Vzťah s cudzincom: Zvážili by ste život s Nemcom?
Čaute baby, mali ste niektorá vzťah s cudzincom ? Myslím tým či by ste si vedeli predstaviť život s Nemcom.
Študujem, pracujem v Nemecku a som tu už dlhšie sama a aj keď som si písala s nemcami tak som dostala nejaký blok a stále váham nad týmto rozhodnutím.
Ďakujem za normálne odpovede.
Jasne, preco nie
Ja som vydata za nemca. Myslim ze nas tu je takych viac
@anonym_autor Chces mať vzťah s Biodeutcher alebo nejakým "Nemcom" s Migrationshintergrund (napr. Turek, Arab alebo Kurd)?
@pr85 😂😂😂 "Biodeutcher"
Hmmmm, to este existuje?
Pises si s nejakym 08.15 Nemcom, nejakym chlapom, co nahodou nadobudol nemecky pas, privrzencom Afd alebo poberatelom Burgergeld v 4 generacii? To ti nikto nepovie. Klasicky 08.15 Nemec je rovnaky ako obycajny Slovak … jedine, co je asi “kulturny sok” je prevedenie romantiky … tam su na hranici svojich schopnosti, vzdy pobavi.., ale som starsia generacia, tak mozno sa nieco zmenilo a mladi su uz ini…
Ja som s Rakusanom uz 12 rokov a nevidim rozdiel medzi nim a Slovakom okrem jazyka samozrejme
Ja som sa dostala cestou osudu do Švajčiarska a v poslednej práci som stretla budúceho otca mojej dcérky ..vydržali sme spolu skoro 20 rokov neskor som v práci stretla ďalšieho Švajčiara čistokrvneho rovnako starý ako ja ,čistý blázon ako ja a sme spolu už skoro 4 roky .Je to prvý chlap ,ktorý sa skutočne zaujíma ako sa mám ,a rozumieme si aj bez slov
@anonym_autor
Ja že napíšeš nejaké divokejšie krajiny 😁. Mám "čistokrvneho" Nemca z Bavorska, ktorý však precestoval pol sveta. On je celkovo svojsky ale nevidím v Tom problém. Ako ti už písali, všade či na Sk, De, At, Sch atď - pozeraj na pôvod, sociálnu vrstvu = žiadny Bürgergeldbezieher! A v pohode, teda pokiaľas nemčinu v malíčku. Inak by to mohol byť docela problém v komunikácii a po/dorozumeni 🙂.
Sestru si tak vyhliadol v DE američan, kamošom hneď oznámil keď ju len videl, že ona bude jeho manželka 😂.