dostaneme sa do normálu? Môžeš mi s istotou teraz povedať že áno?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@79viktoria79 vakcina presla POVINNYM a CELYM procesom vyvoja, testovania a schvalenia, akurat vsetko ostatne islo bokom, vyskumy a vsetky peniaze sa sustredili na to...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

Nechcem tu hadku o ockovani... Zaujima ma, ci je toto, co sa chysta (napr. prechod hranic) pravne v poriadku.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@ddaassuullaa ak si ockocana,mas to v papieroch,a ja som kľudná,nemamsa čoho báť 💪😉

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@79viktoria79 island ci ktory stat uz zrusil vsetky opattenia, no maju viac ako 85% zaockovanost
@dominikac321 nie som rozhodnuta ci ano ci nie. No pokial je ockovanie dobrovolne, tak by neockovani nemali byt bez,, vyhod,,. A nutit nas, ved ide o zdravie! To mi nik nesmie rozkazat co mam ci nemam robit!

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@ddaassuullaa ty sa porozprávaj s človekom, ktorý vynašiel mRNA vakcínu, aj ten ma obavy z tejto očkovacej kampane

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Prečo nieje povinné očkovanie proti chrípke???? Koľko ľudí na nu ročne zomrie??? Toto sa nevidí, však? Ale nie, prišla corona a zabudlo sa na ostane choroby. Mame slobodu? Máme! Tak si myslím ze keď je niečo dobrovolne, tak je to dobrovoľne a koniec. Ale nie, ideme sa tu hrať na sudcov.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@petulda333 aj nakazenych ockovanych,nezabudaj

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Ja nie som pravnik. Jedna sa o moj nazor, moje vnimanie…. Ockovanie by malo byt dobrovolne do toho momentu kedy moja nezaockovanost neohrozuje ineho cloveka. Cize ak pracuje niekto v nemocnici, ma by byt povinne ockovany. Rovnako v skolke ucitelky, zamestnanci v starobincoch, tam kde pri vykone zamestnania dochadza ku kontaktu (kozmetika, masaze atd).

Je to ako ked niekto pracuje s potravinami, tak musi mat na to preukaz od hygieny. A doteraz toto “obkedzovanie“ nikoho nerozculovalo.

Viem si predstavit ze pri mojom vykone prwce nikoho hy som neohrozika tym ze by som sa ockovat nedala. Dokakzem na 100% svoje pracu vykonavat z HO. He otazne akymi argumentami by takychto ludi mali nutit k ockovaniu ked nechcu.

(Ja ockovana napriek tomu som, ockovaniu verim, ale bavime sa o ludoch co su proti, ze ci sa ich da oravne prinurit dat ockovat)

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@saraxyz iste su len dane a smrt a v tomto pripade uz len smrt...ockovanie ti zabezpeci lahky priebeh, ak sa nemylim tak dokonca by virus malo zabit skor ako zacne byt zaockovany clovek prenasacom...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@iveska chripka nie je tak vysoko infekcna ako korona....a tiez nie je bezpriznakova

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 myslím,ze stat si moze urcit povinnost,chorvati maju povinne ockovanych v cestovnom ruchu,

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@79viktoria79 cize sa asi nerozpravala, ale hejtujes tu o dusu👌😉 kym.cosi spravim, pytam.sa odbornikov, ludi z odboru a potom.sa zariadim. Nepytam.sa na koni, lebo tu sa siria len bludy, cest vynimkam. Netusis o nikom.nic, ale o vsetkom vies vsetko🤷‍♀️ hlavne nech tecu davky....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka ty si myslis ze mRNA vakciny su tu kolko, 2-3 roky?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@ddaassuullaa si uplne ale uplne vedla🤦

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@petulda333 je to na tebe ako sa rozhodnes, zvazis si pre a proti, a nech to bude akokolvek som presvedcena ze urobis najviac co mozes...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 mRNA Vakcíny boli skúmane už pred rokmi (technológia) ale nikdy neboli aplikované ľuďom. Neboli skúšane. A teraz sú skúšane priamo na ľuďoch. Maju len podmienené schválenie čiže štúdia stále prebieha...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 ono to vlastne vsetko so vsetkym suvisi, tym ze mame zaockovanych okolo 30% dvoma davkami a okolo 23% prvou davkou, stat MOZE zvyhodnovat ockovanych a je celkom logicke, ze ak hotel restika alebo kadeco chce fungovat, podienuju to ockovanim ci testom. ked sa na to pozries zo strany majitelky hotelu napriklad, tiez si povies ze radsej o 30 klientov menej s istotou ze su otestovani ci zaockovani ako riskovat zatvorenie ci nakazu seba ci zamestnancov...na malorce je 5 tisic ludi v karantene co boli v jednom hoteli...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@ddaassuullaa teraz sa toho ukázalo viac. Ja sa strašne bavím na tom aku zaockovanost ma napr. Bratislava a aku východ. Myslíš isto ako ja, že k tomu už niet čo dodať.😉

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

Tu nejde len o ludi, ktori sa nechcu zaockovat... Svoju sestru som nevidela od vianoc 2019, takisto ju nevidela mama, ktora uz nie je najmladsia. Teraz ma konecne kupene letenky, ale s 2 synmi nemoze v byte absolvovat 5dennu karantenu. Na ockovanie v krajine, v ktorej zije je este na cakacke. Mam pocit, ze aj napriek dobrovolnosti sa tu silno sliape po zakladnych ludskych pravach

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 preco nemoze absolvovst karantenu v byte?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@tanapeta narazasna to ze na vychode su "menej vzdelani" ludia a nedavaju sa ockovat?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@lubiduch pretoze s dvoma chalanmi to skratka nedame...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 aj tak sa to dá povedať.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@tanapeta nebude to skor skladbou obyvatelstva? dediny kde je prestarnute obyvatelstvo ktore cestovat za ockovanim nebude alebo si povie ze to nepotrebuju ze nikde nechodia...samozrejme, aj ludia v produktivnom veku to tu u nas na vychode odmietaju....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@tanapeta toto snáď nemyslite vážne.. Neockuju aj vysokoškolsky vzdelaní ľudia, dokonca aj lekári sú mnohí neockovani

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 a myslíš,ze to niekoho zaujima? tu sa uz 1,5 r sliape po ludskych pravach,ustave,a nikto nic....len sa cudujem,ze od aprila na hraniciach nikto nic nekontroluje,ze neprisla v tedy

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@dominikac321 stat nie je v pozicii majitela restiky. Stat sme my a ockovanie je zatial dobrovolne. Nie je mozne jednych uprednostnit. Uz sa to velmi blizi celoplosnemu testovaniu, a to nie je ok. Chcu dosiahnut nieco nemozne a nemaju gule spravit z ockovania povinnost, co sa teda vobec necudujem

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@luciafis samozrejme, že z každej kategórie ľudí sa nájdu aj takí aj takí predsa. Okrem toho to tvrdia odborníci. A ten rozdiel je fakt veľký. V Ba je kopec ľudí stále na cakacke

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Môj nazorček, zvýhodnenie očkovaných je super, verim že toho bude pribudať /tých vyhod /, každý nech sa rozhodne sam za seba, či sa dá alebo nedá očkovať

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 a vies si predstavit cirkus keby to dali ako povinne ockovanie? sme k tomu blizsie podla mna ako k celoplosnemu testovaniu

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@bambina1009 a co si ty nadclovek či čo? ked ides delit ľudí? sa zobuď

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 ty tu siris hoax ohladom kolektovnej imunity .Aj ine choroby preventabilne ockom sa malokde vyvinula kolektivna imunita a ked ano trvalo to desatrocia.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 nemôžu dat experimentálnu vakcínu povinnú.. Tam už si zahrávajú so zákonom.. Aj keď je pravda ze tu už v štáte zákon neplatí

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@bambina1009 toto je velmi-velmi nebezpecne. Ake vyhody moze mat ockovany? Kto to urci? Neockovany pride na svk, ale 5 dni ma zaracha.... Neockovany moze ist do prace, ale za 5 dni nebude mat zaplatene... Ja viem, ze je to absurdita, ale kto ma pravo urcit hranicu, co je ok a co uz nie. Zopakujem, je to velmi nebepecny precedens

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 chripka nie je vysoko infekcna ..fakt davas a dokonca chripka nam plni odborne ambulancie a dokonca sa na nu zomiera .

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@luciafis no ved... Patova situacia a tak zacnu vyuzivat system vyhod, co tiez nie je v poriadku

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 Je vlastnictvo pasu povinne? Nie je. A napriek tomu, ak ho nemas, nemozes cestovat do USA ci inych statoch. Je to pravne ok?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Zakonne, protizakonne... Ako keby to malo daku vahu. Dnes je nieco nezakonne, "zajtra" to uz kludne podla zakona byt moze a opacne

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@adri266 pokial existuju hranice, tak asi hej. Ale tu sa jedna o slovenskeho obcana na slovensku

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Mediálne aktivity Ministerstva zdravotníctva SR v stredu 30. júna:
po 13.00
TK po skončení rokovania vlády SR
Téma: Aktuálna epidemiologická situácia
Nová testovacia stratégia
Bratislava, ÚV SR, Námestie slobody 1

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 ak je slovenský občan a príde na SR platia na ju pravidlá ako na SR občana, štát jej nebrani vstúpiť ani nič podobné, to by bol problém, normálne rpide 5 dní karantény PCR test, Austrália ma dodnes štátnu karanténu, ktorú si platíš sám v hodnote 2000dolarov a môžu tma vstúpiť len občania Austrálie.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73
Položili ste príliš všeobecnú otázku. Bolo by napríklad možné určiť, že očkovaný nemusí napríklad predkladať potvrdenie o negatívnom teste a podobne. Uvažuje sa o tom, že karanténa nebude pre očkovaných pri vstupe do SR atď.
Modelovým príkladom je Rakúsko, ktoré pred časom zaviedlo pravidlo tzv. 3G (getestet, geimpft, genesen) - teda napríklad do reštaurácií mohol vstúpiť len ten, kto bol testovaný, alebo očkovaný, alebo prekonal covid; a to ešte musel vyplniť svoje údaje v reštaurácii do formulára.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Je to vsetko len o tom co my im dovolime , ak im dovolujeme porusovsnie ľudskych prav, chartu prav dietata , ci prav pacienta a ticho vsetko tolerujeme , potom sa necudujme , ze maju odvahu pichat deti od 12 rokov i napriek odporucaniam odbornikov i vyrobcu nepichat , potom sa necudujme , ze nemaju problem rozmyslat nad selekciou skupin , ktore chcu povinne pichat (no , na mna budú musiet poslať inkvizitora )a nemaju problém potlacat prava a slobody obcana v jeho rodnej vlasti .Dokedy toto bude slovac trpiet , netusim , ale dobra sprava je , ze i farmafirmy si uvedomuju , ze tato vakcino šou nie je bezodna a pracujú na liekoch , plus sa ukazuje , ze mozno budrústacit lieky bezne dostupne , kedze uz ani virus to zjavne nebaví.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@draik môže stať určiť experimentálnu vakcínu za povinnú? Dakujem

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@salsa26 nie .To robili fašisti.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@salsa26 to by ta vakcína musela byt experimentálna. Nie je.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@79viktoria79 netvrdim, ze nie. Odpovedala som na otazku, ci sa v okolitych statoch ockuje viac

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 pýtala som sa ta niečo?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@aristka rada by som odpoveď od právnika...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@draik na základe toho posielali včera tie SMS a každému pridali covid pass, aby mal každý info v "akom je stave" ohľadne covid

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 prepac,ale si extremne smiesna, ako sa tu hadas s lekarkou 😂

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Postupne nás všetkých donútia do toho experimentu, ja som proti tomu byť súčasťou experimentu, ale všetci idú ako stádo, takže bohužiaľ im ustupujeme. Je to strašné, čo všetko si ľudia so sebou dajú robiť. Ja uvidím, ako to bude po 1.7. s testami a asi sa budem musieť nechať proti svojej vôli zaočkovať.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Ja sa radšej upálim ako Ján Palach, ale mňa očkovať nebudú ku...y jedny...Covid tu je už vyše 1,5 roka a do riti ja som ho ešte nemala...asi som riadna sviňa, ani ten vírus ma nechce.... Myslím, že nebude dlho trvať a konečne sa pravda ukáže.... Kto sa chce, či "musí" očkovať - nech sa páči... Kto sa nechce dať očkovať, tiež jeho vec....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@salsa26 ale ona ma pravdu, pýtaš sa hlúposť, máš zlu východiskovú premisu.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zarecna moja vec co sa pýtam, nečakám odpoveď od teba.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@suve99 súhlas, u nás nebol tiež nikto chorý, ani v karanténe sme nikto neboli...až mi je to divné, že za takmer 2 roky som tento vysokonákazlivý vírus nechytila

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@salsa26 a on ti odpise, čo ja.. Vakcina nie je experimentálna a môže byť povinná. V Taliansku je pre zdravotníkov, v UK pre ľudí, čo pracujú v DSS etc

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zarecna už si sa vyjadrila, dakujem

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zuzanockamt asi nie sme tí vyvolení 🤣🤣🤣

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@suve99 ja som už aj chcela, nech to konečne dostanem a mala by som aspoň na 180 dní slobodu pohybu a práva vyvolených

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zuzanockamt mne to už fakt pripadá, že nás chcú vykynožiť hajzli....a to vôbec neverím, že tento vírus nie je naschvál vyvolaný ľuďmi....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zuzanockamt to sa ruší, ostáva len zaočkovaný, alebo nezaockovany

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zarecna a zaočkovanci sa nemôžu nakaziť a šíriť to ďalej? Presne tak isto ako tí nezaočkovaní. Bolo by treba vakcínu, ale proti blbosti.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@draik tak zjednodusim... Je v poriadku, ze slovak nezaockovany dobrovolnou vakcinou musi pri prekroceni hranic na slovensko absolvovat 5 dni karanteny? Dakujem

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zuzanockamt u nas tiez tak,ale asi pretože sme nechodili na testovanie

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@79viktoria79 my sme chodili pravidelne každý týždeň kvôli práci a škole

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zuzanockamt nie to nie je pravda. Zaočkovaný majú menšiu šancu ochorieť a šíriť.. To dievča, alby, či ako sa vola, mala k tomu napostovane aj super štúdie..

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@suve99 prosim ťa, len sa neupaľuj , tato situacia tu nebude naveky a už im dochádza dych ...nikto ta nebude chytat a nasilu do teba pichat , nie sme v stredoveku a ked ano , národy toho majú už plne zuby a vidly este su v kazdej druhej záhrade .Sila ľudskeho hlasu je obrovská .Mne je len ľúto , ze ľudia zaocko nedostavaju spravne info , sú v klamlivej predstave , ze covid sa im vyhne , ze ocko covid vyzenie a nic im nehrozi a pritom covid je len jedna minihrozbicka v nasich zivotoch a uz sa to zacina ukazovat .Covid medzi nami bude cirkulovat vzdy , niekto ochorie , niekto zomrie a kvantum ľudi nic.Zaocko mozno nedostane covid , ale sekne ho silnejsie napr..chripka atd.Nahoď úsmev a urcite sa az takehoto zasahu neboj lebo vzdy je nieco aj proti s cim sa da pracovat.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@lubiduch zabúdaš na jednu vec, autonómiu človeka, nikto nemá právo nútiť človeka aby požil alebo mu boli vpichnuté lieky/očkovacie latky s ktorými nesúhlasí a je presvedčený, že môžu ohroziť jeho zdravie.
Nikto ma nesmie nútiť ohrozovať moje zdravie!

Taktiež nikto ta nesmie nútiť, aby boli na tebe testované latky, ak nedáš vyslovený informovaný súhlas - informovaný súhlas musí zahŕňať aj možné nežiadúce účinky a človek musí vedieť, že je súčasťou experimentu a zúčastňuje sa ho dobrovoľne.
Norimberský kód ti asi nič nehovorí:
The 10 elements of the code are: Voluntary consent is essential. The results of any experiment must be for the greater good of society.

Ja nebudem nikdy dobrovoľný pokusný králik, keď ty s tým súhlasíš paráda, neočakávaj ale niečo take od druhých ľudí

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Mne sa najviac "paci" argument, ze ine ockovania, najma tie povinne su rokmi overene.... nuz ale aj tie musel niekto overit, stal na zaciatku a keby si vtedy boli povedali, ze my nebudeme pokusni kralici, tak by sa to nikam neposunulo....
Rozhodnutie je (zatial) slobodne a ruka v ruke s nim ide aj znasanie nasledkov...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka vy pri očkovaní nies té súčasť žiadneho experimentu, to boli ľudia v 3 fáze klinického výskumu asi 40.000 dobrovoľníkov, vy dostávate normálne overenú vakicnu

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@aristka neboj...to s upálením som žartovala... mám 44 rokov, a môže má šľaktrafiť aj auto zraziť 😁 dávno vravím, že je to fraška

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 mRNA bola vymyslená v 80tych rokoch, viem veľmi dobre, aký názor ma na konkrétne tuto covid mRNA vakcínu človek, ktorý ju v tých 80tych rokoch vymyslel.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@suve99 si len pozri ako EU dotovala len urcitych vyrobcov, si pozri co Krcmery stvalak v afrike a kto to dotoval a kto dotuje jeho vys.skolu , su v tom az po usi nasi odbornici .

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

N
@sisaka este doplnim , ze doteraz bola aplikovana len na zvieratach a proti Sarsu a Mersu vieme ako to dopadlo.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 vakcína je odsúhlasená len na núdzové použitie, bola schválená v zrýchlenom procese a nemuseli predložiť data ako sa pri normálnom procese musí, je stále v štádiu experimentu, prestaň už šíriť tvoje bludy, jedine, žeby Slovensko odsúhlasilo úplne všetko bez podmienienok aj v experimentálnom štádiu, rozhodne nie pripad USA a Kanady. Žiadne vakcíny sa netestuju pár mesiacov, testujú sa dlhé roky, hlavne ich dlhodobá bezpečnosť, hlavne minút nemiešajte ako dlho je mRNA vakcína vymyslená, nemá nič spoločné s testovaním tejto proti covid

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@tanapeta ano,lebo "odbornici" vraveli,ze vychod alebo ine casti SR su IQ zakrpatene casti krajiny, na zaklade toho sa budete vyjadrovat aj vy, kazdeho zatial osobna vola, co sa ockovania tyka a nic vas neopravnuje zhadzovat rovnaku narodnost, ako ste vy, pricom ani vase IQ nemusi byt extra oslnive. Na toto som priam alergicka, ked "poloboh" z BA nalepkuje inych.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka joj, ale zavádzate. Dáta bezpečnosti a účinnosti museli byť predložené a dovod podmienečneho súhlasu bol kvôli napr dátam, že sa nevedelo, že ako dlho potrvá imunita, ukazuje sa, že u mRNA roky. Preco bol zrýchlený proces sa tiež vysvetľovalo. A SR sa riadi EMA, USA FDA aj Kanada ma urcite taku inštitúciu. Jedine, co si Slovensko schválilo na nudzovu výnimku bol Sputnik. A to je experimentálna vakcína.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka a ty vies zase kvakat to co sa na nejakych antivax forach docitas…nie si ofca co? Len kopirujes stadovite spravanie ludi z tvojej kategorie vysky IQ. Citaj s porozumenim co som napisala…

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73 tqk ro riadns kravina co by sa nedalo v byte ist do karantenyy, my sme v byte dali karantenu 2x, prvy krat skoro 4 tyzdne a deuhy krwt 2 tyzdne. 2 dospeli a 2 deti.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zarecna co je bezpecnost , ak ockovacia látka spôsobuje ACMP je podla teba bezpecna , dufam, ze stojis v rade na zenecu .Preto tu mame aj 4 fazu ,.kedy sa skumaju a zbieraju data ohladom napr.Nu ci kratkodobych alebo dlhodobych a tieto info hovoria aj o bezpecnosti vakciny .To , ze vakcina je cista a zverejnili jej zlozenie je len cast , ktora hovorí o bezpecnosti .Napr.si zober , ze do 1.7.2021 ani neviem co pichaju tj.liek nie je zadefinovany .Kvantum lieciv prave po tychto fazach skoncilo , pretoze neboli bezpecne , riziko pouzitia bolo vyssie ako vyskyt ochor. v populacii.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@aristka 4 fáza nastáva u každého lieku, či vakcíny po schválení. PO, čiže, keď sa už dávajú tisícom, miliónom. Vakcina ma zverejnené zloženie dokonca aj v slovencine. Ja mam AZ už druhú dávku, od konca mája. Ja sa v pohode balím na dovolenku.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zarecna ja viem, aký bol proces v Kanade, preto píšem, že možno na Slovensku schválite všetko rad radom, u nás tieto vakcíny nie sú normálne schválené ako napríklad dTap, chrípka …
@lubiduch
Ja nechodím na antivax fóra, ja počúvam priamo odborníkov, ktorý priamo na kameru vyjadrujú svoje názory, v jazyku, ktoremu rozumiem, bez interpretácie toho, čo hovoria 3. osobou, podložené faktami, moja inteligencia nech ta netrápi, ja na rozdiel od oviec, ktorým musí byt všetko predžuté, interpretované politikmi, ktorí nemajú vzdelanie a ani potuchy o čom točia a zapredanými “odborníkmi” , ktorí nesúhlasia s vedeckou diskusiou, lebo nemajú argumenty, ktoré by presvedčili tých vedcov, ktorí majú pochybnosti , miesto toho sa ich snažia zničiť akademicky útokmi a diskreditáciou.
Ty si kľudne čítaj pro očkovacie fóra, mne nikto nemusí hovoriť, čo si myslieť, ja si ešte dokážem utvoriť názor sama

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@zarecna no milionom sa dava v tomto case lebo ludi nazenu ako kravy do kravína na ockovanie ,.ked si sa tohto zucastnila a pritom boli porusene tvoje prava pacienta a nevadi ti to je len tvoj problem .Ty si v poho co je super , kazdy si ma zvazit riziko ,.ktore chce podstupit , len poniektorym to nevyslo ....

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

@lubiduch zbytocne sa vyjadrovat. Podla dlzky bol niekto z vas chory. Boli by sme v byte 6ti, verim, ze zdravi ludia (z toho 3, ktori tu chcu "dovolenkovat"). Sestra moze ist bez testu, ockovania a karanteny do chorvatska ale domov nie. Ak ti uz toto nepripada chore, tak uz nic. Riesenie sa zatial javilo v prechode hranic vlakom. A tak sa budu pravidla veselo obchadzat, a ani sa necudujem. Bola som milionkrat otestovana a uz mam toho fakt plne zuby.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dominikac321 a co ľudia,ktorí sa zo zdravotných dôvodov nemôžu dať očkovať?!

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sy_13 ti su za normalnych okolnosti chraneni koleltivnou imunitou. Ale ta vznikne len ked je dostatocny podiel populacie zaockovani

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@lubiduch tebe uniká podstatný fakt, pri covid vakcíne dochadza k úniku vírusu, kolektívnu imunitu nebude možné dosiahnuť.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka ako? Ako pri Covid vakcíne dochádza k úniku vírusu. Médicinky, virologicky, fyzikálne.?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Som po ťažkom Covide očkovať sa nedám nikdy,a povinne?Čo má zoberú nasilu z ulice?Keby som mala písať aj na Európsky súd,ale nikto ma nezaockuje proti mojej vôli a presvedčeniu.Ja som povedala,keď začne korona stúpať k nám domov očkované návštevy odmietam,žiadne nebojte sa my sme očkovaní.Rodina,nerodina nikto takisto môžu byť prenášači a ako sa boja neočkovaných ja sa bojím aj ockovanych.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka a tebe uniks podstatny fakt ze keby nebolo tych 30% ockovanych este stale sedis doms na riti, ucis decko cez tablet a okrem pozravin nelupis ani prd 🤨
Ale zabudla si na podstatny fakt a to ze na pandemicku ocr sa prostriedly precerpali, ludia budu sediet doma za vlastne

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@lubiduch minulý rok nebolo zaockovanych a situácia v lete sa zlepšila rovnako ako teraz, takže to nie je celkom tak ako to píšeš

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@luliu ale porovnavas prvu vlnu lfe na slovensku bolo prosim pekne kolko nakazenych dokopy????

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@luliu minulý rok. Sme na SR Covid nemali ani komunitné šírenie kvôli štátnej karanténe

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@luliu https://assets.publishing.service.gov.uk/govern...

Tu je štúdia Britov, ktor a podla ich analyz im očkovanie zachránilo 27 tisíc životov a zabránilo 27 miliónom infikovqnych

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Pre tie ktoré veria že nejde o experimentálne vakcíny:

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 nuda u teba co? Tak ešte inde musíš nos pchať

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 to nic nemeni na tom co som pisala. Vakciny su v experimentalne faze a schvalene su iba na nudzove pouzitie.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dennissa16 idem 6 hodín cestu s vlakom z BA, hej nudím sa a mam data

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alexandraalexandrova na SR s a ockuje jednou experimentálnej vakcínou s povolením núdzový a to je Sputnik. Ostatne vakcíny majú podmienečne povolenie, lebo neboli dáta o trvaní dĺžky imunity, majú pečiatku EMA a dodali dáta o bezpečnosti a účinnosti z 3 fázy klinických testov na 40.tisic dobroovlnikoch, jie nie sú experimentálne, nech si o tom myslite čokoľvek, nie je to rpavda.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 tak keď sa nudíš, daj si do poriadku tvoj velavravny domiešaný príspevok, lebo si to doupravovala od šaula do Pavla... Opakujú sa ti tam odseky a myslienky

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@dennissa16 ďakujem, že tak pozorne čítate moje príspevky, teší ma. To

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 ty si tak naivna az to boli...ved kludne ver tych bachorkam cim ta kŕmi mainstream v rámci očkovacej kampane, tvoja vec. Ale nas ostatnych nechaj pouzivat zdravy rozum a nepresviedca tu kazdeho o tvojej naivnej pravde...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Ja nechápem veď kto dôveruje nech ide a očkuje sa,kto tomu nedôveruje ako ja nech nejde nič len očkovanie akoby nič iné neboli okolo nas tá motivácia má ešte viac utvrdzuje v tom,že som sa rozhodla najlepsie neznášam ,keď niekto vnucuje názor ,o čom som není presvedcena

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 nemáš za čo. Ved vieš, ze ta s toľkou láskou čítam, len už komentovať nemôžem..

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 pre moju psychickú pohodu 😁

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dennissa16 dobre rozhodnutie

Odpovedz
29. jún 2021
avatar
moni73
autor

Hlavne, ze sa v skolstve hrame na inkluziu. A kvoli blbemu ockovaniu sa nevedia respektovat 2 skupiny dospelych ludi.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@lubiduch tebe uniká zase fakt, že ja nežijem na Slovensku, nesedela som nikdy na riti, lebo robím v zdravotníctve, syn sa učil online dokopy 6 týždňov za cely školský rok a kde vaša vláda porozhadzovala peniaze ma tiež nezaujíma.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka moja vlada to toez nie je 😇 nastastie 😅😅😅

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@lubiduch a čo sa týka vlny a očkovania pozri si Izrael, UK, my sme mali na jar už 3. vlnu a to sa ockovalo od decembra, prvou dávkou mame zaočkovaných vyše 70% ľudí od 12 rokov, obidvomi menej…
Keď ti poviem, že z 22 nakazených delta variantom bolo 11 ľudí plne zaočkovaných po vyše 2 týždňoch od poslednej dávky, 8 zaočkovaných 1 dávkou a 3 neboli očkovaní vôbec, čo mi na to povieš? Už len asi to, že treba 3. dávku, všakže! No ake šťastie, že nás tí očkovani tak chránia! No to určite, práve naopak, vďaka ním sa nám to tu bude nekontrolovane šíriť, lebo dostali “špeciálne” privilégiá

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@sisaka poviem, že matika nie je vaša silná stránka.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 v ktorom konkrétnom príspevku robím nejaké matematické výpočty?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@moni73
Je na výber - buď očkovanie alebo karanténa. A to ešte očakávam, či sa odvážia zaviesť očkovanie vs. test aj pre hromadné akcie, vstup do firiem a všade tam, kde je viac ľudí. Ale to asi až potom, keď začne šarapatiť delta.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@draik to nie je výber... Sú tu ľudia po prekonaní covidu. Co je ich imunita iná ako tých očkovaných?

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@dennissa16
Tí s prekonaným covidom majú aj teraz výnimku, podobne ako očkovaní.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@draik ale mať už nebudu

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@lubiduch 30 % ockovanych a sedi doma na riti ...tie cisla isli dolu aj bez ockovania , uplne normalna situacia , preto sa tomu hovorí vlny .V izraely to bolo tak isto , ockovali pri klesajucich cislach , otvorili a sup uz idu zas , asi zavreli moc rychlo a nepremorili sa a duplom im krasne rastu ine virozy , co caka aj nas a uz to maju aj v UK , kde hlavne deti seka chripka i mimo casu sezony.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@aristka prosím ta otvor si dáta z UK a Izraela a pozri si úmrtia a nemocnice. Odporúčam Dáta bez patosu na FB vysvetlia to aj ľuďom, čo majú problém s matkou a logikou. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=276...

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@draik tak ockovanie chrani donekonecna zjavne a prekonanie 180 dni , to je velmi medicinsky doriesene a dla najnovdich vyskumov .

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@alby2014 uk a celkovo ockovanie bez ukazovatela premorenia pred zaockom a potom zaocko , mi nic neukazuje .Ci mne logicky ano , ze premorenie bolo obrovske , potom sa dali zaocko ,.kto predtym nemal covida a je len zaocko , dostava chudak na drzku vid.umrtia zaocko .Tebe staci velicina zaocko , nezaocko , bohuzial tak to nefunguje i ked na oblbnutie to staci ....priklad ....dostanes osypky , potom sa zaockujes , dostanes osypky ?Kludne mi odpovedz .Teraz , nemala som osypky , zaockujem , dostanem ich ?Odpovedz, ak duplom vies kolko sa tvorila kolekt.imunita na osypky a co robia osypky teraz ....toto je aplikovstelne aj na coronu .Takze tebe mozu nahucat co chcu , mne nie.

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

@aristka čiže nefungujú vakicny, ale premorenie.. Skvelá správa. https://assets.publishing.service.gov.uk/govern...

Aj tých 27 000 nemŕtvych a 7 miliónov nenakazenych si to určite mysli

Odpovedz
29. jún 2021
avatar

Tieto čísla asi tiež nie sú alarmujúce, pohodička a to sa tvrdí, že sa nahlasuje len 1-10%

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@sisaka viete, čo je vaers systém? Tam sa na hlasuje všetko podozrivé v USA, ľudia a až následne sa to prešetruje.. Plus koľko ľudí je očkovaných v USA? Skoro 200 miliónov.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@zarecna ja viem veľmi dobre, čo to je. Aj viem čítať, koľko sa nahlásilo nežiaducich účinkov všetkých ostatných vakcin za posledných 30 rokov a koľko za polroka pri covid vakcinach. A vy viete koľko miliónov ľudí dostalo za posledných 30 rokov všetky ostatne vakcíny? Ja nie, ale rozhodne viac ako 200 miliónov. Ale kľudne si to interpretujte ako chcete, ak vás to ukľudni …

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@sisaka na svete má Covid vakcínu 1,8 miliardy ľudí.. V USA cca 200 mil. Ročne sa narodí v USA od roku 1991 v priemerne 4 miliony deti plus mínus.. Nech ich je aj 5..aj 6 to nahodnocujem. Tak za 30 rokov napr vakcíny nedostalo toľko deti ako na Covid a to rátam s tým, že všetky sa za ockovali. Odporúčam vo vaers systéme nájsť ňu po vakcíne na polio, alebo zaskrt. Od roku 1991

Odpovedz
30. jún 2021
avatar
moni73
autor

@zarecna pocitas s 1 ockovanim 1 dietata... U nas je to 7 povinnych ockovani do 13teho roku zivota. 5 mil deti narodenych v 91 x 7 mas 35mil. A tak do 2007/2008 x 17? Snad dobre pocitam.. 595 milionov + vsetky ostatne, ktore este nedostali vsetky... Pocitam okolo 800 mil a nech len 80% z nich, + nepovinne vakciny

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@moni73 ja som písala o USA ako priklad? Na SR sa priemerne narodí 50 tisíc deti ročne. Za 10 rokov pol milióna za 30 rokov 1,5 miliona. Toľko ma len dnes 2 dávku.. A teraz si nájdi napr len NU a ich počty na hexu na SuKl

Odpovedz
30. jún 2021
avatar
moni73
autor

@zarecna aj ja... Spocitala som vase usa data s poctom povinnych ockovani na svk. Anglina nie je moja silna stranka, takze sa mi asi nepodari najst ockovaci kalendar usa. Urcite to ale nie je jedno dieta, jedno ockovanie, s cim kalkulujes ty
@sisaka pomozes?

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@moni73 že USA nemá 7 povinných ockovani

Odpovedz
30. jún 2021
avatar
moni73
autor

@zarecna ale pocitas s jednym, a to asi tiez nebude celkom pravda

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@zarecna dieta nedostáva len jednu dávku a jednu vakcínu, je tam preočkovanie a to na veľa chorôb + dTaP celoživotne u nás sa vo velkom očkuje aj HPV, chrípka, pásový opar… - milióny deti a dospelých, tie počty Neoklameš, nech to otočiš ako len chceš, nezahovaraj, že píšeš o Slovensku, jasne si napísala USA

@moni73 Ti to pekne vyrátala

Odpovedz
30. jún 2021
avatar
moni73
autor

@zarecna a v konecom dosledku je to jedno, nakolko tam su hlasene nu 30 rokov a tu 1/2 roka. Aj ked teda nepocitam s tym, ze si niekto problem vzniknuty v 25tke spoji s ockovanim v 3 mesiacoch.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@moni73 tie čo na Slovensku + ovčie kiahne, v súčasnosti už v kombinacii, taktiež HPV, rotavirus, staršie deti menACWY, menB, to neviem, či máte na Slovensku

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@sisaka v USA? Lebo tma to nemajú na federálnej báze a jednotlivé štáty majú vlastné politiky a dokonca aj výnimky z náboženských dovodov

Odpovedz
30. jún 2021
avatar
moni73
autor

@zarecna stale ti to nejde.... Beriem tvoje udaje: SVK 50 000 deti x 7 povinnych ockovani x 17 rokov (to je narodene 1991 az 2007/2008 (stihli do 2021 vsetkych 7 povinnych ockovani)) + 50 000 deti x 6 povinnych ockovani x 2 roky (deti narodene 2009-2010) + 50 000 deti x 5 povinnych ockovani x 5 rokov (deti narodene 2011-2015) + 50 000 deti x 4 povinne ockovania x 5 rokov (deti narodene 2016-2020) = 8.800.000 davok povinnych detskych ockovani! Sa nezda, ze?

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@moni73 a ako co to dokazuje? Véd ja len tvrdím, že keď si na tých 8mil dávok nájdeš NU na sukli budes prekvapená koľko ich je nahlásených.. Ze aj keď si vezmeš jedne rok jendu vakcínu, čo bežné nou ockuje nájdeš kopu NU

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@moni73 ľahká matika.. Vezmi hexu, jedne rok a počty NU na sukli a. Rpepocitja na pcoet zaočkovaných deti, vezmi počet na SR zaočkovaných na Covid vezmú NU prepočíta na počet a daj do pomeru a potom sa môžeme baviť, čo zistime

Odpovedz
30. jún 2021
avatar
moni73
autor

@zarecna sorry, velmi sa mi nechce hladat udaje. Uz som sa prekonala pri tychto poctoch. A nebudem tvrdit, mozno to vyjde v prospech covid vakcin. Nie som odporca, som vahava a bojko. Plus tento natlak na ockovanie ma silno tlaci do opozicie! Zaroven sa tu objavil cudny jav. Neziaduce ucinky su vlastne ziaduce, lebo cim horsie, tym lepsie🤦‍♀️. Nechapem... Pockam si. Dufam, ze v zdravi.
Ale nechcela som debatu o ockovani vs neockovani. Absurdne su restrikcie v pripade, ze ockovanie je dobrovolne. Toto je to, co ma pali.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@moni73 ono s tymi neziaducimi je to irónia lebo ľudia maju fakt take nu ,porovnstelne s prekonanim covidu , co je az uplna absurdita a este viac ,ze to absolvuju ľudia po prekonani covidu.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@aristka zdroj, že NU po očkovaní sú porovnateľné s Covidom.. Lebo to naozaj zavádzate.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@alby2014 ake su nu vakciny ...u teba ziadne , ale kedze si zaockovana a myslim.ze zenecou , preukazatelne by si mala navstivit neurologa .

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@alby2014 ale prosim ta,mnohé z tych zdrojov,su rovnako ako druha strana,upravene vysledky,ktore triafaju podla toho,ako im to aktualne sedi,kto robi vo vede,sam vie,ze ci je jeho praca cista alebo nie a najdes mnoho vedcov,ktori od cisteho idu na mile daleko,tak s tymi zdrojmi sa stale neohanaj...a prepac,nemam zdroj,to je potrebne realne vidiet/zazit/zahranicne clanky citat (nielen ohladom covid)

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@aristka odkial mate, ze NU po ockovani su porovnatelne s Covidom.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@dexemposupoplex aky je ten zdroj, posudim sama, ked ho dostanem..o tom su zdroje

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@alby2014 ale? Viete o tom,ze aj články z databazy pubmed,sciencedirect atd maju od pravdy daleko?ci viete na zaklade precitaneho a na zaklade vysledkov hned,ci su tie vysledky upravene alebo nie,ked ani sami recenzenti to nevedia,len ten tim,co pracoval na tom?mate ten dar?
este by som verila clankom z casopisov s impact faktorom nad 10,pod 10 dost tazko uz,cize nie vsetkemu napisanemu by som verila,co sa tyka aj info o ocko i neocko

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@dexemposupoplex v pohode ja som robila vo vedeckej sfére.. Ide mi o to, aby som sama posúdil zdroj. Keďže povedať, že NU po očkovaní na Covid sú porovnateľné s Covidom je fakt blud. Predpokladám, že tu nedostanem ani pubmed, ani nature, ani science, ani Lancet ani nič...

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@alby2014 ak si robila vo vede,tak vies o com pisem a ako to naozaj je.NU po ockovani sa zbieraju a mnoho ludi ich ani nenahlasuje,takze to bude boj s veternymi mlynmi,ale pravda,este mnoho ludi nevie,ako su/budu NU po vakcinacii a ake NU po covide z dlhodobeho hladiska,moze to len zatial clovek hadat

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@dexemposupoplex preto sa pytam na zdroj toho tvrdenia. Ale nedostanem ho urcite.

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@dexemposupoplex ona je dejepisarka .

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@aristka pre mna za mna nech je cim je/chce,ale nech tu stale nevytahuje zdroje,zdroje,zdroje,ktore ani v pripade spominanych databaz nie su 100% "koser"..

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@dexemposupoplex poznáme jej zdroje - zmanipulované, upravené, neobjektívne, čistá propaganda a spĺňajú definíciu konšpiráčnej teórie

Odpovedz
30. jún 2021
avatar

@aristka s PhD, čo je vedecky titul a učím aj na univerzite a publikujem, čiže áno ja blvo vede robím, viem ako fungujú zborníky, aké je ťažké mat karentovany článok a podobne a teraz ten zdroj

Odpovedz
1. júl 2021
avatar

@sisaka ôk ak Vám zdroje od EMA, či štúdie v karentonaych časopisoch prídu ako zmanipulované. Dobre.

Odpovedz
1. júl 2021