icon

Naozajstná rodičovská dovolenka

3. apr 2025

Ahojte,

dozvedeli sme sa s manželínom, že sme tehotní termín vychádza začiatkom januára. Včera sme sa tak rozprávali, že sme si nevybrali najlepší mesiac (kočíkovanie v zime a pod.).

Manžel navrhol odísť na 3-4 mesiace tj. cca február - máj niekam do tepla. Radi chodíme do Španielska (okolie Marbella). Manžel podniká teda s voľnom mať problémy nebude. Moje otázka ale je, či sú vyšetrenia u pediatra povinné a či ste to niektorá takto neurobili. Či je legislatívne možné odísť na prvých pár mesiacov a či za to nehrozí nejaký postih. Teoreticky vieme vybaviť vyšetrenia aj u pediatra v Španielsku, nakoľko nám nerobí problém sa dohovoriť.

Celkom sa táto predstava "naozajstnej" materskej dovolenky pozdáva aj mne. Vo februári je tam príjemných 18-20° - let trvá do troch hodín.

Strana
z4
diewcatqoo
3. apr 2025

Je to vase prve dieta? 🙂

autor
Autor odpoveď zmazal
autor
3. apr 2025

Áno, naše prvé. Ja pracujem ako zubár a manžel urológ.

zooeynka
3. apr 2025

Budes rada ze zijes a nie riesit marbellu 🙂 Akoze ist mozes, nikto ta nasilim na svk drzat nebude....

ika02
3. apr 2025

Ahoj, ja by som to riešila takto skôr tú ďalšiu zimu, keď drobec začne chodiť. Vtedy bude mu lepšie v teple, bez babušenia a nekonečného obliekania, ktoré je nutné v tunejšej zime.

zooeynka
3. apr 2025

...ubolena, nevyspata, s tecucim mliekom, po 7 dnoch od porodu pediater, potom kazde 2 tyzdne. Nebudes vediet kde mas hlavu, isla by som ked bude dieta vacsie.

zooeynka
3. apr 2025

Manzel urolog podnikatel? 🙂

tiezjedna
3. apr 2025

Vybavte to najnutnejšie po pôrode a určite choďte👍 Najlepší nápad👍
@zooeynka nie každý sa po pôrode rúti... Ja som bola po všetkých troch fit a mať vtedy túto možnosť, tak neváham ani minútu. Navyše Marbella je nádherná, ideálne miesto na prvé mesiace s miminom.

zooeynka
3. apr 2025

@tiezjedna tak si asi uzasna ked po 3 porodoch si bola vysmiata. Ja nie.

autor
3. apr 2025