Manželstvo a svokra

kvetinka5494
13. feb 2017

Dobrý deň, neviem ako začať. S manželom sme spolu pol roka. Chodili sme 7. Čiže som vedela s kým chodím a koho si chcem vziať. No zistila som, že svokra ma psychické problémy. Pred svadbou to bolo celkom fajn, no možno preto, že som nevedela o všetkom. No po svadbe sa to podľa mňa zhoršuje. Bývame spolu. Sme malý pár. Ja som študentka a manžel pracuje. Neviem, čo mám robiť. Chcem odísť, no postarať sa bude treba tiež, Nemôžem presvedčiť manžela aby sme skúsili bývať spolu aspoň na skúšku (chce ostať doma). Ak by ste mali nejake rady alebo skúsenosti tak napíšte. Som rada za vaš čas 🙂

moni244
13. feb 2017

toto ste mali mať poriešené pred svadbou

dominika6
13. feb 2017

@kvetinka5494
bože už zasa..
bývam po svadbe u svokrovcov..
ako ja neviem,či to naozaj už mladí neokážu sami žiť ale furt len pri zadku u rodičov? ved povedz jasne chlapovi...sme manželia a máme bývať sami..k rodičom sa chodí na víkendy na kávu..

bratislavcankanm
13. feb 2017

@kvetinka5494 uz si tu podobny problem riesila, pred viac ako rokom... ocividne sa nic nezmenilo, akurat, ze si sa za priatela medzitym vydala (VELKA CHYBA !!!), inak vsetko po starom - ty chces ist do vlastneho, on chce ostat v rodicovskom dome.

Ako ho presvedcit odist - neviem. Poradim ti len jedno - necakaj, ze ho nejaka zivotna situacia prinuti odist do vlastneho...tak, ako nezmenil nazor po svadbe, tak ho nezmeni ani ked otehotnies, ani ked sa dieta narodi. Trvaj na samostatnom byvani, pokial sa neosamostatnite, neplanuj s nim deti. Ak neustupi, chod od neho.

matazirafa
13. feb 2017

@kvetinka5494 dieta na ceste nahodou? Ze by to bolo uz komplet

jeennyv
13. feb 2017