icon

Možné tehotenstvo po užití tabletky Escapelle?

1. júl 2024

Ahojte dievčatá, pred vyše týždňom som mala nechránený pohlavný styk kde to priateľ sa do mňa urobil. O cca 10 hodín som si dala tabletu po Escapelle. Po tabletke som sa cítila vpohode max čo ma kus prehnalo. Háčik je v tom že posledné 3 dní mi je na vracanie a menštruácia mi mešká 2 dni. Inokedy mi chodí ako hodinky presne na deň od kedy som brala antikoncepciu a potom vysadila. Moja otázka je môžem byť tehotná alebo si len veľa namyšľam? Ukázal by mi niečo test po tak krátkej dobe?

avatar
vikisukik
•
1. júl 2024

je uplne normalne, ze sa ti taketo nieco deje po uziti tejto tabletky. daj tomu cas, menstruacia ti isto pride.

avatar
melanta
•
1. júl 2024

Tieto tabletky zabraňujú dozretiu vajíčka. Ale ak ovulácia už prebehla, tak tabletka nepomôže. Takže môžeš byť tehotná. Alebo nemusíš a iba ti tabletka rozhádzala cyklus, keďže je to koktail chémie.

autor
•
1. júl 2024

@melanta
@vikisukik
Tak teda snáď to bude len tou tabletkou..Ďakujem

avatar
bambieblue
•
1. júl 2024

To ze ti mešká je práve koli tej tabletke pretože je to hormonálna tabletks a ona ti rozhodila cyklus. Neboj sa nič príde ms ale neskôr možno aj za týždeň

avatar
bona12
•
1. júl 2024

Tak su len 2 moznosti, bud ti rozhadzala cyklus, proste silnejsie hormony, je to ta pravdepodobnejsia varianta. Alebo mozes byt aj tehu, lebo ovulka sa zacala uz v case uzitia tabletky, vtedy je uz tabletka neucinna. Aj ja som tak otehotnela pri poslednom tehu 🤷‍♀️. Ak si nie ista sprav si radsej test.

autor
•
2. júl 2024

@bona12 No bola som po ovu 3 dni..Aši radšej skočím po test..

autor
•
2. júl 2024

*asi

autor
•
2. júl 2024

@vikisukik
@melanta
@bambieblue
@bona12
Tak dievčatá mrcha mešká a dnes som zvracala😄 A s priateľom vzťah nemáme ideálny..Čo lepšie si človek môže priať..Bude tu asi nová "nezávislá žena"😁

avatar
chudnutiesystem
•
5. júl 2024

Ahoj ako si dopadla