icon

Dobre spravy o ockovani na Covid dnes. EU ma plati dnes, som sa rozhodla

Hoaxicek na uvod. Zaockovanych aj pustia do lietadla aj poistia
https://fakty.afp.com/zaockovani-v-nemecku-mozu...

- najlepsia sprava ever, je ze vcera skokovo narastla cakaren na SR o 22tisic.
Kým v nedeľu čakalo na prvú dávku vakcíny proti koronavírusu 47-tisíc osôb, v pondelok to už bolo takmer 69-tisíc.
Tu som Vam k tomu otvorila clanok, plus statistiky a podobne.
https://dennikn.sk/2405917/cakaren7/?cst=8469c6...

- Ministerstvo zdravotníctva spúšťa registráciu na vakcínu proti covidu Janssen od firmy Johnson & Johnson pre osoby staršie ako 18 rokov. Je jednodávková a poskytuje ochranu proti ochoreniu už po 14 dňoch po aplikácii. Prihlasit sa da len 3 tyzdne
https://korona.gov.sk/

- Pfizer testuje vakcinu proti melanomu, povodne teda vyvijali aj vakciny proti rakovine a len im do toho prisiel Covid. WAU WAU WAU
https://www.iflscience.com/health-and-medicine/...

avatar
Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@peysinka to je dufam, prejav nadsenia. :D

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 jasne.....nadaenie nad ockovacim fanatizmom.....dufam.ze mas uz aspon 4 v sebe🤪

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@peysinka stavim sa, ze ty mas v sebe viac, nez styri vakciny...nemyslim iba proti COVIDu

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

ta posledna odrazka, parada! Bodaj by to vyslo 😲

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 a co je dovodom toho skokoviteho narastu?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mp20 obavam sa, ze iba to, ze abdejtli data

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika ....trosku rozdiel ked ti ten sajrajt daju pichnut rodicia ako babatku a ked sa mozes sama slobodne rozhodnut👍👍

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@peysinka
chapem, rodiacia nemaju vystudovanu mikrobilologiu, virologiu, medicinu...plus neviem co vsetko este k tomu, ako ty

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika na to nemusis studovat mikrobiologii....ale to takym ako tu nevysvetlim takze pohodaaaa...ty sa riad mikrobiologiou a vsetko bude v poriadku👍

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@peysinka poprosím mate zdroj na to, že je to sajrajt, pretože zloženie vakcín je komplet von na SUKL a teda sajrajt v tom nevidim

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@peysinka jaaaj, zabudla som, ze staci byt oogl inzinyyyyyr 😀

a definuj "takym, ako ja"
alebo nedefinuj, nase mentalne nastavenie sa nema sancu niekde stretnut

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mp20 podľa všetkého oznámenie, že aj keď si prekonal Covid budeš potrebovať PCR test pri návrate, alebo aj obavy z delta variantu

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 taka, ako ty, to nEma sanc u pochopit.
fejsbuk povedal, ze sajrat, tak je to sajrajt.

len idiot totiz bude x rokov studovat a dalsich x rokov sa aktivne venovat vyskumu, ked staci citat clanky na FB, pripadne byt v spravej crew na vysoko odborne hodnotenej platforme typu mk

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@peysinka ja mam v sebe určite viac ako 4 vakcíny, tak ako vy a na Covid mam AZ, rovnako môj muž, sestra ma. Pfizer ako zdravotak, ostatni ako brat, švagor, švagriná AZ, svokrovci a mama Pfizer

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 fuuuha gratulujem👍

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika ty si dobre mimo....

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika no zjavne niekde sa chybicka vlôudila , keď aj iny studovaní s vednych odborov tvoje nadsenie nezdieľajú .

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka no...inY studovanY S vednych odborov...co uz, studovany nerovna sa mudry

dolezite je, co na tychto odbornkov hovoria odborne kruhy, nie to, ci su popularni v alternativnych kruhoch
uz na zakladnej skole by sa ludia mali ucit kriticky vyhodnocovat ziskane informacie

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika veď na to poukazujem , to si mohla pochopit, keďže je kvatum ,.ktori toto nadšenie nezdieľajú, ale ty si zjavne nevidiš ďalej ako pred svoj nos ...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka no...tak nic, studuj si tych svojich vysoko uznavanych S inych vednych odborov

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka zdroj a par mien

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mp20 skokovy naskok znamena, ze ich vcera niecim velmi postrasili 😁

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 a tebe neodporucali,aby si si zalozila vlastnu skupinu zdielajucu tvoje nadsenie? 🤔

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka ake "kvatum" odbornikov, z akych vednych odborov nezdielaju toto nadsenie? Kam daleko ty vidis, ked odbornici nevidia dalej ako pred svoj nos?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1 neporušujem žiadne pravidlá..

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 a neodporucali ti to adminky z dovodu,ze antivaxerky mazali,aby nemuseli aj teba?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

zdroj na odbornika:
https://m.facebook.com/100011352210403/videos/-...
ps-aj ja viem kopirovat!

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1 nie, niekto mi nikdy nepovedal, že mám ísť do skupiny, lebo antivaxerov mazali, ja mam totiž na všetko overené zdroje, alebo média, čo robia fact checking, nesirim hoaxy a nepravdy

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1 rusalinka jej prispevky sleduje. viac krat sa vyjadrila, ze je to ok, vdaka zdrojom.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

dufam ze ta vakcina na melanom im vide 🤞

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika diabetolog? Vnútorné lekárstvo? Ja tiež učím dejepis, aj na matiku mam názor, ale nevyjadrujem sa k to z, či učiť integral.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@chillibubble aj ja, to by bolo mega

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika "vynikajuci" pan doktor.. rad sa prezentuje v mediach... uz si u neho bola na vysetreni? Lebo cennik ma naozaj posobivy 😉 nuz ale, ked ho neplati soros a zidojasteri, tak musi vyzbierat od pacientov...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@liv1 osobný prospech aj z najzarytejšieho odporcu očkovanie spraví čakateľov na tento sajrajt.
Samozrejme, nezabudnú to vo svojej skupinke ospravedlniť tým, že "nemali inú možnosť"

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika ten pan tam zaroven aj povedal, ze "spravna" vakcina je ta s mrtvym virusom. napr. teda cinsky sinopharm. v madarsku s nim zacinaju mat problem a cestuju do rumunska za pfizerom, lebo po sinopahrme nemaju starsi ludia protilatky.
potom dufam zase budu ludia davat madarskonza priklad nefungujucej vakcinacie...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@chillibubble aj ja, aj na iné typy onkologických ochoreni

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika to si teraz napisala len tak alebo fakt sa uz ockuju aj odporcovia s tvrdenim, ze nemali inu moznost?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@chillibubble to bolo na margo toho, že ten skok v čakárni bol pretože, lebo odporcov očkovania "niekto postrašil".... predpokladám, že ide o dovolenky

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

takze zdroj neplati, lebo lekar nieje dostatocne lekarom a navyse sa prezentuje v mediach a jeho cennik je navyseny? viete tu je jedno ci si pomenuje tuto vec vakcionou alebo nie dajme tomu kludne ine meno ale spomina aj neziaduce ucinky....ale vam proste clovek nevyhovie a ak by som sem dala naozaj experta na vakciny ktory by s alby nesuhlasil tiez by ste to sfrflali typom: booze jedna cierna ovca sa nasla sa pozri kolki s vakcionou suhlasia... no jak je libo....ale som rada ze tento zdroj som sem prihodila...bolo by fer spomenut, ze ozaj nie vsetci odbornici su "za"

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 hej,hej..uz citam,ze si u adminiek ok kvoli zdojom .. co je sice nepochopitene,ale ok...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika aj ja som rada,ze si tento odkaz zverejnila,vobec nespochybnujem toho lekara...a ani si nemyslim,ze to mnozstvo nezaockovanych lekarov su diletanti,citajuci Zem a vek🙄

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika ale on nie je odborník je to obyčajný lekár, čo robí u mňa na KVP na poliklinike a ešte ani nie je infektolog, vakcinolog a etc a podla toho ako uznáva Sinopharm asi netuší nič o najnosiom výskume vakcín. Je to ako keby učiteľ z 1 stupňa ZŠ z dediny išiel reformovať Harvardsku univerzitu. Inak NU nikto nepopiera, hlási ich každý štvrtok v správe SUKL.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1 co je nepochopiteľné?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 nieco mi napoveda ze ak by o tom nic nevedel, tak by sa nevyjadroval do medii, a uz vobec by ho tie media nezverejnili.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 je imunolog🤦‍♀️

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1 to je skoro jak diabetolog :D :D nestaci byt imunologom musis byt imunologom na strane ockovania!

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 ze fungujes ako komunisticka uderka s pozehnanim zhora 😅

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika jaaaaj.. 🤦‍♀️ musis mat atestaciu z alby2014iologie..jasne😜

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Sabaka je 3 roky infektolog a este neatestovany a kuknite aky to odborník.Kto toho chlapca bude skusat na atestacii , kto ho preští.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika nie vakcin, ale chorob sa treba bat. Predstavte si take prave kiahne. Tiez by ste tvrdili, ze radsej ochorenie prekonat ako sa zaockovat?
Tu sa pozrite, ako vyzera dieta, co ockovane nebolo a vedla neho je dieta, co kiahne ma a ockovane bolo.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@zplichtova urcite by som to netvrdila, pretoze kiahni sa bojim, aj na tu rakovinu ak by bolo ockovanie nevaham to risknut....ale pokial sa jedna o chripocku pod menom korona nehnevaj sa, musim uz zvazovat za a proti

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1
@nistika nie je imunolog, je diabetolog! V mediach sa zviditelnil politikarcenim, sirenim bludov (podla neho su rakovina a cukrovka vymyslene choroby- hlavne ze na ich liecbe ryzuje.. 🤦‍♀️) , sirenim hoaxov a alternativnymi metodami. Je antivaxer, napojeny na pochybne zdroje...
viac sa o nom mozno dozvediet aj napr. v tomto clanku z roku 2017.
https://dennikn.sk/blog/713698/agenti-plateni-t...
Nebojte sa, on vas nechce zachranit. 😉

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa a preto ho zverejnuje ta3, pretoze aj oni maju zaujem sirit hoaxy?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika niečo mi napovedá, že pol tony predavačiek (príklad neodbirnosti, mohla som napísať aj účtovníčiek) sa k vakcinacii tiež "fundovane" vyjadruje a pritom nerozozná materskú dovolenku od rodičovskej dovolenky

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika vies co, pokial sa mlady clovek neda ockovat, aj by mi to bolo jedno. ale ked este rodicov(60+,70+) presviedcaju alebo utvrdzuju v neockovani sa, tak to by som uz prirovnala ku kiahnam a horsiemu... tam je sanca na nemocnicu a smrt dost vysoka...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nyusika aj tie su zverejnovane na ta3?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika na TA3 zverejnis čokoľvek, z čoho bude mať SMER prospech

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika ta ta3, do ktorej bol fico ako do jedinej ochotny chodit "diskutovat" sam s moderatorom? aha, to je velmi kvalitna televizia... kto ju to vlastni?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Ta3 je tiez televízia, ktora cieli na istu skupinu divakov... o objektivnosti sa neda absolutne hovorit. Je to tv smerohlasu a ti si teraz idu na vlne antivaxu a chrumkavosti pre jednoduchych volicov...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@chillibubble k tomuto sa neveiem vyjadrit albine prispevky niesu o ockovanie nad 70, ale ockovanie hlava nehlava vsetko vratani deti....cize trochu mimo....ale skor statistiky ukazuju ze starsi sa ockovat nechcu sami od seba, nie z natlaku ratolesti....

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa ktoze to financuje DennikN? 🤔

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa tak toto je cisty blud co si teraz povedala....ale spytam sa mas na to zdroj?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika poprosím také štatistiky. Inak na SR nikto nebrani nikomu sa vyšetriť pred ockovanim

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika ze chripocka 🤦🏼‍♀️
Aj kiahne ludia zlahcovali a vykrikovali, ze vakcinaciou ich oberaju o slobodu.
Si najdite skupiny, v ktorych su ludia po corone. Aki su zufali, ako je mnohym zle aj x mesiacov po prekonani.
A plus, corona je tu s nami rok a pol. Nikto nevie, co bude s clovekom po rokoch od prekonania.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika
@victory1 toto by mohol byt zdroj, ktory ste ochotne akceptovat 😃
https://plus7dni.pluska.sk/ludia/kmotrikova-tel...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@victory1 no kto financuje dennikn?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@zplichtova ja ken,ze to bola vakxina prori kiahnam...🤷‍♀️

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@zplichtova to je tvoj nazor a ak korona pre teba naozaj predstavuje taku hrozbu a strach, urcite by si sa mala ockovat.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika uz som, ale dakujem za odporucanie 🙂

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

cize ta3 nie lebo cesky podnikatel sa rovna smer, ale hnojka s tym druhym co nechytam je stale v kurze hej?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa no chudak teraz mu pribudaju pacienti s instabilnym diabetom po ockovaní tak ho musi sabotovat lebo urcite nestíha a diabetologov je na sk velmi malo tj.ani sa mu nečudujem.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika toto nebolo predmetom diskusie...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka zdroj, že očkovanie na Covid spôsobuje instabilný diabetes. Ideálne studiu.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa a co bolo predmetom diskusie? sa pytam ktore zdroje su podla vas vporiadku, kedze uz po novom to nieje ani ta3?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka o akom instabilnom diabete po ockovani pises?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika oficiálne, EMA, SUKL, vedecké štúdie, CDC, FDA, nature, science, medicinejournal, z našich médií, také, čo robia fakt checking, čiže vieš cez nich preklínať k zdrojom.. Plus nikto, kto je na zozname konspiratori.sk

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa ty nevies co to znamena , ved mu zavolaj a zitís ake problemy maju po ocku diabetici ako erudivany dr.ti urcite odpovie .

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka zdroj na ten instabilný diabetes v dôsledku ockovania na covid

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 ano vsetko tvoji podplateni kamarati....ja sa urcite nebudem cez ne vediet preklínať k zdrojom....to vies len ty

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka si diabetolog?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika naozaj veríte, že je možné podplatiť 10tisice vedcov, ľudí na univerzitách, ľudí v inštitúciách, odborníkov v redakčných radách vedecký h časopisov?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 veď tu más link na lekara diabetologa , ti hovorim, ze sa ani nečudujem, ze očko ho sabotuje ...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 urcite nie ale je mozne zverejnil len studiu ktora sa mi hodi....

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@nistika tak veda nefunguje, pretože aj z nefunkčný h veci sa dá poučiť, vid teraz vakcína curevac. Cize možnopodplatit 10tisice vedcov?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka ja sa pýtam na zdroj, ideálne studiu, on nehovorí nič o instabilnom diabete

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 ona ti ziadne zdroje neuvedie, uz pol roka sa snazim od nej ziskat aspon jediny zdroj k bludom, ktore siri ohladne korony a ani raz ziaden neuviedla... ignoruje akekolvek priame otazky k svojim tvrdeniam, zosmiesni a maze nevyhovujuce komentare pod svojim prispevkom...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@alby2014 tak ho navstiv či vo svojom okolí nemás akebo interne odd.a urob si študiu ....inak si tak naivna, ze niekto vôbec má záujem robit studiu napr.tohto problemu po ockovaní ,to by nebolo dobre promo.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mapa prosím zdroj ake bludy širim ohľadom corony.Plus darmo nieco vysvetlocat cloveku, ktori ani nerozumie co je instabilny diabetes , vam nahuckaju hocico .

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@aristka tak ako sa robili štúdie o tromboch pri AZ, či zápale srdva pri Pfizeri, boli by určite aj pritom, dajte aspoň zdroj, či je to medzi NU

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@igiana uz to tu niekto dal a nie nie je to odbornik.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 ja rozumiem, odbornici su iba ti, co zdielaju tvoj nazor a nazor uplatenych “odbornikov”.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@igiana nie, odbornik je osoba, ktoru uznava vedecka obec.
nie pseudoodbornik, podporujuci hoaxy, ficiaci na alternativnej strune

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nyusika samozrejme, ked vam to nevyhovuje, je to pseudoodbornik. A ti vasi odbornici su vsetci vysokovzdelani kedze vsetci len naslepo narychlo zbuchali vakcinu a teraz si zakryvaju oci pred nasledkami, zavadzaju, klamu.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nyusika http://www.inenoviny.sk/zomrel-dalsi-mlady-vrch...

A to je len preto zname, lebo bol sportovec. Od nas zomrel nahle 45 rocny obycajny clovek, tiez na zlyhanie, co tam po nom, ze.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@igiana inenoviny sú konšpiračny web s podporou Republiky a Lsns. A spájajú v tom clánku veci bez dôkazov.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Ono sranda je , ze uz historicky je dane , že nikto nie je neomylny .Toto je uplne nova situácia , kde aj ten najlepsi odbornik by mal mat pokoru lebo sa s ňou nestretol v živote ju neriesil , preto sú často opatrenia veľmi zvlastne a chaotické , to sa netyka len sk.Len búchať sa do hrudnika , že toto je tá správna cesta a niečím experimentálnym na vlastnú zodpovednost a pritom nám zas nedaleka minulost a história ukazuje , že tak toto nam nevyslo .Aj najväčši odborník vie , za sa pohybuje na tenkom ľade pokus omyl , co sa teraz deje a preto k vsetkemu treba pristupovat s citom a opatrnostou , co sa bohuzial nedeje a vidime ako bolo pinate ockovanie ....kde je individualny pristup k klientovi , prečo sa ocku paušalne , nie zo zretelom na jeho zdr.stav a prečo nám vláda nuka len vektorive vakcíny s este s neznamymi Nu , keď su dostupne inaktivovane vakciny , preco sa s hipokratovej prísahy stal zdrap papiera .Medicina ,biologia , mikrobiologia sú vedne disciplíny , ktoré skumaju , vyvijajú , ale prinašaju zo sebou nielen úžasne postupy , ale bohuzial aj omyly , ktore môžu mat fatalne následky ....preto nič v tejto dobe nie je iste tj.či je za tym ozaj cistý zamer pomoci , pretoze by sa kvantum vecí robilo inak a pridajme k tomu moznost , ktorá vychadza uz len z titulu vednej disciplíny , že jednoducho nemusi vsetko fungovat a nemôže poskodit .Takže pristupujme k sebe i okoliu s respektom a úctou a i napriek tomu , ze sa tu búchate do pŕs len cas ukáže nelien z obroneho , ale i laického hladiska , či to buchamie do prs bez akejkolvek pokory bolo správne a hlavne bojujte za svoje pravo a to , aby k vam pristupovali individualne na mieste na to urcenom a lekarom ,.ktory vas buď pozna alebo ma pred sebou aspon vypis zo zdr.dokumtacie cim sa minimalizuju mozne omyli .

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 takze tvrdis ze nezomrel len preto ze to pisu oni? A plno veci sa snazia ututlat, ze to nie je z vakciny. Viem o 2 pripadoch oslepnutia po ockovani. Aj to sa ututlalo. Kto vrati tym ludom zivot a zdravie? Ty?!
O tomto nepisu lebo je to proti ich planu. Si zaslepena uplne.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@igiana korelacia nerovna sa kauzalita.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 na sk mame záhadne uznaných málo tragickych nasledkov ockovania , u nich su ľudia v bodovniku a ked uz si na priečinku 3 nie si uznany pripad i napriek tomu , ze sa ukáže tazky NU a zrazu prestanu danou ocko latkou ockovat , prislo k naprave , nie pretoze by museli pripad otvárať ...umyvame si ruky nad zmarenym životom a tymto dovolujeme aby sme boli pre nich len odfajknute císlo zaockovane za chvilu farmaceutom niekde v autobuse na odtavnom mieste D1.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka na SR mame 12 000 mŕtvych na Covid, x ľudí s long Covidom, ľudí, čo nedajú ekonomický tretí lockdowny a deti, čo nebolo rok poriadne v škole. A čakám stále na zdroj o tom, že očkovanie spôsobuje nestabilný diabetes

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 aj odborna verejnost vie preco mame tolko obetí , aj pre to hore mnou písané ...nu po ockovani experimentálnou kakcinou ustav na kontrolu lieciv stale zbiera, majú to tam vtlacene hrubym pismom a bude to trvat min.este 2 roky , takze si na kompletny zoznam 2 roky urcite počkaj , zatial máš sancu pobehat si interne odd.a diabetologov ich data sa hadam dostanú na spravne miesta , len neviem ake keďže statisticky urad je len na papiery .

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Inak izrael ide ocko tretiu davku a nejak sa im tam císla zacinaju hybat smerom hore ....no uvidime.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka zdroj a majú tam deltu a 70% ľudí, čo ju má je neockovanych a šíri sa hlavne medzi deťmi a teraz vás poprosím zdroj na ten instabilný diabetes

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@igiana ak si dáš Roberto lima do googlu, nikto to nedáva do spojitosti s očkovaním, dostal infarkt mal 49 a jeho manželka bola väzbe chorá s obličkami a asi na tom bola fakt zle, lebo na ďalší deň umrela.. Cize by som. Povedala, že stres. Očkovaný bol pred par mesiacmi už podľa jeho ig..

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 prosím ťa nevie sa ešte či tu ženu z Nitry čo zomrela dali do súvisu s očkovaním ?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@katuska3101 nie, SUKL dáva nové info každý stvrtok

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

takze uz je tu ta tretia davka? presiel uz rok odkedy zacali ockovat izrael?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 kde v izraely tolko ľudi neocko , aby az 70 percent bolo prave neocko a preco idu davat 3 davku , ked 2 ta kryju cca na vysse 90%. , čo sa tyka diabetu bohuzial ty uplne ignurujes aj ustav na kontrolu lieciv a to , ze sa zhromazduju neziaduce ucinky , ktorych je tam uz evidovanych niekolko tisic a to len nahlásenych len ti ich nestihli rozpísat ...zdroj su interne odd.a diabetologovia ...takze mi daj ty zdroj , ze ľudia po ocku nemaju aj taketo internistické problemy.Zdroj ....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika nie, cakam na to zdroj, posledne, co som citala, bolo, ze ockuju prave vo velkom deti, kedze u nich sa siri delta.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka zdroj an tu tretiu davku...ako 70% novych pripadov je neocko, lebo neuveris, aj tam su tak nejak na 60% len zaockovanosit.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

70% je neocko? takze 30 je ocko???? vies ze je to takmer tretina??? pricom celkova zaockovanost je viac nez polovica??? a sme zase pri tej ucinnosti...

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika https://www.reuters.com/article/health-coronavi... su to hlavne neockovane deti, konretne 125 pripadov v dvoch skolach. DETI, tie sa doteraz neockovali, plus vieme, ze Pfizer je ucinnz po 2 davke 2 tyzdne, aj Izrael ma ludi po jednej davke este... Vakciny funguju, ak chcete, viem vam sem dat ofiko britske data, kde delta je uz nosna.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika vcera mali 123 pripadov, dnes 83 a naposledy im niekto umrel 10 juna. Na 9 milionov obyvatelov.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika oni keď uz zacali ockovat tak ako u nas im isli čisla dolu a pritom kvantum bolo nezaocko a kvantum jednou davkou a isli prikladom svetu ...aj u nas isli cisla dolu a ocko s chvilu ...britania by uz mala mat deklarovanu kolektivnu imunitu a na vine je zas Zeneca ...kolko ludi riskovalo na sk vazne Nu vlastne dla britanie na neucinnu ocko latku....zaujmave veci sa tu deju ...

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka kedy Britania deklarovala kolektivnu imunitu prosim? Kde je na vine Zeneca, v Britanii nestupaju cisla u ludi nad 65 rokvo ockovanych hlavne AZ a nie neje to neucina latka, klamete, mate na to data? Zdroj. A poprosim Studiu nie dojmy na ten instabilny diabetes.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka a k tomu, ze je to experimentalna vakcina...tu je vysvetlenie https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-va... a klamete zas.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 kolko maju v izraeli teraz stupnov? videla si u nas niekoho mat v lete chripku? ked tak crevnu maximalne....no pohybujeme sa v %....cize napriek tomu ze cisla su nizke (vdaka pocasiu ako aj u nas) 30% z tych mala pripadov su ockovani! to proste nepopres....zatvaraj si oci pred cim chces ale je to takmer tretina! a ockovanych je vacsia polovica! sory ale dozdrojuj si to sama....statistiku mas vsetko mas, ale vakcina proste funguje.....keby si aspon pred vlastnymi zdrojmi nezatvarala oci a nevidela len co sa ti hodi....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika kolko stupnov mali v Indii, ked tam zacali mat deltu? Ja tu svoje zdroje davam, cakam na vase. uvedomujete si, ze sa bavime o tom, ze mali povedzme 100 priadov. nech maju 7 milionov ockovanych, 3 miliony neockovanych z tych 100 pripadov je 30 zo 7milionov a 70 z 3 milinov. Uz je to jasnejsie? Pricom z 30 sa podla statistik cca 2 ocitnu v nemocnici

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 a nahodou tretina z nich je ockovana.....ale skoda reci....neviem kolko stupnov mali v indii, mozno mali obdobie dazdov nesledujem ich pocasie.....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika mali teplo. nejde o nahodu este raz. Ak mas 100 pripadov a z tych 30 je z 7 miionov ockovanych a 70 z 3 milionov neockovanych je jasne, na ktorej strane to funguje, len si predtym netreba zatvarat oci. A prave na Izraeli bude vidno, ze to funguje, lebo oni davali druhu davku v normalnom case, kedze UK ju davala az po 12 tyzdnoch, ci pfizer, ci AZ, lebo mali taktiku zaockovat, co najviac, aspon prvou davkou a na deltu ta prva davka nevytvori dost imunity. Ale daju to aj oni. AJ USA aj vsetky dost preockovane staty. Netreba sa bat. je to len ihla. :D

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 ty vies o tom, prečo je v ramci eu ocko latky schvalene nudzovo ....asi pre pekne oci ....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika india ma monzunove obdobie .

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka aj Portugalsko ma aktualne monzunove obdobie ?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 ty si zase vtipna jak moj pet rocky syn....tak ha ha ha k tvojmu humoru....takze ti ockovani tam blokuju prenasanie aj medzi neockovanymi mi chces povedat?? alebo preco tam maju len sto pripadov z toho tretinu ockovanych? vies co uz ma to ani nezaujima, je mi jasne ze nejaku kravinu zo seba urcite das, nepochybujem o tvojich schopnostiach....ale percenta su percenta to neoklames....ak by to fungovalo, bolo by medzi tymi ubohymi sto pripadmi maximalne jeden ockovany....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika samozrejme, ze ockovani blokuju prenasanie na neockvoanych, tu je k tomu aj studia
https://www.nature.com/articles/s41591-021-01407-5
Porovnavali vyskyt zaockovanych s chorobnostou nezaockovanych, teda konkretne deti do 16 rokov, ktore v tom case v Izraeli ockovane neboli. Pri ka6dom percentualnom naraste ockovania poklesola frekcencia pozitivnych testvo medzi nezaockovanymi 2nasobne. Ockovanie tak poskytuje ochranu nie len ockovanym, ale chrani aj neockovanych v komunite. Tesme sa.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka ved mne je jasne.....ake tam maju obdobie a ze vlhko tam maju aj ked je vlaste sucho....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nyusika inak aj Briti maju leto.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka este raz poprosim zdroj na ten instablny diabetes a zdroj, ze su tu experimentalne vakciny ako hovorite...

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 vies co neposielaj mi to slusne povedane kaslem ti na zaplatenu studiu....tretina! to je fakt!

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 ale prosim ta, to, ci ma iekto leto, alebo nema leto - o tom my nerozhodujeme 😀

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika a rozumiete pomerom, ci pravdepodobnosti ano?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika ty si mala co z matematiky ? na zakladnej skole konkretne

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 tak daj aka je pravdepodobnost ze zrovna z tych sto pripadov zo sedem mil obyvatelov alebo kolko netusim, bude zrovna tretina zaockovana?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nyusika neuveris ale matika mi sla velmi dobre, dokonca aj na strednej ciste jednotky ked uz sa tolko chvalim, vynikam aj v inych predmetoch....tu sa pozri na pani ucitelku a radsej zvazuj kto tie znamky rozdava.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika este raz 30 pripadov zo 7 milionov a 70 pripadov zo 3 milionov...kde mate vacsiu sancu ochoriet? Pricom vakciny maju cca 94% ucinost,ak hovorime o pfizeri, teda zo 100 ludi, 6 napriek ockovaniu nebude mat dostatocnu imunitnu odpoved. Ja neviem, vysvetlujem to uz najjednoduchsie ako viem.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Pri ockovani je 0,00042%, pri neockovani 0,00233%. Vidite ten rozdiel?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

ano vidim rozdiel isto....0,00.....nieco? strasna hrozba ten covid naozaj....sak ty si jak hotentot....ale kludne pokracuj v tom co robis.....vakciny maju 94% ucinnost ale tu sa ukazuje ze ani nie...vsetko super, hlavne aby sme boli zaockovani....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika nemusite sa ockovat, vasa volba.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 dakujem na povolenie som sa ta nepytala....a uz som ti niekolko krat vysvetlovala, ze tu ide o tvoje skreslene informacie - jednostranne, zaslepene, a propagandisticke....tiez nemusis vypisovat tieto bludy, je to na tebe.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nyusika ake su cisla v portugalsku , vies ...aj my sme iranzovy kraj pri 8 pozit.ludoch.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 ako mozme hovorit o ucinnosti vobec vakcin , ked ani len netusime koľko ľudí , ktori prekonalo covid bolo zaocko , beru sa zaockovani tj.koľko ľudí zaocko a po ocku covid malo covid predtym alebo nemalo covid....tento dôležitý udaj na to aby sa hovorilo o účinnosti očka nám chýba.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka
este raz poprosim zdroj na ten instabilny diabetes a zdroj, ze su tu experimentalne vakciny ako hovorite...
a neodbiehajme od diskusie, prv dokazte toto

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka a je to preto, lebo 3 faza klinickych testov prebehla na cca 40 tisic zdravych ludoch, bez prekonaneho covidu a na zaklade toho sa urcuje ucinnost.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014
@nyusika netrapte sa, ta tu matematiku nepochopi nikdy 🤦‍♀️ pre nu to bude stale len 30%, bez rozdielu na to, ake percento populacie je zaockovane, ci ake vekove zlozenie zaockovanych konci v nemocnici, ockovanie nema 100% ucinnost, ale len 94, to je pre nu to iste ako nula, co uz len od nej cakat? 🤦‍♀️

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@suzie.h krasna si, mudra si, este keby si ludom na nervy tolko neliezla a do analnych otvorov sa menej pchala...aj ja ta pozdravujem

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika este jeden osobny utok voci niekomu a budem vas mazat.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 to ty mozes? a ked si ja zalozim temu tiez budem moct? minule mi niekto povedal ze sa to neda, ze autor moze len vlastne mazat

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika alebo sa to da len tu a normalne diskusie maju ine pravidla?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@nistika moze to kazdy vo svojom vlakne...ako som ti prave ukazala.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 dobre vediet

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@nistika dakujem, pracujem na sebe 😘 len s tym lezenim na nervy ti nepomozem, kedze je to tvoj problem a nie moj 🤷‍♀️

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 to je mala vzorka a data sa sleduju aj v tejto 4 faze len budu velmi skreslene.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka je to štandardná vzorka a tie zdroje na irestabilny diabetes a experimentálne vakciny

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 aj ockovat deti je standartna zlozka okolo 1300 deti na ktorej robili dáta ...len na sk majú tú odvahu ....inak vies co , ty nie si Sabakova manželka , úplne akoby som tu čitala jeho ...hm.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka neodbiehajme od témy zdroje na experimentálne vakcíny a irestabilny diabetes. Áno, 1300 deti vo veku 12 az15 percentuálne e už doplnilo 40tisicovu vzorku, kde sa ukázala bezpečnosť a účinnostt

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 len prečo napr.nemci ockovat deti nebudu , preco sa v pribalovom letaku nachadza pre ludi nad 16 rokov a prečo ide nasa vlada mimo odporucani sameho vyrobcu ....ty mi urcite odpovies aj zo zdrojom.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Inak pls zdroj , vsetko mi dokumentuj.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka najnovie vyjadrenie od STIKO z 18.juna 2021, co je ockovacia komisia pri Robert Koch institu, odporuca ockovanie deti od 12 rokov. Povodne odporucali ockovat rizikove deti a nasledne kto chce po konzultacii s lekarom.
https://www.rki.de/DE/Content/Infekt/Impfen/Imp...

Pfizer odporucal a dostal povodne este v decembri peciatku od EMA pre deti od 16 rokvo, preto to ma aj v letaku. Nasledne uz urobili vyskum a EMA schvalila tuto vakcinu aj pre deti nad 12 rokov, predpokladam, ze sa nasledne aj aktualizuje aj nas letak.
https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EP...
tu su caste otazky a odpovede aj k vakcinacii deti priamo od EMA a nasledne aj totalv setky studie a dokumenty.

Alebo tu to mas od Pfizeru priamo
https://www.pfizer.com/news/press-release/press...

A teraz prestan odbocat od temy a prosim pekne zdroje o tom, ze je to experimentalna vakcina a sposobuje instabilny diabetes. ZDROJE. lebo nemozes len tak hovorit hocico, tvrdit hocico..lebo ja verim, ze tie neoverene info a hoaxy, co pises, doslova su len z nevedomosti a nie naschval

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 odkial ty máš tu istotu , že čo uverejnujes pod zaštitou nejakeho linku , ze ide o overene pravdive a hlavne pre ľudí neskodne info na zaklade čoho sa dajú začkovať a skončia s vážnymi Nu , či ťažkym poskodením .Ty vies vôbec ako vyzera realny pacient , i dieťa ich bio potreby ,.ktore su teraz uplne potlacene len preto aby sa im vnucovala ocko látka so znamymi a neznamimy Nu za ktoru neprebera zodpivednost nikto lebo si ju kazdy dava pichat slobodne na základe vlastneho uvazenia ....chyba ti pokora , sice u pedagoga ma to neprekvapuje ....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka no neviem Robert Koch Institut je dost zodpovedna institucia, ked sa nou riadi nemecka vlada a EMA asi tiez o tom nieco vie.
A teraz prestan odbocat od temy a prosim pekne zdroje o tom, ze je to experimentalna vakcina a sposobuje instabilny diabetes. ZDROJE. lebo nemozes len tak hovorit hocico, tvrdit hocico..lebo ja verim, ze tie neoverene info a hoaxy, co pises, doslova su len z nevedomosti a nie naschval

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka dobry vecer, citam tuna diskusiu a zaujalo ma, ako sa vyhybate zdielaniu jedineho linku, po ktorom by sa tato siahodlha natahovacka dala krasne a elegante vyriesit. Staci poslat zdroj na ten diabetes. Netreba moralizujuce litanie, vynasania sudov ohladom zamestnania alby a podobne. Vecna korektna diskusia, zvladnete to? Poslite link a mate to vyriesene. Alebo kde je problem?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo tak to s aristkou nie je nasa prva konverzacia typu...poprosim zdroj.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@alby2014 jaaaj, tak ti obcas spravim ozvenu, celkom ma to bavi

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo pedagogickam vysvetlim ako funguje zbieranie napr .takychto údajov , ci ide o nemocnice , ci ide o ambulky zhromazduju sa údaje za nejake obdobie , casto si robia vlatne statistiky a potom ak jr zaujem sa vobec riesia ....ze sa budu riesit budu ....pochybujem , ked vidim ako sa tu pracuje s datami a to nie je len otazka covidu , ale nemame cisla ohladom onko ochor., chronicky hepatalnych ochor.a nonstop sa to riesi roky rokuce a vy chcete aby za cca 6 mrs.ockovania tu boli dáta ohladom novozistenych Nu , z jedneho relevantneho zdroja ....vtip storocia ...krásnym príkladom nam je ako sa pristupuje k umrtiam , okolo 6000 tis.nu uvedenych na stranke ústavu su co .....dozvieme sa to , hm...pocas covidu nebude fungovat nieco , co nefungovalo od prevratu doteraz , ale kazdy spital odd.si robi urcite svoje statistiky , kazuistiky , vyhodnotenia tak nech sa páči interne odd.diabetologovia, i napriek kratkemu casovemu useku ocka uz nejake data budu ....

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka dobry vecer, citam tuna diskusiu a zaujalo ma, ako sa vyhybate zdielaniu jedineho linku, po ktorom by sa tato siahodlha natahovacka dala krasne a elegante vyriesit. Staci poslat zdroj na ten diabetes. Netreba moralizujuce litanie, vynasania sudov ohladom zamestnania alby a podobne. Vecna korektna diskusia, zvladnete to? Poslite link a mate to vyriesene. Alebo kde je problem?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka na svete je zaočkovaných miliarda ľudí ako tvrdíte, že neexistuje o tom štúdia, že si to nevšimli , ak našli 6 prípadov trombóz na milión po 3 mesiacoch očkovania AZ? Čiže tie zdroje poprosím

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@aristka na svete, naj odborníci, kde tie systémy fungujú si nevšimli spojitosť medzi očkovaní a instabilný diabetom? Po viac ako miliardu očkovaní, gro v západnom svete s vyspelou starostlivosťou, kde našli 6 prípadov trombóz na milión, ale 30 prípadov zápalov srdca na 7 miliónov očkovaných napr v Izraeli. Cize skúste, kľudne zahraničný zdroj. Instabilný diabetes plus to, že vakcíny sú len experimentálne

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@igiana ved on vola po doockovnai seniorov, toto je PRO očkovací článok..

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 precitaj si to cele a nevytrhavaj z kontextu

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@igiana ja som to čítala cele

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 nemam chut sa s tebou dotahovat

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@igiana ona nepochopi co sa tam píše , super to vystihol ...len preco nie je v zaujme sekvencovat , ale len plosne ockovat be/ rozdielu co moze byt ,je kontraproduktivne .

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ona to aj chape ale tvari sa ze nie, aby si nemusela priznat omyl.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ved tam doslova píše, že musíme lepšie pre očkovať dôchodcov, že nemá zmysel očkovať deti, kým nemáme poriadne zaočkované rizikové skupiny

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka poprosím zdroj na instabilný diabetes a ze vakcíny sú experimentqlnr

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@igiana škoda akurát mam cas

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ano a tiez tam pise ze delta nieje nebezpecna a ze ti s prekonanym covidom maju rovnake protilatky ako ockovani a ze umiera mizive percento 0,1 a aj z toho 95% ci kolko mozno 8 su dochodcovia....cize vyplyva mi z toho ze ludia do 60 rokov nepotrebuju ockovanie a vyslovene by mali prenechat miesto ludom nad 60....

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ved kľudne, očkovanie je dobrovoľné a ak je delta taka ľahká ja sa len teším a dúfam, že jeho predikcie vyjdu

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ostatne to co hovorim od zaciatku....

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ano ockovanie je dobrovolne....tak ta poprosim nemut tu vodu, nevytesuj sa kolko percent je zaockovanych a ako rychlo ockujeme, ked to niesu ziadne dobre spravy....nabuduce to uprav sposobom, kolko ludi z rizikovych skupin je zaockovanych a uz nam nikomu nic nehrozi dakujem.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika je mi ľúto, že to vo vás vyvoláva také emócie, keďže 2 milióny zaočkovaných sa chystám osláviť samostatným postom.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

a rovnako ako ty cakas na zdroj na instabilny diabetes, ja stale cakam na ospravedlnenie ohladom cierneho pasaziera.
@alby2014

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika zle sa počúva, že.. A to ste nevidela ešte status Jakuba Godu.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 nie a ani ho vidiet nemienim. jasne ze klamstva manipulacie a urazky sa zle pocuvaju...je to novinka? pani ucitelka?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

Kde klamem?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika inak ja netvrdím, že instabilny diabetes je dôsledok očkovania a ze vakcíny sú experimentálne, čo obe sú lož, ako
@aristka. To, že sa vás dotkol pojem čierny pasažier kolektívnej imunity, čo je pojem pre ľudí, čo sa môžu a majú očkovať, neurobia to, ale potom čerpajú z výhod kolektívnej imunity je tiež vaša emócia a vás problém a možno by ste mali vnútorné riešiť, preco sa vás to dotýka

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 tebe tazko vyvsvetlit , ze v pripade respiracneho virusu hovorit o kolektivnej imunite je zbytocne lebo tomu nerozumies a ides len z toho co ti nahuckaju.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka radšej ten zdroj na ten instabilný diabetes a experimentalne vakcíny poprosim

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 uz tu nejaka tvoja kamoska v minulosti napisala ze cierne pasazierstvo sa nekona, lebo to bude bud ockovanie alebo corona...okrem toho tento pojem si si vymyslela sama nikde sa nespomina je to obycaje zosmiesnenie...ako cele tvoje prispevky. a ziadne vyhody pre neockovanych zatial tiez neexistuju....cize aby som to zhrnula - klamstva, manipulacia a osocovanie.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika výhody pre neockovanych? Ak máte pocit, že vás to zosmiesnuje je mi to ľúto, ale je to váša emocia

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika čierny pasažier napr tu https://dennikn.sk/701801/cesky-vedec-nezijeme-...

Ten pojem som naozaj nevymyslel ja, keby hej, tak by som bola na to hrdá a normálne to priznala, lebo je to super popis

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

nehnevaj sa dennik N??? "Príbehy ľudskej mysle, prírody, zdravia a vesmíru. Aktivujte si týždenný newsletter Otakara Horáka s výberom najlepších článkov o vede. Zadaním e-mailu súhlasíte s podmienkami." - to bolo pri clanku....ty si fakt koza....prepac ak ta to urazilo je to len tvoja vnutorna emocia urcite ju spracujes.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 zvladla som to precitat na prvy krat, nepotrebujem opakovanie toho isteho dakujem.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika a ten newsletter o vede odporúčam, možno bude na svete menej koz

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 jednu aj tak uvidis vzdy rano ked sa pri umyvani zubov pozres do zrkadla.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika dobre a vašu odpoveď som nahlásila ako urážku, nemá zem ju, lebo urážky na svoju osobu a osobne útoky nemazem.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ved si v tom pokracovala....ci ty urazat ludi ciernym pasazierom a tym ze na svete bude vdaka pochybnej vede menej koz mozes, ale na svoju osobu to nestrpis? aka urazka? ved je to len vnutorna emocia, ktoru ty zvladas!

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika čierny pasažier nie je urážka, veda nie je pochybná, strpim, ale už ma to nebaví

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 rob si co chces...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika dobre

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika použiť nejaký všeobecný pojem, ktorý sa všeobecne používa a je to prirovnanie v aktuálnej situácii je jedna vec (plus máš tu doložený článok, kde sa to uvádza). Nazvať niekoho kozou, je vec druhá.
Mala som už myš na tom tvojom príspevku, že ho zmažem sama s napomenutím, ale nechala som ho, nahlásenie prišlo o pár minút neskôr... Ideš do osobných útokov. Príde ti to v poriadku?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka takto by som to nedefinovala... skor to bolo prirovnanie na emociu vo vnutri....ten pasazier nijak nebol dokazany, nijak sa nedeje ani sa diat nebude, cize je to rovnaka urazka navyse manipulacia pretoze provokuje zlu mienku o antiwaxeroch. a chapem ze ste na strane ockovanych, to vsak nikomu ani alby nedava dovod navazat sa tu do antivaxerov prostrednictvom cierneho pasazierstva a pod.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ja ti vysvetlím, čo to je, dám zdroj na ukážku, je to všeobecný popis javu, ty ma nazves kozou, ale ja ta urazam.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika len tak narýchlo, čo som našla "Čierny pasažier zneužíva systém, lebo sa vozí vďaka tomu, že iní platia, hoci on do spoločného mlyna nijako neprispieva" - v tomto prípade by som to ale nenazvala zneužitím.

Porovnanie je úplne primerané, pretože ide práve o to. Snažíme sa o kolektívnu imunitu, ktorá sa vytvorí práve očkovaním. Toto moje tvrdenie sa stretne s dvomi názormi:
1. Áno, potrebujeme to na vytvorenie kolektívnej imunity.
2. Nie, očkovanie nepotrebujeme, kolektívna imunita je bezvýznamná.

Z toho vyplynú dva výsledky:
1. Dám sa zaočkovať.
2. Nedám sa zaočkovať.

Dvojku môžeme rozobrať na drobnejšie:
1. Nedám sa, lebo sa nemôžem.
2. Nedám sa, lebo sa nechcem.

Verím tomu, že všetky tieto moje popísané body ľudia robia z najlepšieho vedomia a svedomia.

Ak bude preočkovanosť všetkých, ktorí sa chcú a môžu očkovať dostatočná, ochránia tým seba a tých, ktorí sú v skupine - nedám-nemôžem, aj tých, ktorí sú v skupine nedám-nechcem.
V princípe môžeme povedať, že obe skupiny sú čiernymi pasažiermi a zvezú sa na kolektívnej imunite.

Toto je teda, podľa teba, osobná urážka tvojej osoby, na ktorú požaduješ ospravedlnenie?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka takze teraz aj vy robite tlak na to dat sa ockovat? som myslela ze ockovanie je dobrovolne, ci ako to je? je dobrovolne iba ak sa date v opacnom pripade tu budu vsetci zazerat na vas ako na cierneho pasaziera? byt adminom je dobrovolnicka praca alebo ste riadne zamestnana? v druhom pripade sa okamzite mienim stazovat.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika tak ešte raz to zopakujem:

Z toho vyplynú dva výsledky:
1. Dám sa zaočkovať.
2. Nedám sa zaočkovať.

Dvojku môžeme rozobrať na drobnejšie:
1. Nedám sa, lebo sa nemôžem.
2. Nedám sa, lebo sa nechcem.

Verím tomu, že všetky tieto moje popísané body ľudia robia z najlepšieho vedomia a svedomia.

- kde je tam nátlak? 😀 Plus si mi neodpovedala na otázku, ktorú som položila 😉

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka po prve kolektivna imunita v tomto pripade je mytus ,.po dalsie , kolektivna imunita sa nebuduje pol roka , ale roky a tym padom ockovanie urcite nebude stacit , ale na roky treba zavriet ľudi na sk tj.zakazat mobilitu urcite vies preco.Plus ,stale premyslam preco su len dve skupiny ľudi ocko a neocko , kam zmizli prekonali a co sa nemôžu ockovat tj.su 4 skupiny ľudí.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka ano presne toto vnimam ako manipulativnu urazku. nikto nema povinnost sa ockovat. nikto nema zodpovednost za ostatnych ludi. zial a tiez si neodpovedala na otazku...neboj ja strach z takychto manipulatorov nemam, videla som sposob tvojej komunikacie uz v inych temach. cize NIE! je mi jedno kto cierneho pasaziera vymyslel, maximalne sa nehodi ho pouzit v suvise s ockovanim.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka zdroj na instabilný diabetes a experimentalne vakcíny poprosím.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika zvlast, zabudla som, ked ziadna kolektivna imunita neexistuje a je velmi otazne ci existovat vobec bude.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 neni ti to trapne uz?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka presne ako som písala, je to jedna z reakcií. V poriadku, beriem na vedomie tvoj názor.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ja ale nepíšem nič o povinnosti, ani o zodpovednosti. Nikde. Popisujem frázu "čierny pasažier" v ponímaní tejto doby pro a anti očko. To je všetko.
Moja otázka prišla skôr a odpoveď som nemala 😉

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika nie, nie je, keď tu ludok nie je trápne šíriť hoaxy a nepravdy

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka dobre ak cierneho pasaziera zoberieme ako pojem vydany vedou....(hypoteticky) na cierneho pasaziera sa musim niekde viezť na čierno je tak? kam sa veziem? kde su tie vyhody v ktorych sa vezeme ak kolektivna imunita neexistuje a neockovany nemoze ani len vycestovat z krajiny bez testu a bez karanteny? ci aj ja si mam vymysliet od veci pojem a viazat ho na alby? napada ma niekolko ale ja by som to uviedla ako priklad, zatial co ty ma budes obvinovat z osobnych utokov....ale risknem to debilita, demencia, hypochondria (myslim si ze urcite umrem na covid) to su tiez vedecke pojmy, ale proste v istych suvislostiach sa ich pouzit nehodi.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

Na tomto celom je zaujimave to,ze vsetci maju plnu hubu dobrovolnosti,slobody v rozhodovani ale vsade sa stretavam s natlakom ockovanych voci neockovanym a to takym sposobom,ze vy ste konspiratoru,vy citate hoaxy..ste jednoducho sproati,ze sa nedate ockovat.
No a zatial som sa nestretla s opacnym garde,ze by neockovani tlacili na ockovanych,ze im preskocilo,ked sa dali zaockovat.
Kks,coho sa ti ockovani tak strasne boja,ved su ockovani.. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika Výhody predsa nie sú cestovanie, testy a karanténa. Kolektívna imunita spočíva v oslabení vírusu. Benefity ako cestovanie a možnosť netestovať sa, sú len úplnou malinkou ihličkou v celej kope sena. Sú to len nejaké sebecké dôvody vlastného komfortu. Očkovaním sa chce dosiahnuť spomalenie až úplne vykynoženie vírusu. Čo sa asi nestane, ale na porovnanie - stačí si len vygoogliť ako vyzeralo toľko spomínané pravé kiahne pred očkovaním a ako vyzerá teraz.
Samozrejme, že korona tu už bude, bude sa meniť, vyvíjať - ale nebude zabíjať (v takom množstve, ako teraz)! Až keď tu bude kolektívna imunita sa z korony stane "chrípočka."
A keďže je to kolektívna imunita, vytára ju celý kolektív. Z akéhokoľvek dôvodu... a z akéhokoľvek dôvodu sa každý môže slobodne rozhodnúť, či k jej vytvoreniu prispeje, alebo nie... Ak neprispeje, vezie sa na nej načierno. A v podstate je to tiež v poriadku, každý má svoj dôvod, a ako som písala, ja tomu verím a chcem veriť, že dôvody pro a proti sú z toho najlepšieho vedomia a svedomia.

A určovať niekomu diagnózu ako debilita a demencia... prepáč, ale toto naozaj osobný útok je...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka asi si si najskor mala precitat komentar od
@victory1 , aby si to mohla aspon popret....toto je na smiech....ale pokracujme....
cize tvrdis ze tu mame kolektivnu imunitu?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

"nejaké sebecké dôvody vlastného komfortu." toto nebol tlak na ockovanie? spytam sa este raz si platena za tuto pracu, ci je to dobrovolnictvo?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 ja som sa s takým názorom stretla, nielen raz, bola som už všeličím a to len preto, že sa očkovať chcem 🙂 Takže fifty-fifty 😀

@nistika "nejaké sebecké dôvody vlastného komfortu." toto nebol tlak na ockovanie? - nie. Je to popis stavu. Je úplne jedno, kto a z akých dôvodov sa dá alebo nedá očkovať.
Nech sa páči, sťažovať sa môžeš tu: https://www.modrykonik.sk/faq/faq/ 🙂

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka este aj prekrucas moje vedecke pojmy :D schvalne som to tam vysvetlila ze to risknem na porovnanie....cista manipulacia!!! ale uz sa stazujem

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika asi nerozumiem... kde manipulujem?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka stretla si sa tu s rym,ze ta niekto osocoval,ze citas hoaxy,bludy a si blba,ze si sa dala zaockovat? Neverim...
Ale potom si to ako admin vymazala,nie? 😉

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka tym osobnym utokom...(ze vraj z mojej strany) cize nahlasit ta mozem jedine tak ze oznacim priamo tvoju spravu a to si tak ci tk precitas len ty sama? ci je tam aj nejaky kontakt?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 nestretla som sa s tým tu na MK, ale v realite od svojich známych. A keby to bolo tu, tak nie, nezmazala by som.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 ozyvame sa napriklad preto, lebo ked sa vrati tretia vlna a nezaockovani sa premoria a cisla stupnu, zas sa zavru skoky restiky a obchody a doplatime na to vsetci. Ked nezaockovani s kovidom preplnia nemocnice, doplatia ma to vsetci, co potrebuju urgent.zdrav.starostlivost nesuvisiacu s covidom. To nieje len my a vy. Vy zijete s nami a vase spravanie ohrozi aj nase fungovanie. Nielen nakazou, ale aj vsetkym tym okolo. Alebo sa na ferovku dohodnime, ze ked na popieracov covidu nakoniec dolahne ta tazsia forma covidu (ako napriklad na Banasa alebo uz neboheho p.farara Cajku), bolo by maximalne spravodlive ohladupne a ferove ostat sedet doma a poradit si s covidom harmancekovym cajom a nezaberat miesto v benocnici a neunavovat zdravotnikov svojou pritomnostou.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka k tej vakcine prori ciernym kiahnam...vsetci neockovani budu asi ti najstastnejsi,ked sa niekomu podari vyvinut normalnym sposobom normalny vakcinu...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 prepáč, ale keď mi tu ľudia postuju noviny, čo podporuje Lsns, zem a vek, keď je niečo dokázateľne hoax, to mam dat na úroveň science a nature? Nie, pravda nie je uprostred, pravda je tam, kde je v súlade s faktami a ze to nezapadá do tvojho videnia sveta, nie je problém tej rpavdy

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika neboj, nebudem to čítať ja 🙂 Teda asi áno, aj, ale nebudem to predsa ja hodnotiť.
Možno by som zvolila niektorú z týchto možností: https://www.modrykonik.sk/faq/faq/#h-mam-odkaz-pre-modreho-konika

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka ok..myslela som MK...moji znami moje neockovanie toleruju

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 definuj normálnym spôsobom normálnu vakcínu.

Máš pocit, že pred vyše sto rokmi bola veda na vyššej úrovni a vyrábali sa normálne vakcíny ??

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ale ešte teda pre tvoju info - ja tu na MK nepôsobím len ako admin, som tu rovnako bežným userom, ako aj ty a ostatní a zapájam sa do mnohých debát, kde neriešim veci ako admin, ale len ako ja 🙂

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo ja takým kľudne prispejem na velezázrak menom Ivermectin, k tomu čajíčku...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 zaujímal by ten normálny postup a normálna vakcína 🙂

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo a co ked ockocani zaplnia nemocnice?..s covidom,peipadne s vedlajsimi ucinkami? Ako moj otec bol uz 2x hospitalizovany s trombozou po ockovani...
A teda zapadas do natlakovej ockovacej skupiny,uz lem ,ze neockovanych nazyvas popieracmi covidu...🙄

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka ale teraz si bola prizvana ako admin je tak? co by si povedala na prispevok od
@prvecominapadlo ??? to nebol osobny utok? pochopila som z toho bud sa ockuj alebo nemas na nic narok ...ake mate vzdelanie? nepytam sa aby som vam dokazala ze ste blba, ale pytam sa aby som vedela ci treba vysvetlit rozdiel medzi komunikaciou a manipulativnou komunikaciou, rozdiel medzi osobnym utokom priamym a skrytym...to ze ste admin vas iba dava do role, ze vase slovo je silnejsie nemali by ste to zneuzivat! my v mojom odbore to volame posilnovanie internetovej sikany!

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 na svete je zaočkovaných 2 miliardy ľudí.. Plnia nemocnice?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

Idem vysavat krasavice...skoda,ze nemozem aj tu na MK 😜

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika nie nebola som tu prizvaná ako admin 🙂
Nemusíme si vykať, keď sme si doteraz tykali 🙂 A mam vysokoškolské vzdelanie, čo je podľa mna, úplne bezpredmetne ;)

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 uff, no napriklad sa stane to, ze zdravotnici naozaj nepotrebuju tahat dalsich par mesiacov bez dovoleniek, uz len z ucty k nim mi pride tvoj posledny koment trochu mimo.
Nuz a oni sa tie skupiny dost prelinaju, si myslim.
@nistika trochu nerozumiem, k comu sa vam mam vyjadrovat. Co konkretne vnimate ako osobny utok?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@rusalinka pytala som sa na oblast moj ty boh clovek to este aj vysvetli, ale zbytocne....spytam sa inak rozumies pojmom o ktorych som pisala? ako rozumies co mi vadi na sposobe tvojej komunikacie?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo to nebolo na teba....pisala som dalej k rusalinke....teba som len spomenula.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika jasne, ale spomenula si, ze moj prispevok podla teba obsahoval osobny utok. Tak ma zaujima, co konkretne ti na nom vadi

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo vies co mne sa nechce to opakovat....je to cele o tych tlakoch ked chces precitaj si to co som adresovala rusalinke.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika možno si položte otázku, prečo to vnímate ako tlak

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 prosim ta ty si poloz otazku preco mas stale blbe otazky.....

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika mňa si môžete napr bloknut, o tlak menej

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ale to by ma a urcite aj teba velmi mrzelo.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ani nie

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 ked tu niekoho oznacujeme za hoaxera a konspiratora tak to nie je preto, ze sa nechce dat ockovat ale preto, akymi argumentami to zdovodnuje. ja nemam problem s argumentom bojim sa novej vakciny, prekonal som covid a nemyslim si ze je nutne sa dat ockovat atd. ale ked niekto ako argument napise vec(alebo da clanok, rozhovor...) ktora bola vseobecne oznacena ako hoax a bola relevantne vyvratena(priklady ze budeme neplodne, ze do dvoch rokov umrieme, ze nas nepustia do lietadla, ze mame v ruke cip lebo tam drzi magnet atd. ja neviem ake sprostosti uz ludia vymysleli) tak ano, takych ludi tu oznacime za siritelov hoaxov a konspiratorov.
a ze by sa neockovani nenavazali do ockovanych? 😀 mne tu jedna napisala, ze ockovanim deti ich zenieme do zahuby... a to je len jeden priklad, co si pamatam. ja mam naopak pocit, ze neockovanym vadi, ze sa ludia davaju ockovat. aj tu pod albynymi prispevkami. nechcem citat o ockovani, netrapi ma kto sa dal ockovat? tak sa nezapajam do takych diskusii, aby mi chodili upozornenia a ja sa rozculovala nad tym, co mi pisu... nikto tu nikdy nikomu ockovnaie nevnucoval. vyvracaju sa tu hoaxy a konspiracie. co mozno mnohym nerozhodnym pomoze sa rozhodnut.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika pýtala si sa, ake mam vzdelania, nie oblasť. Odpovedala som, že vysokoškolské. A áno, rozumiem aj inym pojmom, ktoré sa tu spomínajú. Moje vzdelanie a to opakujem, je bezpredmetne. Rozumieť im môžu aj ti, ktorí majú ukončenú základnú školu.
A týmto moju debatu s tebou ukoncujem, nemám už čas a pravdupovediac, ani ma už nebaví 🙂 dakujem za ňu.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 jaj, alebo dalsia, ze "kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepsie". ze ona sa bude smiat ockovanym, ked na nich dolahnu tie vedlajsie ucinky...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 alebo tu dalsia priala alby, ze ju to raz dobehne... ze sem dava FAKTY o ockovani...nevieme doteraz co, otocila to ze svedomie.

alebo tu na nu dalsia vytiahla zamestnanie este aj jej mamy! ze co by v praci jej mamy pocedali, keby vedia ake ma alby nazory a co tu pise...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ja si dokola citam svoj koment. Bud si ho nepochopila, alebo ho zamerne vykladas inaksie. Na otazku, preco nas zaockovanych trapi, ze cast populacie ostala nezaockovana, odpovedam ze nas to zaujima preto, lebo nasledky tohoto rozhodnutia si v konecnom dosledku ponesieme vsetci. A zaroven konstatujem, ze by ma potesilo, ak by bojovnici za svoju slobodu potom zaroven niesli aj zodpovednost za svoje rozhodnutia. A ak sa niejto vedome rozhodne ist do rizika, mal by som potom svoje rozhodnutie ustat a vyriesit si svoje problemy sam. Nic viac, nic menej.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo vies co vpodstate ano mas pravdu vybav mi teda aby sa na mna viac nevztahovalo povinne zdravotne poistenie, a mozme sa dohodnut....tuto ponuku s radostou prijmem. ale pokial si ho musim platit, nestaraj sa prosim o to kto ma pravo alebo nema na osetrenie podla mna vsetci! ak to neakceptujes a myslis si ze neockovani su druhoradi podludia, ktorych osetrit netreba je to vazny problem.
@chillibubble to jej priala vycitku svedomia, ktora by ju mala dostihnut bola som pri tom tak neprekrucaj.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika nie, to len potom otočila.. Keď už nevedela kam z konopy.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 pisala to od zaciatku ze svedomie, ked som ti to vysvetlila vnimala si to jak otocenie. ale svedomie bolo spominane od uplneho zaciatku.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika dobre

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika neprekrucam. ona tam svedomie nespominala. napisala, ze raz ju to dobehne... navela navela az potom, co isla jej slova vysvetlovat ina(citam ze teda ty), sa chytila svedomia...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 to je co? Sa stupilo na otlak? Nahlas si kam chceš ale tvoje svedomie ak mas nejaké neoklames. Takze nech da paci rob si co chceš. Veď vsetci to ti vedia, ze to z vlastnej hlavy toto nerobíš
16. jún 2021
alby2014
autor

@edinat moje svedomie je OK a s urcitymi typmi, co nevedia, kde je hranica to riesim razne. Nebudete prva, ani posledna. Cize, co ma ma dobehnut?

takto autorka vysvetlila svedomie a takto ho alby stale nepochopila a este sa tam potom natahovali dlho pradlho....
@chillibubble

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika a potom ďalších x komentove nepísala o svedomí, až si jej ty vnukla taky výklad.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ja som si dala tu namahu, kde spomina od zaciatku svedomie?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar
Odpovedz
24. jún 2021
avatar
Odpovedz
24. jún 2021
avatar
Odpovedz
24. jún 2021
avatar
Odpovedz
24. jún 2021
avatar
Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble čiže ma má niečo dobehnúť. A zvyšok je reakcia, čo ju chcem nahlasovať, či nemám čisté svedomie... A to nechám bokom, čo dostávam do SZ, ale ja som zlaaaaaaaa

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika to co si sem nakopirovala bola jej reakcia davno po tom, ako jej napisala ze sa nema bat, ze ju to raz dobehne. davno po tom...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ale jasne.....a co by ta teda ako malo ine dobehnut? co je pri tejto teme tvoje zelanie?
@chillibubble bolo to tri komentare neskor alebo styri vratane albynych....ale ano spravme zase zo vsetkych dezolatov, to ze niektore osoby by neockovanych nechali najradsej pokapat a uplne ich odstrihli od spolocnosti otvorene to napisu na net vid prvecominapadlo to je uplne vporiadku....hlavne pri svedomi sa musime tahat o rychlost vysvetlenia.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ja vidím, že vy mate normálne z toho stres. Nebojte, svet je dobre miesto, skúste menej netu, mňa si bloknite, necitajte noviny a hneď ta uzskot bude fakt mensia

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 och zatlieskala by som ti ale zase by si ma nepocula....toto je manipulacne majstrovstvo....chodila si pred tym na skolenie ci si sa narodila ako psychopat? - vedecky pojem a otazka, ziadny utok....vsimni si to vysvetlenie pisem ho aby si to neprekrutila. ziadna odpoved nic, len prekrucanie....cize spytam sa este raz....co by to ako malo byt to co ta dobehne?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ved toto sme sa autorky vyroku pytali aj my, x krat. neodpovedala. ja sa pytam preco hned nenapisala ze svedomie? ved mozno sme blbe a nepochopili sme to. namiesto toho tocenie a az ked si ty "vysvetlila" jej slova, az potom aj ona napisala, ze svedomie.
ale zbytocna debata zase toto rozoberat. len si mi napisala, ze prekrucam. pritom prekrucas ty a svedomie sa zacalo spominat az ovela neskor, po xy vyhybavych komentoch.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble cize vy ste to nepochopili, nemate sajnu co ine tym mohla mysliet, ani sa vas alebo alby to na dusi nejako nedotklo, pretoze to nemalo pointu, ale ste si obe iste ze sa jednalo o vyhrazku....no dobre

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble
@alby2014 a este vam musim obom pripomenut albyne slova: svet je dobre miesto, nemajte z toho stres!

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika ja som nepisala ze vyhrazku, ale ze jej zelala, ze ju nieco dobehne. ked napises "neboj sa, ved teba to dobehne" tak to urcite nemyslis v dobrom slova zmysle. ale zelas, aby toho druheho nieco dobehlo(keby to aj bolo svedomie, myslis to v zlom). a tym padom som pisala ze pozor, co clovek zela druhym...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 počúvaj ty si prehriata, alebo nevieš citat? Co stále dokola omielas to iste a to samé. Sa spamataj, lebo uz si viac ako trápna. Citat s porozumením vieš? Vies vobec co je svedomie, alebo ides hlava nehlava? @chillibubble to iste… vsetci to pochopili len vy dve ste z toho mimo.. a ja sa vobec nečudujem ze ste z toho nervózne

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika nahlásila som vás koment s psychopatom. Myslím, že sklzavate osobných invektiv, ja rozumiem, že máte obavy, ale svet je dobrý.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@edinat aj by som reagovala, ale mam o vás obavy, vytáčam vás, moje spravy vás vytácajú, hnevajú, mate s nimi problém.. A napriek tomu ste si ma pridala k obľúbeným, aby vám nič neušlo asi.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 tomuto my v mojom obore vravime Gastlighting.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 🤣🤣🤣Jáj daj si obklad na tu hlavu

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika Aha, takze mam pravo ist na hory v nekvalitnej obuvi a bez specialneho pripoistenia a ked sa mi stane uraz, tiez si hradenie budem si vydupkavat z toho zakladneho povinneho? Alebo ma poslu do kelu za neplnenie podmienok?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 sim ti hovorila ze nahlasuj kam chceš

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika dobre.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo aj ty manipulujes? co zase prekrucas dovolenky s ockovanim? daj mi zdroj na vyhlasku kde sa pise, ze neockovat sa je ako ist bosa na hory a zvrtnut si clenok a neplatit pripoistenie , alebo nieco podobne dakujem

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika odpovedam ti na tvrdenie, ze kym si platis povinne poistenie, mas na vsetko pravo a narok. Ano, moze to tak platit ale moj nazor je ze z moralneho hladiska je to nefer. A aj z osobneho,clovek by si malstat za svojou volbou a niest zodpovedne nasledky

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo okej a ja ti vravim ze tvoje hladisko je totalne mimo a som rada ze vo vlade niesu ludia ako ty....a mozno aj su ale vies co? zakladna ustava im neumoznuje nastastie schvalovat taketo nezmysly. dufam ze to uz chapes.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika no neviem... ked ides do tatier, nepripoistis sa, strpes sa tak, ze pre teba musi ist vrtulnik, neplatis si cely vyjazd napriek zdravotnemu poisteniu? toto ustava umoznuje...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble na to su zakony...strepes sa na horach potrebujes specialne pripoistenie pricom nikto neriesi tvoju obuv....mozno by to platilo ak by som na tej hore dostala covid. ale zial pravdepodobne ho dostanem doma.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika alebo ked opite decko dovezie sanitka do nemocnice...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble starostlivost je preplatena akurat sanitku si asi musis platit ale to aj v inych pripadoch...cize rovnako ako pre vsetkych.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika pocuj uz sa mi to splieta, ale to ty si ta studovana odbornicka na internetove diskusie? Lebo taketo osobne utoky zrovna niesu prispevky, na ktore sa da nejako k veci reagovat. Ja ta tiez viem a mozem dourazat, ale v zasade, nepotrebujem si ulavovat ci odreagovat sa, mala som zaujem normalne diskutovat

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo co ta urazilo? ze ludia maju este prava?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika dovolim si citovat ta: "okej a ja ti vravim ze tvoje hladisko je totalne mimo a som rada ze vo vlade niesu ludia ako ty....a mozno aj su ale vies co? zakladna ustava im neumoznuje nastastie schvalovat taketo nezmysly. dufam ze to uz chapes." Vies svoju myslienku sformulovat aj bez osobnych utokov?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nistika a este dodam, ze si ma pravdepodobne opat nepochopila. To moralne hladisko vnimam, ze ma vychadzat samo od seba z dobrovolne a bezdovodne nezaockovanych ludi. To je o vnutornom moralnom postoji a kongruencii seba sameho v svojich hodnotach a presvedceni Nie ako to podsuvas ty, ze to ma vychadzat z nariadeni vlady alebo zmenami ustavy. Ale ze to ma byt sucastou anti-vax anti-corona postoja. Ze ked som raz presvedceny, ze nieco nepotrebujem, lebo covid sa ma netyka, idem do toho naplno a uplne. Nie ze si vyberam ceresnicky, co a kde sa mi paci/nepaci. Zaockovat sa nedam, ale ked pojde do tuheho, zachrante ma.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

🤣🤣

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

Ženy zasmejte sa. U nás v dedine robia postrek proti komárom a sa smejeme s bratom že to môže byť že vakcínu striekaju na tie komáre a tie to potom napichaju do ľudí 🤔🤣🤣🤣

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@katuska3101 len aby to onedlho nebolo v infovojne 😁😁😁😁

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@katuska3101 no keby funguje proti komarom, bol by to bonus navyse 😀

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nyusika radšej som to na FB nedávala 🤣🤣 síce odtiaľto to môže hocikto použiť ako super informáciu ako nás chcú nasilu zaockovat 🤷

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble vies preco platis vyjazd vrtulnikom v tatrach , pretoze ho prevadzkuje sukromna firma a v zaujme statu to zjavne nie je preplacat.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ja neskumam preco. ja som len pisala ze aj napriek ustave a zdravotnemu poisteniu si clovek plati nemale peniaze za zdravotnu staristlivost...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble pisala si o vrtulnik v tatrach a tam treba skumat preco to tak je tj.miesas hrusk6 s jablkami .

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ja sa len pripomína, že zdroj na instabilný diabetes ako následok očkovania. Azdroj, že sú to experimentálne vakcín,

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ty si horsia ako ortodoxny veriaci , ty vies vobec nieco o diabete tj.co som tym myslela , vies ake su druhy , hodnoty atd., o vakcinach si otvor modlitebnu knizku a za chvilu bude noc tak sa pomodli ...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka to je jedno aky som dala priklad. aj priklad so sanitkou som dala. ide o to, ze aj napriek zdravotnemu poisteniu sa za urcitu zdrav. starostlivost platia nemale peniaze. a nie je to v rozpore s ustavou.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka stačí, keď uvedies ten zdroj, zbytočne odvadzas pozornosť

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble ako fakt pliest napr.uraz pod vplyvom omamnych latok s ockovanim je ciste pletenie hrusiek s jablkami.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@nyusika na vsetky zdroje si pockame koncom roku 2023 .

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka aj mna zaujimaju udaje o tom diabete. Z coho si cerpala informacie? Citala si to v nejakej studii? Lebo skor to vyzera, ze si to citala niekde na fejsbuku alebo ste mali nejaku freestyle uvahu medzi kolegami, co nieje zle len teda je fajn mat aj nejake konkretne a korektne cisla a udaje.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ty to pleties, nie ja. tu nejde ani o tych opitych pubertiakov ani onuraz v tatrach. len o to, ze napriek zdrav. poisteniu sa zdrav. starostlivost aj plati napriek ustave. jeden clovek v nemocnici na covid stoji okolo 3000€, my mame ockovanie, ktore ho tam velmi pravdepodobne nedostane, ale nie, my sa mu na to poskladame. ok. ja len pisem, ze ustava nebrani vyberaniu penazi od ludi za zdrav. starostlivost aj napriek tomu, ze si platime poistenie. nejde o to, za co doplacame konkretne, ale ze platime a jstava s tym nic nespravi.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka odkiaľ opierate svoje tvrdenie, ktoré normálne tvrdíte ako pravdu, že instabilny diabetes súvisí s očkovaním na Covid a o co opierate svojej tvrdenie, že sú to experimentálne vakcíny. Klamete a viete to.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@chillibubble pleties , alkohol a omamne latky a duplom u pubisa nemaju co hladat a platia to rodicia , ktori za dieta preberaju zodpovednost .U lieciva musis zo vsetkym suhlasit , preto podpisujes info suhlas a nikto ti ich nesmie inak podat , pichnut a duplom ak ide o liek vo vyskume , tam doteraz sa podpisovalo , ze suhlasis s tym , ze sa stavas sucastou klin.studie a dobrovolne .Nikto ti nesmie nic nanutit a nikto ta nesmie obmedzovat a duplom v niecom klinicky skusanom este min.2 roky .Nie sme stredovek , nato tu mame ústavu , omamne latky a alkohol je preto , ze to spada pod návykove latky tj.ma to aj trestnopravne osetrenie .Covid ocko latka nie ...nevykladajme si veci a domnenky dla fantazie , ale reality a duplom keď sme slobodny ludia v demokratickom state a neocko ohrozuje clovek akurat seba , nie zaocko pretoze v tomto pripade mozme o ochrane inych svojim zaocko fantazirovat .

Odpovedz
24. jún 2021
avatar
Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka kde sa podla vas podpisovalo, ze ste sucastou klinickej studie, teraz v ockovacich centrach? A inak k tej experimentalnej vakcine odporucam toto https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-va...

o ochrane inych neockovanych, ockovanymi nefantazirujeme, na to su normalne studie. Vysla uplne skvela studia v Nature.
https://www.nature.com/articles/s41591-021-01407-5
Porovnavali vyskyt zaockovanych s chorobnostou nezaockovanych, teda konkretne deti do 16 rokov, ktore v tom case v Izraeli ockovane neboli. Pri ka6dom percentualnom naraste ockovania poklesola frekcencia pozitivnych testvo medzi nezaockovanymi 2nasobne. Ockovanie tak poskytuje ochranu nie len ockovanym, ale chrani aj neockovanych v komunite.

A teraz poprosim tie vase zdroje na instabilny diabetes ako dosledok ockovania a tiez, ze su to experimentalne vakciny. Dakujem

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ja len zopakujem, co som pisala v komentari vyssie. Ze mne pride uplne nepochopitelne ohanat sa ustavou, demokraciou, segregaciou a podobne.. ved konzistetny pristup antivax antikorona cloveka by predsa mal byt automaticky nastaveny sam od seba vnutorne tak, ze bez akehokolvek natlaku dany sam a vedome ponesie rizika, ktore jeho spravanie prinasa. Ved to je take trosku aj trapne aj zbabele, ked sa niekto najprv krvopotne bije, ze korona a vakcinacia su vymyslom na zotrocenie a ovladanie ludi, ockovanie prinasa viac skody ako uzitku a spol a teda v ziadnom pripade so mnou neratajte s ockovanim, a potom taky clovek bez hanby nabehne do nemocnice a ratujte ma. To vam nikomu naozaj nieje trapne? Na tej osobnej, nie pravnej urovni. Lebo ano, jedna vec su teda vsetky tie legislativne zalezitosti spojene s demokraciou atd blabla, a druha vec je ten zvlastny osobny pristup, ze antivaxeri su hrdinovia, len kym koronu nemaju, ale zadne vratka by celkom zbabelo chceli nechat otvorene.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo to o com tu točís a laskavo ma nenazyvaj antivax , to si vyprosujem a o covide v reale viem viac ako napr.pedagogicky tu.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ano preto dolozte zdroj na instbilny diabetes a experimentalne vakciny, plus, kde sa prsim podpisoval papier, ze som sucastou studie v ockovacich centrach myslite?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@aristka ok, vdaka za info, tak ta teda mozem poprosit na zaklade tvojich ovela sirsich vedomosti o covide o zdroje ohladom toho diabetu? A este ma zaujima, ako vnimas postoj antivax ludi, ktori sa sice zaockovat nechcu, ale citia sa ohrozeni, ak by mali niest akekolvek nasledky za pripadne komplikacie po prekonani kovidu Samozrejme, nechcem tym naznacovat, ze zrovna ty patris do spominanej skupiny. Ale ako si spominala, mas s covidom skusenosti ovela sirsie a konkretnejsie nez napr.pedagogicky tu, tak isto nebudes mat problem ani s dohladanim zdroja, ani so sformulovanim svojho nazoru na take akesi pokrytectvo urcitej skupiny ludi (do ktorej samozrejme nepatris, bez ironie)

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo len mi napadlo, to tym vsetkym fajciarom nie je trapne, ze zahlcuju zdravotny system, to vsetkym obeznym ludom nie je trapne obtazovat zdravotnikov svojimi problemami (vysoky krvny tlak, cukrovka, pohybove ustrojenstvo ....), ... nemalo by sa odopriet zdravotne osetrenie alkoholikom a narkomanom ...
Ved dajte zoznam, kto si zasluzi a kto si nezasluzi byt osetreny

Alby2014, niekde som citala, ze vakciny ako take ucinkuju v malej miere, alebo vobec ak je clovek obezny, ako je to s vakcinou na covid

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko samozrejme, tiez mi pride ze by sa mal prehodnotit system, akym sa pristupuje k ludom vedome hazardujucim so svojim zdravim. A ano, malo by im to byt trapne, podla vas nie?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko nie to nie je pravda, vakciny funguju bez ohladu na vahu, ved BMI nad 35 je rizikovy faktor.
Inak, co sa tyka fajcenia, obezity a infakrtov rakovin, to sa tazko dokazuje suvislost, tam su aj ine faktory a suvislost je mozna, ale napr pri poistkach sa zohladnuje rizikovost, ale tu je to jasne, mohol si sa ockovat, neockoval, dostal si covid, jasna suvislost.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo prejdite sa po ulici, nechcem byt zla, ale ak by sme zobrali obezitu a vyclenili ju zo zdravotneho poistenia, bola by to dooost velka skupina ludi

Pytala som sa jednej kamosky, preco sa dala zaockovat, jej odpoved, lebo som tucna a nechcem zomriet, ani v kutiku duse ju nenapadlo, nieco s tym robit

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko je to rok stary clanok skoro. Este dokonca pred ukoncenim testovacej fazy pfizeru, ta skoncila 8,11,2020.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 ok, tak snad tie data maju dobre a tej kamoske to ockovanie pomoze

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko tu studiu z clanku som nenasla. obezita je rizikovy faktor pri covide urcite..dokonca to este vo februari bol dovod, aby vas dali ako nahradnika na zoznam na ockovanie, ak ste mal bmi nad 35...

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko ockovana obezna ma vacsie sance na lahky priebeh, ci nehositalizaci ako obezna neockovana

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko no to si vystihla 👍. Kolko zien tu na mk fajci, pije, uziva hormonalnu abtikoncepciu, tlste su, ziadny pohyb, karastrofalna zivotosprava, ale budu sa bit do hrude, ako nezaockovany clovek zatazi system omg 🙄

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@liv1 a Kolko zien tu na mk fajci, pije, uziva hormonalnu abtikoncepciu, tlste su, ziadny pohyb, karastrofalna zivotosprava, ale budu sa bit do hrude, ako sa nezaockuju, lebo je to chripocka, ony su mlade, zdrave, imunita, bla bla.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko Ono je v poriadku, ze vas zrovna zaujala a trapi ta obezita. Je to naozaj velka tema a zasluhuje si pozornost. Kludne presmerujte svoju energiu ci volny cas napr na osvetu, alebo tlaky na zmenu systemu, nech sa kladie v skolach, jedalniach atd vacsi doraz na prevenciu a pod. Pre mna osobne je zase dolezitou temou ockovanie a preto venujem svoju energiu tejto teme. A samozrejme, uz som to pisala asi 3x vyssie. Jedna vec je cele to pravne zakotvenie zdrav.starostlivosti, ktore tu neriesim. Ja nerozumiem tomu osobnemu postoju ludi. Nerozumiem, preco vlastne ludia, ktori koronu nepovazuju za hrozbu, riesia pripadne problemy so zdravotnou starostlivostou. Lebo ak veria svojmu presvedceniu, nemaju co riesit, vsetko bude easy. Staci si dat doma cajik, vypotit sa a bude.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo nesmerovala debata ku mne, ale odpisem ti. Nie vsetci (ani zdaleka), ktori sa nechcu ockovat si zaroven myslia, ze covid je chripocka. No to by ta asi nenapadlo ze? Napriklad taki ako ja, co mam problemy so srdcom, jednoducho mam obavy z jedneho aj druheho. A nie som zdaleka jedina..

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@liv1 to mi je luto, urcite to konzultujte s kardiologom, co je vacsie riziko, ci covid, alebo ockovanie.

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@liv1 no sa uz tazko pise kazda jedna odpoved tak kompexne, aby som zahrnula vsetky tieto nuansy. Kazdopadne niekde som vyssie este mala energiu vypisovat, ze mam na mysli dobrovolne a bezdovodne nezaockovane osoby. Mate to odkonzultovane s dr, a ten sa vyjadril v neprospech ockovania?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo ono by nik tu zdravotnu starostlivost neriesil, ak by pri ockovani niekto nepodsuval vyjadrenia, ze nezaockovani si maju zdravotnu starostlivost vykryt z vlasneho

Len uvaha, ak by ockovany mal tazky priebeh, moze sa to stat, podla vas v mensej miere, aj on by si to mal vykryt, ved prevencia ockovanim bola, jeho smola, ze neuspesna

Podpravove podsuvanie, ze niekto ma a niekto nema narok na zdravotnu starostlivost, pre mna neakceptovatelne, a ak pre vas ano, tak ok, ale potom nastavme kriteria pre kazdu diagnozu

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

A nie kazdy, kto sa nechce ockovat, neveri na covid. Moze mat zdravotny problem, moze mat len strach, alebo usudil vzhladom na rizikove faktory, vek atd. ...ze riziko spojene s ockocanim je vacsie
Je xy dovodov, preco sa dat alebo nedat ockovat

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 este mam jednu otazku a nechce sa mi ju hladat, nemas %, kolko zdravotnikov na Slovensku je ockovanych, celkom by ma to zaujimalo

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@danusiatko Stale dokola opakujem. To formalne, oficialne, legislativne riesenie neriesim, ani akou formou to pripadne zaviest. Mna zaujima ten osobny pristup a postoj dobrovolne nezaockovanych ludi. Neviem, ako to mam napisat zrozumitelnejsie. Ale ked sa niekto nezaockuje dobrovolne bez dovodu (aj tu opat prizvukujem a opakujem, hovorim o specifickej skupine ludi-nezaockovani z principu), nakolko covid nevnima ako hrozbu, preco ho trapi to, comu ani neveri, ze nastane. Nehovorim o kardiakoch, silnych alergikoch a podobne. Ja uvazujem nad tou uz asi 3x spomenutou skupinou ludi, ktori ockkvanie odmietaju z principu, lebo sloboda atd a nad ich spravanim, ktore u mna postrada logiku. Ze ludia z vyssie opisanej skupiny niecomu neveria, nepripustaju to, ale rozculuju sa, ze ak to predsalen existuje, tak to nedostanu?

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@alby2014 no schvalne alby je novy den som plna energie....takze kolke su take tlste fajciace obezne co sa zaroven biju do hrude ze sa ockovat nebudu? menuj prosim alebo prihod zdroj!

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@nistika to bola reakcia na nezmyselný argument nezmyslom..

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@nistika a dnes sa s tebou naozaj nemám čas dohadovať, čiže budem reagovať len na zdroje a dáta a etc. Mam dosť full deň, o víkende ani nehovorím

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@danusiatko mám švagra, ktorý má vysoký krvný tlak a cukrovku, bolavé klby , je tenký ako ja , nikdy nefajčil a ani nepije , s obezitou sa ani nestretol, zaplňa nemocnicu a nechce sa dať očkovať, čo s ním ? Vyhodíme ho na Mars?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 reagujem na : "a Kolko zien tu na mk fajci, pije, uziva hormonalnu abtikoncepciu, tlste su, ziadny pohyb, karastrofalna zivotosprava, ale budu sa bit do hrude, ako sa nezaockuju, lebo je to chripocka, ony su mlade, zdrave, imunita, bla bla."
to , že je niekto tlstý , nemusí z jeho životosprávy vyplývať ! takže by som sa nevysmievala na tvojom mieste takýmto ludom ! a že berú antikocepciu???? to čo má byť , niekto si už deti "neprosí" možno má doma zlú situáciu, aj takéto ženy odsúdime??? hrozný koment od teba, úplne si sa vyfarbila u mňa ! ako môžeš každého hádzať do jedného vreca , kto nesplňa tvoje predstavy? moja švagriná je obezna, lebo má chorú štítnu žlazu , žije super životosprávou , viac behá ako ja ,nepije , nefajčí , ale je tlstá = odsúdime ju, takúto osobu musíme vylúčiť zo spoločenstva, je obézna!!!! PANI! Kam sme sa dopracovali ! choré toto , čo s tebou spravilo očkovanie !

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes vsak si citala, ze len doslova odpisala to,co liv napisala pred nou? Cize tvoj koment je pre liv, nie pre alby 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@suzie.h nie , je pre alby a ty ma tu prosím neopravuj, viac krát sa vyjadrila aj pod tým , myslím, že aj sama vie odpovedať , nepotrebuje pomocníčku

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes myslím, ze
@suzie.h ti to vysvetlila jasne, čítajte prosím s porozumením.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes len vies v com je problém u nej, že ona nema ani ponatie aké choroby tj.problemy s akym organom môžu sposobovat obezitu , či lieky , genetika , metabolizmus dľa veku .Ako môže selektovať info , ktore tu aj udáva a biť sa do hrude , že to je ta správna cesta , keď sa za to nebije kvantum odbornej obce , ktorí nemajú účty či prepojenia s farmafirmami.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@aristka ja vás stále prosím o ten zdroj na instabilný diabetes a ze vakcíny sú experimentálne.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@aristka však dejepisárka , čo chceš , aby niečo vedela o medicíne, vraj vie pracovať so zdrojmi, omg! každý vie kopírovať a hlavne z FB a IG

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 ano ano , tvoja manažeris vysvetlila, aj ked som sa jej nepýtala , máš pomocníkov , len nanič dobrých

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes keď sa Kažimír vyjadruje k ockovaniu , tak tu ma nič neprekvapí.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@aristka za svet si neviem spomenúť na meno toho pijana krabičkového vína, ktorý chce vykynožiť každého, kto sa nedá očkovať , tak toho mi začína pripomínať autorka týchto "dobrých správ"

Odpovedz
25. jún 2021
avatar
Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@aristka už ho mám : Peter Schutz „Znevýhodnenie nezaočkovaných by malo byť brutálne, aby bolesťou až zavýjali“

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes za to ak som dobre info ma na krku trestne oznamenie .

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@aristka to uhrajú, oni sú za to platení, ved vydavateľ Aktualít dostal od štátu na očkovaciu kampaň takmer 100 tisíc EUR. Vydavateľ Denníka N takisto. Desiatky tisíc išli aj vydavateľovi SME, kde si privyrába aj tento krabičkový pijan píšuci na stole krčmy . Televízia Markíza dostala za posledné mesiace od štátu a štátnych firiem 5 miliónov EUR. Markíza dostala priamo od Ministerstva zdravotníctva na očkovaciu kampaň 900 tisíc EUR. Ďalších 720 tisíc išlo od Všeobecnej zdravotnej poisťovne. A od štátneho Tiposu dostala Markíza rovno 3,5 milióna. Samozrejme, že vypotia takéto , ved budú prémie...

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

🤦🤦🤦🤦

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@aristka tie zdroje na instabilný diabetes a experimentalne vwkciny a stále ešte neviem, kto a kde podpisoval. Papier, že je súčasť klinickej štúdie, pýtam sa, či ľudia v 3 fáze. Klinických testov, alebo pri očkovaní v centrách?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes toto vyvrátil sám denník n, ktorý ten priestor daroval zadarmo, je to niečo co šíri Ľuboš Bláha, plus MZ si kúpilo reklamný priestor v Markíze reklamy, banery v Sme, videa.. Nie články,unvestigativu, či redakčné názory.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 ešte aj toto poprieš??? ty ako dejepisárka sa aj do žurnalistiky rozumieš , do manažmentu , atd? POpreli 100.000e a vydali vyjadrenie, že to bolo 99.500e , aký rozdiel v tom vidíš ty ako učitelka dejepisu od tabule v triede?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes otvorte si tu zmluvu láskavo a čítajte ju,

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nad holubmi proste nevyhras 🤷‍♀️😂

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes register ju takto zaevidovali, lebo ju za evidoval v hodnote toho daru, ak ju otvoríte prídete na to, že sa v nej jedna o symbolických 2.000,.ktore boli následne MZ refundovane. https://m.facebook.com/photo.php?fbid=415782520... vyjadrenie šéfredaktora.

Je dôležité čítať aj iné ako nadpis.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nemoze, ma len obrazok, ktory zdielaju hoaxeri a siritelia polopravd...

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

Bez ohľadu na to, aký mám názor na očkovanie, je neskutočne odporne ako si tu podaktoré zdvíhate sebavedomie neustálymi posmešnými a ironickými narážkami na povolanie @alby2014 ...
Horšie by ste sa snáď nevysmievali ani žene, ktorá sa živí najstarším remeslom 🤮🤮🤮

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 ty popries aj to ako sa volas , keď sa ti to hodí 😂

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@chillibubble keď to ty hovoríš , určite to bude pravda, všade si bola a všetko vieš

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@adkat13 mna zaráža fakt ako môže niekto rozumieť úplne ale že úplne všetkému , neverí ničomu , čo ona nenapíše poprípade neskopiruje

Odpovedz
25. jún 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@sailes a prioritne neverím veciam, čo zdieľa Bláha a to, že proste vy zdieľajte ľahko vyvratitelne hoaxy a dezinformácie, neznamená, že neverím ničomu, čo tu dá niekto iný, ak ide o reálne fakty a dáta a etc.. Ale také tu dostávam minimálne. Pravda proste je pravda a nezaujíma ju, že nezapadá do vášho konceptu sveta.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes neviem čo to má spoločné s tým čo som napísala, tak isto ako netuším, čo majú tieto statusy o očkovaní spoločné s povolaním ich autorky 🤷‍♂️
Ale tie vaše ironické posmešky a narážky a celkovo úroveň komunikácie vypovedajú akurát tak o vás...

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes a ak ste tu zmluvu inak z verejného registra už prečítala, ocenila by som, keby ste uznala, že sa mýlite a šíriť bludy. Nehovoriac o tom, že je kúpiť si niekde reklamny priestor je legitimne, neznamená to, že si kúpili ich investigativu, či komentáre, či redakčný obsah.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@adkat13 vysvetlím súvis : je neskutočne odporné spochybniť smrť súrodenca len preto, že ho niekto spoza pc nenašiel v štatistikách, tak tolko k mojej úrovni komentovania pod týmito statusmi , ako sa do hory volá , tak sa z nej ozýva , takže možno s tebou by som inú reč hodila

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nahlásila som ťa, nazvala si ma hlúpou ! dúfam, že aj mne sa dostane aspoň takej pozornosti ako tebe, ked nahlasuješ niekoho , kto napíše slovo "dobehne" a bude mi uznané , že ma nemáš hanlivo nazývať ! @rusalinka je v poriadku volať ma hlúpou, alebo stojíš za alby skalopevne a potvrdíš, že ma má tak volať?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@suzie.h a ty si orol, že ?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes ja som smrť vašej sestry nikdy nespochybnila, doslova v tej komunikácii som napísala, že mi je to ľúto a mate právo si to myslieť l, že to nespochybňujem a ze ľutujem, že na SR nie je fond pre odskodnovanie, pýtala som sa len na dobu, kedy sa to stalo a ci viete po akej vakcíne, a ci vám to niekto aj potvrdil ala lekár, pitva , to nie je spochybňovanie, ale overovanie, plus som napísala, že ďakujem, že ste vôbec bola ochotná a zdieľať to info a keď vám dojdu argumenty toto vytiahnete stále.

A teraz už ste čítala. Tu zmluvu? Uznáte, že šírite v tomto hlúposť a hoax od Ľuboša Blahu?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nie, šíriš blud ty, to čo si z FB skopírovala je pre mňa irelevantné , poprosím riadny zdroj, kde sa k veci vyjadril niekto kompetentný a nie FB macher spoza pc , kde vyvráti , že im na účet tie peniaze nenabehli

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes to je riaditeľ vydavateľstva Denníka N, nie fb macher v tom zdroji. Ten, čo tu zmluvu podpísal, lebo je štatutár Denníka N.
https://dennikn.sk/autor/lukas-fila/

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@adkat13 ozaj si myslíš, ze povolanie alby je to co ona uvádza?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat a co podľa vás asi robím?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 mňa reálne zaujíma zdroj, že im tie peniaze nenabehli , inak budeš musieť odvolať tú hlúpu

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 urcite nie učiteľku

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat nie, co si. ved pracuje pre farmafirmu, to je jasne. su tu take macherky, co sa jej rypali v sukromi. tie ti potvrdia, ze naozaj robi to, co uvadza.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes chápete ako fungujú zmluvné vzťahy.?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@chillibubble tebe dom nic nepisala

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nie , nauč ma to , lebo moje chápanie je mimo tvojho rozsahu

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat však oni dve odpovedajú miesto alby, potrebuje pomoc, ked nestíha na nás 😀

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes otvorte si tu zmluvu je vo verejnom registri a priznajte, že šíriť konšpiracie od L. BLAHU

Odpovedz
25. jún 2021
avatar
Odpovedz
25. jún 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@edinat áno platia ma farma firmy a vieš, čo za týmto nikom je viac ludi, všetci sedíme v temnej miestnosti postupne sa prihlasujeme a platí nás Soros.. (humor)

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes vy fakt mate len ten obrázok,... Omg
@chillibubble.. Dobra si

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat prepáč, ale na to ani nemá zmysel odpovedať 🤦‍♀️

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nie , predstav si , až na to , že mna skúšat nemusíš, na to si mala pracovný den a tvoje hodiny sa už v tento čas skončili

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@adkat13 netrvam na odpovedi

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 si to dnes riadne prepiskla - najprv chces, aby citali s porozumenim, potom aj viac ako nadpis a nakoneic priznat svoj omyl, si sa zblaznila? A teraz bud macher a dokaz, ze nieco, co sa nestalo, sa naozaj nestalo! Omfg 🙏🤦‍♀️

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes presne🤣aj ja som si to všimla,ze ked nevie co a ako tak nastúpia za nu tie ostatne🤣

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes čiže ste tu prezdielali info od L. Blahu, konšpiračnej žumpy fb a Smeru, na podporu svojich argumentov, ste sme dala obrázok, pričom tu zmluvu ste ani nevidela, ani nečítala hoci je verejne dostupná v registri a ani ste si neoverila, že môj zdroj je vyjadrenie šéfa ich vydavateľstva... A chcete, aby som dokázala, že sa niečo, čo sa nestalo, naozaj nestalo.. A pýtate ešte stále, prečo v diskusiách spochybnujem vaše zdroje...

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@suzie.h tak dnes mam dobrý deň, sa. To asi odráža tu. 😁

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes a @suzie.h sa zmohla na nejaké holuby akurát 🤣

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes este ta tu chyba co ju tak “pekne” doma volaju a su kompletne🤣

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat inak mňa stále zaujíma, čo podľa vás robím ako job.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 ty si prezdielala blud z FB , za kampaň dostali zaplatené a pán sefinko klame , jasne sa píše v zmluve, že je odplatna, jej hodnota je 99500€ a veľmi zaujímavo sú vymazane položky , krásnych 2000€ doložených , ak tomu veríš ty , nech sa páči , ja tvrdím , že výpise na úcte majú 99500€ od mz, preto pýtam zdroj teda výpis z uctu.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes vy tvrdíte, dokážte. Hej, všetci klamu. Len Ľuboš Bláha siri pravdu.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 ty pýtaš zdroj na tvoj blud?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes ja netvrdím, že majú na účte 99500, to vy. Tiaha dokazu je na vás. Ak by ste otvorila môj link od šéfa vydavateľstva, dokonca v diskusii na nich niekto tu zmluvu vytiahol a on mu to tam podrobné vysvetľuje. Neverte konšpiraciam. Budete žiť následne na lepšom mieste, v lepšom svete. Amat pocit menšej úzkosti a strachu. Svet nie je také desivé miesto. A keďže som na dovolenke a deti konečne po detské disko zaspali, idem si radšej dat s mužom drink.. Nebudeme už reagovať.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 😊preukaz sa, ze si ucitelka. Veď ak je to pravda, nemusíš sa hanbiť,alebo báť.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 nebudeme už reagovať = toto hovorí za všetko , je vás viac , či ako ? alebo došli argumenty , ad hominem, bloknite si ma ?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat to nedá, už "nebudú reagovať "

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat skúste TedxBratislava 3.7.2021 a už fakt bežím do lobby baru

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes 😅👍🏻

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@alby2014 link od šéfa je kde prosím, ten z FB , kde klame, že ani cent nedostali ? ved je zmluva jasná, je odplatná, či kde čo vysvetluje?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@edinat došli argumenty, treba doplniť v lobby bare 😀

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sailes tu obezitu a fajcenue som sem pridala len z toho dovodu, ze sa tu niekto snazi postupne podsuvat nazor, ze nezaockocani si maju platit zdravotne osetrenie sami. Beriem to ako postupnu salamovu metodu, kde to polamy krok po kroku zacnu akceptovat vsetci. Nejako takto sa tu podsuva tema povinneho ockovania atd. Pomaly postupne ...

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@sailes v tom linku v diskusii so sefam ich vydavateľstva, čo. Tu zmluvu podpísal, to vysvetľuje, v zmluve uvedených len tých 2000 eur, ktoré sú odplatne. Plus opakujem, že kúpiť si reklamu na spoty, banery etc je normálne, nekupuju si redakčný obsah. Takže uznajte, že ste šírila blud a ešte si neoverila si zdroje. Na invektivy dnes už neodpovedám, len na argumenty, zdroje a dáta.

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@danusiatko samozrejme, ja som to pochopila tak, ako píšeš, odpísala som ironicky ako reakciu na autorku

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

Pelle je nejaky schizofrenicky.... ach a neviem preco maju zraz v Nitre... dufam, ze uz nie sme bastou smeru...

"V Nitre sa začal prvý pracovný snem strany Hlas. Peter Pellegrini v príhovore vyzval ľudí, aby sa ľudia dali čím skôr očkovať. „Ale rovnako zdôrazňujem, že nikto do očkovania nemôže nútiť tých, ktorí tento spôsob ochrany svojho zdravia musia z rôznych dôvodov odmietnuť,“ dodal."

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@alby2014 MK schvaľuje a podporuje tvoje výstupy pod statusmi, ktorými tu propaguješ očkovanie . Toleruje aj neustále invektívy z tvojej strany na "neočkovancov" v podobe hrubých slov, nazývaš nás hlúpymi, debilmi, idiotmi, tlstými , atd. , neštítiš sa aspoň jeden krát v každej diskusii v príspevkoch vytiahnuť politikov a hrubo ich ohováraš , píšeš o žumpách Fb, dezolátoch, psychopatoch atd. "Chodíš" sa adminom vyplakávať , ak ti niekto odpíše, že ťa to "dobehne" ,tvoje slová nevážiš. Dovolila som si upozorniť dotknutých ústavných činiteľov a oboznámila som ich s tvojimi nelichotivými slovami na ich adresu , kedže verejné ohováranie je trestný čin. Tvoje povýšenecké, nadradené a Boha hrajúce reči sú porušením nielen kodexu správania sa na MK ale sú aj všeobecnou hrozbou užívatelov portálu. Neustálym tvrdým nátlakom na neočkovancov vyvíjaš kyberšikanu . NIKTO si na MK za 10 rokov od kedy som stálou používatelkou nedovolil takúto rozsiahlu "neplatenú" reklamu na ploche a NIKTO nikdy nemal takúto moc povýšeneckého slova ako ty / počítam, že teraz rastieš / . Ešte pred rokom by si letela odtialto ako tie vaše holuby . Nuž doba sa mení ,žial. Ja ti želám, aby si na konci tvojho tunela našla to svetlo, ktoré hľadáš .My ostatní "neočkovanci" budeme veriť v Boha , aby ťa to svetlo čím skôr osvietilo!

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@sailes 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@sailes dobre

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@sailes ked ale admini a MK albine prispevky toleruju a vas naopak takto nekonecne irituju, nemoze to byt len tak, ze ste jednoducho na nespravnom mieste? Ked sa sem pridavaju prispevky, ktore su MK odsuhlasene a podla nich su v sulade s kodexom (lebo inak by to uz davno riesili a stopli), ale naopak vy s nimi nesuhlasite a takto velmi vas tlakuju, nie je to nutne vina adminov a alby. To mi kus pride, ako ked vegan pride na burgerfest alebo kacacie hody a rozculuje sa, ze vsade podavaju len maso. Teda vadia vam prispevky, ktore admini MK nevyhodnotili ako nepripustne. Vadia vam dennodenne, a pritom ich aktivne sledujete a travite hodiny vypisovanim odpisovanim. A pritom ja osobne nemam pocit, ze toto je natlakova skupina, v ktorej vas drzia na silu. Prestat sledovat Alby sa da jednyn klikom, aj zrusit si profil sa da par klikmi, ci nie?

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@prvecominapadlo a este sleduj, kolko jej to olajkuje takych, co sa do tejto 4 dni starej diskusie nezapojili, ale vedia, ze sem pribudol takyto komentar tak ho pridu olajkovat...

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@chillibubble pripravujem sa na srdcervuce vylevy o tom, ako toto ockovanie zmenilo ludi a ide sa segregovat na zaklade presvedcenia a nazoru. Pritom ja osobne si myslim, ze aj vegetarian sa na tom burgerfeste alebo kacacich hodov vie najest, staci si dat hranolky s kecupom alebo suchu loksu s kapustou namiesto dupkania pred stankom s masom, ze chce vega-jedlo

Odpovedz
26. jún 2021
avatar

@sailes https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=416... ešte raz šírila ste hoax od BLAHU, neoverila ste si zdroje a mali by ste uznať svoj omyl.

Odpovedz
27. jún 2021
avatar

@alby2014 vies ako to bude - vsetci klamu, zmenili to, len aby boli nenapadni, ukaz vypis z ich uctu! Rovnako ako politici sa neockuju, ale pichaju si vitamin c alebo nemaju ihly - vsetko obratia naopak, nikomu neveria, len nepodpisanym anonymom na socialnych sietach a v pochybnych mediach... S konspiracnymi teoretikmi je to uz raz tak 🤷‍♀️

Odpovedz
27. jún 2021
avatar

@suzie.h ako ja rozumiem tomu, ze take chapanie sveta je proste brutal vycerpavajuce,stresujuce a necudujem sa ich negativizmu

Odpovedz
27. jún 2021