Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Meškajúca menštruácia po vysadení antikoncepcie

bubli1989
21. okt 2016

Ahojte,

prosím o radu, alebo nemal niekto podobnú skúsenosť? 3 roky som užívala antikoncepciu od mája som vysadila, a s manželom sa pokúšame o bábätko. Menštruáciu som mala pravidelne do augusta od septembra nič. Robila som si aj testy či už nie som tehotna - no negatívne. čítala som že menštruácia môže vynechávať po vysadení, niekto po vysadení otehotnel skôr, niekto neskôr, niekto hned dvojíčky, aké máte skúsenosti vy??? Ku svojej doktorke som objednaná, ale tak pre info.. ďakujem za každú radu a poprosím komentáre typu nezodpovednosti si odpustite na toto zvedavá nie som

sibalka21
21. okt 2016

@bubli1989 Nejak nechapem o akej nezodpovednosti si pisala... Ale k veci... Meskat ti moze s akejkolvek priciny....Ako dlho ti meska? Ak je to len par dni, tehu testy nemusia byt este pozitivne... Inak to moze byt vysadenim antiky, horm. nerovnovaha, cysta alebo nejaky iny zdrav. problem.. V tomto ti poradi len lekarka 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli