icon

Dcera ma dnes 16.narodeniny, je to takmer dospele, uzasne, samostatne dievca. Mala by som byt statna, rovnako si bolestne uvedomujem, ze dnes sa malo narodit babatko, o ktore sme prisli. Nikto si na to doma nespomenul. Ano bol to nejaky vypocitany termin v tehotenskej knizke a to babatko nas opustilo skoro :( A ja nemam to srdce kazit dcere jej den moji smutkom a tym, ze im to pripomeniem...ale tak to na mna na vecer dolahlo :( Snazime sa o babatko, nedari sa, kazdy mesiac je to dalsie sklamanie. Ani neviem, ci mam este silu snazit sa dalej :( Alebo to radsej uzavriet.

avatar

Ja som chodila pri kriz vzdy v den, ked mi lekar povedal, ze mu srdiecko nebije. Trvalo to asi pol roka. Uz nechodim, ale spominam. Doma mam sosku anjelika a to je ono, nase babo. Spominam na neho, ale tesi ma, ze mame krasnu dcerku. Otehotniet sa mi podarilo po 4 mesiacoch. Drzim ti palce, aby si mala silu pokracovat ❤️

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

Dakuj Bohu za to čo máš a keď ti má byť dopriate, budeš mať ešte bábätko. Nechaj to plynúť, čo má byť, bude. 🍀

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@roberta27 my sa snazime od marca, mali sme pauzu po kyrete :( Nam sa vzdy babatko podarilo rychlo a teraz same zdravotne problemy :( Lekar chce od septembra stimulku a ja neviem, ci to chcem tiez :(

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 Ale ved ty mas vsetky(?) deti junove ;) neboj sa, podari sa zas v septembri ❤️

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@nafka0483 ano vsetky su letne. Tak mozno fakt len pockat na to "nase" plodne obdobie.

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 ja som isla na preventivku k dr, ci je vsetko v poriadku a ci sa mozeme zacat snazit a on mi vravi: " Roberta, vy ste tehotna!" Takze planovane neplanovane so stastnym koncom.
Ja by som do toho isla. A budem dufat, ze sa rozhodnete spravne.

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 Jednoznacne, to je proste vas cas 😉 uvidis, ze tak bude ❤️ drzim palce

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 nam sa osvedcilo, nesilit to. Viem, je to tazke, ked nema clovek v hlave nic ine iba tuzbu po babatku. My sme uz premyslali aj nad umelym oplodnenim, kazdy mesiac nasa snaha vysla nazmar, nonstop ,,v strese" ci to vyjde - az jeden mesiac sme mali taky nabity povinnosti a pracovnymi aktivitami, ze sme nejako na ,,nase kazdomesacnu snahu a stresy" vobec nemyslelia a zrazu dalsi mesiac som zistila, ze som tehotna. Tak drzim palceky ❤❤ ja stale vravim : vsetko je tak, ako ma byt🥰

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@roberta27 ja chodim k lekarovi bohuzial casto, stale sa mi vracia zapal maternice, stielka je strasne nizka po zakroku :( Musim to dat nejako v lete doporiadku, ked chceme mat nejaku sancu na mini me

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@sonus_ka ja som vzala od oktobra novu robotu, tak snad to tak bude, ze sa presunu myslienky inam. Momentalne sa mi to moc nedari :( Na to nemysliet :(

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 to ti verim. Ale verim v to, ze to vyjde. Naozaj vo veeela veciach robi vela psychika. ❤❤❤

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

Oslávenkyňa prajeme všetko najlepšie a všetko ostatné treba ponechať v rukách božích .Čo má prísť ,príde 😉

Odpovedz
26. jún 2022
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Neporadim ale poznam ten pocit ked ti "kazu" nemysliet na to a ty nevies mysliet na nic ine. Posielam ti virtualne objatie, verim ze si k tebe najde cestu to po com tuzis❤

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

Aspon takto virtualne ti posielam objatie a verim, ze sa coskoro dockas babatka. My sme prisli o prve dvojicky (chlapcekov) a presne po roku sa nam opat podarili dvojicky - chlapci. Uz budu mat 6 rokov a ja si kazdy rok v den ich narodenin spomeniem na ich starsich bracekov. Verim, ze na svojich bracekov davaju pozor a narodeninova sviecka hori aj pre nich.

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

Ja som sa z toho velmi dlho nevedela spamätať. Ked som prisla z nemocnice, deti kazdy vecer plakali za babom. Syn na hneval Pana Boha, ze nam ho vzal. Kazdy mesiac som si v ten den poplakala. 1,5r sa nam nedarilo a na koniec prisiel nas anjelik. Presne v den, ked ten predosly odisiel a na svet mu pomohol lekar, ktory sa rozlucil s tym nenarodenym. Vtedy sme neboli pripravení. My sme to ešte nevedeli, ale ten hore ano. Nenarodeny anjelik nam poslal Michaela vtedy, ked bol ten spravny cas.

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 kamoške sa tak nedarí 4te. V januári potratila a odvtedy nič...
Ja som potratila zasa už druhý krát tento rok pred 2 týždňami. 😭 Každá strata mamu bolí. Ale oni sa nestratili, len nás čakajú na inom mieste. To bude potom radosti keď sa stretneme

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@norikk ako si to krasne napisala, normalne ma zahrialo pri srdci, ze mozno naozaj raz...

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

@anjelicek26 pre nás je november taký osudový 😉 prvý splodeny v novembri, druhý narodený v novembri. Obaja na prvý šup. Tretí na dáky tretí štvrtý cyklus... V novembri 🙃🙃

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

Saske vsetko najlepsie 😘 Marti ja asi budem jedina inac uvazovat, ale asi to ma byt takto, predsa len si nemala lahke porody ak sa dobre pamatam a telo aj teraz ma co robit s tymi zapalmi... ja by som to uz nesilila, mas 4 nadherne dary doma a to veru nema hockto... chapem tvoje pocity, mne v moj termin rodila kamoska a vidim ako by asi vyzeralo nase "dietatko", ale proste takto to malo byt, uzavrela som to, proste sa zbytocne trapit... drz sa a hlavne sa daj zdravotne dokopy

Odpovedz
26. jún 2022
avatar

Moj mal TP v den ked sa narodil princ Archie ale vobec na to nemyslim., Myslim na deti ktore mam Aj ked sa mi to Mozno lahko hovori ked mam svoje rainbow baby. . Mas 4 deticky to je krasne . Nesilila by som to . Ak sa to mà stat stane sa. Je dobre ze nikto doma na to nemyslel ze zabudli. To je zivot . Horsie by bolo keby sa trapili. Staci ze to tak prezivas ty. Povedz si ze Hlavne nech je babatko zdrave a ze si nanho kludne pockas. ❤️

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

My sme prišli o dieťa už 2x, zlosť, závisť, že tamta sa iba otočí a už ma 3! Ale to všetko prešlo. Čítala som článok,že aj keď to tak neberieme aj strata dieťaťa je vlastne dar a každé tehotenstvo ženu v niečom uzdravuje (áno, možno su to bludy) a mne toto tak pomohlo..pozerám sa na to inak. Som rada, že som ich mala aspoň chvíľku. A keby už sa viac nepodarí beriem to. Ale tajne dúfam, že v pravej chvíli si aj náš nájde ešte jedno bábätko, ktoré tu a nami aj ostane 🙂 veľa síl ti želám @anjelicek26

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

My sme sa snazili 4 roky, mam za sebou prefuk, rocnu liecbu clostilbegytom, potom som pila caj od bylinkarky a az potom to prislo, drzim palce, ked ma prist pride😉

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

mne sa veľmi páčia Tvoje názory a veľmi rada čítam Tvoje komentáre, prídu mi také "zrelé" ... zbožňujem Tvoju krásnu tvorbu, fotky Tvojich detí, ich izieb.. ja nemám absolútne žiadne právo komentovať druhých a už vôbec nie, keď neviem podrobnosti ale nehnevaj sa, v tomto prípade Ti vôbec nerozumiem... dieťa je dar ale nemáte ich celkom málo 🙂 🙂 a pokiaľ som dobre sledovala, už pri poslednej dcérke si mala nejaké ťažkosti, ani teraz nie si zdravotne úplne v poriadku a Tvoj muž sa mi zdá už starší na ďalšie dieťa...pre dieťa to nie je dobré mať "starších" rodičov.. každé dieťa chce mať rodičov aj v dospelosti pri sebe čo najdlhšie... neviem koľko máš Ty rokov... podľa mňa je to riskantné... bála by som sa ďalšieho potratu a teda ďalšej traumy alebo nebojíš sa aj o seba,?? myslím že nechceš aby tieto deti ostali bez mamy.... prepáč, ale to je len môj názor, nakoľko si sa pýtala... Vy ste fakt krásna rodina, užívaj si to čo máš, myslím, že más ozaj krásny život 🙂

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@janinkalc ja som este ako ,,mlada zaba", kedy ma tieto veci vobec nezaujimali citala, ze muzi su najplodnejsi v novembri. Zapamatala som si to doteraz. 😀

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

Ja sa pripajam k nazoru @demografka. naco to silit. TO poślednie ste sa ani nejak nesnazili a prislo. Zial aj odislo ale asi to malo tak byt. Mysli na svoje deti, ktore tu uz su. Sama si pisala, ze hlavne ten posledny porod, bol katastrofalny. Neviem, ja żeby som nieco take prezila, dakovala by som vsetkym, ze prezilo dieta a aj ja a nepokusala osud. Nevies ano yb to mohlo este dopadnut. V prvém rada sa daj ty dokopy, teba hlavne potrebuju deti, ktore ti behaju po dome. Si sice este mlada ale predsa ti taha uz na 40tku. Tvoj muz tiez nie je najmladsi. Treba mysliet aj trosku dopredu, nie len teraz. Uzivaj si zivot. Ja viem, babätka su tutu-mutu fajnove vonavucke ale aj to posledne by vyrastlo a potom pride tuba mat dalsie? Mas Krasne deti, relativne zdrave, uz velke, tak si to vsetci uzivajte. S babätkom budes mat roboty, ani nezrealizujes ako ti ostatne deti odidu z domu. A prakticky bude to najmensie viac-menej vyrastat ako jedinacik.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

Ja chápem, že strata bolí, tešila si sa na dalšie bábätko. Ale ja by som neriešila dalšie tehotenstvo, nerobila by som testy, vyšetrenia navyše a nechala to na osud/Boha. Máš plný dom krásnych, zdravých detí, teš sa z nich a uvidíš čo bude. Koľko párov nemá ani jedno alebo má jedno dieťa a choré. Tebe život v tomto nadelil veľmi veľa a môžeš byť spokojná.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@yanni
@marsmykkok úplne súhlasím

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

V rovnaký dátum sme sa narodili s tvojou dievkou 😀Ale ja omnoho skôr

Odpovedz
27. jún 2022
avatar
Odpovedz
27. jún 2022
avatar

Baby ja viem, ze mate pravdu, ale to srdce to nejako neberie, hlava ano...dali sme si s muzom rok, ak sa nezadari, nechame to tak veru uz. Ano ten posledny porod bol dost desivy zazitok. Ale to je roky dozadu. Sestricka mi vtedy vytrhla placentu zo steny maternice, masivne krvacanie ako vysledok... podla mojho lekara to je nieco, co sa opakovat nebude...

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

Presne,treba uvazovat racionalne. Nenicit nielen narodeninovy den dcerke,ktora je uz skoro dospela. Ale ej jej dalsi zivot...Aj ostatnym detom;ktore potrebuju este dlho rodicovsku starostlivost.
Takze zhrnme si fakty pri danej otazke . V rodine su z 4 deti. Kazde z nich zial ma nejake tie zdr.problemy,ktore vyzaduju este dlho rodicovsku starostlivost a aj vzhladom na ich vek.. Aj vek rodicov,havne otca je uz znacne vysoky ,pre plodenie deti.je tam nebezpecnestvo vrod vad plodu omnoho vyysie ,ako u mladsich rodicov....
Presne ako pise @yanni ,treba mysliet dopredu na buducnost,nielen na pritomnost,ze baby je tutuli-mutuli....Zdravotny stav matky nie je dobry, posledny porod velmi tazky ,zivot ohrorzujuci matku...Dieta narodene predcasne..Ako som citala od autorky, tak lekar vtedy uz neodporucal dalsie deti..
Tak treba mysliewt racionalne a neohrozovat seba aj rodinu ... Tie deti potrebuju matku teraz aj v buducnosti. tie ktore su tu zive a narodene..
Tolko moj pohlad na vec.Ja by som v danej ssituacii nilen neuvazovala o dalsom tehotenstve.Ale urobla vsetko preto,aby nahodou som neotehotnela znovu.A pri tych zdr.problemoch este... Stoji to riziko za to, ohrozit buducnost seba aj rodiny?

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@f333 ty takýmito komentmi hejtujes len Martu, alebo kohokoľvek?

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@f333 Ty píšeš ako Wikipedia. Ako keby Marta bola včerajšia a nevedela nič o svojej situácii. Sú ľudia, ktorí riešia veci aj srdcom, nielen hlavou.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

niektore fakty vyzneju tvrdo, ale naozaj niekedy treba srdce potlacit... mna napriklad by dalsi porod ohrozil, tak gynekologicky ako aj zo stranky sluchovej (hrozi nakompletku strata sluchu) a popravde aj ked su mini deticky zlate tak by som do takeho rizika nesla, lebo deti ma potrebuju ako tak zdravu a v psychickej pohode pri sebe... treba si vazit co mame

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@babatko17 Na tvoje nezmyselne komenty od veci nie som zvedava. Ty maj nazor na vec aky chces, Ja som napisala svoj. na zaklade info od autorky o jej situacii.. ..A ak nemas nic k teme,je zbytocne ma oslovovat vo veci? Prozumela si?

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@demografka davam ti za prvdu. SDosple yclovek ahavne ,ke dma zodpovednos t za inych,ci ze deti arodinu,sa musi rozhodovat nie na zaklade emoci,ktor eked nezvlada, tak trba ist k terapeutovi,te pomoze a potom cvisi clovek vec jasnetaku ,aka je / ale na zaklade relanych faktov
Vtomto pripad enejd elen o zdravie azivit matky ,ale aj o dalsi zivot jej deti...To v 70 tke bude otec vychvavat skolalka ci v 80 mozne pubertalne vykyvy risit?
A zivit rodinu z dochodku? AJ na toto treba mysliet..

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@f333 ja nemám problém s tvojím názorom, ani netvrdím, že je nesprávny. Vadí mi spôsob ktorým to píšeš. A keď píšeš do diskusie, musíš rátať aj s protinazorom. Presne ako píšeš, každý má právo na názor
Porozumela si?

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@f333 finančných problémov by som sa v tomto prípade nebála, keď máš o autorke dosť info, malá by si to vedieť.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@babatko17 Akym sposabom pisem? ja pisme lkultivovane , a jasne narabam s faktoami,Autorka s apytala,ja dpovedam . Ona nepotrbuje zaobalovane nezmysly,ale jasne,tvrde fakty od nezainteresovanych ludi..
Ak ty ma siny nazor,napiis jej...
A co sa tyka info o atorke ,tak sama dava roky na net sukr.info. A kedze zije v de, tak som si ju vsimla uz pred rokmi.. A xco s atyka fin.anc. zalezitosti,tak kedze zijem 20 rokov vde, viem, porovnat ztiv uroven ludi tam na zaklade toho,co vidim a ake mam od nich info...A viem , ze z dochdku dochodcu strednej vrstvy a zeny,ktor prvuje v beznom povolani autorky na pol.uvazku sa taka velka rodina na urovni uzivit neda.... A teraz idu velmi zle casy....Autorka uz postrhla zdrzovanie ... uz musi teraz s amat na pozor epred vidavkami.... dalsie didta znamena pokles ziv urovne aj u zivitela,ktory ma karieru rozbehnutu a ma nadej na dalsi postup vzhladom na vek.. v tomtro pripade je to opacne....Vsetko bude na autorke. Zivit rodinu,starat sa o nu. pracovat....A co ak nedaj bozeby prislo na svet chore dieta? Potom co ?
ja nepisem lubive slova.ale pre dobro autorky realany stav veci. tvrdo,ale jasne..jej nepomoze zaobalene lichotenie ......Ako to bude dobro a treba to nechat na boha a pod nezmysly...
Treba mysliet aj na to,ze rokmi ubuda sil, seniorovi a mozno bude treba opatroovat aj jeho...a deti budu este potrebovat starostlivost rodicov..
taze ja pisem len o tom,ze treba realne uvazovat dopredu tiez....

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@anjelicek26 co má prísť, príde a možno k vám príde ešte jedno dúhové bábätko. 😊 Rozhodnutie je len na tebe a tvojom mužovi, nie na cudzích ženách na MK. Držím palce, nech Vám to vyjde tak, ako si želáte. 🙏🏾❤️ Za ten rok, ktorý ste si dali sa môže ešte veľa veci udiať.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@anjelicek26 ty si sa rozhodla vybiť klin klinom... Teda smútok za stratou vyriešiť tým že príde náhrada. Lenže takto máš smútok dvojnásobný, aj zo straty dieťaťa, aj z toho že každý mesiac to nevyjde. Veľká škoda, že si smútok odvrátila na dalšie bábätko hoci teda muž už veľmi nechce čo si písala predtým. A ked budeš v psychickej nepohode dieťa ani nepríde, psychika robí veľa v tomto. Podľa mňa by nebolo na škodu vyhľadať nejakého terapeuta, nech si v lepšom stave a aj deti nech majú pohodovú matku, lebo ty si super matka, ale deti máš už pomerne veľké, takže aj ak sa pretvaruješ pred nimi vidia že nie si v pohode a určite ich to trápi.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@anjelicek26 ake zvlastne nahody su to ,aj moje dietatko sa malo narodit v den ked bude mat moja dcerka narodeniny. Myslela som, ze dostane takyto "darcek" bohuzial nestalo sa tak ale verim, ze baby cislo 2 bude. Rovnako ako ty viem, ze my proste este niesme vsetci, ze este niekto ma prist. Ak aj ty to takto citis a tuzis tak sa snazte. Aj ja mam 38, nemyslim si zeby sme boli stare na dieta, kazda nech ma babatko vtedy ked po nom tuzi a je jedno kolko ma rokov, to dieta bude vymodlene a milovane a to je omnoho vacsi dar ako "mlada" mamicka 🙂 jaj moja velmi drzim palce aby si, onedlho uz stastne tehulkovala 🙂

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@f333 ty absolutne nepises kultivovane, ako to sama prezentujes.. pises drzo a arogantne.
Ako si vobec mozes dovolit hodnotit ich financne pomery ? Ze dochodok dochodcu strednej vrstvy ?? Ty ani len nemas sajnu, kolko zaraba jej muz a aky bude mat dochodok. Nie je cely svet na tom tak ako ty. Jej muz mozno dokaze v pohode uzivit aj dalsich 5 deti. Toto fakt nechapem, ze ako si vobec mozes dovolit posudzovat a na zaklade coho...? Len na zaklade vlastnej skusenosti a situacie. Ale halooo - ty nie si reprezentativna vzorka ludstva !!
Porozumela si tomu ?

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@kayyaa presne toto si myslim. Neskutočne arogantný prejav. Mala by sa realizovať inde.

Odpovedz
27. jún 2022
avatar

@kayyaa Kedze si ma oznacila,pozrela som si tvoj prispevok...Takze v prvom rad eti odporucam si prstudovat,co znamena slovo a to aj prkticky -kultovovanost..Npatri do neho utocnost ,aku ty si pozila vprispevku voci mne...takze na sebe s amozes prsvedcit,ze ty kultivovane na rozdiel od mna nepises
To ,co ty nazyvas drzostou je tvrdy popis skutocnosti...
ak si chcela nieco napisat k veci, aso mnou o tom podebatovatprve vety si si mala odpustit..
Na rozdiel od teba zijem v de... na zaklad info ,ktore podavala na nete autorka o sukromi bola lahke poznat realitu...
Uzivit deti je pojem relativny..J erozdiel uzivit a uzivit... Nemas ani pobnatia, ake su naklady na to,aby ieta dostalo dobru lek.starostlivoat/nie na kasu rod.pripoistenim/ dobre vzdelanie v dobrej skole/najlepsie v sukr./ ake su naklady byvanie v dobrej stvrti/ceny anehnutelnosti ci najmov/ ecna sluzieb apod...nehopviriac o stupajucich nakladoch teraz... a vieM,, ako savypocitavaju penzie .. ake druhy su tam mozne ..
takze posudzujem na zaklade info autorky ,.Vies, soc,.siet je zvlastne prostredie.Das nejaku sukr.info, osobne udaje a vsetko o zivite,praci sa zobrazi . ..
Tolko k dAnej veci.. ja som svoj nazor napisala ,ty mozes mat iny...
je len na tebe,comu veris ...

Odpovedz
28. jún 2022
avatar

Baby nechajte tak. Financne deti utiahnem aj sama, nepotrebujem na to nikoho... naklady takmer nemame, dom je nas, pozicky ziadne,auta vratane tankovania mame kazdy zo svojej firmy firemne, rezerva, extra prijmy ci s akcii, prenajmu a muz ma trojpilierovy dochodok na vyhlad... o toto sa on postaral viac ako dobre.. bude mat viac prakticky, ako teraz zarobi, takze tak... financie neriesim, riesim srdce... keby rozum daval jasne stopky, je to ine... naivna nie som, maximalne rok a hotovo, po 40ke ja rodit proste nebudem. Uvidime, ci nam bude dopriate alebo nie.

Odpovedz
28. jún 2022
avatar

@f333 nehnevaj sa, ale si poriadne neprijemna!
Naco je vobec dobre, spominat financie? Spominat jej porody? Proste jej prislo smutno, potrebovala mozno iba precitat par milych slov v slabej chvilke. Nie je padnuta na hlavu, sama najlepsie vie, ako sa veci maju.
A ty k nej hned tak z ostra. Je mi to aj za nu luto.

Odpovedz
28. jún 2022
avatar

Som na tom podobne, srdce by prijalo, ale rozum mi hovori, ze je to dobre takto ako to je. Ja som mala pri poslednom porode na izbe mamicku, co sa jej narodilo dieta s downovym syndromom, nevedela o tom, vyslo to najavo az pri porode. Tak som si povedala, ze co chcem, mam tri zdrave deti, mam vsetko. Ak by som otehotnela, svet sa nezruti, ale v sebe som si to nejak upratala. Musis to spravit aj ty, lebo sa utrapis. Mozno to babo, co prislo a odislo, bolo znamenie, aby si sa dala do poriadku a spomalila.

Odpovedz
28. jún 2022
avatar

@f333 prosím ťa, vypni sa už. Keby som bola nepríjemná ako ty, napíšem, že si múdra ako rádio. Kde berieš právo sa vyjadrovať k financiám? A trochu čítaj po sebe, oprav si preklepy. Tvoj tvrdý popis skutočnosti, ako si to nazvala je len nevhodné hodnotenie situácie. Už si sa vyjadrila dostatočne, stačí.

Odpovedz
28. jún 2022
avatar

@filipka250 Odkazujem na to,co som napisla predtym a nemienim na tom nic menit.A to aj co sa tyka financnej stranky veci v danej teme ...Bodka..Tymto je pree mna debata ukoncena.,.... .Mna inak nezauima tvoja mienka o mne... A ani ty ako nick..Akykolvek utok napises..je to tvoja zla vizitka o tebe ..

@babatko17 ja sa budem vyjadrovat k tomu,co ja uznam za vhodne. Bodka.. Tvoj sposob komunikacie ma neprekvapuje,kedze komunikujes tak,ako slabi debatujuci,ktori namiesto argumetacie,ktoru nemaju, pouzivaju skrytu agresivitu..Tiez je to zla vizitka len a len o tebe..
Tymto pokladam debatu s tebou za ukoncenu..

Odpovedz
28. jún 2022
avatar

Ja tento bôl zijem už žiaľ takmer 4 roky😪 ja som síce nepotratila ale veľmi sme si s mužom želali tretie dietatko...doteraz ho nemáme a už ani asi nebudeme😪 prvé dve sme mali hneď ako sme to skúsili a tretie som tiež dúfala že tak bude ale niekto tam hore má asi iné plány,keď sme začali mala som 33 rokov čo si myslím že ešte normálny vek na dieta,každý mesiac sklamanie veľké ziale,slzy,stále dookola,ani dovolenky ani zmena práce ani nesilit nám nepomohlo 😩 bohuzial dúfala som že čas to zahojí ale stále to boli stále sa s tým neviem vyrovnať,stále čakám na zázrak😪😪😪 držím vám palce nech sa vám lepšie darí ako nam

Odpovedz
29. jún 2022
avatar

@anjelicek26 daj si rok a uzavri to.Vek neoklames nie ste najmladsi.Mas krasnu rodinu, vela zdr.problemov, nasilu cez stimulaciu by som v ziadnom pripade nesla.Deti Vas potrebuju mate toho viac nez dost a ten zapal tiez svedci o tvojom vycerpani a psychickej nepohode.Netreba si nieco kompenzovat dalsim dietatom.Mas byt na co hrda naco sa trapis?

Odpovedz
30. jún 2022
avatar

@f333 ty sa do ich financii a sposobu zitia nestaraj.Pre mna je jedine minus vek otca a zdr.stav zeny.Nech ma aj 6 deti, ked stihaju a ziju v klude.

Odpovedz
30. jún 2022
avatar

@anjelicek26 Pockaj na ten svoj jun, t.j. na september a vyjde to. Zrejme musis nabrat cez leto vitamin D, ten je na plodnost uzasny. Ja cakam tretie februarove 🙏 myslim na vas!

Odpovedz
30. jún 2022
avatar

Nehnevaj sa na mna ale buď sa chváliš ako sa máte uzasne, koľko máte peňazí atď alebo sa ľutuješ. Keď sa dáš psychicky dokopy tak bude to pre teba najlepšie. A hlavne pre tvoju rodinu. Plačeš, že nemôžeš otehotnieť. A hlavná vec, že máš už 4 deti. 🤷‍♀️ Čo majú robiť tie, čo deti nemajú vôbec? Prajem ti veľa zdravia a psychickej pohody ;)

Odpovedz
30. jún 2022
avatar

@1234321 rozculuje ma tvoje vyjadrovanie stylom, ze si @anjelicek26 uz ziadne dalsie dieta nezasluzi. no a co, ze ma 4? zasluzi si aj piate, siedme, desiate. s manzelom su dobri rodicia. nech maju deti, kolko chcu. co koho do toho, kolko ma kto deti? tebe by sa pacilo ak by ti zomrel niekto blizky a cudzi clovek by ti do toho cerstveho smutku povedal, ze zavri klapacku a cus, lebo kazdy den niekto zomiera? toto nie je status o tom, ze niekto ma asi kopu penazi. ale asi zavidis, ked hned peniaze do toho motas... toto je status o smutku, ze by ho @anjelicek26 chcela s niekym zdielat, byt vypocuta, podporena. aj ked len na okamih. odporucam ti, aby si sa naucila byt viac empaticka. velmi ti to pomoze v buducom zivote.

Odpovedz
1. júl 2022
avatar

@clori moja krásna🙂 peňazí mám toľko, že pracovať nemusím do konca života. Len ja nie som povaha ako autorka, že sa buď chválim koľko mám peňazí alebo tu nad niečim plačem 🌸 si zamapataj aj ty, kým bude podlomena psychika, tak to nebude dobre pre autorku🙏 A ja závidieť nemusím a nemám čo. Len nepochopím tu ľudskú hlúposť, samé chvalenie sa a zrazu sa človeku niečo prihodí a je z toho mimo 🤷‍♀️ Treba stále veci vyvažovať, pekný večer 🙂

Odpovedz
3. júl 2022
avatar

@1234321 zjavne tu ma tu psychiku podlomenu niekto iny a autorka to teda nie je. hladaj inde 😉

Odpovedz
3. júl 2022
avatar

@clori áno, stačilo mi pozrieť tvoj profil 😞🤯 drž sa a prajem všetko dobre🙂

Odpovedz
4. júl 2022
avatar

@1234321 kazde rano sa pozri do zrkadla (alebo pokojne aj viackrat za den) a uprimne sa nad sebou zamysli, aky typ cloveka si. lebo vsetkych 5 asi pohromade nemas. je mi ta uprimne velmi luto, ze si ako anonym potrebujes svoje pohnute ego tymto sposobom masirovat.

Odpovedz
4. júl 2022
avatar

@clori prepáč ale ja sa len usmievam nad tým čo ty pises ;) absolútne nevieš čo mám prežité a takto agresívne útočíš na mna len za to, že som reagovala na niekoho a povedala som svoj názor 🙂 keď budeš taká agresívna a budeš chcieť “poučovať” iných tak len seba tým zatazujes, čo sa ti zjavne darí. Drž sa🙂 pekný deň ti prajem a prestaň urážať 👍 uvidis potom sa začneš mat naozaj dobre a budeš spokojná so svojim životom a nebudeš sa starať do života iných 😘

Odpovedz
4. júl 2022