Archív: Marec 2011 - Marec s vodou Drobček - Pýtajte sa MUDr.Jany Gáborovej - vplyv vody na zdravie.

voda_drobcek
17. mar 2011

Pani doktorka Janka Gáborová je naším spolupracovníkom v poradenstve pitného režimu a vhodnosti dojčenských vôd pre matky a detí. Súhlasila, že vám rada odpovie na vaše otázky o pitnom režime detí a o vplyve na ich zdravie.
Odpovede môžete klásť do nedele 20.3.2011. V priebehu utorka a stredy zverejníme odpovede na Vaše otázky vo fóre aj v našom fotoblogu.
MUDr. Janka Gáborová pracuje ako detský lekár a dlhoročne poskytuje lekársku starostlivosť pre deti a mladistvých. Každý deň prichádza do kontaktu so zdravotnými problémami dojčat a detí. Keďže má veľa skúseností z praxe, poradí vám čo vaše deti potrebujú.
Týmto otváram túto tému, pýtajte sa. Daniela

voda_drobcek
autor
17. mar 2011
zdenda6
17. mar 2011

dobrý deň!mám 16mesačného chlapca doteraz som mu prevárala vodu z vododovodu máme mestskuú vodu,chem sa spýtať či je potrebné nadalej používať prevarenú v.môžem mu ochutiť aj sirupom?dakujem za odpoveť.

sisa010180
18. mar 2011

Dobry den, mam 4 rocnu dceru a obcas chodi zo skolky smadna. Staci, ked im podavaju vodu len pri jedle, teda asi 3-4 krat od 8.00 hod- 16.00 hod? Kolko vody by dieta v tomto veku malo vypit a v akych davkach? dakujem

alure
18. mar 2011

Dobrý deň
môj prvorodený syn mi okrem materského mlieka do dvoch rokov odmietal čokoľvek piť. Teraz tiež kojím svojho druhého syna,snažila som sa pri zavádzaní príkrmov ponúknuť aj vodičku alebo čajík,ale čokoľvek odmieta.Po každom jedle si vypije svoju dávku materského mlieka.Je to pre neho postačujúce? U prvého som nebadala žiadny problém,len nerada by som nejak poškodila malému.....

ellit
18. mar 2011