Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Užívam antikoncepciu, mešká mi menštruácia, tehotná nie som. Čo mi je?

Zodpovedané
27. okt 2019

Dobrý deň,

užívala som HAK Jeanine pol roka. Nebolo to prvýkrát. Menzes som mala či už bez HAK, alebo s HAK vždy na čas.Nikdy mi menzes nemeškal.

Počas 7 dňovej pauzy sa nedostavil. Išla som k lekárovi a ten mi kázal vysadiť HAK. Pichol mi vyvolávačku a povedal mi, že do 14 dní by sa menzes mal dostaviť. Prešlo 14 dní a menzes nikde. Nastala niekde chyba, alebo sa len proste nemá čo vylúčiť?

Rada by som pokračovala v užívaní HAK. Nemám žiadne príznaky ako inokedy pred menzesom. Zväčšili sa mi prsia, ale nebolia ma. Už dlhšiu dobu ma pichá pri ľavom vaječníku, ale bolesti ako pred menzesom necítim.Testy sú všetky negatívne, krv mi nebrali.

Čo mi môže byť?

Ďakujem za odpoveď.

Dobrý deň,

toto je potrebné riešiť s vaším gynekológom. Bolo by vhodné ultrazvukové vyšetrenie pre bolesti v oblasti vaječníku.

Pokiaľ Vám súčasná antikoncepcia prestala vyhovovať, je možné ju po dohode s lekárom zmeniť.

Výber je veľký.


Prajem Vám pekný deň,
Hana Kolmanová
Pôrodná asistenka
por.as.hanka@gmail.com