icon

V 21. rokoch nechcem riešiť byt, investovanie, svadbu a deti

1245barborka
29. nov 2021

Dobrý den, neviem či mam problem alebo skor diskusiu. Mám 21 čo viem je malo na tento portal, ale neviem kde inde nájsť viacero nazorov. študujem vysoku školu a vačšina mojich spolužiačok ma už naplanované, rodinu po bakalari, už maju byt zariadený, svadbu cez leto chystaju. A ja, ja dostavam paniku, ked mam riešiť niečo dospelácke, čo nikdy nebolo problemom ale covid nas zavrel s našimi rodinami a my sme si zase zvykli že nič nemusime riešit. Takže otazka znie som len ja sprosta? že v 21 rokoch nechcem riešiť byt, investovanie, svadbu a deti,???

basska_b
29. nov 2021

Každý to má inak, niekto chce založiť rodinu už veľmi mladý, niekto chce najprv dokončiť vysokú školu a pár rokov popracovať, cestovať atď. Z mojich skúseností si každý založil rodinu, keď mal na to podmienky a cítil sa na to. Jasné, že máš ešte čas. Ide najmä o to, či máš pri sebe muža, s ktorým rodinu chceš založiť. Ja som v 21rokoch mala síce priateľa, ale čím ďalej, tým viac vychádzalo najavo, že to nie je dobrý človek na založenie rodiny. Nakoniec som po VS ešte 2.5 roka pracovala a až potom som šla na materskú. Vydávala som sa v 25, lebo jednoducho bolo za koho, inak by som bola asi dodnes sama 😁

1245barborka
autor
29. nov 2021

@basska_b určite más ppravdu človek len potrebuje uistenie že nie je mimo ked všetci hovoria o babatkach a svadbach

mabenn
29. nov 2021

tak ja neviem, ale moje kamaratky na VS riesili skolu, pripadne neskor pracu pocas VS...kto sa plasi, rychlo dojde do ciela, niet sa kam ponahlat...ci budes v 30-35 riesit rozvod takym tempom a byt vystavena po 2-3detoch? venuj sa skole a zabave

natalia_lowi
29. nov 2021