Dieťa v 17. rokoch
Ahojte porodila som v 17tich momentálne mám 21 ľudia sa namna stále pozerajú divne že tak mladá a ma decko ak niekam ide už radšej ani nehovorím že mám dieťa a to len kvôli tým predsudkom je to normálne ?
Ale ja pritom žijem s manželom aj dcérkou usporiadaný život.
Ja mam 33 a dodnes mi v robote zakaznici tykaju a pytaju sa ma na ktoru strednu chodim. A uz mi je to fuk. Nerieš 😊
@blaazi ďakujem vôbec tomu nerozumiem normálne chodím do prace študujem VŠ(externe) ja mám pocit že som normálna ale tak niektorý ľudia ako keby som rohy mala
Vies to je tak.. Mas dieta akoze prilis skoro - zle je. Mas uz nejaky akoze "vyssi vek" a este nemas dieta - zle je. Ludia si vzdy nieco najdu 😉 Uzivaj si rodinku a pohlady, nebodaj nevhodne reci druhych neries ❤
Ďakujem za pozitívne komentáre ❤️
Kto a ako divné pozerá? Myslím.ze si to len namyslas...ono pre cudzích nie si až taká dôležitá a v podstate si im ukradnutá.A príbuzenstvo si už dávno zvyklo a dávno spracovalo.ze si rodila v 17.
Tak celkovo keď sa niekde prídem a padne niejaka reč a poviem toto tak niekto je s tým v pohode a iný preboha ty si si zničila cely život a ja len pozerám
Ale ja nemám pocit že mám zničený život veď žijem riadne
No a čo? Ovplyvňujú ich slová tvoj život? Nie. Tak jedným uchom dnu, druhým von.
ešte si mladá tak aký zničený život... bilancovať budeš až niekedy po 40 tke...😉
mne pred pár dňami položila otázku zubárka že prečo mám takého starého syna, že akože koľko mám rokov....ale to bolo ešte stále nič , viac sme sa bavili keď nám povedali že syn je môj manžel a moja najml. dcéra je naše dieťa - tak to som skoro odpadla....
Normalne neni ze ta to trapi😊
Mala by si mat na haku kto co hovori. Je to tvoj -vas zivot