Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Tehotenstvo počas antikoncepcie tehotenský test

10vrabcek
21. dec 2014

Zdravím dámy.... Stalo sa mi to už minulý mesiac... Beriem HAK asi 3 rok . NAraz keď mali prísť moje dni najskôr meškali a potom úplne slabučké. Dnes mi opäť mali prísť a stále nič. Tehotenský test som si robila už minulý mesiac negatívny . Prsia boli naliate ako vždy predtým žrútky a podobne... MOhol by mi test výjsť negatívne ak by som bola tehotná kvôli užívaniu HAK ... ďakujem

jeemima
21. dec 2014

ahoj ja som otehotnela pocas HAK ale test mi ukazal hned dve ciarky.... nebrala si nejake ATB? mne min mesiac dali take silne lieky ze napriek tomu ze beriem HAK mi to uplne rozhodilo system....a dalsia moznost moze byt nejaka cysta ....pockala by som este kym pominie ta sedemdnova pauza pocas ktorej by sa mala menstruacia dostavit a ked nic nezacinaj dalsi blister urob si este jeden test ....a chod k lekarovi....drzim palce

hviezdicka111
22. dec 2014

@10vrabcek neboj, tehotna nie si...to, ze ti nepride ms, alebo pride slabuka, je pocas uzivania HAK obcas normalna vec...ak sa bojis, sprav si este jeden, hocijaky lacny, ale myslim, ze na 99% ti ukaze aj ten to iste 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli