Ako legálne predávať doma vyrobené mydlá?

zicherka25
16. jún 2014

Ahojte 🙂 Som študentka a keďže idú prázdniny chcela by som si nájsť brigátku 🙂 No nie takú ako si možno práve predstavujete 🙂 Rada by som vyrábala domáce mydlá, sviečky a iné maličkosti, ktoré by som následne aj chcela predať známym prípadne cez internet. Venovala som sa tomuto už skôr a brala som to ako oddychovku a zábavu 🙂 No vyrábala som len pre seba a rodinu. Chcela by som vedieť, či nemá niektorá z Vas skúsenosti s tým, ako také veci predávať legálne. (niekde som čítala, že sa to nemôže predávať len tak pre to aby som si niečo zarobila). Napadlo ma, že keď sa predávajú rôzne opotrebované a iné veci napríklad cez bazos bez problémov, prečo nie mydlá? 🙂 Vopred vám ďakujem za rady 🙂

stastnamamulka
16. jún 2014

pozri si stranku sashe.sk 😉myslim,ze to je to,co hladas

zicherka25
autor
16. jún 2014

@stastnamamulka ďakujem pozriem 🙂

moonlightflower
17. jún 2014

ja som na jaspravim.sk a už som si celkom pekne zarobila 🙂

jahodka8
17. jún 2014

podľa mňa to môžeš predávať aj cez inzerát, od dane je určitá výška príjmu oslobodená, ale neviem teraz sumu. Aj predaj vlastného ovocia a zeleniny je do určitej sumy oslobodený od dane. blížšie by ti povedali na živnostenskom úrade, keby si to chcela robiť vo väčšom a zákazníci potrebovali od teba doklad. Takto to môže byť asi ako ostatné príjmy u fyz. osoby, ktoré sú tiež do určitej výšky oslobodené.

cackaa
17. jún 2014

Tiež odporúčam sashe.sk...ja tam nakupujem mydielka a som maximálne spokojná. Cez bazoš by som asi nešla...

marllik
17. jún 2014