icon

Ktoré centum asistovanej reprodukcie si zvoliť?

tlucka
29. nov 2010

Ahojte, chcela by som sa vás spýtať na názor na jednotlivé centrá asistovanej reprodukcie. Mám 27 rokov, v máji 2009 som mala mimomaternicové tehotenstvoa a odvtedy sa neúspešne snažíme otehotnieť. Počas laparky mi museli odobrať jeden vajíčkovod, stav druhého neviem. Môj lekár mi však tvrdí, že to zatiaľ netreba riešiť, že mám ešte čas a máme iba skúšať. 😒 Žiadne vyšetrenia mi nerobil, povedal mi len "dievčatko, máš ešte čas!!!"
Ja som sa však rozhodla, že by som rada šla za odborníkmi do centra, aby aspoň zistili, či detičky budeme mať. Len sa neviem rozhodnúť, ktoré si vybrať. Či GYNFIV, FERTILCENT alebo Dr. ALEXANDER v Peišťanoch. Môžete mi poradiť čo sa týka prístupu personálu, ochoty, odborná stránka personálu, prístup personálu, ako aj financií?
Ďakujem

nemko
29. nov 2010

@tlucka myslim, ze Dr.Alexander je zrusene aspon take nieco som tu postrehla.Ja by som nevolila ani jedno.V Gyn Five to beru ako na pase, su tam orazene drze arogantne sestricky uz od recepcie, Ferticent tam je Pinter tam mozes zabudnut na vysetrenia on vie akurat tak supnut hned na IUI a potom ihned na IVF.Cisty biznis - ziadna snaha pomoct, ale vytazit z nestastia druheho.
Antolska je fajn, je to tam pekne nove, mas na vyber medzi Marsikom, Petrenkom a Durechovou.Ja chodim k Durechovej presla som k nej z Iscare a som spokojna.Lenze tu ide o to, ze sto ludi sto chuti.Ja na Durechovu nedam dopustit, je starostliva, mila, venuje sa mi a len pri nej som spravila velky krok vpred.Skus mrnknut do tem co su tu o kazdom centre a musis sa rozhodnut podla vlastneho pocitu, tu je tazko radit, ale ja odporucam Antolsku.

majda27
29. nov 2010