Syn si chce priniesť priateľku prespať. Čo robiť?
Zdravím, nemozem zaspat, pretože stále rozmýšľam či som sa zachovala voči synovi správne alebo nie, tak píšem sem o radu. Syn ma 22 rokov a ma vzťah niečo cez 3 roky. Jeho priateľku poznáme, je milá, ma 19 rokov, akurát ide na vysokú školu, je to šikovne dievča, trocha tiché ale nemáme s nou absolútne žiaden problém a sme radi, že sú spolu. Syn pracuje ako vojak, zatiaľ ale býva s nami, no od nového roka si plánuje kúpiť svoj byt. Na domácnosť nám mesačne prispieva, občas nám aj bez opýtania sám nakúpi a nepýta si za to vôbec peniaze. V domácnosti a okolo záhrady pomáha. Včera večer prišiel s tým, že bol by rád, ak by k nám prišla prespať jeho priateľka na ďalší víkend, či by mohla. Ja som hneď povedala že v žiadnom prípade, pretože to beriem ako narúšania aj nášho súkromia. Spala u nás len keď to bolo nevyhnutne, že sme sli zo svadby alebo z oslavy. Alebo keď sme boli s manželom na dovolenke a syn mal dom pre seba. Samozrejme že sa syn začal brániť že doma pomáha a prispieva, tak prečo si nemôže doniesť priateľku na noc na víkend. Plánuje ju do roka aj požiadať o ruku, mysli to s nou vážne aj ona s ním, ale neviem či toto chcem povoliť len tak. Aj keď ano, prispieva, pomáha, ale neviem. Ako by ste sa zachovali vy?