1 / 1

    A este by mal byt urceny denny pocet komentovania, lebo niektore su fakt v kazdom statuse, clovek sa bojí uz chladnicku otvorit doma

    8. apr 2020

    Nuz, keby sme tu mohli byt podla vysky IQ, tak neviem, kolko by nas tu bolo 😀

    8. apr 2020

    Ach jaj to je ťava 🤦 a to neviem či som teraz tú 🐫 neurazila 🙄. Ale máš pravdu, chýba tu možnosť bloknuť.

    8. apr 2020

    @adri266 každý je o sebe presvedčený, že je inteligentný 🙂 a rozumný a normálny a to "tí ostatní nie sú" 😀

    8. apr 2020

    Ja sa cudujem, že žiadneho stalkera ešte nemám. Inac s tým opatrením suhlasim.

    8. apr 2020

    Toto som sa snažila navrhnuť už dávno...a nie len ja...bolo mi odporúčane preklikať sa na postrehy a navrhy a tam svoju požiadavku uviesť....

    8. apr 2020

    @kopytko03 Nuz, prejav rasizmu beriem ako nizsi stupen IQ, mozno Ty nie.

    8. apr 2020

    To keď ja dám nejaký príspevok hneď sa preloguju isté osoby do iného Nicku poprípade do viacerých aby ukázali aký úbohý život majú😁😂 neboj do huby by ti áni jedna toto nepovedala a toto je net, vieš kde ich môžeš mať😁

    8. apr 2020

    Na jednej strane je to dobrý nápad. Ale vieš, že si na, stránke kde sú prevažne ženy. Táto <> je prípad, kedy by to blokovanie bolo potrebné. Ale v praxi to dopadne tak, že kazda blokne každú a nechá si len tie, ktoré jej budú liezt do riti. A na to slúži instagram. Takže myslim, že to neprejde.

    8. apr 2020

    Skoda ze sa neda zablokovat konkretny uzivatel, lebo niektore 🔶 sem chodia iba provokovat.

    8. apr 2020

    @dopolbokaodrata veď toto tu by to bola nuda, nebolo by do koho rýpať, šikanovať a tak,😝😁

    8. apr 2020

    @adri266 to som nikde nenapísala

    8. apr 2020

    Aj ja som tu už jednu mala, síce mi už dlhšie nič nekomentovala alebo si poriadila další nick 🤷‍♀️ Niektoré žiaľ majú nutkanie si tu vetrať nevyvencenu pisulu a potom to tu tak vyzerá 🤦🏼‍♀️😂

    8. apr 2020
    Autor komentár zmazal

    @lune status aj komenty sú nedotknuté a voľne prístupné v mojom blogu 💁🏼‍♀️

    8. apr 2020

    V niektorych vasich pripadoch si baby myslim, ze poniektori maju zasadny prpblem s tym, ze ste vlastne nad vecou. A to sa asi tazko znasa🤭😂

    8. apr 2020
    8. apr 2020

    @ddaassuullaa asi tak, nič ich viac nenasere😝

    8. apr 2020

    @kopytko03 Preto je tam MOZNO.

    8. apr 2020

    @ddaassuullaa to je fakt. Napriek tomu. Prečo musíme toto strpieť? Načo? Na každej sociálnej siete máš možnosť si svoj blog nastaviť, blokovať etc
    Okrem modrého koroníka... Tu musíš prejsť cez každé 💩 ktoré tu niektoré vypustia na tvoju adresu. Alebo ešte lepšie na adresu tvojich detí

    8. apr 2020

    @haley7897 aké veď minulé tu bola debata aj admin bol prizvaný a prešli všetky komentáre, tu je šikana povolená a podporovaná 😉

    8. apr 2020

    tebe teda tiež eskalovanie nerobí problém... nezastávam sa v žiadnom prípade tej baby simonečka či ako volá nižšie v tvojom blogu, ale tiež si pekne prikurovala a liala olej do ohňa. Blokovanie by ti nepomohlo v tvojej situácii, ked ty osobne si napr. vytvorila vlastný status, aj ked pôvodný maminka zmazala vo svojom blogu...

    8. apr 2020

    @haley7897 prvykrat pouzijem tento tupy vyraz, tu su slnieckari🤷‍♀️😅

    8. apr 2020

    @haley7897 modry koronik 😂😂😂 som sa skoro zadrhla s džúsom teraz 😂😂😂

    8. apr 2020

    @blankaj áno, nadviazala som na jej status vo svojom blogu, keďže u seba premazavala komunikáciu ako sa jej hodilo... Keby bola možnosť blokovať, mohla by ma bloknut a nerušene zdieľať svoje sny o genocide s kamkami 😊

    8. apr 2020

    @dopolbokaodrata Njn malo by sa to tu dočasne premenovat. Toto som do statusu zabudla pridať k návrhom 😏

    8. apr 2020

    @haley7897 veď ok, len mi prídeš aj ty rýpalka. No nič, vyriešte to obojstrannej spokojnosti baby...

    8. apr 2020

    @blankaj ale ano, len ona sa hra na chutnu a tateto nieco z ust vypustit je na facku. Som si myslela ze zle vidim. My na slovensku berieme taketo veci dost na lahku vahu, v zahranici by ta za taketo reci z roboty napr vyhodili. Viem ze toto je socialna siet ale napr zamestnavatel si vie pozriet tvoj fb a konik je tiez iba dalsia siet.

    8. apr 2020

    @jablkovastrudla súhlasim s tebou, že tie reči sú neprípustné, o tom niet pochýb. Ja som myslela na to, že sama autorka sa dosť handrkuje s inými, čo tiež o niečom svedčí.

    8. apr 2020

    @haley7897 A veď nemusíš to trpieť. 🙂 Nebuď tu, keď ti vadí systém a máš vybavené. ;)

    8. apr 2020

    @blankaj možno sa mýlim, ale cítim rozdiel v tom reagovať na status k veci. A reagovať na status o zelenom tričku tým ze som nemala mať mulatku dcéru...

    8. apr 2020

    Odobrať pristup k internetu,odobrať pravo voliť a šupnuť do ciganskej osady aspon na mesiac.... alebo nie,aj tam by sa knej pekne spravali lebo aj to su ovela lepsi ludia ako ona.. grcanica jedna

    8. apr 2020

    @blankaj dosť handrkuje? Toto sú doslova 2 prípady kedy som niečo neodignorovala. A ty povieš paušálne že sa často handrkujem? Ak už sleduješ, sleduj ma prosím poriadne kym sa vyjadris

    8. apr 2020

    @haley7897 nie nesledujem, a už aj odchádzam, už som ti popriala aby ste to doriešili k spokojnosti..

    8. apr 2020

    @blankaj tak za svoje dieťa sa "handrkuje" každa normalna matka.

    8. apr 2020

    @blankaj to neviem, nemam pocit ze by do niekoho vrtala. Respective ju nevnimam pod kazdym statusov mudrovat a hadat sa za kazdu sprostost 🤔🤷‍♀️

    8. apr 2020

    @haley7897 ako mne tu porobili dost zle . Ale naucila soms a ich ignorovat, ale veru na to som aj ja alwrgicka ak beru do ust moje deti . Nechapem conkoho do toho od koho a skym mas dieta a ake . Nadherne zdrave dieta ! A simonecka aj zmyzla . Co sa stalo?

    8. apr 2020
    Autor komentár zmazal

    @lune čítala som, čo si jej tam napísala, začala si s tými blbými rečami prvá, takže radšej nevyskakuj. Čo si ty za človeka 🤦‍♀️

    8. apr 2020
    Autor komentár zmazal

    @melani19 koľko žien odišlo lebo niektoré nevedeli zniesť že niekto vyzerá lepšie, náhodou dokáže nazbierať viac lajkov a ešte do toho vyťahovať nejaké rodinné veci, tak toto je pekne pod úroveň,
    tiež sa niektoré musia prísť vypravdovat hlavne, že k niektorým reakciám je tu človek vyprovokovany to nevidí nik, bude ti radiť čo nás robiť, ako by si sa mala zmeniť, poprípade dokáže z teba urobiť psychopata😁 naj keď to isté robí z viacerých nickov😂👏

    8. apr 2020

    @galioska tak tak . Kazdopdne sa cudujem ze na to maju cas 🙂

    8. apr 2020

    @haley7897 tento príspevok zdieľa na svojom blogu s komentárom:
    Za pravdu sa každý hnevá... 😀
    ako jediný príspevok v jej blogu.
    @lune že ťa hanba nefackuje...

    8. apr 2020

    @10zabka 🤣🤣🤣🙈 ja teraz neviem ci je to len troll alebo to myslí vážne 🤦🏼‍♀️

    8. apr 2020

    @melani19 áno, niečo si pamätám. Boli sme spolu v termínovke, takže sa nedalo nezachytit... 😔

    8. apr 2020

    @haley7897 kaslat na nich 🙂 ja uz sa iba pousmejem a lutujem ich 🙂

    8. apr 2020

    @melani19 to je samozrejme. Akurát mi uniká motivácia... Kde a prečo sa berie taka neopodstatnená nenávisť a potreba sikanovat niekoho?, dospelé ženy... 🤦🏼‍♀️

    8. apr 2020

    @haley7897 vobec neviem. Matky dospele zeny no. Asi cim starsia tym menej rozumu niektore . Nechcem tym nikoho urazat. Nie aom dokonala ale nic , ale co som tu zazila som v zivote v realne nevidela . :D takze . Ale uz ma nic neprekvapi

    8. apr 2020

    @haley7897 chorá rasistka... vyhodila by som ju nekompromisne z koňa a zablokovala ip adresu, navždy!

    8. apr 2020

    @10zabka ale mne príde úplne mimo 🙈
    Ani poriadne nevie co píše

    8. apr 2020

    @melani19 to áno. Ale aj tak. Situácia :
    Ja: "páči sa mi zelené tričko mojej dcéry"
    Ona: "nemala by si miešať rasy!"
    Ja:

    8. apr 2020

    @haley7897 bohvie ona je co zac

    8. apr 2020

    @melani19 🤷🏼‍♀️

    8. apr 2020

    @10zabka príde ďalšia poprípade je to len rozmnozeny nick, samé sa prezradia

    8. apr 2020

    @haley7897 hlavne že je na koni už 7 rokov
    @galioska nuž, neviem... máš tip? 😀

    8. apr 2020

    @galioska to je možné. Ale tento typ si môže spraviť aj 10 nickov. Ta rétorika je tak neprehliadnutelna... 😬

    8. apr 2020

    @10zabka jasné že mám, samé sa prezradzaju😁 a teraz to tu čítajú a čakajú kedy sa budú môcť na mne odbavit😝😂

    8. apr 2020

    @galioska nuž, momentálne sa odbavuje na niekom inom... je mi z nej na grc...

    8. apr 2020

    @10zabka I don't care

    8. apr 2020

    Ach niekedy mi fakt rozum postoji pri niektorých ľuďoch. No čo s debilom sa hádať nemôžeš lebo tá stiahne na svoju úroveň a tam tá prevalcuje skúsenosťami.🙈🙉 Nuž čo niektorim ľuďom rozumu a súdnosť do vienka ten z hora nedodal. Kto nemá v sebe lásku len zatrpknutost. Takto sa ventiluje na nevinnom. Smutné.

    8. apr 2020

    Musím aj ja napísať moju skúsenosť s ,,lune,, ktorá sa vyjadrovala ku mojej fotke..také nenávistné komentáre som už dlho nečítala..aj som žiadala admina o vymazanie, lebo mi ozaj bolo až zle z toho čo písala..vyjadrila sa ku mojej rodine veľmi škaredo a aj ku deťom, čo má teda najviac mrzelo 😓

    8. apr 2020

    @lucanka49 Hrozná žena co som čítala. Musí mat nejaky problem, smutný život.

    8. apr 2020

    @lucanka49 Toto je už úplne zvláštne... Prebehla som si tvoj profil a úprimne, jedine co mi napadlo bolo ze z tvojich príspevkov ide čistá pohoda a láska k rodine. Nenasla som nič co by sa vôbec dalo negatívne okomentovať. Absolútne pozitívny blog.
    Ona fakt nemôže byť normálna...

    8. apr 2020

    @haley7897
    @misinka0611 no našla si čo okomentovať.. náš výzor -teda hlavne môj a mojich detí..vraj im ničím životy ako varím, že sa moje dcéry budú hanbiť v dospelosti ako vyzerajú..no vraj nemôže si pomôcť keď vidí naše,, bravčovie tváričky ,, no veľmi zle sa mi o tom aj píše.. že keď vidí chlapca čo má 2 prsia, a guľaté deti ktoré majú už teraz zničené životy..ako neviem čo tej žene je ,ale asi nieje normálna takto sa starať do ľudí keď vôbec nevie o nás nič..keď nepozná niekoho a takto urazí a odsúdi za to ako vyzeráme 😔

    8. apr 2020

    @lucanka49 nech táto nemrzí. Takyto človek nemá čo šíriť takéto drísty a urážky. Našla si obeť na ktorej sa vyburila jej malosť zatrpknutost a žiarlivosť na iných ľudí. Nech ťa to netrápi. Nestojí. Zato. A toto je prvý raz čo sa takto vyjadrujem o človeku. Nie je mi to vlastné. Nuž nasrala má. A o to hej ide nasrať človeka potom sa cíti že žije.

    8. apr 2020

    @lucanka49 s teraz sa v duchu smeje ,že ale som im to nandala. A verila kútiku,že tu bude mať podporovateľov. No prerátala sa no koncimlebo zase sa ohlási a fakt sa nechcem už hádať s ig hupaceho koňa.

    8. apr 2020

    @lucanka49 moja kmotra má okolo 130 kg. Lepšieho a láskavejšieho človeka som v živote nepoznala 🙂 A je krásna. Skutočne aj fyzicky krásna. Má dcérku, moje krstniatko (sme si krstné navzájom). Moletnejšie dievčatko, veľmi pekné, nielen plnými perami a nádhernými vlasmi .-)... je krásna zvnútra. Krásu ľudí som nikdy neposudzovala vonkajším vzhľadom 🙂 Máš krásnu rodinu a mnohí vám môžu len závidieť 🙂

    8. apr 2020

    @lucanka49 najzabavnejsie na tom celom je, že to píše niekto, kto si sem radšej ani nedá svoju fotku... 🤣

    8. apr 2020

    @nikulincek
    @10zabka ďakujem za pekné slová ❤️ za podporu 🤗 vtedy ma to veľmi mrzelo, že mi niekto cudzí takto škaredo dohováral..niesom žiaľ človek, ktorý jedným uchom pustí a druhým vypustí, keď sa niekto naváža do mojich detí to ma najviac mrzí..
    Dúfam že túto ženu niekto stopne raz a bude pokoj ‼️

    8. apr 2020

    @haley7897 presne to som jej napísala v správe potom..

    8. apr 2020

    @haley7897 aha toto som jej napisala

    8. apr 2020

    Toto mi odpísala

    8. apr 2020

    @lucanka49 madam aká starostlivá... Niektorým by okrem karantény bolo ešte fajn aj vypnúť net. Pokojne aj nastálo...

    8. apr 2020

    @lucanka49 nepreposielala si ip adminom? Nik nemá právo hodnotiť druhých, urážať ich a dávať im "zaručené" rady. To hraničí so šikanou. Nemali by sme takých ľudí tolerovať.
    @haley7897 to sa týka aj teba. Nestrpela by som, aby ma niekto spovedal, s kým a prečo máš dieťa a akej farby je. A s kým máš prvé. Je to len a len tvoja vec. Ale máš pravdu. Tiež nechápem, prečo na MK ešte stále je...

    8. apr 2020

    @10zabka no admina som žiadala iba o zmazanie komentárov, lebo tie boli teda dosť urážlivé..no neviem fakt čo tým pani sleduje čo robí 🤔

    8. apr 2020

    @10zabka mam pocit, mozno sa mýlim že pod ten status reagovala aj adminka. (alebo pod nejaký iný? 🤔)
    Vieš, popravde, mne to neublížilo, ani sa ma to nedotklo. Čokoľvek napísala vypovedá o nej, mňa sa to netýka. Ale sú veci ktoré neprejdem mlčaním...

    8. apr 2020

    @lucanka49
    @haley7897 obe ste v podstate napísali to isté... zhodli ste sa v tom, že je to človek, ktorý vám obom nesiaha ani po členky a môže sa hanbiť za svoje vyjadrenia a komentáre. Človek sa nad to povznesie, ale niekde v hĺbke to aj tak zabolí. Nie kvôli tomu, že to napísal. Kvôli tomu, že takýto ľudia boli a budú vždy.

    8. apr 2020

    @haley7897 pozri,ja kona beriem ako vycvikovy tabor 😅 lebo tu napisu co si naozaj myslia,nemusia hrat divadielko ako v reali...takze ked si tu nieco precitam,tak ma to sice vytoci,ale do bezneho zivota si viem pripravit aspon adekvatnu expresnu odpoved..ja som si v casoch s byvalym,bol zo senegalu,tiez vytrpela take ponizovanie,ze az vtedy sa mi otvorili oci ako to naozaj s rasizmom je aj u inak inteligentnych ludi...teraz mam v zivote niekoho,kto ma romsku krv-a ver mi,keby neboli momentalne dezinfekcne prostriedky tak nedostupne tak niektore by ma vonku oblievali 😂...ale nezaskocia ma,lebo teraz som vdaka necenzurovanemu mk pripravena na vsetko...😂 vsak co tu nikedy citam 😲 ... naco mazat-nech sa ukazu,ale pri registracii by mala byt povinna fotka...

    8. apr 2020

    @lucanka49 To je mi luto. Ono čo si všímam v drvivej väčšine toto robia ľudia kt. nemajú ani len jednu fotku. Mne tu tiež jedna nedávno hodnotila výzor- môj nos :D Zasmiala som sa. Ale keby niekto hodnotil a urážal môjho syna to by má naštvalo. Neviem kde ľudia berú právo hodnotit výzor niekoho iného. Ako keby oni vyhrali Miss World. A čo je ich vlastne do toho nežijú naše životy, nech energiu vložía do svojich.

    9. apr 2020

    Baby... ach.
    Jedna povie - si píííp.
    Druhá povie - zablokujete tú píííp, lebo ma urazila.
    A nájdite medzitým teraz dva rozdiely.

    Súhlasím s tým, že jej poznámka bola nemiestna, nevhodná, radšej si treba premyslieť kedy a ako sa vyjadriť - čo som aj pod inkriminovaným statusom napísala. Ale - vy teraz robíte čo? Ste na seba hrdé? Načo to je dobré naťahovať to, rozoberať, pritakávať si aká je odporná, aká je zlá a my sme tie dobré... je to presne o tom istom, čo urobila ona. A takto je to tu stále dookola. Každá z nás si myslí, že je tá dobrá a tá druhá je tá zlá... a nezabudne jej to dať patrične najavo.
    Čo tak ale zmeniť rétoriku? Čo tak mať tu zmysluplné debaty a nie hádky, osočovanie, urážky, ohováranie? Čo tak zistiť dôvod, prečo má niekto taký názor ako má? Trochu sa posnažiť pochopiť druhú stranu? Tak jedna strana ako aj druhá?
    Veď možno na druhej strane sedí človek zranený, smutný, nešťastný...
    Či je lepšie a ľahšie ponadávať si a čakať na admina, ktorý to porieši za vás? Fakt si myslíte, že blokovanie je tá najsprávnejšia vec? Baby, polovica koňa by tu nebola 😀

    Už nejakú dobu sa snažíme zasahovať nejako takto - výnimočne zasiahnuť verejne, lebo to vždy rozprúdi ešte väčšie vášne (čo riskujem, že sa stane aj teraz), stiahli sme sa trochu do úzadia a tam riešime indi-vindi - dohovory, usmernenia, napomenutia, rady, podporu. Verejne sa snažíme pôsobiť ako bežní užívatelia, ktorí zasiahnu do debát, a snažia sa ich usmerniť tak, aby si debatujúci sami uvedomili, že sa to dá. Že stačí len trochu zmeniť prístup, trošku sa posnažiť a pôjde to. A poviem vám, je to sakra ťažké. Neviete si predstaviť, koľkokrát mám nutkanie napísať niečo štipľavé, ironické, sarkastické, len sa chytám za hlavu niekedy, keď čítam veci, čo sa tu zjavia... a myslíte si, že by to bolo správne? Veru tak, nebolo.
    Preto idem ďalej, potichu sledujem, a privieram oči - lebo v konečnom dôsledku je to lepšie, ako napísať pobúrené vyjadrenie.

    Takže tak - vždy to opakujem - nikdy, naozaj nikdy, nekŕmte trolla. Ak sa vám niečo nepáči, ignorujte to, povzneste sa na to, nechajte plynúť, nedajte sa chytiť do nejakej pasce - a uvidíte, že modrokoníkovský svet bude krajší. Nezabudnite, že koníka tvoríme my všetky, a presne tak bude vyzerať. Tak, ako si ho nakŕmime. Buď bude mať načesanú hrivu a vyleštené kopýtka, alebo nebude 😉

    9. apr 2020

    Hmm 🤔 ja vidím rozdiel v tom že jedna zaútočí a druhá sa bráni.
    Takže orientačný vycuc je , že je tu trolovanie tolerovane so súhlasom modrého koníka, rasistické či dehonestujúce poznámky sú vítané, a je to vlastne chyba uzivateliek že sa nevedia povzniest. Ok, to je potom všetko v poriadecku 😊
    Teda vlastne kritizovanie koníka samotného tu bolo postihovane masívnym blokovanim uzivateliek, ale to je iné samozrejme, to bola tiež chyba uzivateliek, dobre im tak. Ak k nim nebudem pridaná teda 😅

    9. apr 2020

    @domak2 a to si prosím, odkiaľ vyčítala, že je to tolerované? Z tejto vety: Súhlasím s tým, že jej poznámka bola nemiestna, nevhodná, radšej si treba premyslieť kedy a ako sa vyjadriť - čo som aj pod inkriminovaným statusom napísala.?

    A to masívne blokovanie už bolo dosť dávno, načo sa k tomu stále vracať, keď to tak už dávno nie je?

    9. apr 2020

    @rusalinka Dakujem za to, co si napisala. Si jedina inteligentna tu.

    9. apr 2020

    @rusalinka viac menej ano, z tej poznámky. Dopad to ma na trola aký? Nijaký. Ešte si pekne premazala príspevky a môže si zas počkať kým niekomu nenada do bravčových hláv. Ale vidím že súhlasí. tak to je potom super. 👍
    A pravda, co bolo bolo, terazky....

    9. apr 2020

    @domak2 dopad na trollov je taký, že, ako som tiež písala "stiahli sme sa trochu do úzadia a tam riešime indi-vindi."
    Pretože, ako som tiež písala, verejné vyjadrenia nerobia dobrotu, lebo koľko očí, toľko pochopení vyjadrenia.

    9. apr 2020

    @rusalinka absolútne neviem ako na teba zareagovať. A hlavne bez toho aby som ťa urazila. Pri tvojej reakcii mam pocit ze si jednak nepochopila situáciu a potom, ze si tu konverzáciu možno ani necitala. Ja nežiadam pomoc od teba ani nikoho iného. Chcem mať možnosť sa so situáciou ako táto efektívne vysporiadať. Je mi úplne jedno ci sa ti moje príspevky a forma komunikácie páčia a zdaju/nedajú zmysluplne. To je na rozdiel od tolerancie rasizmu vec preferencie. Každý to môže vnímať inak. Rasizmus nie. V mnohých krajinách je mimo zákon. Na Slovensku sa pozeráte, ak sa niečo také udeje iným smerom. Tak ako ty, chceš teraz po mne aby som to nechala tak...
    Nazvala si jej reakciu nevhodnou a nemiestnou. To je eufemizmus jak bič.
    A aj preto je latka tolerancie nenávisti a rasizmu u nás tak nízko. Zatlieskaj si 👏🏼
    Píšeš ;"Veď možno na druhej strane sedí človek zranený, smutný, nešťastný..."
    Máš pravdu, mozno aj Hitler bol nešťastný...

    9. apr 2020

    @haley7897 presne si vystihla to ako to cítim aj ja..zato že je niekto nešťastný a smutný bude urážať druhých ľudí !? No žiaľ pani adminka môže písať viac svoj názor ako my obyčajní ..my budeme už asi len ticho a pritakávať 😔😓

    9. apr 2020

    @haley7897 Práveže som diskusiu čítala a celú. Nepáčila sa mi. Nepáčilo sa mi to, čo napísala a nepáčilo sa mi to, ako ju tam ostatné začali častovať a nadávať jej. A to, že to pokračuje v ďalšom statuse sa mi nepáči tiež, lebo v tom nevidím zmysel. To je všetko.

    9. apr 2020

    @lucanka49 Prepáč, ale kde píšem, že musíš pani adminke pritakávať? Napísala som svoj pohľad na vec rovnako, ako ho napísali ostatní 🙂

    9. apr 2020

    @rusalinka presne tak ,je demokracia každý môže slobodne vyjadriť svoj názor..preto mám plné právo byť pohoršená vyjadrením aké ma častovala ,,lune,,..dokonca môže byť z toho vyhodené aj trestné oznámenie , čo som teda až teraz zistila..takže určite je viac na mieste že niekto sa posťažuje tu v blogu ako to riešiť inde ..

    9. apr 2020

    Z agresora spravme teraz chudatko.to mohla čakať,že sa do nej pustia,čo čakala A CO sa dá čakať.ked očividne ide po dieťati zato,že na inú farbu pleti a a ponižovať rodiča. Ako prepáč rusalinka,alé toto je cez. Áno chces byť neutrálna. Ja chápem, ale niektoré veci sa nedajú prehliadať. No vramci rozpuanej vasne a pobúrenia, čo spôsobila si aj prečítala svoje.ale ani jedna jej vulgárne nenadavala.
    Áno mali by tu byť určité pravidlá a možnosť admina bloknut blok na istú dobu.
    Napríklad po zvážení admina keď bude príspevok nahlásený či sám admin zbadá,že príspevky sú rasistické osočovanie z jednej či druhej strany. Napomenúť. Keď nepomôže bloknut. Keď sa to zopakuje povedzme tri krát a vidíš,že očividne je agresor jedna osoba.ktora vyvoláva konflikty a ponižuje druhé matky deti za výzor alebo aj iné príčiny. Malo by sa to tu separovať. Inde to tak funguje.
    Návrh. A táto možnosť by tu mala byť. Nedávam to na užívateľky,lebo to by sa vyblokoval celý kôň.

    9. apr 2020

    @rusalinka To ze v tom nevidíš zmysel ty, ešte neznamená že to zmysel nemá...
    Celá tvoja intervencia nema vlastne vôbec žiadny prínos a je sama o sebe sebe ešte väčším výkrikom do tmy.
    Ak je to nad tvoje sily a kompetencie, tak ta poprosím o kontakt na niekoho kto sa na tomto webe s podobnými problémami zaoberá.

    9. apr 2020

    @rusalinka btw rozumieme že ja nežiadam bloknut účet uzivatelke, ale žiadam možnosť zablokovať jej prístup na môj blog... To je rozdiel. A nepotrebujem teda žiadnu intervenciu tretej osoby. Patrí to k absolútne základným nastaveniam na každej sociálnej sieti...

    9. apr 2020

    @haley7897 to by bolo ozaj najlepšie riešenie

    9. apr 2020

    @yasmeena ani som ti nestihla odpísať... Zhrniem to v klišé "kto nezažil nepochopi" a neuverí čoho sú ľudia schopní...

    9. apr 2020

    @haley7897 žiaľ, toto nebude možné... ☹ dopyt po takomto nastavení je tu odvtedy ako sa to zrušilo, ale nevráti sa to späť. Avšak nevidela som, že by ti komentovala rovnakým spôsobom aj iné statusy.

    9. apr 2020
    9. apr 2020

    @nikulincek určite z nej chudiatko nerobím a je aj upozornená, prečo si všetci myslia, že jej konanie schvaľujem? 🙂 Ako to už mám napísať?...

    9. apr 2020

    @rusalinka aha, čiže ak zaútočila len pod jedným statusom, tak je to v poriadku?

    9. apr 2020

    @haley7897 to som nepovedala. Reagujem na to, že sa tu spomína, ako sa naváža a komentuje... tak zisťujem, či to robí aj inde, to je všetko.

    9. apr 2020

    @rusalinka to je presne čo z nej robíš. Obeť sikany. Píšeš ;
    Čo tak zistiť dôvod, prečo má niekto taký názor ako má? Trochu sa posnažiť pochopiť druhú stranu? Tak jedna strana ako aj druhá?
    Veď možno na druhej strane sedí človek zranený, smutný, nešťastný...

    9. apr 2020

    @rusalinka jasné ,ale treba pozmeniť pravidlá alebo ozaj dať tú možnosť na koňa ,bloknut užívateľa,aby ozaj nevidel profil príspevky druhého užívateľa ako navrhuje
    @haley7897 správne riešenie. A bude pokoj všetky strany spokojné.a nik sa tu už hádať nebude.

    9. apr 2020

    @rusalinka nezistujes. Konštatovala si to. A ako vidíš vyššie nebola som jediná, @lucanka49 ti dala ďalší príklad...

    9. apr 2020

    @haley7897 Písala som to aj všeobecne, nie len na tento prípad. Ok, moja chyba, že som to nezdôraznila.

    9. apr 2020

    @nikulincek toto nie je o pravidlách, je to rozhodnutie, ktoré padlo. Osobne som za to, aby sa takáto možnosť vrátila, nie raz taký návrh padol. Avšak... odpoveď je stále nie, a má to svoje dôvody.

    9. apr 2020

    @rusalinka návrh pre vás adminky a správcov modrého koňa . Prerobte stránku tak ,aby si ľudia užívatelia mohli túto službu možnosť vyriešiť sami a zablokovať svoj profil pred ich neprajníkom. Hneď by bol kôň ucesanejsi a leskli by sa mu kopýtka. A nekrmilii by sme tu trolov. Je to dobré riešenie aj pre vás adminky.navrhni skúste to spracovať či sa dá nedá. Bolo by to lepšie oveľa lepšie.

    9. apr 2020

    @rusalinka no je to škoda. Toto by sa tu ujalo

    9. apr 2020

    @nikulincek https://www.modrykonik.sk/help/form/?faq=messag... - skús to. Čím viac podnetov, tým väčšia šanca, že sa tým začne niekto zaoberať.

    9. apr 2020

    @rusalinka napísala som tak hádam sa to ujme

    9. apr 2020

    V reálnom živote,a na iných soc.sieťach má človek možnosť vybrať si s kým sa bude stretávať,komunikovať...nie každý každému sadne,ale to je úplne v poriadku,proste nemusím niekoho názor,vystupovanie idem od neho....ako všetci vieme,je tu neobľúbená skupina nickov,ktoré cielene vyhľadávajú konflikty,rýpu a presadzujú si svoje názory aj za cenu hádok,ponižovania...Oni tiež veľmi dobre o sebe vedia,naučili sa útočiť v tlupách,nahrávajú si...všetci vieme,že to takto funguje....ak by sme mali tú možnosť bloknuť tieto užívateľky (čo by som veľmi uvítala) kľudne sa s vami stavím že by každá z nás mala bloknutých 7-10 nickov...vždy tých istých....

    9. apr 2020

    @haley7897 ani neviem, ako som do tejto diskusie zabludila, ale ostalo mi tazko na srdci. Zaroven som hrda na svoju dceru, ze ked si vyberala svoje "druhe ja", farba pleti bolo to posledne, co ju zaujimalo🙂.
    Uz to tahaju spolu roky....😍

    18. apr 2020