icon

Šanca na plodnosť po druhom potrate

nepoviemsvojemeno
17. aug 2025

Ahojte som mladá mám 18 rokov , pred rokom a jedným mesiacom som bola na upt a teraz som znova 😭 velmi to boli a ano moja chyba ale prosím neobviňujte ma za to … chcem len sa spýtať aká je sanca že po druhom UPT BUDEM MÔCŤ MAŤ v budúcnosti deti ?

anonym_bc5ba3
17. aug 2025

Dúfam te nikto reálne nie je tak sprostý a toto je troll

Nie som odborník, ale myslím že druhe UPT môžeš mat až po 6tich mesiacoch

mamina7070
17. aug 2025

troll

Ako zvládnuť agresívne správanie u autistického dieťaťa?

nepoviemsvojemeno6. júl 2025

Dobrý večer mám 3 ročnú dcéru ktorej diagnostikovali autizmus (PAS) . O dcéru sa staráme s priateľom a mám dve staršie deti . Ta 3 ročná s autizmom som si všimla že ma začala bit , štípať , hrýzť ťahať za vlasy …. Idem na vás s prosbou , ako sa mám zachovať alebo čo to znamená ?

lulu19
17. aug 2025

Ja ti neodpoviem na otázku tvoju prepáč ale neodpustím si poznámku čo by iné ženy zato môcť mať dietako a ty dáš preč už druhé .🤦🤦 Dúfam že je toto len nejaký žart .

anonym_b34042
Autor odpoveď zmazal
janai1
17. aug 2025
@anonym_b34042
Odpoveď bola zmazaná

@anonym_bc5ba3
@anonym_b34042 matematika je asi ťažká, že? 13 mesiacov je viac ako 6 mesiacov

olimuc
17. aug 2025

Mozes a nemusis mat problemy a deti … zalezi od lekara, ci nenastanu dalsie komplikacie … to ti dopredu nikto nezaruci/
v kazdom pripade najskor rozmyslaj a potom sexuj. Raz sa zakrok podarit nemusi a mas definitivnu antikoncepciu.

zobaka
17. aug 2025

neviem ci to je realna tema, ale vzdy je sanca, ze sa daco pokazi pri upt, priprav si peniaze a dufaj, ze ti to urobia dobre

anavixy
17. aug 2025

Nie, nebudeme ta obvinovat, si v tom uplne nevinne, chudatko.

melanta
17. aug 2025

Si tehotná, pred rokom si bola na UPT, máš 3 ročné dieťa a dve staršie. A to všetko si stihla v 18 rokoch. 👍🏻 Nuž, chcelo to v škole chodiť na matematiku, lepšie by si tie výmysly prepočítala. 🤦🏻‍♀️

really8
17. aug 2025