icon

Zeny, matky... neda mi nenapisat, ked zhrozene citam, co vsetko je dnes “moderna matka” schopna napchat do svojho dietata pri obycajnom sopli, kasli, unave... 🤦‍♀️
A pritom to chce len chvilu s tym svojim potomkom pobudnut, venovat sa mu... Ved taky s laskou uvareny cajik s medom je viac ako najsilnejsie antibiotikum z lekarne...
Je mi jasne, ze v dnesnom uponahlanom svete je moznostou c.1 rychle riesenie, do vecera byt fit, lebo robota nepusti... Len sa potom necudujme, ze casom ani po tyzdni nie sme fit, ani 2 balenia ATB nezaberaju, ze chodime k lekarom ako na klavir, mame kadejake alergie, atd.
Zabudame (a to je nieci ciel...), ze nase telo sa dokaze uzdravit aj samo, len mu v tom netreba branit a podporit ho praobycajnymi vecami, ako je cibula, cesnak, kysla kapusta, bylinky,.... dokopy to nic nestoji (co je problem, lebo niekomu to ubera zisk) a ucinok je 100% a bez recidivy 😉
IMUNITA = NALADA
Skusme sa zastavit a pozriet sa na nase deti - fakt potrebuju tolko hmotnych statkov, alebo im postaci pokoj, laska s harmonia v rodine? 😉
A nepiste mi, ze sa mi to hovori - mam 2 hypoteky, podnikanie som neprerusila ani pocas MD, ale zariadila som si to podla svojich potrieb, som zdrava, uplne bez liekov, moje 6r. dieta je najzdravsie v sirom okoli, k Dr. chodievame len pre potvrdenia o zdravotnom stave. Takze ziadne sci-fi, ale skutocnost, ze vsetko sa da 😉

avatar

Nie si jedina. My chodíme k lekárovi len na preventívky. Dcérka este ATB nemala a okrem Sinupretu a mozno 2x v zivote jednej davky Nurofen sirupu ani ine lieky. Syn mal ATB raz-pred 10.rokmi. Cize nie vsetci sme ti, o ktorých pises a vidíš vo svojom okoli.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

ano prave varim dalsie antibiotikum z prirody pre mojich chlapov: kuracia polievka so zeleninou🤗

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

aj my sa liecime najprv prirodne,ak nic nepomaha,az potom doktor.Soplik kaslik neriesim ako chorobu

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Osobne som za . Naša väčšia chytila nejakú choleru na tanečnej . Cibuľa , cesnak , kapusta , med , masť bravčova, domáce recepty ... a proste nič nezaberalo . Chore nebývajú , dokonca keď sme boli u mudr.smial sa , že sme konecene prišli ako dlho ju nevidel . Tak som MJ povedala , že asi to je dobre , že tam nemusíme chodiť. Teraz sme fakt museli . Mesiac sme nevyšli na výlet , lebo to chytila zas menšia oo 2 týždňoch . Som na nervy , som v strese a chcem a modlim sa aby už konečne to islo do riti a mohli si užiť tie vianočné prípravy vsade , lebo ich to fascinuje . Iekexy sa nedá . Kedysi bola choroba chorobou . Teraz je to zmutovane kriste tak, že niekedy aj atb - ktoré majú teraz obe po 4 rokoch prvý krát maku problém ,aby to skolili. Takze som za , ak ide nádcha , vždy zábere cibuľa 🙂 ale proste niekedy je zúfalstvo ak dieťaťu nie je lepšie . Ja osobn to nemám o pohodlí , ale o tom, že má to boli , keď ju vidim ako sa v noci budí na dušičky kašeľ a neviem jej pomôcť, neviem kde si natrafila na aký status , že tá to pribudlo napísať toto ,ale nie vždy to ide ,,babickovskymi” receptami aj keď som za to ❤️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

No.. Ja som sa rozhodla s malym ostat doma aspon do Jari, robota mi neutecie a na druhej strane.. Ten cesnak cibula kapusta atd atd atd mne ani synovi nikdy nepomohli, zial. U inych neviem, samozrejme ma to nezaujima, pisem za deba

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

*seba

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Akutna medicina - ok, ale nie zakazdym 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

No ja si idem k tebe pre radu. V tomto období moje deti často soplia a kaslu. Som z toho unavená a štve ma to. Akonáhle sa u nás objavia sople som s nimi doma, žiadna škôlka, prvý týždeň vždy samoliecba, cibuľa, cajiky a tak, no žiaľ málokedy zaberie, tak po týždni ideme k lekárke, tá dá sirupceky, ale tiež nemám pocit že by pomahali. Doteraz bola dcérka zdravá, teraz je prvý rok v škôlke a je to katastrofa, už mala aj ATB, diagnóza začínajúci zápal pľúc. Pritom odmalička sú veľa vonku, jedia veľa ovocia a zeleniny. Ale teda ako dostaneme sopel, obyčajný sopel nevieme sa toho zbaviť, vždy sa pridá aj kašeľ a trvá to dlhooooo.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@stellamaris fakt? Toto ja neviem, štve ma keď celé noci prekaslu.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@evittam nepisem na konkretny clanok, pisem vseobecne a aj z postrehov z okolia 😉
Netvrdim, ze by som nechala svoje dieta trapit sa v bolestiach.
Som za to, najprv vyriesit priciny, nie hned len nasledky a bez rozmyslu jedno cez druhe dopovat 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ľudia nadávajú na uk aké zdravotníctvo ale odkedy sme tu čo je 12 rokov atb sme mali len na boľavé uši 2x u syna inak celá rodina Max paracetamol 😁

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ???? Článok? Asi si chcela reagovat na niekoho ineho. Nepisem o ziadnom clanku.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@macka10 tak trochu kaslu spravi tymianovy med,mam to vyskusane.Syn nebyva chory casto.Kupeme ho v morskej soli casto preventivne.Ak je kasel silny,tak smer lekar.To je moj pripad.Prechodila som virozu ci zapal a ostal mi dlhodoby kasel.inhalujem denne morsku sol s vonnymi olejmi a davam si obklady s cibulou.Je mi lepsie ale chcem to vyliecit

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@macka10 ja pri zacinajucich prejavich soplikov hned vylucim mlieko a mliecne vyrobky (postupne ich stejne vynechavam celkovo).
Deti, co maju doma mladsich surodencov, chcu byt tiez s mamkou doma. Aj ked sa im v skolke paci, doma je doma 😉 Takze zacnu chorlaviet... neumyselne. Ale zabera to, su doma a maju aj mamkinu pozornost...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@galioska no prave žila som tam 5 rokov, poznám tam deti s ktorými som bola od ich 3 rokov, začínali vtedy škôlku, za tých 5 rokov neboli skoro vôbec choré, keď tak sopliky pár dní, to je celé, žiadne ATB, preto sa zamýšľam prečo to u nás tak nefunguje.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

A s tym putanim pozornosti cez choroby - robia to aj dospely 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Ja už som rozmýšľala, že tento rok pôjdu do škôlky a že má to zabije prvý rok 💪🏼 . Hľadala som , čo dávajú deťom prírodné na imunitu a našla som Colostrum. Vraj perfektne . Ti čítam vždy že dávajú imunoglukan. Nemám sajnu či to je . Ja ako mala som chorá nebývala nikdy a ani kašeľ neviem rozoznať či je taký alebo taký , lebo som ho asi ani nemala 🙂 a teraz ochories z potravín , lebo svine zarábajú aj na tom , či je ryža ryžou alebo je z plastov... potom to ide všetko do úplnej riti s prepáčením

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@macka10 deti donesú vírus nie infekciu na vírus nezaberie atb a o to ide ale to už je tak od lekára bez atb neexistuje, jednak by lekár dostal vynadane a rodič by bol nespokojný ( nask)

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka súhlasím všetko je v hlave aj naše choroby teda dospelácke,,,

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Vsetko zacina aj konci v hlave 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Moje deti si imunitu budovali 3 roky. Za tie 3 roky som výskusala XY veci.. Nešlo to. Antibiotika na mesačnom poriadku.
Teraz sú zdravé, ak majú sopeľ prejde za 3 dní bez liekov a to je cele.
A teda určite nám pomohlo aj odstrániť mandle,ktore boli zdrojom infekcií a cajj s medom by to nezachránil..
Kazde telo je iné, každé sa s tým musí popasovať po svojom.
Sama som není za lieky...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Vies, poviem ti tak -su deticky, ktore maju velmi dobru imunitu (ci je to otuzovanim, stravou mamy v tehotenstve, genetikou) tazko povedat... Ale potom su deticky, ktore tak dobru imunitu nemaju a su chore da sa povedat od narodenia.
Tvoje deti patria do prvej kategorie (panu Bohu dakujem, ze aj tie moje), tak sa ti lahko pise o cibule, cesnaku, caji s medom...
No je tu aj druha kategoria, deti, ktore tak dobru imunitu nemaju - polrocnemu dietatu predsa nemozes dat cesnak s medom.
Som zvedava, keby si mala chorlave dietatko, ci aj vtedy by si bola hrdinka a davala kyslu kapustu babatku, ktore ho nechce jest a v konecnom dosledku ani este nemoze.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Vsetci, co su vazne chori a chcu sa uzdravit, aby zili ako predtym, sa neuzdravia...choroby pridu, aby nas upozornili, ze nieco treba zmenit... zacina to chripkami, potom pridu alergie a kocnc to doraznymi upozorneniami typu rakovina atd.
Bud pocuvneme svoje telo a nieco zmenime, alebo nie a skoncime 🤷‍♀️ Aj to je riesenie....

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@galioska No tak to je ale len tvoja skusenost a 12rokov stará. Nakolko ai predstav,ze uz aj na SVK odchádzas od lekárov bez ATB.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Inak takéto statusy sú super pre človeka ktorého dieťa choré nebýva a ak aj tak sa rýchlo otrasie a uzdraví.. nase 4 deti sú hodné zdravé a antibiotiká mala naša 12 ročná raz (aj to zbytočne vysadili sme po dvoch dňoch herpetickej angíny).. mladší dvaja po dva krát a najmladšia ešte vôbec.. lebo nebolo treba!! Ale keď má dieťa hnisavé zápaly uší či mocaku tak môžete s čajmi a obkladmi akurat vies co... Malá bola v jasliach minulý rok a ja s práce chýbala tri dni. Tento rok máme dvoch škôlkarov a dvoch školákov a ešte som kvôli nim v práci nechýbala.mame STASTIE. Ale nebudem analyzovať čo robia iné matky, veď nemáme doma rovnaké dieťa.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@anjelicek26 Perfektne napisane.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam vážne?😁 A pochopila si pointu či zas riešiš seba?😁😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@galioska Samozrejme,ze som pochopila. A nie neriesim seba. Ale to je v tvojom prípade jedno. Bohuzial.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam amen 😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka vylúčenie mlieka kvôli hlienom nemá žiadnu odbornú potvrdenosť /nie som laik/ ,v niečom pravdu máš,ale nie vo všetkom...ak sa bude len prírodne liečiť dieťa,ktorému toto nestačí /pri bakteriálnej infekcii/ tak nastanú komplikácie,matka laik ťažko rozozná správny moment,kedy ešte stačí med,citron,bylinky a kedy už je to primálo....

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

neviem ci by som sudila matky ako sa staraju o svoje deti 🤔..myslim ze pochopit moze len ta matka matku ,ktora kraca rovnakou cestou ...a ma hadzane rovnake polena pod nohy..je super ze vam staci prirodna medicina ..bohuzial nie vsetci maju v zivote to stastie a ten zdravotny stav a ked vidis raz svoje dieta bojovat o zivot (pre blbu virozu)ten strach v tebe zostane cely zivot a vykupis hoc celu lekaren ked mas len malu nadej ze svoje dieta v takom stave uz neuvidis..

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

A co tak zamysliet sa nad tym, preco su niektore deti zdrave a niektore idu z choroby do choroby? Je lahke povedat, ze genetika, zla imunita... ale nikto nepovie, ze su problemy v rodine, rodicia sa nemiluju, hadky, stresy, atd.
Choroby nevznikaju v laboratoriach, kde vam urobia testy z krvy ci vyterov, dovod je treba hladat uplne inde...ale je jednoduchsie zvalit to na zlu imunitu, ci genetiku, ci janeviemco...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka šak stačí čítať a hneď vidieť prameň chorôb,,, škoda reči😇

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Boze ved sa nestaraj do druhych, tam bud rada za svoje zdravie , ze Vam caj a bla bla bla pomahaju a bodka, ja nechapem naco tu ides niekomu diktovat co ma robit. Nikomu nerozkazes a asi to ani nikoho nezaujima ,lebo zdrav.stav deti sa tvojim statusom nezmeni

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka aj ked to nechces uznat a stale ides svoje,vela zalezi od imunity a genetiky.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@janinah Ano, som MATKA/mozme z urciteho uhla pohladu povedat laik... mam zdrave dieta a nie je to len nahoda. Kopec lekarov/nelaikov, ma chore deti, liekov poberu tolko, ze ani jest nemusia 🤷‍♀️
Nepotrebujem vedecky dokaz a niekde uverejnenu odbornu literaturu k tomu, co vidim na vlastnej skusenosti, ze mi funguje 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Mna skor fascinuju mamky samoliecitelky.....nevravim ze je to tvoj pripad...niektore veci ano liecit doma...ale pripady ze decko horucky kasle zapal pluc pridusiek ucha bla bla a nepojdem k doktorke lebo "ta by do neho zbytocne naprala lieky" je chore....
Zdrava stredna cesta
A samozrejme psychika..

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Len niekedy ak sa potláča bakteriálne infekcia, bez adekvátnej liečby. Tak nechcela by som byť v kozi toho dotyčného, čo za komplikácie z toho vznikajú...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
aadenka
autor

@lenkaam_1 a sme pri tom - preco pride zapal pluc?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Len presne o to ide-je to tvoja vlastna skusenost a zabera to tvojim detom a tebe. Ako zaberá nieco ine mojim detom a mne. To skús pochopit a aj to že treba zit vlastný zivot a ostatných nechať zit ten ich a budes mat ten svoj jednoduchsi. Ja tiež poradim kamoske ak jej dieťa kasle alebo ma soplik skus toto a len na mna pozrie a ide kupit liek alebo k lekárovi pre ATB. Je to jej vec a život a mne je to naozaj jedno. Nemienim stráviť zivot staranim sa do zivota druhých.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

A co tak zamysliet sa nad tym, ze si nezjedla vsetku mudrost sveta, hoci podla tvojho stylu vyjadrovania si to myslis?
Ak by ti sem napisala maminka, ze maju harmonicku domacnost, skvely vztah s manzelom, rodicmi, susedmi, no aj tak ma chore dieta, tak zrejme za to bude moct to, ze jej prarodicia, ktori od nich byvaju 200km, sa pred 15r pohadali a ono sa to nejako prenieslo na to dietatko a teraz ochorelo. Boze, prosim, uz prestsan, lebo trepes bludy.
Bud vdacna za to, ze mas zdrave deti. Ver mi, mas na tom minimalnu zasluhu, je to len obrovske stastie

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@larsen hurá sme dve 😁

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Podľa mňa autorka chcela dohovoriť mamám, ktoré automaticky strkajú dieťaťu lieky. Jeden cez druhý a dosť veľké množstvo. A nezamyslia sa nad tým, že tu existuje aj ná forma liečby. Nezamyslia sa nad tým, čo to ich dieťa k chorobe doviedlo...aký žijú život...že deti majú stres...nezdravé návyky...nezdravé prostredie doma... a toto všetko má obrovský vplyv na deti a ch zdravie a vývin.
Aspoň ja som to tak pochopila.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@aadenka vies co to neviem nie som lekar zr ako to vznika ake su procesy atd...tvrdim ze niektore ochorenia su z psychiky a niektore neobplyvnis ci u deti alebo dospelakov...a ak pride je treba rozlisit ci to zvladnem sama alebo radsej sa dam skontrolovat niekomu kto sa v tom vyzna

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@evittam ale ved ja sa do nikoho nestaram - napisala som na verejny portal svoj nazor a skusenost. Nereaguj, ak nie si “trafena hus, ktora zagagala”... 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Tu sa maze jedna radosť😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@larsen presne, dakujem 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Vsetko zacina v hlave? Taketo pseudipaychologicky su najlepsie. Len kázať a poucovat a nic konkretne nenapisat, cibula, cesnak, med, bylinky je akurat dobre, ked zijes niekde v lesoch, všetko si dopestujes, natrhas

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Pracujem s malymi detmi a neverila som nikdy reciam ze rodicia sa nestaraju o zdravie svojich deti a na vlastnych skusenostiach to naozaj dokazu doniest dieta do zariadenia aj s bolestou uska a so soplami nie malymi soplikmi a s neskutocnym kaslom a pritom viem ze tyto ludia maju pracu taku ze dokazu zostat s dietatom doma a predsa to nerobia. Velmi by som odporucala precitat si niektorym rodicom clanok - Co nam dieta nedokaze povedat vravi nam to chorobou. Staci si iba viacej deticky vsimat.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Trafená hus? Len som si dovolila diskutovať a vyjadriť svoj nazor k tvojmu príspevku vo verejnej diskusii. Ak cakas len reakcie,ktore ti budu vyhovovať tak si zaloz sukromnu skupinu. Btw.ktora tu uz určite existuje co sa tejto temy tyka. Pekny den.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@larsen v tom mas pravdu. Samozrejme toto vsetko vplyva na deti. Do urcitej miery. A to je nieco, co si autorka neuvedomuje. Ze zdravie nasich deti vieme ovplyvnit do urcitej miery. zaklad im je dany ozaj genetikou, panom Bohom (kto ako chce) a niektore z nas maju lahsiu cestu, ako to podporovat a zial, niektore tazsiu. Ja sama neznasam chemiu, neockujem, nedavam lieky, kym netreba, ale nemyslim si, ze je to vsetko tak lahke ako pise autorka.
Akoby sa dalo carovnym prutikom si zo dna na den zmenit zivot, vyriesit vsetky problemy a hned budu vsetci zdravi ako repy. Toto takto zial nefunguje.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@beky1813 ale ved vyjedz celu lekaren pre mna za mna ... 🤷‍♀️ ak myslis, ze to ti akurat pomoze.....

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ved sa ta pytali, ze co dacat a nic konkretne si nenapisala

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@beky1813 Na čo konkrétne? Len kopec omacky a reci a pripadne utocenie ked uz sa nepáčia komenty. A mozno za chvíľu "3-2-1"....😊😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@beky1813 precitaj si celu diskusiu

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ciam a nic konkrtne nevidím

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka tato diskusia ta priviedla k tomuto statusu?
https://www.modrykonik.sk/blog/kristinenka/mess...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

toto tu mi príde ako keď sa matka, ktorej dieťa prespí celú noc pohoršuje nad tou, ktorej dieťa preplače prvý rok... matka to NEOVPLYVNÍ, je to nezrelá nervová sústava dieťatka... podobne to, že niektoré deti sú menej choré ako iné - každý sme iný, každý máme iný organizmus a vývoj, podmienky, milujem takéto múdre postrehy, ak máš zdravé deti tak sa z toho teš, to je celé

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Moje dieta neprespalo celu noc min.3r. - a bola to moja chyba 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@lucka_ke v pohode matka v pohode dieťa,,,

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@simca444 nie len tato, spusta inych a aj moje okolie 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

jasné, vyštudované neurologičky sa ozvali 😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

moje deti sú zdravé, milované a starší syn má genetické ochorenie hemochromatozu, som fakt zvedavá na analýzu 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Pozri, ja to vsetko tvrdim z vlastnej praxe. Ak su matky v pohode s tym, ze maju chore deti a namiesto na ihriskach s nimi travia cas u lekara... 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Začala si veľmi dobre. Len si sa trošku zamotala... Respektíve si to hlbšie rozvinula tú svoju úvahu. A nie každý ti tu rozumie. Pretože táto téma má viac právd.
Poznám veľa ľudí vo svojom okolí, ktorí sa dali na dráhu zdravého životného štýlu, hlavne preto aby sa uzdravili. Zmenili úplne všetko vo svojom živote. Stravu, začali sa hýbať, skoncovali s liekmi, vymenili partnera, zmenili myšlienky...A ono sa im to aj skutočne podarilo. Uzdravili sa.
Niektorým sa to ale nepodarilo, nech robili čokoľvek z toho čo som vyššie napísala...A prečo? Prečo sa aj oni neuzdravili?
Lebo niekedy to všetko o čom sme písali nestačí...
Nesmieme zabúdať na to, že je tu aj vyššia moc ktorú nedokážeme ovplyvniť, ničím.
Ale to je už naozaj začiatok úplne inej témy...a ja sa nechcem tež zamotať 🙂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka moja dcera prespi celu noc od 1. mesiaca a ja som v pohode nebola, ako je to mozne?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@helencek kludne zi dalej v tom, ze choroby su z nicoho nic 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

škoda písať, tu sú samé MUDr.
@aadenka trepeš somariny, môj syn mal zlú polohu v maternici, vďaka tomu xy problémov, pochodili sme kopec lekárov, cvičili sme Vojtovku, mal bolesti až kým sme to nezrehabilitovali a teraz mi povedz, že v pohode mama v pohode dieťa... či som ho mala v tej maternici otočiť?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ty ides z jedného extremu do druhého, nic medzi tym ako keby nebolo

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Jaj,keby vsetko fungovalo tak krasne,tak by neexistovala ani detska onkologia. Ci fakt uz za vsetko na svete mozu rodicia? Par mesacne deti asi rodicia malo lubili,varili im malo caju s laskou a davali malo cibule s cesnakom🙈🙉 Akoze sama lieky jem az v nevyhnutnom pripade. Deti tiez nepcham Martankami a pod.,chodia do kolektivu,tak maju bezne nadchy kasle bez ATB. A nie nechodia vtedy do kolekrivu,podstivo vsetko vylezia.Ale v zivote by som si nedovolila tvrdit,ze mam najzdravsie deti v okoli,lebo co plati dnes,nemusi zajtra. A je aj dost rozdiel mat jedno a rozdiel ked si to surodenci z roznych kolektivov podavaju.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@iwesska ja to o mojom dietati netvrdim, povedala mi to jeho obvodna lekarka 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka A z coho je teda ta hemochromatoza? Stale len sama teória a "dristy" typu ako si za vsetko mozeme sami. Daj aj nieco ine. Nie len "omacky". Suhlasim so
@larsen
Ides len v štýle -"ja,ja, ja,....a ani dolava a ani doprava.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

tak sa z toho teš, že ste zdraví a ďakuj Bohu, mnohí to šťastie nemajú

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Ja sa tesim, ze sme zdravi 😊

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Tvoje dieťa ma obvodnu lekárku? A na čo?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka napisem ti na to tvoje tvrdenie len toto-nekric hop,kym nepreskocis.
Aby si este raz v buducnosti neanalyzovala,ze kde sa stala chyba,ked si dodrziavala vsetko,v co veris.Pravdaze neprajem nic zle tebe,ani dietatu.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@janinah ved dáš med citrón bylinky a keď to bude malo, pridáš lásku. Dieťa bude zázrakom zdravé 😂
Tiež nebeham s každou blbinou k Dr, no sem tam sa inak nedá. Napr keď syn bol od novembra (3 mesacny ) do februára nonstop soplavy, chrchlalo mu na preiduskach a kašľal. Nevedeli sme si rady 3 mesiace nonstop chorý. Nič domáce nepomáhalo a hneď po vylieceni dostal kiahne, mal vtedy 6 mesiacov. ATB ešte nemal, starší syn mal asi 2x. Snažíme sa vyhnúť zlým liekom, no nie vždy sa to dá

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@evittam kvoli potvrdeniam do skolky 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@blondiee83 Ja poznam jednu rodinu,oni tak milucko jednaju s deti. Nabozensky zalozeni, rodicia uz maju 5 deti a stale sa vodia za rucicky,bozkavaju.. Ta 2.v poradi mala v obdobi 3r.-5r. kazdy mesiac zapal pluc ako prisla do kolektivu. Uz z toho vyrasla,len je sledovana na imunologii,ale zaujimave,ze ine deti,z toho isteho prostredia dalej tento problem nemali..Zas jej asi malo caju s laskou varili🙈

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka mudra si ako radio ale na otazky neodpovedas, co si ty zo sekty?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@simca444 isteze mi nic zle neprajes, to ani milujuca matka inej nedokaze... 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ja som práve čakala že mi to vysvetlíš z čoho to má 😉, kedže podľa mojich príspevkov tu mnohé vedia, aký mám vzťah s mojimi deťmi, podľa toho by nemali byť choré nikdy a už vôbec nie kadejaké genetické choroby

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@0kristina0 Jasne, sekta. Uz len na takuto reakciu som cakala 🤦‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka toto je už na pukance😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@helencek ono to je na dlhu debatu a mozno sirsi zaber ako laska medzi tebou a detmi.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka jasne že je 😍

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Proste - mile zienky - treba vyriesit vztahy doma, v rodine, v praci atd. a nebudeme chori, ani nase deti 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@helencek No vidis a mas fundovanu odpoveď. 😁😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

No je nedela, dievčatá cize k pukancom kľudne aj vínko alebo punc.😁😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka to myslis vazne? 😂😂😂 Tak teraz si to zaklincovala

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka aké jednoduché, tiež si želám svetový mier 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@beky1813 "Kde soudruzi z NDR len udelali chybu"...🤣

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Ak ti staci stempel s diagnozou a konstatovanim, ze nic sa neda robit, budem chora do konca zivota... klido 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam vsakze 😂😂😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka to nepomôže😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka A co keď je všetko o com pises poriesene a aj tak má človek napr.rakovinu? Na to mas aku prax? Ci len "dlhsiu debatu"....🤔

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Toto-Proste - mile zienky - treba vyriesit vztahy doma, v rodine, v praci atd. a nebudeme chori, ani nase deti 🤷‍♀️
Myslis vazne????
@aadenka

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka dá, ale niekedy k tomu potrebujeme lekárov a lieky, nielen čaj a cesnak

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@simca444 ty stejne nechces pocut idpoved 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Ak moze chodit clovek s prerusenou miechou, preco by mali byt akekolvek choroby dozivotne?

https://www.clemenskuby.cz/zivotopis

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka no chcem,ale len ziram,co pises ake nezmysly.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@simca444 No ale ved pochop konečne,ze to nie su nezmysly ale jej odpoveď.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka juj,este dobre,ze nerobis v zdravotnej poistovni.To by sme tu umierali ako hrusky.🙏

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@evittam ak je rakovina, tak nie je vsetko vyriesene

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@simca444 co ty vies 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka chvala bohu viem. 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Dobre napísané,súhlasím do bodky. Ak je duša chorá ochorie aj telo.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@simca444 nie, to by nam predpisivala bylinky, lasku, objatia, cibulu a cesnak a odporucala nam, ze aj zlomena noha sa zrastie sama, ak budeme zit v harmonii a laske

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Treba vyriesit vztahy doma , v rodine a nebudeme chori???? Nie, ty niesi v ziadnom pripade v poriadku 😂😂😂😂😂 sa inak smejem 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ja som momentalne asi najstastnejsia napriek tomu ze sme so synom nonstop chorlavy.. To je divne, nechapem ako je to mozne ked mame tolko lasky doma ❤😁

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka a preto najbohatší ľudia sveta dobrovoľne umierajú na vážne choroby keď stačí čaj s medom a trocha lásky

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Vyriešite si vzťahy,budete zdraví, odpadnem,ale díky pobavilo 😂😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

môj otec je onkopacient, dám mu prečítať... kks

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@beky1813 poviem ti tajomstvo - zlomena noha sa zrastie sama 😉 Ci uz sa o to pricini napravac kosti, alebo nie. Ako sa zrastie a ake budu nasledky, je uz ina vec.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Ako inak. Ja som sa pytala ine. Ale ty ako citame vies lepsie. No nic.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@blondiee83 súhlas
Imunita nie je len o nálade... Sú deti ktoré majú silnejšiu a niektoré slabšiu imunitu
Ver ze som svoje deti objimala stiskala.. Napchavala ovocím a zeleninou zo záhradky a bylinkami a nepomohlo.. Moz o skôr miesto odsudzovania mam, ktoré siahajú aj po produktoch z lekárne by trebalo poďakovať za to ze práve vaše deti majú lepšiu imunitu

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Diagnoza su len aliby, preco nic nemenit.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka a niektorí umrú na otravu krvi alebo trombózu

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka nehnevaj sa,ale po tomto,co si tu napisala si daj teda caj s medom a tie dalsie dristy.... a prajem ti,aby si vyzdravela.Lebo tak myslela som si,ze sa v tomto statuse aj nieco nove dozviem,ale to je jeden nezmysel za druhym.Mier.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@lucka_ke určite 5o ma z málo objatia 😣😣😣🙄🙄🙄🙄
Žasnem
Ocovi želám veľa zdravia

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Jasne zrastie sa tak ako ma ked budes mat poriesene vzťahy ak nie tak smola. Co taká otvorená zlomenina...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Ale ja som nepovedala, ze som proti akutnej medicine - citaj poriadne 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@luciferkax ďakujem, žije s mamou v šťastnom manželstve od r. 1966, určite keby mu varila viac čaju s medom a dávala hriansky s cesnakom by bol zdravý

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@ivik4 Ale kdeže nemôžeš byt stastna a mat vsetko poriesene.😁😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

k tým bylinkám a čajom - moji rodičia si všetko pestujú sami, mama denne zdravo varí , hoci má 72 rokov, stará sa o otca s láskou celý život, vzťahy majú krásne, napriek tomu otec vážne ochorel... nie je to vždy o vzťahoch

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@lucka_ke
@luciferkax
@simca444
@ivik4 Toto zacina byt ešte lepšie ako plochozemci.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Dajme kávu😅

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Mozno ho trapi nieco ine, co nevidis.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka tak co ho teda trapi.Napis.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ty mas tiez nieco v rodine nedoriesene lebo mas vaznu diagnozu

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka sa mi páči ako napíšeš všetko v jednej zrozumiteľnej vete 😁

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@0kristina0 ak sa potrebujes vynervacit na mne, nech sa paci 😉 Ak si chces rozumne popišenkovat, som tiez sa. Ja som klidas 😊

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Ďakujem ti za tento príspevok. Mne veľa dal. Prajem peknú nedeľu.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@larsen to ma tesi 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Stale lepsie a lepšie 😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ty si pekne vygumovana osoba.... Prajem ti aby ti nikdy deti vážne neochoreli, lebo ti samou láskou doma zomrú....
Áno psychická pohoda je veľmi dôležitá pre zdravie. Ale tiež je veľmi dôležitá strava a teraz nepíšem o zelenine a ovoci.... Keď budeš do seba tlačiť dusitany potom nemôžeš byt zdravá, respektíve časom, vekom sa choroby začnú prejavovať. Tiež genetika hra veľkú rolu.... Ale toto tvoje myslenie je choré..... Isto veríš v Boha a Boh ta vylieči spolu s medom cesnakom 🤦

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

končím túto zmysluplnú diskusiu, pekný advent všetkým a buďte zdraví

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Choroby idú zvnútra, o tom ani nie je čo diskutovať. Ale keď už prídu, treba ich adekvátne liečiť. Aj obyčajné nachladnutie, ak je často prechodené, môže mať oveľa horšie následky ako pár krát ATB.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Teda veľa kravín som tu čítala no toto patrí medzi TOP

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@aayka ak mas na mysli nabozenstvo, v to neverim, je to sposob manipulacie “s ovcami”, nech je akekolvek.
Pozri si dokument na nete - Babusky z Cernobylu - to k tym dusicnanom...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ved ja som si aj chcela pokecat, polozila som ti aj otazku ale ty to tu ignorujes a ides stale svoje

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@0kristina0 odpovedam rozumne na rozumne otazky. Ale niekefy je komunikacia tazka...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka co bolo na mojej otazke nerozumne? Ved sa priznaj, ze na to nevies odpovedat

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@0kristina0 To ze si sa vôbec spýtala. Ved odpoveď tu uz mas-musis si najskôr poriešiť vztahy pracovné, rodinne, súkromné,....a potom budeme vsetci zdraví.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@ivik4 aspon vies preco ste chori 😂😂😂 malo lasky 😂😂😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam a zazvoni zvonec a rozpravky bude koniec.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam ano to som si uz niekolko krat precitala ale tiez tu bolo spomenute ze dieta neprespi celu noc lebo matka nie v pohode tak ako je mozne ze moja dcera od 1. mesiaca prespi celu noc a ja som v pohode nebola

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@0kristina0 este je jedna moznost,ze nie si matka malej,ze ti ju v porodnici vymenili.To by mohlo byt ako vysvetlenie?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@lucka_ke a čo taký autizmus? Aj tam treba zmeniť len vzťahy? Alebo porucha reči? Tak treba čo?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Tak choď za mamičkami čo sú hospitalizované na detskej onkológii a povedz im že si za to vlastne môžu samé,nech si vyriešia vzťahy a deti im vyzdraveju.A ako vysvetliš že jeden súrodenec ochorie a druhý nie.Predpokladam že ty máš jedno dieťa.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@helencek ty ešte stále nevieš, odkiaľ sa vzala tá genetická choroba? No vsak tvojej prapraprababky stará mama nemala úplne najšťastnejší život, veľa sa s mužom hádali a tým pádom ten stres sposobil, že dostali genetickú chorobu. A ty podvedome stále trpis kvôli nej, lebo sa to s vami nesie ako prekliatie. Vyrieš si to s ňou!!!
Očisti svoje čakry, vyčisti myseľ, medituj, ži v mieri,aby sa to neprenieslo do ďalších pokolení. Len tak sa dokážeš zbaviť tejto choroby.
Btw.nemas za čo 😂😂😂
Este niekto chce poradiť? Som v tom dobrá, uznajte 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@beky1813 ak budeš žiť v harmónii a láske, noha sa ti nezlomí 😉 😁😁😁

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@blondiee83 ani nevies, ako si trafila 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@blondiee83 aha, zaujimave 🤔

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@blondiee83 mas pozehnanie od
@aadenka
Teraz si mozes zalozit zivnost.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@blondiee83 veru odbornicka 😂😂😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@aadenka tebe patrila moja otázka, čo autizmus alebo porucha reči a porozumenia? Aj tam je vina vzťahov?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Myslim, ze to nie je otazka na mna, ale na toho, koho sa tyka...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka to bolo veľmi konkrétne.tu uz asi čaj nepomôže. Ani ten na nervy. A ani najvludnejsie slovo

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Kludne sa smejte, robte si srandu... rypanim svoje problemy nevyriesite 😉 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@simca444 nie nie. Ja to budem robiť zadarmo. Nemáme sa hnať za hmotnymi statkami, dáma autorka to napísala.
Akurát nechápem, načo sú jej potom až dve hypotéky a podnikanie, ktoré neprerušili ani počas MD!!! Žeby sa až natoľko nehnala za peniazmi?
Ale určite nám to vysvetlí v zmysle, ako jej zarábanie peňazí je založené na úplne iných princípoch a základoch ako to naše.
@aadenka
Ozaj ťa nechcem uraziť, ale iné ako iróniu na tieto tvoje názory neviem použiť. Proste základ tvojich myšlienok je dobrý, ale brutálne to prehanas, len aby si nemusela uznať, že nielen tvoja cesta je jediná správna. A vychádzas z toho ako šialene zmýšľajúci fanatik.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka vôbec sa nesmejem to mi ver.
Len jedna Vec je písať o nádche iné o vážnych chorobach ale inak by si asi premýšľala keby sa ta to bytostne dotykalo.
Začala si dobre a úplne som s tebou súhlasila ale už dávaš 5te cez 9te

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Lenze my ziadne problemy nemame. Našťastie.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@blondiee83 Lepsie by som to nenapísala.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Kto mal, pochopil, kto nie... 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@majka1c a ty mas autisticke dieta, ze sa pytas?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Ahaaa, tak uz to mame tu-vlastne nechápeme.😁
@blondiee83
@beky1813

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Však argumenty už došli

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@petkajanka Aj nejake boli? 😁😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam ako inac, ved nema ine a normálne odpovede

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@beky1813 Ale kdeze-ved ona ma rozumne odpovede. Len sa neda komunikovať.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam nie sme proste fanatici ako ona, aby sme to chapali

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Kokos toto docitat.. Čítam tu mudre nazory ale aj tie ktoré su prehnane a niektore az ooo. Kazds je presvedčená o svojej pravde a nazore. Ja som od narodenia byvala na Atb u plucneho som bola ako doma. Moje deti su na to chvalabohu lepsie. A ano nemam najlepšie rodinne vztahy. A niekto si to odskakat musel.. o tomto je vela debát ci nazorov. Niekto obvinuje boha niekto rodiča a niekto genetiku. zase sa rozdeľujú tabory mazania. Jedna mama tlaci rocnemu decko kazde 4hodiny nurefon lebo mu idu zuby a je z neho nervna lebo je aj ono nervne a druha nakupuje drahe bylinkove kremy sirupy a obíma na dvore stromy.
Tolko k tomuto statusu...

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka vďaka Bohu ja nie

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@majka1c tak co potom riesis KEBY? Ja pisem za seba, o sebe, svoje skusenosti 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka pretože sme si tým prešli diagnostikou a všetkým okolo.
Skončilo to o kúsok lepšie a poznám aj osobne autisticke deti

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@majka1c To mas zbytocne. Odpoveď nedostanes. Ved ona sa stara len sama o seba ale ostatní si mame upratat zivot a potom budeme zdraví.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam no veď toto čakala som že nepíše aký dôvod môže byť za tým lebo logicky žiadny doteraz sa neprišlo na to čo to spôsobuje a ani ako to liečiť ale možno by mala nejaký patent čo by sa oplatilo skusit

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Kto chce najst pricinu svojich problemov, bolesti, chorob, ten ju najde. Kto nechce a radsej sa bude len stazovat, vyplakavat, nadavat, zlostit sa...nech sa paci.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka 🙈👏👏👏

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka A kto konkrétne tu vyplakava,zlosti sa a ostatné?! No nech sa paci-daj už konečne nejaku rozumnu odpoveď na nase otázky. Lebo zatial len "mlátis prazdnu slamu" ako nejaký sektar. Bohuzial

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Preco si vztahovacna?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@majka1c cakas, ze od tskejto osoby dostanes konkretnu odpoved? Ved ma len plne usta prazdnych reci, id sektarov sa ine ani neda ocakavat

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

@beky1813 za to, ze teba doma vsetko stve, este nemusis vsetko okolo seba negovat 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka esteze vies o clo rku vsetko 😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Viem napr. citat 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ale odpovedat nevies 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Ja odpovedam, len ty odpovede nechces vidiet... radsej sa zlostis 🤷‍♀️

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Odpadavam.mala som hrozne detstvo ake si nevies ani predstavit a nepamatam si ze by som bola chorlava.mozno ma coskoro klepne hej a sak to kazdeho.moje deti jedli vitaminy chodili von za kszdeho pocasia nastupili do kolektivu a uz to ide.nikdy sme sa s muzom nehadali tak ja fakt neviem kde je problem 🙄a ten svinsky cesnak nezabera 🤣

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka ja sa bavim na tebe, niezlostim. Ani to nevies rozoznať?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka a to ti aj tá obvodná potvrdila že tvoje dieťa najzdravšie v širokom okolí vďaka tomu že máš usporiadané vzťahy ?

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@ayfer Ona ju ma len kvoli potvrdeniu do skolky.😁😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka no pricina byva jasna,bakteria,virus, samozrejme na virus sa nedavaju atb. ale ked chyti clovek nejaky bordel tak atb proste treba... moj starsi syn minuly rok nebol ani raz chory,proste nic ani sopel.tento rok chytil mykoplazmy v skolke,kaslal len nad ranom,cely den nic. mne sa to nepacilo a rtg potvrdil zapal pluc.14dni klacid. a je po probleme. proste sa nakazil v kolektive mykoplazmami to je cele. stravu, vitaminy,ovocie,stiskanie ma rovnako plus minus 😉 no cajiky nepije, ale tie nepije 5rokov. len vodicku z lasky

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@gemini255 Keby ste mali vyrovnané vztahy v rodine ci na pracovisku urcite by ti syn neochorel. Take jednoduché.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@gemini255 to je ale tvoja vina, urcite mas niekde v podvedomi hriesne myslienky a zle vztahy s niekym a dieta sa skrz to nakazilo v skolke.. 😒 stav sa 😆

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@evittam
@ivik4 ale baby vsak aj aromalampu pouzivam, oleje citron, eukalyptus menim atd 😂😝 na pracovisku su asi zle vztahy jedine,ale ja som doma na rd 😎

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@gemini255 Tak toto urcite vyriesi len naša odbornícka. My bohuzial. Uvidíš, mozno aspon tebe konecne poradi a da odpoveď. Nakolko ze vraj čítať vie.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@gemini255as zlu karmicku minulost, mala by si si ocistit karmu, nejaky hriech v minulosti tvojej rodiny sa prejavuje chorobou tvojho dietara 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@aadenka Ked si taka studovana v tejto oblasti, skus prosim ta dat radu aj mamickam deti s DMO,ktore ju ziskali zbabranym,alebo predcasnym porodom. Ako ich uzdravit? Naucit chodit,sediet,jest,odstranit epilepsiu?? Oni by tiez radi mali take zdrave dieta ako to tvoje.

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@iwesska Ale na co to riesis? Ked to nie je tvoje dieta a ani jej. Ved ona riesi len seba a svoje skúsenosti.😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar
aadenka
autor

Kedysi som tiez mala podobne nazory ako tu poniektore z vas... no ked mi prisiel do zivota moj syn, komplet mi zmenil rebricek hodnot a aj cely zivot. Je to moj najvacsi ucitel a ja som mu za to kazdy den vdacna.

Preto nechcite rychlu odpoved na chronicke, ci ine tazke choroby, ked odpoved treba hladat inde, nez na MK...

Idem si uzit zvysok nedele a vam vsetkym zelam, nech raz najdete odpovede na vsetky svoje otazky 😉

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@haka007 asi nedavas cesnak z lasky

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

@luciferkax ale ano ja milujem cesnak len deti s nim maju nejaky problem 😂

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Jaaaaj dalsia mudra.....ked ty das zdrave decko do skolky a vzapati ti nejaka drbnuta mater donesie zasoplene huhnave decko..... a med?do isteho veku je to alergen.....a moj ro nema rad.....a ver ze radsej budem s nim na ocr nez v praci....ked nevies nehraj sa na dolezitu

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

necitam komenty,je ich tu plllno vela..
momentalne mame sople a kasel uz treti tyzden,samozrejme,boli sme aj u lekara,ATB netreba...
som za prirodzene budovanie imunity,urcite je to lepsie nez kopec roznych liekov,ale uz by to konecne u nas mohlo prejst 😁

Odpovedz
2. dec 2018
avatar

Vraj psychická pohoda vplýva na fyzické zdravie40%. Neviem ako to cislo vyrátali. Dost tomu verim. ALE asi preto 40 a nie 100, ze objatie nevylieči trombozu, zelený zákal ci MR. Harmónia je základ pre imunitu, ale nie záruka 100% zdravia.

Odpovedz
3. dec 2018
avatar

@malinkaaninka toto bude nejaka truba co to napisala.....vsetky choroby vylieci objatie a cas straveny z dietatom

Odpovedz
3. dec 2018
avatar

@malinkaaninka mala som trombozu pľúc, áno je pravda ze mi to spôsobili stresy spojené s užívaním antikoncepcie (maturovala som vtedy), ale nebyť lekárov na jiske, infuzii, ATB a prístrojov ktoré ma monitorovali nežijem. Lekár mi povedal, že ak sa mi to kedykoľvek vráti, neprežijem to... Moje telo je tak poznačené, že už to nezvládne. V tom čase som bola celkom chudá, ale počas choroby som schudla ešte viac a bola som kosť a koža, nohy ma nevládali nosiť. No hrozne niečo. A tie bolesti neprajem ani najväčšej svini, pôrod je malina oproti tomu. Kamarátka mala to isté, ona musela ísť urgentne pod nôž, keby prišla za 5 minút, už by nežila. Preto som jej napísala, že jej prajem aby jej detičky nikdy vážne neochoreli, lebo jej samou láskou doma zomru 😔

Odpovedz
3. dec 2018
avatar

@aayka mala si šťastie...že si nebola v správach ako náhle zomrela mladá žena a
....a dúfam,že brojíš proti hak kade chodíš

Odpovedz
4. dec 2018
avatar

@janinah ani nie. Jedine co som povedala bolo, že nedovolím aby moja dcéra brala antikoncepciu. Žiaľ dcéru som neporodila, mam 3 synov a na nevlastnu dcéru nemám taky dosah, tam bude rozhodovať mama. Snáď rozhodne správne 😉a áno mala som obrovské šťastie, aj pri 3 tehotenstvach, že dopadlo všetko ok, aj ked som mala 3 potraty

Odpovedz
4. dec 2018
avatar

@larsen ale neviem preco si mysli ze väčšina mám pcha do deti atb, to bolo mozno pred 20timi rokmi, teraz aj pediatri robia crp a nasadia atb len ked je bakter.zapal cize zriedkavo, lebo 90% detskych ochorení su virozy na ktore sa atb nepredpisuju ani moje este atb nemali a chodi do skolky treti rok dcerka a co citam tak vacsina mamiciek co komentuje to ma podobne tak neviem koho potom sudi tento status

Odpovedz
4. dec 2018
avatar

@helka77 Bohužiaľ je veľa pedatrov čo hneď predpisujú ATB a dokonca aj pri chrípke. A veľa mamičiek sa nad tým ani nepozastaví...

Odpovedz
4. dec 2018
avatar

@larsen fu tak asi pediatri v dochodkovom veku, my máme teda asi super dr, ktora vobec ani nenuka antibiotika, ked sa.jej nezda urobi crp ale velakrat aj bez neho vie usúdiť ze sa.jedna o virozu a v mojom okoli su na tom podobne uvedomele doktorky aj mamičky

Odpovedz
4. dec 2018
avatar

@helka77 Skôr ide o to či sa pediater upísal farmafirmám, alebo si ide to svoje. Čo poznám lekárov, nie sú v dôchodkovom veku a pchajú ATB. Bohužiaľ, niekedy si tá mamka ani nemá možnosť vybrať iného pediatra pre svoje dieťa...a zasa niektoré mamičky, ako som vyššie písala, kašlú na to a dávajú svojím deťom automaticky všetko to, čo predpíše lekár.

Odpovedz
5. dec 2018