• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Mali ste počas brania HAK špinenie? Čím to je?

20. augusta 2008 
Ajojte..chcela by som vas poprosit o radu...mam pred umelym oplodnenim...a doky mi nasadil Hak...teraz som 16 dc...a zacala som spinit..co to je?Bojim sa,aby to nebolo nieco vazne...vie mi niekto povedat co to je?
19. aug 2008 o 22:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
haloooooooooooooooo?
20. aug 2008 o 09:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj.
Tym HAK myslis antikoncepciu?
Ja som ju uzivala zhruba 3 roky a obcas sa mi to v strede cyklu stavalo. Naposledy v juni. Trvalo to 3 alebo 4 dni a bolo to take slabucko krvave.

Nepytala som sa sice na to ale lekar mi na preventivkach nikdy nezistil nic zle.
20. aug 2008 o 09:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
ano,myslim tym antikoncepciu...som sa zlakla ze je to nieco vazne..mam ju brat do 21 dc....kedy si dostala potom po vysadeni kramy?kedy mam pocitat s kramamy?ked doberiem tabletky?nevies pralinka?
20. aug 2008 o 09:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no prave to je teraz moj velky problem. Vysadila som ich - teda poslednu tabletku som zjedla 8.1.2008 a menzes nikde.
Zalezi aj od toho aky si mala cyklus predtym. Kolko dnovy a ci pravidelny. Ja som mala predtym nepravidelny a dost dlhy.

Kamosky zas mali po vysadeni pravidelny ako hodinky. Je to individualne.
20. aug 2008 o 10:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
aha..ze to zavisi aj od mojich menstruacii predtym hej? :unamused:
20. aug 2008 o 10:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak som pocula aj citala.
20. aug 2008 o 11:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
ok..dakujem :wink:
20. aug 2008 o 11:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok