Archív: Marec 2011 - Marec s vodou Drobček - Pýtajte sa MUDr.Jany Gáborovej - vplyv vody na zdravie.

voda_drobcek
17. mar 2011

Pani doktorka Janka Gáborová je naším spolupracovníkom v poradenstve pitného režimu a vhodnosti dojčenských vôd pre matky a detí. Súhlasila, že vám rada odpovie na vaše otázky o pitnom režime detí a o vplyve na ich zdravie.
Odpovede môžete klásť do nedele 20.3.2011. V priebehu utorka a stredy zverejníme odpovede na Vaše otázky vo fóre aj v našom fotoblogu.
MUDr. Janka Gáborová pracuje ako detský lekár a dlhoročne poskytuje lekársku starostlivosť pre deti a mladistvých. Každý deň prichádza do kontaktu so zdravotnými problémami dojčat a detí. Keďže má veľa skúseností z praxe, poradí vám čo vaše deti potrebujú.
Týmto otváram túto tému, pýtajte sa. Daniela

tronia
25. mar 2011

dobry den pani doktorka chcela by som sa opytat,mam10mesacneho syna aneviem co mu mozem davat jest,teraz mu davam len mlieko nutrilon,zemiaky mrkvu krupicu hami,kuracie maso.jablcko a stalo dookolo,,,maly sa vyhadzal vyrazkami a kozna doktorka povedala ze nevie ci to neni atopycky ekzem. na banan som zistila ze ma alergiu alepovedala ze mame skusat z coho sa obsype,Dala man aj krem advantan a kvapky fenistil.

gmail
25. mar 2011