Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Svrbenie v pošve po antibiotikách

steffi50
25. dec 2018

Ahojte, poraďte niečo keďže sú Sviatky neviem si pomôcť akosi, brala som antibiotika lebo som bola chorá a aj probiotika a telo zareagoval tak ze ma zo apodu všetko svrbí, viete niečo poradiť?

moonlight1210
25. dec 2018

@steffi50 vypytaj si na to cipky v lekarni, co ma pohotovost.

veronikaszabova
25. dec 2018

@steffi50 canesten tabletky a krem

bona69
25. dec 2018

@steffi50 mne Canesten vôbec nepomohol, ešte horšie mi bolo, určite odporúčam tantum rosa,úľava do pár minút a za max 3dni si fit

nini1010
25. dec 2018

Mne vzdy v lekarni kvoli tomuto ponuknu k atbbokamzite aj probiotika.

mondolina
25. dec 2018

@nini1010
Píše v úvodnom príspevku, že brala aj probiotiká.

arcticcode
26. dec 2018

Mne osobne probiotika nepomozu. Zbytocne vyhodene prachy. Zene doktor na toto predpisal dajaky jednorazovy maglajz, 6 dni celibat a z vrchu si natierala canesten

Tu začni písať odpoveď...

Odošli