icon

Možné tehotenstvo

15. nov 2022

Na začiatku septembra som mala pohlavný styk, ktorý bol s bariérovou antikoncepciou, aj s tabletkou po.Dokonca tesne po menštruácií (7. deň cyklu). Avšak aj napriek tomu, že mávam nepravidelné cykly, tak terajší má už 78 dní. Nemám žiadne príznaky tehotenstva okrem nechutenstva a to, že nemám menštruáciu. Robila som si niekoľko tehotenských testov, všetky boli negatívne. Doktorka ma z dôvodu plného diára nechce vziať na termín. Myslíte, že by som mohla byť tehotná?

avatar
zmrzlinka2021
•
15. nov 2022

Ani v sne

avatar
babovka2321
•
15. nov 2022

Skor to bude tou bajecnou tabletkou po nez tehotenstvom.

avatar
sense
•
15. nov 2022

To bude skôr tabletku po... Keby si tehotná máš test pozitivny

avatar
andie2810
•
16. nov 2022

Viackrát som tu čítala že tabletka po vie bohovsky rozhádzať cyklus... vlastnú skúsenosť nemám...
každopadne meškanie ms bude zapričinene tou tabletkou

avatar
bajuss21
•
16. nov 2022

Raz davno som tu tabletku použila na výške. Skoro pol roka sa mi dával cyklus doporiadku, úplne som ho mala mimo...

avatar
esmeronka
•
16. nov 2022

Raz som si dala tabletku PO...ma to rozhodilo ako Hirošimu po vybuchu....prve tri cykly menzes len s vyvolavačkou