Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ide o podvod?

kamynona
27. okt 2014

Dobrý deň potrebovala by som poradiť čo si o tom myslíte. Dala som si inzerát že hľadám jeden ruksak dámsky. Ozvala sa mi jedna pani, dohodli sme sa že jej pošlem na účet 23€ a ona mi ho následne pošle. Dnes už je to 5 dní vrátane víkendu čo mi vraj ruksak poslala ale mne nič neprišlo. Našla som na dotyčnú pani aj kladné ale aj záporné recenzie tak neviem čo si myslieť. Je so mnou stále v kontakte, tvrdí že poslala 1. triedou a nevie prečo mi nič neprišlo. Tiež povedala, že mi vráti spomínaných 23€ ak sa to nevyrieši keď som jej trošku pohrozila, bojím sa totiž že ide o podvod nakoľko som našla aj záporné recenzie, ale avšak aj kladné. Myslím, že keby išlo o podvod, odmlčí sa, avšak na moje emaily stále reaguje. Čo robiť?Mohla nastať chyba na pošte? Dá sa nejak overiť či mi dotyčná vlastne niečo poslala ak uvediem meno a adresu? Viem, že 23€ je pre niekoho nič, ale ja ako študentka si to dovoliť nemôžem len tak nechať prepadnúť mojich 23€.

ammellia
27. okt 2014

@kamynona podacie cislo z posty mas?

kamynona
autor
27. okt 2014

@ammellia Nemám. Nepýtala som si ho od nej, mám si ho vypýtať a podla toho zistiť?

miku1
27. okt 2014

@kamynona Reklamáciu musí ísť na poštu podať dotyčná, ktorá vec posielala. Ty nevybavíš nič.

sisaha
27. okt 2014

@kamynona pytaj podaci listok.. kopiu, tam je uvedene aj cislo podacie a na zaklade toho si vies overit na stranke kde zasielka je.

0silvia0
27. okt 2014

@sisaha možno neposielala doporučene, ale len obyčajnou zásielkou prvou triedou a tam pátranie asi nedopadne dobre 😒 😒

zorinka8
27. okt 2014

Mne sa stalo presne to isté. Poslala som balik obyčajne 1. triedou a stratil sa. Ja som peniaze vrátila. Niektore mi sice hovorili aby som peniaze nevracala,lebo aj dotyčná môže klamať a pritom balik možno dostala,no ja som peniaze vrátila. Bolo to 11 eur,a myslim si, ze je to vsetko o slusnosti a ja by som aj tak nezbohatla z tych peňazi.

janinah
27. okt 2014

nehnevaj sa,ale to je tvoja chyba,v takom prípade si najprv vyžiadam foto veci,potom kukám recenzie,pri zapornej veeeľmi rozmýšľam,či si s dotyčnou niečo začnem a potom volím dobierku,nie inak.....to pre budúcnosť radím..ak predávajúca nemá doklad,že niečo na pošte dodala,tak nepochodíte s reklamáciou a zrejme si prišla o peniaze

sisaha
27. okt 2014

@0silvia0 suhlasim, zalezi ako sa dohodli, ci doporucene, alebo nie

svano
27. okt 2014

Nech ti napíše podacie číslo a na nete si odsleduj,kde zásielka je. Ak teda nejaká je.

katykis
28. okt 2014

Ak to nebolo posielané doporučene, tak je zbytočné po tom pátrať. Pri obyčajnej pošte to je riziko kupujúcej. No ak ste sa dohodli na doporučenej pošte, tak nech ti pošle č. zásielky a na stránke pošty si nájdi "sledovanie zásielky", tam zadáš číslo a budeš vedieť, kde sa balík nachádza. Držím palce. 🙂

ultra
28. okt 2014

Mne osobne Slovenska posta posielala zasielku 1. trieda- presne 12 dni. Taktiez som bol odosielatel takze to poznam aj s tejto strany. Ano dobre citate - 12 dni. Aspon ze nakoniec prisla.

ivett1
28. okt 2014

@kamynona ahoj, ak ti to poslala ako balík (keďže je to ruksak, tak je to pravdepodobné), tak ten by mal mať číslo ... pri balíkoch musíš vypísať teraz podací lístok (neznamená to, že pôjde doporučene, to by si musela zaškrtnúť v kolónke na lístku a doplatiť ako službu navyše)... takže nech ti odpíše číslo z toho podacieho lístka a skontroluj si potom pohyb balíka na http://tandt.posta.sk/ číslo vpíšeš do okienka hľadaj a zozbrazí sa ti pohyb zásielky ...

ak to posielala ako listovú zásielku 1. triedou (do 2kg sa to dá...), nie je tam žiadne číslo zásielky, ak to neposielala vyslovene doporučene 1. tr. s podacím lístkom .... potom musíš už le skúšať, či sa niekde neobjaví ....napr. popýtaj poštárky, či ti také niečo neniesla (opíš jej ako by mala zásielka vyzerať - ak s tebou predávajúca komunikuje, tak by ti opis mohla dať ...)...ak vám poštu nosí už poštový "kuriér" ako nám tu, tak sa treba spýtať na vašej pošte, či tam nie je uložená taká zásielka ... ale až na druhý deň .... lebo náš kuriér v deň, keď má byť doručená pošta (nie som doma, neprevezmem si balík), nenecháva v schránke žiadne info papieriky (tie žlté), ale nájdem si ho až na ďalší deň - večer a vyzdvinem si reálne balík až 3. deň ... takto sa tá doba doručenia pekne predlžuje 😖 ... nedoručená zásielka by mala byť uložená na pošte doručenia (tvojej) a až po nejakom čase (18 dní ) by sa mala vrátiť odosielateľovi ...

mamulka211
28. okt 2014

Len hlupak posle dopredu peniaze zato, co este nema, nechcem ta tym samozrejme urazit. Ziaden predavajuci nemoze od teba vyzadovat peniaze dopredu, existuje snad forma zaslania veci na dobierku, cize ty dostanes tovar za ktory platis pri prevzati, toto je snad solidne jednanie.

gabrielkaa
17. nov 2019

@mamulka211 no nemáš úplne pravdu. Veľa internetových obchodov si nechá najprv zaplatiť (forma platby kreditná karta) a potom tovar zašle

Tu začni písať odpoveď...

Odošli