Môj partner sa stále vyhovára

6. jan 2023

Pekný sviatočný deň prajem….už som zúfalá ako sa nevieme s mojim partnerom dohodnut…obaja mame deti z predošlého vzťahu, ja mám 2 dcérky (5 a 7) a on syna (12r.) zijeme spolu 3 roky, on menil prácu pracuje ako obchodný zástupca a stále sa vyhovára na prácu keď niekam mame ísť…. Je normálne prosim vás ze počas víkendov on zevraj chodi pracovať? Dôjde domov o 10-11 večer… a už 4x som rušila pobyt aj dovolenku cez leto. Stále navrhne ze poďme niekam ja to všetko zariadim a on sa zas vyhovori na prácu. Nikde sme spolu za tie 3 roky neboli a to mame aj deti ktoré by to tiež ocenili. Financie nie sú problém, ja pracujem aj on, nezarábame dokopy malo, nemáme sa zle…. Keby sme chceli každý víkend môžeme niekde byt ale takto sa to nedá…. Ako to máte vy doma? On aj keď niečo nájde (nejaký pobyt) tak ešte sa mi sťažuje ako to musí on hľadať a ze prečo to neurobim ja. Nakoniec sa to aj tak zruší….. ja som už na nervy.

petamich
6. jan 2023

nie nie je to normalne, ale to uz evidentne vidis aj sama 🤷‍♀️

viestta
6. jan 2023

Niečo v poriadku nie je. A nebude to len rušenie pobytov na poslednu chvíľu. Kedy je so svojím synom, keď furt "pracuje"?

anjelicek26
6. jan 2023

Jedine, co nechapem, ze preco to zrusis...ved chodte bez neho... ked sa nevie zariadit.

ropucha6
6. jan 2023

Ty sa staras o jeho syna? A preco tie pobyty rusis? Vsak chod aj sama s detmi. Kazdopadne nie je to okey.

bmolko
6. jan 2023

však ked najblizsie zas bude chciet zrusit zaplatenu dovolenku, tak zbal svoje dcery a chodte. Urcite si to uzijete bez neho, ber ohlad hlavne na ne. A mozno keby isiel, tak by bol myslienkami mimo a pokazil by ti to tam. Vykusaj. Ja som bola velakrat sama s dcerami na dovolenke, vylete a to som mala normalneho partnera.

liljana
6. jan 2023

Tak kasli na neho a chod sama s detmi. Budes mat aspon dovolenku cisto podla svojich predstav.

sense
6. jan 2023

Ja by som nič netušila zobrala deti a šla by som

amiaja
6. jan 2023