Jané Cross Reverse

Výroba ukončená 2012

Popis kočíka

Jané Cross Reverse vyšiel v roku 2010 ako najkompaktnejší kočík určený “do každého terénu”. Mierne odpruženie a predné koliesá ho však predurčujú skôr na mestské využitie. Kočík zložíš úspornejšie vďaka teleskopickému systému skladania. Pridanou hodnotou je funkcia LED svetiel s 3 módmi blikania pre väčšiu viditeľnosť v zhoršených svetelných podmienkach.

Športové sedadlo môžeš polohovať až do ľahu. Jeho súčasťou je podložka s vymedzovacím vankúšikom i detské madlo. Madlo však možno použiť iba pri sedadle otočenom v smere jazdy. Dokážeš ho odňať a pre lepšie uskladnenie aj teleskopicky zložiť. Upevnenie na konštrukcii sa dá dokonca uzavrieť pomocou záklapiek, takže v prípade jeho nepoužívania nie sú po bokoch neestetické diery. Nadstavby Cross Reverse sa naklikávajú na konštrukciu pomocou Pro-Fix systému, ku ktorému budú sedieť všetky novšie typy hlbokých vaničiek s týmto upevnením. Vybrať si môžeš medzi priestrannejšími zložiteľnými vaničkami Micro či Nano alebo autovaničkami Transporter či Matrix Light. Sedieť budú aj vaničky značky Concord či Be Cool. Ku kočíku je dostupná aj autosedačka, prípadne je v ponuke tiež v kombinácii.

Parametre

Značka
Jané
Typ
športový, dvojkombinácia, trojkombinácia
Hmotnosť (v kg)
12,5
Rozmery v rozloženom stave (vך×d cm)
110 × 61 × 101
Rozmery v zloženom stave (vך×d v cm)
91 × 40 × 35
Pôvod značky
Španielsko
Maximálne zaťaženie sedadla (jedno dieťa - v kg)
15
Doporučený vek dieťaťa (v mesiacoch)
0 – 30
Chrbtová opierka ide polohovať do kolmého sedu (90°)
Otočné sedadlo
Všetky parametre

Podobné kočíky

Quinny Zapp Flex Plus
55 € - 200 €Použitý
športový, dvojkombinácia, trojkombinácia
kolesá otočné s možnosťou fixácie • vhodný pre nízkych rodičov • takmer úplný ľah (165°) • priestranné sedadlo • možnosť pripojenia autosedačky • zadné kolesá ⌀20.5 cm • hmotnosť kočíka 10.3 kg • nosnosť sedačky 15 kg • šírka kočíka 58 cm
Gesslein F3 Air+
20 €Použitý
športový, dvojkombinácia, trojkombinácia
kolesá otočné s možnosťou fixácie • vhodný pre vysokých rodičov • vhodný pre rodičov s rôznou výškou • takmer úplný ľah (165°) • otočné sedadlo • brzda na rukoväti • možnosť pripojenia autosedačky • zadné kolesá ⌀25.5 cm • hmotnosť kočíka 13.4 kg • nosnosť sedačky 20 kg • šírka kočíka 56 cm
Gesslein F6 Air+
40 € - 650 €Použitý
športový, dvojkombinácia, trojkombinácia
kolesá otočné s možnosťou fixácie • vhodný pre vysokých rodičov • vhodný pre rodičov s rôznou výškou • takmer úplný ľah (165°) • otočné sedadlo • brzda na rukoväti • možnosť pripojenia autosedačky • zadné kolesá ⌀30.5 cm • hmotnosť kočíka 13.8 kg • nosnosť sedačky 20 kg • šírka kočíka 58 cm
Gesslein F10 Air+
60 € - 400 €Použitý
športový, dvojkombinácia, trojkombinácia
kolesá fixné • vhodný pre vysokých rodičov • vhodný pre rodičov s rôznou výškou • takmer úplný ľah (165°) • otočné sedadlo • brzda na rukoväti • možnosť pripojenia autosedačky • zadné kolesá ⌀30.5 cm • hmotnosť kočíka 14.9 kg • nosnosť sedačky 20 kg • šírka kočíka 58 cm
Peg-Pérego Triplette Piroet
športový
kolesá otočné s možnosťou fixácie • vhodný pre vysokých rodičov • takmer úplný ľah (165°) • Chrbtová opierka ide polohovať do kolmého sedu (90°) • otočné sedadlo • veľký úložný priestor • možnosť pripojenia autosedačky • zadné kolesá ⌀27 cm • hmotnosť kočíka 26.6 kg • šírka kočíka 57 cm

Hodnotenia od mamičiek

nyka11  2. mar 2018
Sportova cast je dost otvorena a nie je spravne vyvazena
Kociar mam zdedeny z druhej alebo az z tretej ruky. A sice darovanemu konovi na zuby nepozeraj, ale tak v skratke: Velke plus je, ze sa po zlozeni zmesti aj do naozaj maleho mestskeho auticka. Na druhu stranu vsak sposob skladania je vrcholne neprakticky, treba vam dvoma rukami potiahnut zapadky a k tomu tlacit nohou, cize stojite na jednej nohe, pricom vam kociar este uteka a zadrhava sa... fakt na nervy najma v zime alebo ked mate na madlach zavesenu tasku. Soferuje sa prijemne, jednou rukou, je celkom lahky a stabilny. Kolieska sa otacaju, iba cuvanie mi s nim trochu robi problem. Pre cestovatelov je dobre, ze vanicka sa da pripevnit aj pasmi do auta, takze je mozne ist aj s malym dietatom, ktore by este do vajicka sadat nemalo... Vajicko ma polohovatelnu opierku hlavy, pisu na nom ze vraj do 20kg, ale v praxi je to tak cca do 10kg...teda ani nie kvoli hmotnosti, ale kvoli velkosti dietata, kedze 10 kilove dieta uz meria aspon tych 70cm a to je uz na to vajko vela. Vajicko sa do auta uchycuje tiez pomerne lahko, ale neprakticke je prevliekanie pasu na spodku. Sportova cast sa da nasadit v smere dopredu, aj dozadu. Podla mna vsak nie je spravne vyvazena, tazisko ma velmi v predu. Prejavuje sa to tak, ze na rovnej ceste ma zastavi aj maly kamienok, vyssie obrubniky alebo prahy a ine nerovnosti sa zdolavaju tazko, lepsie je ich prekonat cuvanim. Sportova cast je skor vhodna v lete, kedze je dost otvorena. Strieska sportovej casti je sirsia ako konstrukcia, takze v nizsich polohach naraza po bokoch do kontrukcie a preto sa tazsie sklapa. Madlo je polohovatelne pre nizkych aj vysokych, to je fajn, ale popri prechadzani cez obrubnik ho treba chytit po bokoch za klby a nie v strede, cize jednou rukou nemozne. Nechapem preco sa kocik vola "cross", ked podla mna nie je usposobeny na prekonavanie terenov, kolieska su male a nie gumene nafukovacie.
4 4
Čítaj celé...