Máte už prvé vianočné darčeky pre vaše deti?

bara_lego
Moderátor
27. okt 2017

Na Vianoce je ešte celkom skoro, ale i tak 🙂 Veľa mojich kamarátok kupuje vianočné darčeky už od júla. Ďalšie zase nákupy nechávajú až na poslednú chvíľu. Ako to chodí u vás? Máte už v zásobe pripravené nejaké balíčky pod stromček? 🙂

erikaemkina
27. okt 2017

Ahoj áno , čo to už máme len ešte nie všetko 🙂 postupne ..

veronikaniak
27. okt 2017

Nemám ešte ale us terás ma bolí hlava aj peňaženka 🙄 ale som rada keď sa deti tešia.a us študujeme dráčik leták.

ema234
27. okt 2017

@bara_lego Nie nemam, kupujem tesne pred Vianocami, ale lego bude urcite sucastou darcekov, kedze deti sa radi s nim hraju a skladaju 🙂

foolie
27. okt 2017

Niečo už mám nakúpené ;) mala som to už dlhšie vyhliadnuté a postupne škrečkujem. Tesne pre vianocami je šialenstvo v obchodoch tak sa im radšej vyhýbam a radšej nakupujem v eshopoch.

kvetinka75
27. okt 2017

niečo už áno, niečo postupne dokúpim, nechcem si to nechať na posledné dni. Tento rok si ich chcem užívať v klude pri sviečkach, dobrotách a vianočných rozprávkach.

moncicici
27. okt 2017

Nie nemam, ale po legu uz pokukujem☺

kupcovci
27. okt 2017

Ahoj zatial mam krasne cd s dvd miro jaroš kedze ho zboznuju obaja ,pre dcerku krasnu knihu a este im chcem niake pekne lego kúpiť kedze obaja radi stávajú 🙂

zuzka38
27. okt 2017

@bara_lego nemam ale kazdorocne je poziadavka na lego 🙂

lubina
27. okt 2017

@bara_lego darceky este nie, ale uz mam darcek pre dcerku na narodky, ona sa narodila tesne pred Vianocami. 22.12 a velmi si priala Lego Friends taky Veterninarny karavan pre kone, tak sme tajne kupili, aby sme ho mali na 100 % lebo ved ak by pred Vianocami nebol, tak by ma to velmi mrzelo...a pomaly premyslam aj o darcekoch 😉

janulka1802
27. okt 2017

nie, ale viem, čo to bude, objednám cez net a hotovo, nemám rada to nákupné šialenstvo pred sviatkami, manželovi knihu a vybavené, hrozné ten konzum...

jankaadamkova
27. okt 2017