Práca na Oddelení anestéziológie a intenzívnej medicíny a snažilkovanie

ivoninka
24. sep 2012

Ahojte. Potrebujem poradit od dievcat, ktore pracuju ako sestry na OAIM a snazia sa otehotniet. Najdu sa take?Rada by som vedela ako riesite alebo ste riesili veci spojene s pracou na oddeleni (CT, RTG, odsavanie z DC, germicidne lampy a pod.pozitivne vysledky z mikrobiologie). Predsa len, nie je to najidealnejsie miesto pre vyvoj babatka. Mam na mysli obdobie pred potvrdenim tehotenstva lekarom...Snad som to do dobrej kategorie zaradila...

nicky07
24. sep 2012