Kde nájsť človeka, ktorý mi urobí seminárnu prácu?

2. jún 2021

Ahojte, potrebujem radu ako by som našla nejakú dobrú dušu čo by mi urobila seminárnu prácu? Viem, že ma mnohé odsúdite ale študujem VS, pracujem a mám dieťa a skuskove obdobie takze mi moc nevychádza čas na seminarku. Samozrejme si zaplatim.
Skúšala som stránku jaspravim ale tam som nenašla že by niekto urobil celu prácu ale len kontrolu textu a tak pod.

surama
2. jún 2021

Ahoj, na aku temu?

pribinak
2. jún 2021

Len si ju pekne krásne urob sama.

katulik123
2. jún 2021

Na akú tému?

dskjhfdlkdjhl
2. jún 2021

medzi svojou stolickou a pocitacom😉

tncka
2. jún 2021

Tema? Kolko casu na to mas? Kolko si ochotna za nu dat? Hod infosky ved niekoho isto najdes.

aurorastone
2. jún 2021

Nejaká spolužiačka? Niekto z vyššieho ročníka nepredáva materiály?

luccy89
2. jún 2021

U nas robila profesorka, kt.bola na materskej 😃 tu nehladaj, vsetky su svate a poctive. Studentske stranky skus

tenerifka
2. jún 2021

Uz chapete tu kvalitu studia a diplomov na slovenskych univerzitach? A potom sa biju do prs, aki su oni vzdelani....a neovladaju ani pravopis a nemaju ani stipku chochmesu

autor
2. jún 2021

@tenerifka pravopis ovladam, ucim sa podstivo ale som slobodná pracujúca matka, takže naozaj mi nezostáva veľa času ešte aj na seminárnu prácu... poznám mnoho ľudí čo si kupujú práce len preto, že sa im nechce a nie pre dôvod ako ja

dskjhfdlkdjhl
2. jún 2021

Nuz, ked sa ucis "podstivo", tak je vsetko v poriadku, najma s tym pravopisom😉

autor
2. jún 2021

@dskjhfdlkdjhl to som si ozaj nevšimla neviem ako sa mi to podarilo 😁

dskjhfdlkdjhl
2. jún 2021

asi ti to mobil prepisal😝

autor
2. jún 2021

@tncka téma je porovnávanie žurnalistických žánrov, čas do 20.6 a cena asi dohodou, neviem ešte nikdy som to takto neriesila

malinoismum
2. jún 2021

“Podstivá” vysokoskoláčka... ak teda na žurnalistike.. o to vtipnejšie. 😂👌🏽🙈 doslova “ ÚŽASTNÉ “

leuchtturm
2. jún 2021

nerob hanbu slobodnym matkam 😉

oliviakatka