Používame cookies. Viac informácií tu. OK
evittam
13. máj 2019
anonym4774
autor
13. máj 2019

@evittam pýtam sa preto lebo kazda žena nato reaguje inak. Menštruáciu mam dostat o sedem dní uvidím či to dovtedy bude pokracovať.

evittam
13. máj 2019

@anonym4774 Tak ja som brala HAK dlhodobo pred oboma tehotenstvami a nic podobné som nemala. A aj teraz beriem. Ale ako pises. Kazdy organizmus je iny. Treba riesit s lekárom,mozno ti len nesadla a treba zmenit.

anonym4774
autor
13. máj 2019

@evittam tak zmeny spojene s menštruáciou alebo špinením som ratala ale to pichanie v podbrušku ma prekvapilo. Uvidím či dostanem menzes nakoľko mi vždy velmi meškaval preto som začala brať HAK. Doktorke som písala tak uvidím. Dakujem.

hivanik
13. máj 2019

@anonym4774 ...minimalne prvi mesiac uzivania ant.sa treba stranit aby doslo k ejakulacii a duplom ked sa vynecha tabletka.

taskataska
13. máj 2019

@anonym4774 co presne znamena "zabudla dat nacas"? omeskala si sa o viac ako 12 hodin od standardneho uzitia? ak ano, tak musis vydrzat, momentalne testujes zbytocne. ak nie, tak zbytocne stresujes

evittam
13. máj 2019

@hivanik Po max.7dnoch uzivania si plne chránena.😉 Žiadny mesiac.😁😉

anonym4774
autor
13. máj 2019

@taskataska omeškala som sa tak o hodinu a nieco ale este som to ju nebrala ani desat dní.

h_petra
13. máj 2019

Nie, tehotna nie si. Ale neuzivaj to.

h_petra
13. máj 2019

@hivanik stranit coho? 😁 nevymyslaj

evittam
13. máj 2019

@anonym4774 To nie je žiadne omeškanie. Nikdy som nebrala presne na hodinu.😉

chcemradu
13. máj 2019

Ak by sa nevoľnosť pripisovala tehotenstvu, tak by si musela otehotniest este pred začatím užívania antikoncepcie. Cize pred viac ako dvoma tyzdnami. A teda, aj test by ti to uz zrejme ukazal. Pockaj ci príde menzes a potom ries s gynekológom. Ak sa, vsak, bojíš, ci je vsetko ok, navstiv doktora, uvidis, co ti odpíše, ak si pisala.

hivanik
13. máj 2019

@evittam
@h_petra
Kamoska otehotnela prvi mesiac uzivania a nie nevynechala ani jednu tabletku.

h_petra
13. máj 2019

@hivanik niekde chybu urcite urobila

hivanik
13. máj 2019

@h_petra ...ano urobila, ze nepouzili barierovu

h_petra
13. máj 2019

@hivanik hormonalna antikoncepcia sluzi na to, aby sa nemusela pouzivat barierova. Bud to zacala uzivat zle, v nejaky blby den cyklu, alebo to bolo davno, ked sa este predpisovala trojfazova, proste nejaky dovod to mat muselo.
Na zazracne otehotnenia pri hormonami vyblokovanej ovulacii naozaj neverim..

renat04
13. máj 2019

No toto su skor priznaky tehotenstva ako nejake vedlajsie ucinky antikoncepcie, akoze moze sa stat ale tam byva skor problem s travenim a podobne ale uvidis, treba len cakat ci pride ms. Teraz ti je ten test este na nic

anonym4774
autor
13. máj 2019

@renat04 uvidím či sa o tyzden dostavi ms a ked nie urobim si test.
Pri brani HAK pride prva ms na cas ale to trva kým sa to upraví? Lebo ja som mala dost nepravidelnu.
Dakujem za rady.

taskataska
13. máj 2019

@hivanik a ty si im pri celom procese drzala sviecku a preto to mas stopercentne potvrdene. tak je?

taskataska
13. máj 2019

@anonym4774 o hodinu? o jednu celu hodinu?
nehnevaj sa na mna, ale dokazes citat s porozumenim? asi nie, inak by si tu tuto otazku nepokladala. tak ja ta ubezpecim: omeskanie o 60 minut nie je ziadne zavratne omeskanie, ok?
klud a nohy v teple

anonym4774
autor
13. máj 2019

Tak viem ze to je len hodina ale tak neviem ci ta HAK uz bola v mojom tele dostatocne zabehnuta kedze som ju len brat začínala.

evittam
14. máj 2019

@hivanik Tak urcite niekde chyba nastala. A nie v nepouziti barierovej. Uplny suhlas s @h_petra
Beriem HAK roky a obe deti su plánovane.

evittam
14. máj 2019

@anonym4774 Precitaj si nieco o "zabehnutí" HAK alebo rovno sa pytaj svojho lekára.😉

h_petra
14. máj 2019

@renat04 co su priznaky tehotenstva? Nevolnost po jedle a nafukovanie? Krce v bruchu a spinenie? Tak to ja som tehotna asi stale 😁 ja ked som uzivala antikoncepciu tak som mala ovela haluznejsie stavy podobne tehotenskym priznakom a nikdy som tehotna nebola.
Nestras ju prosim ta.
Zacala brat hormony, telo sa s tym musi vysporiadat.

h_petra
14. máj 2019

@anonym4774 menzes pri uzivani antikoncepcie v podstate neexistuje. Dostavi sa iba krvacanie zo spadu hormonov v pauze.
Moze prist v ktorykolvek den pauzy, zvycajne na 2-4 den.
Moze to byt slabsie krvacanie, menej bolestive, kratsie. Len upozornujem vopred, aby si si potom nemyslela, ze si tehotna.

natassa2
14. máj 2019

@anonym4774 podla mna ste mali nechraneny sex dost skoro ako si ich zacala brat plus este aj ked si si zabudla dat, telo na to este nebolo tak nastavene, ja ked som brala HAK este ked som mala asi 18nast rokov tak mi povedal, ze aspon dva mes. si mame stale davat pozor aby si telo malo kedy zyvknut a HAK ucinkovala tak ako ma...

evittam
14. máj 2019

@natassa2 To bolo kedy pred 20rokmi?😁😉

bona
14. máj 2019

Keď sa začína užívať HAK v 1.den menštruácie,ochrana je zabezpečená od 1.dna,ak začínaš 2.deň cyklu,treba sa dodatočne chrániť ešte cca týždeň. Všetko je to v pribalovom letáku.
@anonym4774 ak si neotehotnela ešte pred začatím brania HAK,tak teraz tehotná nie si..možno si skôr prechladla alebo tam bude nejaký iný zdravotný problém,ktorý s užívaním nesúvisí..

anonym4774
autor
14. máj 2019

@h_petra hej je mi jasne ze kazde telo naro reaguje po svojom len som chcela vediet ci je nieco take caste u viacerych zien.

anonym4774
autor
14. máj 2019

@bona HAK som zacala brat 4 den cyklu ktory mavam tak 6 dni.
Pytala som sa to preto lebo ma doktorka nevarovala pred možnými reakciami uzivania. No napisala že špinenie je u viacerych normalne a mozno s tym súvisí aj to pichaie v podbrusku ktore mam uz druhy den.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli