kocikopedia
17. dec 2021
3447 

Rozhovor na tému: Recenzia kočíka Cybex Priam 3

Ahoj,

dnes som vyspovedala svoju českú kolegynku Katku, ktorá testovala svoj kočík Cybex Priam 3 niečo vyše roka. A ja mám radosť, že ti ho tak môžem predstaviť aj tu u nás, na slovenskom koníkovi! 🙂

Cybex Priam 3

Cybex Priam 3 je novou verziou už ikonického Priamu rady Cybex Platinum v ešte luxusnejšom a multifunkčnejšom prevedení roka 2019. Originálna konštrukcia dáva čoraz väčší dôraz na odpruženie a výkon v teréne, pritom však nezabúda na ultramoderný look so štýlovými akcentmi. Novinkou sú aj pamäťové tlačidlá odnímania nadstávb. Roztiahnuteľný, čiastočne uzatvoriteľný priestranný nákupný košík zostal u trojky zachovaný. Okrem oblejšieho dizajnu a pridaných funkcií je jednou z veľkých vylepšení aj podstatne viac možností personalizácie.

Priam 3 si vyskladáš voľbou farby konštrukcie (pridanými k čiernej Matt Black a chrómovo-čiernej Chrome with Black details boli aj Rosegold a chrómová s hnedými detailmi Chrome with Brown details ) a Seat Packu - farby textílií sedadla, ktoré sa dajú obmieňať. Okrem základnej, jednofarebnej kolekcie sú k dispozícii aj limitované Fashion edície a kolaborácie, pre rok 2018 Koi Crystallized, Birds of Paradise, Rebellious, Space Rocket by Anna K a Scuderia Ferrari. Rok 2019 priniesol limitku českej modelky Cybex by Karolina Kurkova.

Sedadlo kočíka je mimoriadne polstrované a klasicky polohovateľné až do ľahu - pri sklápaní sa mierne posúva a mení ťažisko. Zložiť ho dokážeš, rovnako ak aj u predchádzajúceho modelu, aj nasadené na konštrukcii. Novinkou je ešte dlhšia strieška predĺžená pridaným šiltom. V ľahu, spolu s vložným hniezdom a zvýšeným nánožníkom tvorí sedadlo takzvaný Lite Cot - priestor podobný vaničke, vhodný už od narodenia. Je vhodným v prípade, že máš napríklad letné bábätko, alebo obmedzený priestor, takže klasickú vaničku nepotrebuješ. K dispozícii však je aj Lux Carry Cot - extra komfortná hlboká vanička nového typu, ktorá je okrem zaoblených tvarov a o 15 % viac priestoru vybavená aj funkciami Panorama View a Sky View. Znamená to, že zadnú i vrchnú časť textílií dokážeš odobrať/odhrnúť a umožňiť tak prúdenie vzduchu, ale aj výhľad bábätka, ktoré sa tak môže na prechádzke spokojne rozhliadať či “pásť koníčky”. Samozrejmosťou je aj možnosť pripojenia autosedačky pomocou adaptérov.

Ku kočíku je v ponuke množstvo voliteľných doplnkov. Okrem klasických typu fusak zahŕňajú aj prídavný pultík či Priam skate - stupienok pre súrodenca. Ďalšou z možností je výmena predných kolies za terénne neotočné alebo za lyže, ak chceš kočík využívať napr. na horách v zime. Na pláži zasa oceníš možnosť ťahať ho za sebou v “dvojkolesovom” móde.



otázka: Kedy si sa rozhodla kúpiť Cybex Priam 3 a prečo práve tento model kočíka?

odpoveď: Keď sme sa dozvedeli, že čakáme tretie dieťa, hneď prvá vec, ktorá mi bleskla hlavou, bol práve výber kočíka. V jednom som mala jasno – chcem zmenu od Bugaboo . Aj keď ich kočíky milujem a vystriedala som skoro všetky modely (Bee 3 to s nami tiahne už piaty rok), tak som chcela skúsiť ešte niečo iné. Síce bol Bugaboo Fox 2 veľkým lákadlom, ale nakoniec voľba padla na Cybex .

Bugaboo Bee 3

Bugabo Bee 3 je treťou generáciou veľmi obľúbeného ľahkého športového kočíka. Vyšiel v roku 2014. High-endový Bee 3 je po zložení najkompaktnejší športový model značky. Je preto luxusnou alternatívou golfového kočíka. Konštrukcia vynoveného modelu je pevnejšia so zväčšeným nákupným košíkom. Hladkú jazdu malých koliesok uľahčuje ich mäkké odpruženie. Viditeľné predné pružiny sú u tretej verzie hustejšie.

Otočné športové sedadlo je oproti starším modelom užšie. Na konštrukcii je umiestnené nízko. Sedacia časť nemá opierku nôh, dá sa však predĺžiť. Zvýšiť tiež môžeš chrbtovú opierku, čím upravíš aj polohu striešky. Bee 3 sa tak úplne prispôsobí rastúcemu dieťaťu. Sedák môžeš polohovať od takmer kolmého sedu do úplného ľahu. Kostra sedadla je po novom celá čierna vrátane upevnení pásov. Svetlým je len polohovací mechanizmus. Zmenené sú aj bezpečnostné pásy, ktoré v nezapnutej polohe odstávajú. Dieťa sa tak jednoduchšie usadí do sedáku. Každý popruh je potrebné zapnúť do pracky osobitne. Vylepšené poťahy sedadiel sú ľahšie a priedušnejšie s odstávajúcimi mäkkými bočnicami. Vynovená strieška špecifického tvaru má výraznejšie hrany. V slnečných dňoch ju vieš aj predĺžiť. Podobne ako u obľúbeného Bugaboo Cameleon si môžeš kočík striedaním striešok prispôsobovať. V ponuke sú aj letné variácie s vetraním. Okrem 8 základných farieb striešok sú na výber 2 farby konštrukcie (strieborná a čierna) a 4 farby poťahov sedadla.

Bee 3 je vďaka dostatočne hlbokému ľahu vhodný už od narodenia. Pre väčší komfort je tiež v ponuke dokúpiteľná vložná fusakotaška Baby Cocoon. Okrem autosedačky môžeš po novom na konštrukciu pripojiť aj hlbokú vaničku. Striešku na ňu premiestniš zo športovej časti.

Kočík vyšiel aj v limtovaných edíciách. Známymi sú napríklad dizajnová kolaborácia s Diesel (Diesel Rock), Missoni ale aj Modern Pastel či rôzne variácie Andy Warhol a Van Gogh.

Bugaboo Fox 2

Bugaboo Fox 2 je druhou generáciou všestranného, obľúbeného Bugaboo Fox, vychádzajúcou pre rok 2020. Vynovený Fox je vybavený redizajnovanou predĺžiteľnou strieškou s až dvoma XL vetracími náhľadovými okienkami. Okrem toho, zmenenými sú aj ešte ľahšie a lepšie manévrovateľné kolesá. Mechanizmus skladania sa posunutím tlačidiel a miernou zmenou tvaru úchytov stal jednoduchším a ergonomickejším pre rodiča. Praktickejším sa stalo ešte jednoduchšie odnímateľné či odklopiteľné detské madlo.

Aj druhá generácia v sebe spája to najlepšie, čo značka ponúka. Okrem super nízkej váhy blízkej Cameleon-u, perfektnej ovládateľnosti a zvládnutie aj o čosi horšieho terénu (nahradzujúce starší Buffalo), ako aj centrálneho odpruženia inšpirovaného modelom Runner, je naviac aj vcelku kompaktný. Podobne ako Donkey pritom unesie aj vysokú záťaž - a to nielen v sedadle (22 kg), ale aj v nákupnom košíku (10 kg). Manilpulácia s Foxom je pritom vďaka množstvu praktických detailov a vychytávok (zjednodušené vymieňanie textílií nadstávb, šikovná brzda s farebným indikátorom aktivovaná i deaktivovaná stlačením, odstávajúce bezpečnostné popruhy zjednodušujúce vkladanie dieťaťa do sedadla - naviac nastaviteľné jednoduchým posúvaním) je absolútne bezproblémová.

Textílie hlbokej aj športovej časti sa upevňujú na rovnaký rám, ktorý sa jednoducho nacvakne na konštrukciu. Vyrobené sú z recyklopvaných PET fliaš, takže šetria životné prostredie. Ergonomicky tvarované korýtkové sedadlo môžeš naklonením polohovať až do ľahu. Vhodné je od približne 6 mesiacov - menšie bábätká umiestniš do priestrannej hlbokej vaničky zakúpiteľnej obvykle v dvojkombinačnom sete. Spolu s dokúpiteľným stojanom možno vajíčko prípadne použiť aj na nočné prespávanie. Voliteľnou autosedačkou s adaptérmi možno kočík doplniť o cestovný systém a ďalšiu možnosť využiteľnú už od narodenia - v ponuke je aj nová Bugaboo Turtle by Nuna pripojiteľná aj bez potreby akýchkoľvek adaptérov. Na integrované body jednoducho pripojíš aj ďalšie voliteľné príslušenstvo, napríklad originálny prídavný stupienok so sedadlom pre súrodenca, či prídavnú tašku Mammoth Bag s nosnosťou až 12 kg. Fox si môžeš zakúpiť v hotovom sete, alebo ho plne personalizovať vyskladaním farby konštrukcie, textílií a striešky z rôznych farebných kolekcií - ktoré samozrejme možno aj časom obmieňať, ladiť a striedať.

otázka: Podľa čoho si si vyberala kočík?

odpoveď: Medzi deťmi mám pomerne malý vekový rozdiel, a tak som potrebovala, aby bol kočík ľahký a ovládateľný jednou rukou. Ako typická ženská som pri kočíku pozerala najskôr na vzhľad a potom na ostatné parametre. Nakoniec mám kočík, ktorý spĺňa všetko, čo som od neho očakávala, a to na jedničku s hviezdičkou.


otázka: Aké boli tvoje kritéria pre výber kočíka?

odpoveď:

  • Kvalitné prevedenie a celkový pekný design.
  • Ľahká jazda, najlepšie jednou rukou (každá voľná ruka sa počíta 🙂).
  • Priestranná korba s možnosťou vetrania, pretože syn sa narodil v lete a chcela som, aby sa do korby pohodlne zmestil aj v zime s fusakom.
  • Obojsmerný športiak, ktorý má polohovanie do ľahu a nechýba mu ani polohovanie nožičiek.
  • Aby bol skladný a šiel jednoducho zložiť dohromady aj so športiakom - často jazdíme autom a nechcela som kočík rozkladať na niekoľko dielov alebo sa nervovať pri skladaní.

otázka: Dizajn kočíka bol jedným z tvojich hlavných kritérií pri výbere kočíka?

odpoveď: Áno, v hlavnej úlohe bol design a detaily. Akosi mi príde, že si mamičky v poslednej dobe myslia, že sa kočíky robia na jedno "kopyto". Cybex Priam je ale iný a to svojím charakteristickým prevedením a dizajnom, kde nechýba ani zmysel pre detail, spoznáš ho aj na diaľku. Je to presne ten typ kočíka, za ktorým sa ľudia otočia. Nie kvôli mne a môjmu outfitu, ale za kočíkom!



otázka: Aká prvá myšlienka ti napadne, keď sa povie Cybex?

odpoveď: O kom, o čom.. o kočíku predsa! Priam patrí do platinového produktového radu a je tým najlepším, čo v súčasnosti Cybex ponúka. Vyznačuje sa vysokou kvalitou materiálov a splnením najprísnejších meradiel pri výrobe.


otázka: Hlavnou dominantou kočíka je jeho podvozok, ktorý si volila ty a prečo?

odpoveď: Áno, je to tak. Hlavnou dominantou kočíka je podvozok, v mojom prípade je v krásnej rosegold farbe. Prišiel mi zo všetkých prevedení najkrajší a nie je pravda, že ružová je len pre dievčatá. Môj rosegold kočík vozí chlapčeka! Farbu podvozku si ale môžeš vybrať aj v striebornej alebo čiernej farbe. Kočík je naozaj ľahký a bez problémov ho ovládam jednou rukou. Váhu má 12,6 kg, nosnosť potom 17 kg.



otázka: Zdieľal tvoj manžel nadšenie z kočíka?

odpoveď: Môj manžel každopádne moje nadšenie nezdieľal, podvozok prirovnal k medeným rúrkam od kúrenia, nastala teda vážna situácia, či vymením kočík alebo manžela, ale nakoniec ostali obaja... 🙂



otázka: Povieš mi, ako si si vyskladala svoj Cybex set?

odpoveď: Podvozok a seat pack - čiže poťah športiaku, sa kupujú zvlášť. Avšak ide zakúpiť za zvýhodnenú cenu aj trojkombináciu - jej súčasťou je hlboká vanička, športiak a autosedačka Cybex . Nevýhodou takéhoto setu je však to, že je dostupný iba v jednotnej farbe. Nemôžeš si tak zvoliť napríklad korbu inej farby, ako je športiak či vajíčko a opačne. Ja som volila korbu modrú (na leto som jednoducho nechcela mať úplne tmavú) a športiak čierny, oboje ešte navyše v rozdielnych látkach.


otázka: Môžu si mamičky vybrať kvalitu látky a aký je medzi nimi rozdiel?

odpoveď: U látky máš na výber medzi klasikou a označením plus. Rozdiel je viditeľný skôr len na "omak", než na pohľad – plusková látka je viac taká pevnejšia a „ražná“. Klasické látky majú od roku 2020 zaujímavé prešitie - pri korbe v spodnej časti a na strieške, pri športiaku na polstrovanie sedačky a pri polohovaní nožičiek.


otázka: Je kvalita niektorej z látok lepšia, či horšia?

odpoveď: Nemôžem povedať, ktorá z nich je lepšia alebo horšia, mala som obe a s oboma som spokojná, čo sa týka údržby i vzhľadu. Hlbokú vaničku som zvolila v pluskovom variante Midnight Blue a športiak v klasickej látke Deep Black. Keby sa náš chlapček nerozhodol pomaly, ale iste odkočiíkovávať, zaobstarala by som si aj ďalší poťah na výmenu, a to z kolekcie od Karolíny Kurkovej, do ktorej som sa zamilovala na prvý pohľad a drží ma to stále.


otázka: Aké farby látok sú dostupné v jednotlivých radách?

odpoveď: Pri klasickej látke máš na výber z farieb - Soho Grey, Deep Black, Autumn Gold, Nautical Blue, Mountain Blue, Mustard Yellow, Khaki Green.
Plusková látka má iba tri odtiene - Manhattan Grey, Midnight Blue, Stardust Black.
Z kolekcií to potom sú napríklad veľmi obľúbené Spring Blossom, Simply Flowers, We the Best a Jewels of Nature.


otázka: Z akého materiálu má Priam rukoväť, madlo, bezpečnostné pútko a popruh kočíka?

odpoveď: Rukoväť, madlo, pútko pri nákupnom košíku a bezpečnostný popruh Priam-u zdobí hnedá koženka, ktorá povznáša celkový dizajn kočíka ešte vyššie.

Madlo zdobí logo a je jednoducho obojstranne výklopné.



otázka: K čomu je dobré mať bezpečnostné pútko na kočíku?

odpoveď: Bezpečnostné pútko na Priam-e je super vec, ak jazdíte často z kopca a v teréne. U nás je obľúbené hlavne staršími súrodencami, ktorý sa za neho držia. Takže plnia dve funkcie v jednom. Navyše som mala šťastie, že som kupovala kočík tesne pred tým, než sa koženkové pútka začali meniť za čierne - látkové. Človek by ani nepovedal, čo s kočíkom urobí taký detail. Samozrejme, že ani na ňom nechýbajú zlaté detaily.



otázka: Vidím, že tebe dosť záleží na dizajnových detailoch na Priam-e, či?

odpoveď: Áno, na detailoch jednoducho záleží, preto aj kolesá majú krytky v rovnakej farbe ako rosegold podvozok.



otázka: Keď sme pri kolesách, čo povieš o ich odpružení, jazdných vlastnostiach a ďalších skrytých funkciách?

odpoveď: Kolesá Priam-u sa od predchádzajúcich modelov novo líšia tým, že sú všetky odpružené a nie je tak problém prejsť aj ľahší terén. Kúsok od domu máme lesnú cestu, plnú kameňov, hrboľov a poradil si s nimi obstojne! Každopádne na väčší každodenný terén to určite nie je, to je zbytočné trápenie ako naklepaného dieťaťa, tak kočíka a aj rodičov vo výsledku. Nechýba ani super vychytávka do terénu alebo na jazdu po pláži, a to režim dvoch kolies. Pokiaľ bývaš na poschodí a každodenné vynášanie kočíka do schodov Ťa unavuje, tak túto funkciu tiež maximálne oceníš.


otázka: Ako sa jazdí s Priam-om v aktuálnom zimnom období?

odpoveď: Čo sa týka zimného terénu a jazdy v snehu - jazda nebola problémom ani pri väčšej vrstve snehu. V jednej ruke som tlačila kočík a v druhej za sebou ťahala na boboch staršie deti.



otázka: Popíšeš mi teraz detailnejšie funkcie a vlastnosti športového sedadla Priam-u?

odpoveď: Športová sedačka je mäkko polstrovaná, obojsmerná a plne polohovateľná až do úplného ľahu.

Polohuje sa pomocou "páčky", ktorou sa zároveň prevlieka strieška. Bohužiaľ sa jedná o mäkší plast a poslednú dobu čítam, že mamičkám praskla. Preto je nutné dbať pri polohovaní zvýšenej opatrnosti a nerobiť nič na silu, páčku ide stlačiť a polohovať len v určitom uhle, takže niekedy to ide pekne stuha.

Na zadnej strane sedačky je šikovné vrecko na drobnosti.

Ďalej nechýba ani polohovanie nožičiek pre ešte väčšie pohodlie dieťaťa.



otázka: A čo vnútorné rozmery kočíka a výškové položenie sedadla športovej časti?

odpoveď: Rozmerovo patrí aj k tým väčším na trhu. Čo sa týka samotnej výšky, tak sedenie je vo výške stola, to oceníš najviac v reštauráciách, kedy nemusíš zháňať (veľakrát neúspešne) detskú stoličku.



otázka: Povieš mi bližšie detaily aj k hlbokej vaničke?

odpoveď: Hlboká vanička je polstrovaná a ponúka dieťaťu maximálne pohodlie. Keďže mám letné bábätko, ocenila som najviac vetracie okienka a že ide celý predok vaničky rozopnúť. Vďaka otvoreným okienkam krásne cirkuluje vzduch v korbe a nehrozí tak, že v nej bude 40 stupňov. Matrac je bohužiaľ obyčajný penový, pôvodne som ho chcela vymeniť za nejaký lepší, ale keďže bol lock down a syn v kočíku netrávil zas toľko času, tak nám nakoniec vystačil.



otázka: Ako si spokojná s nákupným košíkom?

odpoveď: Nákupný košík je veľmi priestranný a dá sa uzavrieť pomocou magnetu – tým sa však jeho priestor zmenší.



otázka: Poďme si teraz povedať niečo o strieške športovej časti, ako si s ňou spokojná?

odpoveď: Strieška na Priam-e je predlžovacia, s vetracím okienkom a spodná strana je podšitá zamatovou modro - šedou látkou. Ale keby som mala povedať, čo mi vadí najviac a čo považujem za najväčší "prúšvih", bola by to práve strieška. A to ako pri korbe, tak pri športiaku. Ako majiteľka aj takých kočíkov ako napr. Bugaboo, som zvyknutá na ich naozaj dlhé predlžovacie striešky. V lete som preto musela siahnuť po nevzhľadnej slnečnej clone. Pri športiaku je to o niečo málo lepšie, ale rovnako ten jeden predlžovací diel chýba, hlavne v polohe v ľahu. Na môj vkus je kočík až príliš otvorený, synovi často svieti do tváre a budí ho to.



otázka: A ako ti vyhovovalo skladanie kočíka?

odpoveď: Skladanie je jednoduché a zvládnem ho jednou rukou. Čo oceňujem najviac, je možnosť skladania kočíka dohromady aj so športovou sedačkou alebo fakt, že po zložení stojí sám.



otázka: Aké príslušenstvo sa dá k Priam-u dokúpiť?

odpoveď: Ku kočíku je možné dokúpiť lyže, terénne predné neotočné kolesá, desiatový pultík, stúpadlo pre staršieho súrodenca, prebaľovaciu tašku alebo batoh , držiak na pitie, fusak a moskytiéru a v neposlednom rade dosť aktuálny doplnok v tomto zimnom období a to kožušinové doplnky v podobe rukávnika, rukavíc, či kožušinového goliera na kočík . Súčasťou kočíka sú len adaptéry na autosedačku Cybex a pláštenka do dažďa.


otázka: Keď sme pri autosedačke, ktorú si si zvolila ty?

odpoveď: Ja som zvolila Cybex Aton 5, rovnako ako aj na staršie deti, som s ňou veľmi spokojná a nebol dôvod ju meniť.

Autosedačka Cybex Aton 5

Autosedačka Cybex Aton 5 patrí do skupiny 0+ a bola navrhnutá v Nemecku.


otázka: Ako posledná otázka ma zaujíma, ako si riešila údržbu kočíka?

opoveď: Celé vnútro korby sa dá rozopnúť pomocou zipsu a vyprať, to isté platí aj pri športiaku. Avšak, nasadzovanie poťahu späť na kostru ide pomerne ťažko, takže čistím kočík lokálne handričkou s mydlovou vodou. Raz za čas je potrebné kočík premazať silikónovým olejom, aby nevŕzgal. 1-2x ročne sa odporúča údržbový servis, kde sa kočík profesionálne vyčistí, premaže a utiahne. Je to veľmi podobné údržbe kočíka o ktorej si nedávno písala článok v Ķočíkopedií ty Ľudka.


Poďme si to pekne zhrnúť

Výhody

  • Bezpečnostné pútko
  • Dizajn
  • Ľahkosť a ľahká manipulácia počas jazdy
  • Skladnosť a jednoduché skladanie dohromady aj so športiakom
  • Priestranná korba, ktorá sa dá z prednej časti celá rozopnúť
  • Uzatvárateľný košík na magnet

Nevýhody

  • Krátka strieška
  • Vŕzganie
  • Pásy na kočíku sa zle zarábajú
  • Matrac
  • Vyššia obstarávacia cena

otázka na záver: Katka, aké je celkové hodnotenie Priam-u z tvojej strany?

odpoveď: S kočíkom, aj s jeho jazdnými vlastnosťami, som spokojná, mám s čím porovnávať a za mňa je to naozaj kvalitný kočík. Síce by mohla byť cena podstatne nižšia, ale holt platí sa za značku, tak ako pri všetkom. 🙂 S pokojným svedomím môžem napísať, že by som si ho zaobstarala znova.

Ak s kúpou váhaš, tak dúfam, že Ti moja recenzia aspoň trochu pomohla v rozhodovaní. Snažila som sa byť objektívna, v reáli som veľmi puntičkárska a až prehnane kritická, takže, keď som s niečím spokojná, tak to tak naozaj je.


Ďakujem veľmi pekne Katka za poskytnutie rozhovoru, verím, že táto recenzia bude veľkým prínosom a pomôže nám, mamičkám, v rozhodovaní pri výbere kočíka!


Nezabudni dať 👍 alebo pridať komentár, ak sa ti článok páčil.

Teším sa na teba v Kočíkopédií a v mojej Kočíkovej poradni. Nezabudni odoberať aby si neprišla o žiadne novinky, články, nové recenzie a zaujímavé inšpirácie 😉.

Vaša Ľudka
Kočíková poradkyňa Modrého koníka

#redakcna_recenzia

Komentár bol odstránený

no neviem ale ten dizajn je hrozny (ako spomina manzel testujucej medene rurky od kurenia) a dalsia vec mi pride strasne maly a nedajboh ak sa vam narodi vacsie dieta ved tam nema ani priestor sa pomaly ani nadychnut.

21. dec 2021
Komentár bol odstránený

@misukua05 @lucopeda vnesiem fakty: hlboká vanička na Priam 3 - nie je jednou z úplne najväčších na trhu pri jej vnútorných rozmeroch: 780x320x200mm (DxŠxV) a ani z najľahších pri váhe: 4,9kg. Sú aj priestorovo väčšie a ľahšie modely.
🙏 vás buďte k sebe ohľaduplné a nepodpichujte sa v komentároch...Každá z mamičiek má právo na svoj názor a vyjadrenie sa, no nemusíme byť na seba hneď hnusné.
Vaša Ľudka - Kočíková poradkyňa Modrého koníka 💙

21. dec 2021

Cez 12kg a ľahký? 😂 ako full kočík možno. Ja som ho kúpila len ako športový, presne rose gold a deep black poťahy. A teda dizajn nádherný, to áno, bol to asi ten najkrajší kočík čo som mala. Ďalšie plus je priestranný košík. Ale tam to žiaľ končí, v snehu tlačiť kočík bola nočná mora, možno keby si dokúpim lyže na predné kolesa by to bolo lepšie. Zabral nám celý kufor čo pri staršej dcére ktorá
potrebuje mať v kufri auta kolobezku, bicykel a všeličo iné bolo naťazko. Mám od Cybexu aj Mios a to je oproti Priamu pán kočík. Taktiež mám aj Bugaboo Bee6 a mala som Fox2. A teda Priam je najslabší medzi nimi. Nehovoriac potom že presne to polohovanie sa mi zlomilo. Keby je to môj prvý a jediný kočík, asi poviem že je dokonalý, ale keď ho mám porovnať z množstvom iných kočíkov, tak ako som po ňom túžila, tak ma sklamal.

21. dec 2021

@misuka05 videla som tie cybexy aj v prevadzke kedze dens uz poomaly kazda tretia ma tento kocik, za mna velmi male rozmery

21. dec 2021

@lucopeda kocik je skladny ale vanicka je velka. Ovela vacsia ako vacsie kociky co maju mensie vane. Tazke tolko k tej velkosti 😊

21. dec 2021

Kazdy rodic vie co preferuje a co chce. Ja mam odskusany stokke, bugaboo fox 2 aj 3, joolz hub 2 a poviem ze u mna je priam najkrajsi a najlepsie ovladatelny prave cybex. Stokke total mi dieta natriasalo, joolz bol rozhegany od zaciatku cize aj hned vrateny a po tejto skusenosti som ho ani nechcela skusat, a na bogaboo fox mi manzel povedal, ze zo mnou von nevide lebo vyzera ako cigansky kocik :D fox 2 bol nebol absolutne ovladatelny na snehu a fox 3 bola no ok ale ten dizajn ... Priam mi ide krasne na snehu bez lyzi, uz sme boli s nim aj Tatrach, dal to krasne oproti stokke a bugaboo. Este mam v zalusku mios a balios :D poskusat a porovnat ale ako hovorim, ked niekto miluje kocik prepaci mu vela veci. A co sa tyka rozmerov vanicky fox 2 bola miniaturna, stokke troska lepsie a cybex este len kupim ale co ma kamoska vanicku tak nadherne ma malicka priestor.

21. dec 2021

S dovolenim pridam moju skusenost 🙂
Na cybex priam 2021 som presla po joolz day3 a teda pre mna je cybex velke sklamanie.
Dizajn je fajn - je velmi pekny, stylovy, moderny ale tam to aj pre mna konci.
Pride mi strasne tvrdy, hrkoce, rucka s rodicovskym madlom uteka snad na kazdom priame co som videla.
Prechadzka v snehu tiez nie je ziadne terno a ten najvacsi strop pre mna su kolesa ktore mlaštia, šuštia no proste neskutocne zvuky vydavaju az sa hambim ist po ulici.
Kocik bol kupeny v marci 2021 a teraz je december2021 a uz bol kvoli tomu reklamovany 2x.
Toto je uz moj v poradi treti podvozok kde trpnem kazdou prechadzkou ci znova nezacujem ten otravny mlaskavy zvuk.

Jedine stastie ze uz ho dlho potrebovat nebudeme nakolko mam uz chodiace dieta.
Za tolko penazi by som urcite ocakavala viacej 🙂
Joolz bol pre mna PAN kocik a sem-tam za nim zaplacem 🙈

21. dec 2021
Komentár bol odstránený

@lucinqwa ja mám úplne rovnaké pocity. Pani vyššie píše že prejde sneh ľahko, ja teda som myslela že ho hodím do priekopy 🙈 a to som mala predné kolesá zaaretované. Ako zasa ja na neho nemôžem vyslovene nadávať, kočík je to fajn a je krásny. Ale cena je neúmerná funkciám. Každopádne ja som rada že som si ho mohla skúsiť, ale sú aj lepšie

21. dec 2021

Za mňa úplne super kočiar aj s ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Máme síce len športovú časť, ale keď bude náhodou druhé babo kupime k tomu vaničku.
Tiež si potrpim na krásnom dizajne, ľahko sa stym manipuluje, zaberie malo miesta, ľahká konštrukcia.
Stojí to za tie peniaze. 👌

31. aug 2022

Začni písať komentár...

Odošli