icon
avatar
martinjasen
5. mar 2013

Označovanie príspevkov v skupinách

Ak si chcete príspevky v skupinách zatriediť tak, aby ste rýchlo našli tie, ktoré vás práve zaujimajú, začnite s ich označovaním.

Čo znamená označovať príspevky?

Označiť príspevok znamená priradiť k nemu kľúčové slovo, ktoré vystihuje jeho kontext (to, o čom je). Predstavte si to ako zásuvky, kde si ukladáte veci podľa toho, že sú v niečom rovnaké. Tu sú bodičká, tam sú košielky, hentam svetríky.

Pozrite sa na príklad zo skupiny Varíme zdravo a chutne nielen pre detičky (trošku ju pri tej príležitosti spropagujeme)

Toto sú príspevky o polievkach - #polievka
Toto sú príspevky o nátierkach - #natierka
Toto sú príspevky, kde je špenát - #spenat

Ako to vyzerá naživo si musíte pozrieť priamo v skupine.

Ako označovať príspevky?

Asi to už tušíte. Stačí, ak do samotného príspevku, alebo komentáru k príspevku, napíšete # (mriežku) a bez medzery kľúčové slovo.

To sa po zverejnení zmení na označenie - klikatelnú linku. Ak na ňu kliknete, zobrazia sa vám všetky príspevky s danym označením.

Kde označené príspevky nájdem?

Zoznam označených príspevkov v skupine nájdeš v pravej časti pod členmi skupiny. Zobrazovať ich budeme od tých najčastejšie používaných. Zobrazíme vám aj počet, koľko príspevkov je s daným označením.

Ako správne označovať príspevky

  • medzi # a kľúčovým slovom nemôže byť medzera (#polievka)
  • kľúčové slová píš v nominatíve jednotného čísla (slovo neskloňuj). Napr. polievka, nie polievky; špenát, nie špenátový; Košice, nie Košiciach
  • ak chceš viacslovné označenie, nevkladaj medzi slová medzeru napr. #banskabystrica

Ako písať "#" (mriežku)

Skratka ako napísať "#" je:

Windows (SK klavesnica) - pravý Alt + X
OS X (Mac) (SK klavesnica) - pravý Alt + 3

Asmira Team

avatar

mne sa zda, že ešte treba povedať že by tam nemala byť interpunkcia a že by sa malo písať malymi pismenami - aj autorov - lebo potom sa to tej mriežky nechytí... či sa to už zmenilo ? len skuška ... #feldek #feldvidek

Odpovedz
5. mar 2013
avatar

chcem sa opýtať , čo už s existujúcimi príspevkami ? stačí dodatočne dopísať do komentu príklad #kosickykraj ? bude to fungovať ?a ak áno , v skupine máme už cez 600 fotiek , tak pod každú fotku koment zvlášť ? no dovi dopo 😲 takže toto by malo nahradiť formu albumov ? tak toto je v tom prípade pre našu skupinu dosť slabé riešenie ☹

Odpovedz
5. mar 2013
avatar

oj , tak som si to prečítala ešte raz , tak už odpoved mám že stačí to dať do komentu 🙂

Odpovedz
5. mar 2013
avatar

@space1 mne to nejde ☹

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@lenka7477 mne to ide ,nesmieš dať za mriežkou medzeru a interpunkčné znamienka , ale zas neviem , to vymazať ked sa to zle označí ☹

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@space1 už mi to ide, mala som jednu šikovnu poradkyňu na IP, a ostatné musia tiež označovať vo svojich statusoch, aby sa to tam ukladalo?

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@lenka7477 áno a tie staré treba dodatočne pooznačovať napr. do komentu 😲

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@fra Pouzivanie interpunkcia je v poriadku, je to urobene tak, ze aj ked pouzives dlzne a makcene tak to ignoruje. To iste sa tyka aj pouzivania velkych pismen.

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@martinjasen zas má dotaz 😲 čo s príspevkami , ktoré boli chybne označené ? ak dám preskúmať prvok..odstrániť uzol .. tak síce mi to zmizne , ale objaví sa to opäť 😲

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@space1 je normalne, ze bude kopec chyb s oznacenim. Dolezite je vytvorit okruh zakladnych oznaceni a tie pouzivat vsade, tym sa stanu popularne a ludia viacmenej budu pouzivat iba tie. Chyby a omyly padnu do zabudnutia, kedze ich bude iba zopar.
Je mozne ze v buducnosti naprogramujeme nieco, co zrusi oznacenie, ale zatial nemame jasnu predstavu ako by to presne malo fungovat. Prv to musime rozbehnut, potom opravovat pripadne chyby.

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

@martinjasen no áno , ale pri diéte ak je recept zaradený chybne v inej kategorií tak to nie je nič moc, lebo sa tým môže aj veľa pokaziť .. ale chápem , že to malo pomôcť a robíte všetko , aby sme tu boli všetci spokojný

Odpovedz
6. mar 2013
avatar

ahoj prosim ta da sa v skupine ulozit tieto prispevky? ci to viem volako ze napr polievky aby boli spolu ale je to skupina o hackovani a neviem dat priklad aby si ma lepsie pochopil co myslim?

Odpovedz
10. mar 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@pedrittos suhlasim, bolo by dobre pridat moznost editovat prispevky.

Odpovedz
14. mar 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@pedrittos aj ja suhlasim bolo by to fajn,niekto sa pomyli a nejde to spat

Odpovedz
15. mar 2013
avatar

@pedrittos Nevies ako to je s tym editovanim prispevkov? Odpovedali ti uz?

Odpovedz
23. mar 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@pedrittos To je seriozne spravanie veru. Hmmm

Odpovedz
23. mar 2013
avatar

@pedrittos Nevadi ak oznacis zle prispevok. Z dlhodobeho hladiska aj tak tie spravne oznacenia budu dominovat.
Je mozne, ze budeme tuto funkciu vylepsovat, ale nie hned, prv chcem zistit ako sa pouziva, kde vznikaju chyby a zlepsenia mali skutocne pridanu hodnotu.

Odpovedz
25. mar 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@pedrittos respktujem tvoj nazor, ale mozno sa nerozumieme v tom ako tato funkcia funguje a k comu je vytvorena. Chapem, ze sa stavaju chyby, ale pripade oznacovania z dlhodobeho hladiska neznizuju funkcionalitu. Vytvorenie systemu na editovanie, pripadne mazanie oznaceni je ovela komplikovanejsie nez samotna funkcia teraz.

Odpovedz
25. mar 2013
avatar

@martinjasen Tak na toto nemam slov ani ja. Predpokladam, ze ste tuto funkciu vytvorili preto, aby boli skupiny prehladnejsie a rychlejsie sa dali najst veci, ktore v danej chvili uzivatela zaujimaju. Mate pravdu, ze spravy v tych spravne pomenovanych oznaceniach budu dominovat, ale to nic nemeni na tom, ze nespravne oznacenia tam ostanu a su zmatocne a zbytocne. Nepochybujem, ze je zlozite vymysliet ako spravit odstranenie chybnych oznaceni, ale vy ste tu predsa na riesenie problemov a myslim, ze toto je problem, na ktory poukazali viaceri uzivatelia a preto by ste sa nim mali zaoberat. Ved je predsa dobre, ak vam niekto poukaze na chyby, pretoze tym sa stranka skvalitnuje a vylepsuje jej funkcnost.
@pedrittos
@susin
@lovesista
@evelin116

Odpovedz
25. mar 2013
avatar

mne skor vadi to ze sa neviem spatne vratit k uz napisanemu a odoslanemu prispevku a pridat tam #oznacenie. Oznacenie sa neda pridat ani do komentov k napisanemu prispevku co je veeeeelka skoda. je to user unfriendly.

Odpovedz
25. mar 2013
avatar

@zuzitar Predstav si ze casom moze byt stovky roznych oznaceni a vacsina z nich bude mat mozno jeden prispevok. Tie dominantne oznacenia budu do 20-30 a tie sa budu pouzivat a zobrazovat, ten zvysok stoviek moznych oznaceni je pouzitie minimalne. Neznamena to vsak, ze ich treba vymazat. Tato funkcia sa pouziva na mnohych svetovych socialnych strankach a funguje presne takto a je velmi uspesna.

Odpovedz
26. mar 2013
avatar

@lovesista Ak pridas oznacenie do komentu funguje, len sa nezmeni na linku. Je to technicky problem, ktory casom odstranime.

Odpovedz
26. mar 2013
avatar

@martinjasen Pouzitie je minimalne, ale stale zmatocne a zaradovanie sa stava neprehladne. Ale vsak to je jedno. Skratka to nespravite a hotovo.

Odpovedz
26. mar 2013
avatar

@martinjasen chcem sa spytat, ci je nejaky obmedzeny pocet hesiel,ktore sa v tom lavom "menu" ukladaju. Oznacovala som niekolko prispevkov a ani jeden z nich sa neulozil.

Odpovedz
6. apr 2013
avatar

@martinjasen ja by som potrebovala nie ani tak vymazat,ale upravit dany oznaceny prispevok.....a zaradit ho inde,alebo aspon ked pozastavim komentar tak aby sa mi nezobrazoval ten oznaceny prispevok,lebo uz tam mam bordel,kazdy si oznacuje ako chce a potrebovala by som to upratat🙂

Odpovedz
8. apr 2013
avatar

@martinjasen a este preco ked mi v oznacenych pr.v zatvorke ukazuje napr.5 a kliknem nato a najdem tam len 2 recepty?nechapem,kde su dalsie (akoze) 3 prispevky?

Odpovedz
8. apr 2013
avatar

@susin Zatial nie je mozne zrusit oznacenie a pravdepodobne to ani nebude. Pocet zatial nemusi suhlasit v pripade ak sa oznaceny prispevok vymazal. Aj vymazany prispevok sa pocita v oznacenych. Toto budeme este opravovat.

Odpovedz
9. apr 2013
avatar

@martinjasen a kedy to budete asi opravovat??cize ak to dobre chapem aj pozastaveny pripsevok sa zobrazi?

Odpovedz
12. apr 2013
avatar

ako vytvorím na pravom boku skupinu napríklad nosíme strojček ? viem s mriežkou označiť príspevok,ale neviem na boku vytvoriť podskupinu pre zaradenie príspevku...

Odpovedz
14. apr 2013
avatar

@01adika02 Podskupiny neexistuju, mozes len oznacit prispevok a oznacenia sa potom zobrazuju na pravej strane v skupine.

Odpovedz
15. apr 2013
avatar

prosim info kd chcm zmazať v skupine oznečene prispevky tak zmazať idu ale v tej sekcii na boku ešte stále figuruju chclei sme inak označenie

Odpovedz
27. apr 2013
avatar

@elise Oznacenie sa neda zmazat. Nesulad s poctom oznaceni casom opravime.

Odpovedz
29. apr 2013
avatar

prave riesime dilemu co spravit s clenmi v skupine, ked si vytvaraju svoje vlastne odkazy.. neda sa to niak zablokovat, ze nove odkazy budu moc vytvarat len moderatori??? a niake nastavenia na presuvanie odkazov (aby sme si podla dolezitosti vedeli zoradit oznacenia) budu? ci uz su? inak, niak tomu nechapem co chcete vylepsovat, ked je to podla vas ok?.... dufam ze si raz na to coskoro najdete cas... dakujem

Odpovedz
8. máj 2013
avatar

@weissrose Oznacenia moze vytvarat kazdy z clenov skupiny. Oznacenia, ktore sa najviac pouzivaju sa zobrazuju ako prve, nevadi, ze tam budu aj ine, ktorych pocet je maly.

Odpovedz
9. máj 2013
avatar

@martinjasen ano, len co ked ich tam vytvoria 100 a my potom nebudeme ani vediet najst tie co vytvorili moderatori lebo sa menej pouzivaju a pritom su najdolezitejsie... planujete to niekedy prerobit tak, aby sme mali tu moznost si prispevky presuvat, tak ako by sme my potrebovali? a s tym oznacovanim... neviem preco je takato dolezita vec umoznena beznemu celnovi skupiny... ale snad s tym nieco planujete robit, alebo nie?

Odpovedz
9. máj 2013
avatar

@weissrose Tato funkcia funguje organicky, cize ako ju uzivatelia sami od seba pouzivaju. Neplanujeme, aby sa dala nejakym sposobom manazovat. Ak je menej oznaceni, ktore pouzivaju moderatori, nez tych, ktore vseobecne pouzivaju asi to znamena, ze su nespravne navrhnute. Oznacenia maju odrazat to co sa najviac pouziva v skupinach.

Odpovedz
9. máj 2013
avatar

@martinjasen ano, ale zacali nam pribudat oznacovania zbytocne, ako napriklad PODAKOVANIE.... je to tam uplne zbytocne a ak sa to naucia aj ostatny robit, tak mame postarane o to ze kazdy prispevok bude o nicom... tak ked sa s tym nic nebude robit, este bude veselo :( dakujem

Odpovedz
9. máj 2013
avatar

@weissrose Skus ich upozornit na to v prispevku, ludia robia chyby a ver zvacsa staci priatelske upozornenie. Tato funkcia je slobodna v pouzivane a nezasluzi si, aby sme ju natvrdo obmadzovali.

Odpovedz
9. máj 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@martinjasen len to je tazko, ked sa nam tam stale menia ludia... ale to je jedno, ked to aj tak nemienite riesit...

Odpovedz
9. máj 2013
avatar

@weissrose Ty hladas riesenie tam, kde nie je, nie je mozne mat vsetko pod kontrolou, aj ludska chyba je cesta dalej. Tato funkcia sa pouziva bezne v socialnych mediach a nikde nebola navrhnuta tak, zeby ju niekto kontroloval. Ona nema sluzit na kategorizaciu, ona odraza potreby uzivatelov a v tom je dobra. Ak by si sa snazila tvrdo obmadzovat jej pouzivanie, iba by si nutila ludi aby rozmyslali v takych slovacha ako ty si predstavujes, ze je spravne. Skupina ma byt v tomto zmysle slobodne miesto. A to co sa pouziva casto, vzdy vyplave na povrch. Ak ty si myslis, ze nieco by sa malo pouzivat casto, mozes sa mylit, a vdaka tejto funkcii ti to zivot ukaze velmi rychlo. 🙂

@pedrittos myslim, ze tym odpovedam aj tebe.

Odpovedz
9. máj 2013
avatar

@martinjasen nemam slov.... :(

Odpovedz
9. máj 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

Preco, ak bol oznaceny prispevok vymazany pocet v zatvorke aj po vymazani prispevku nadalej ostava nezmeneny? Napr. "Sosovica (6)", ale v skutocnosti je v skupine iba 1 prispevok.

Odpovedz
18. máj 2013
avatar

@zuzitar O chybe vieme, planujeme ju odstranit. Len technicke riesenie je komplikovane a aktualne mame vacsie priority.

Odpovedz
20. máj 2013
avatar

@martinjasen Ako to sledujem, tak vsetko je pre vas komplikovane :(

Odpovedz
21. máj 2013
avatar

@zuzitar To mas absolutnu pravdu, sme hrdi na to, ze dokazeme robit komplikovane veci 🙂 aj ked to trva dlhsie.

Odpovedz
21. máj 2013
avatar

@martinjasen hmm.. Nezda sa mi, ale ked myslis.

Odpovedz
21. máj 2013
avatar
Odpovedz
22. máj 2013
avatar

ako to zmazat? napr. ak je foto a fotky...aby bolo iba jedno, kedze druhe bolo omylom spravene 🙂

Odpovedz
9. jún 2013
avatar

@gabca007 Ahoj, oznacenie sa neda zmazat. Pri takomto sposobe kategorizacie je chybovost velka, preto si z toho nerob hlavu. 🙂

Odpovedz
10. jún 2013
avatar

@martinjasen okey ,diki 🙂

Odpovedz
10. jún 2013
avatar

@martinjasen mam pocit, ze to moc nefunguje, ak je velmi vela oznacenych vyrazov 😅 napr. v skupine natural rodina v zozname niektore oznacene vyrazy uplne chybaju, aj ked si ten zoznam otvorim... :-/

Odpovedz
23. júl 2013
avatar

@ikke V akom zmysle to nefunguje. Z tvojho prispevku to nemam celkom jasne.

Odpovedz
23. júl 2013
avatar

@martinjasen takto::
toto je udajny zoznam oznaceni:
Označené príspevky
#repelent(10) #kokosovyolej(9) #domaca_vyroba_kozmetiky(7) #kozmetika(6) #bezpecnost(5) #c-vitamin(4) #citron(4) #makeup(4) #opalovacikrem(4) #zdravaflasa(4) #recept(4) #komare(4) #filtracna_kanvica(3) #recenzia(3) #umyvacka(3) #kozmetika_pre_deti(3) #opalovaci_krem(3) #zubna_pasta(3) #vlhcene_utierky(3) #caj(3) #zavaraniny(2) #intimnahygiena(2) #intimna_hygiena(2) #jednorazoveplienky(2) #zdrava(2) #menstruacny_poharik(2) #marseilske(2) #cistenie(2) #vlasy(2) #zubnapasta(2) #kokosovy(2) #vitamin_c(2) #makove_mlieko(2) #osviezovac_vzduchu(2) #pasta(2) #ekosacky(2) #eshop(2) #peticia(2) #mliecne_vyrobky(1) #vyroba_domacej_kozmetiky(1) #sodabikarbona(1) #domaca_vegeta(1) #biojogurt(1) #koloidnestriebro(1) #komarov(1) #make(1) #pletovavoda(1) #zubna(1) #slovenske_kroje(1) #britta(1)

pritom ked kliknem na sodabikarbona, neukaze sa ziaden prispevok.

zatial co napr. moj prispevok, ktory tam naozaj je a je oznaceny uplne idealne uz priamo v uvodnej otazke ako soda_bikarbona sa v zozname vobec neukazuje
https://www.modrykonik.sk/skupina/1852/?h=soda_...

mimochodom, vidite uz konecne tu kravinu, ze sa klucove slova nedaju zobrazit abecedne??? 🙄 naozaj je velmi tazke nieco v to zozname hladat... :-/

Odpovedz
23. júl 2013
avatar

@martinjasen možem otázku v skupine Potešme detičky v núdzi hračkami sme zle označili #darkyna a #z zaujemkyna prispevok som vymazala ale už to tam v zatvorke ukazuje že su tam pod tým prispevky ako sa to da zmazať? cele to slovo #darkyna a #zaujemkyna už sme to opravili na #darca a #zaujemca... dakujem

Odpovedz
6. sep 2013
avatar

@martinjasen mam jednu otazocku v skupine som moderator a clenky si napr. oznacia prispevok ale urobia chybu napr, napisu biekoviny kde chyba l mozem to nejak sama opravit ? lebo potom tam budeme mat milion prispevkov v com sa potom ani diva svina nevyzná :( a oslovovat ich nech si to opravia ,nie vzdy beru s nadhladom . chcem aby ta skupina bola taka ze ked pride niekto o rok bude vedeit hned vsetko najst . dakujem

Odpovedz
23. sep 2013
avatar

@martinjasen a este jedna vec ked sa zmaze oznaceny prispevok ktorý bol zle oznaceny tak tam stale zostava prazdny ozanceny prispevok ako sa to da zmazat ?

Odpovedz
23. sep 2013
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@magica78 Ahoj, chyby sa nedaju opravit. To vsak nevadi, ak budete pravidelne pouzivat spravne tvary oznaceni, tie chybne budu uplne nakonci.
Ak sa zmaze oznaceny prispevok, cislo poctu oznacenych to neovplyvni. Je to tech. problem a ma minimalny dopad na pouzitie. Ak budes mat napr. 153 oznaceni, vsimnes si, ze je ich iba 151? Asi nie. Je to orientacne cislo, ktore hovori o pouzivanosti daneho oznacenia.

Odpovedz
23. sep 2013
avatar

@martinjasen to ano , joj ja detailista ma ide z toho vykotit ked im napisem ze nech pouzivaju oznacenie take a take a lenze na bielkoviny je tam napr,4 oznacenia vdaka chybe a upozornovat ich ako v osobitnej skole stale nemam silu lebo to robi zlu krv :( ja som chcela aby to bolo prehladne a bolo co najmenej oznacenych druhov prispevkov kvoli jednoduchosti aby to bolo prehladne 🙂 skoda, dakujem .

Odpovedz
23. sep 2013
avatar

Poprosím radu, ako vymazem, zle oznaceny príspevok?

Odpovedz
7. jan 2014
avatar

@p_d Oznacenie sa neda vymazat, iba cely prispevok.

Odpovedz
7. jan 2014
avatar

nefunguje

Odpovedz
24. jan 2014
avatar

@martinjasen mam otazku kolko oznaceni je vidno??? maximalne?? dakujem

Odpovedz
11. apr 2014
avatar

@ejsistejsi Nerozumiem otazke. Kde vidno?

Odpovedz
2. sep 2014
avatar

@martinjasen uz nic dakujem 🙂

Odpovedz
4. sep 2014
avatar

@martinjasen a keď nám niekto v skupine označil príspevok a je to blud, proste sa pomýlil, dá sa toto označenie aj zmazať?

Odpovedz
13. jan 2015
avatar

@mandragora22 Mozes vymazat ten prispevok a tym padom sa to nebude zobrazovat. Ak je oznacenie pouzite iba raz, tak bude uplne na konci zoznamu a tym padom nepodstatne. Neda sa oznacenie vymazat.

Odpovedz
14. jan 2015
avatar

prosím vás ako môžem vymazať príspevok lebo zle som označila?dakujem

Odpovedz
6. feb 2015
avatar

predám

Odpovedz
14. feb 2015
avatar

Prosim urobte nieco s tym zmazanim zle oznaceneho prispevku.... resp. Kategorie... pozeram ze je tu viac takychto chyb a uz sa to tu riesi nejaky ten cas 😉

Odpovedz
27. mar 2015
avatar

Práve som označila tri kategória a zobrazujú sa len dve:
#2eu
#2015
#slovensko

Ten rok 2015 sa nezobrazuje a je to dosť podstatný údaj pre našu skupinu: https://www.modrykonik.sk/group/7663/

Odpovedz
20. máj 2015
avatar

@pernikova_chalupka Mozno oznacenie musi byt dlhsie ako 3 pismena.

Odpovedz
20. máj 2015
avatar

@martinjasen No práveže to prvé krátke sa zobrazuje, ale ten rok nie. Asi preto, že sú to len číslice? Idem tam ridať toto: #rok2015 . 🙂

Odpovedz
20. máj 2015
avatar

@martinjasen Takže áno, je to tak. Nestačia číslice, musia byť aj písmená. Dík za nápovedu.🙂

Odpovedz
20. máj 2015
avatar

@martinjasen dobrý deň,potrebujem pomôcť s pridávaním" link" napr.z aliexpres ako sa to pridáva?ďakujem- neviem či sa takto dávysvetliť

Odpovedz
5. júl 2015
avatar

hadam uz som profik😀

Odpovedz
23. júl 2015
avatar

Ďakujem

Odpovedz
9. aug 2015
avatar

Je iba bazarik alebo mozem pridat aj inspiraciu,ked som s nejakym kuskom spokojna a oznacit ako #recenzia ???dik

Odpovedz
6. feb 2016
avatar

@martinjasen Ako zmazem svoj prispevok?

Odpovedz
9. apr 2016

Začni písať komentár...

sticker
Odošli