Chcem sa odsťahovať, ale mama o tom nechce ani počuť

vanda152
7. feb 2014

Neviem čo mam robiť ma 22 rokov a s priateľom sme spolu 4 roky, mame super vzťah večšinu času trávime u nich doma, len keď sa mam po 2 dnoch vratiť domov je to pre mňa problém, mam stoho iba nervy rodičia sa stále hádajú, vlastneho otca neznášam a vobec sa tam necitim dobre. Moja mama ale nechce ani len počut o tom že by som sa odsťahovala či už do podnájmu alebo k priateľovy. Mám prácu a popri tom študujem. Ako jej mam vysvetlit že u nej nebudem byvať navždy a to pri tom nie som jedináčik???

mbabika
7. feb 2014

@vanda152 Myslim si mamka by ti mohla dat viac volnosti kedze uz si dospela a mas pracu. Preco veznasat vlastneho otca? Nechcem ta odsudzovat ale OCINA MAS LEN JEDEHO.... Neviem co za tym vsetkym moze byt tak nesudim. Hlavu hore a skus sa s mamkou porozpravat o tom. Zas chap aj ju ak sa naozaj stale hadaju a ty si prec musi jej byt smutno. Ale nemala by ta zahrnat do ich problemov.

nigguska
7. feb 2014

@vanda152 Ahoj,musis sa s maminou porozpravat....najlepsie je si sadnut,ked nie je nervozna,ked sa nehadaju....ked je uvolnena a ma cas....sadnite si same dve,bez ocina,alebo ju pozvy na kavicku......povedz jej ako sa citis a co ta trapi a taktiez od nej musis zistit,preco ta nechce pustit z domu....mozno sa len o teba boji.....hlavne nerob to,ze sa zbalis a odides,lebo ju velmi ranis.....inac ako cez rozhovor cesta nevedie....

zuriva
7. feb 2014

@vanda152 jednoducho jej to pokojne povedz a vysvetli. A tiez jej povedz, ze sice Ti je luto, ak s tym nesuhlasi, ale si dospela. Tvoja mamka si na to jednoducho bude musiet zvyknut. Su rodicia, ktosi sa nevedia dockat, kedy ich deti vypadnu, su rodicia,ktori to chapu a deti v tom podporuju a su rodicia, ktori nikdy pupocnu snuru neprestrihnu.
mozno to musis spravit Ty za nu.