1 / 1

    aj tak by som neriskovala, všetko je raz po prvý raz ... 😉 😇

    17. jún 2018

    @laurika26 ja si zas lepšieho psa si k dieťatu predstaviť nedokážem 😉 Máme dvoch a neskutočne na ňu dávajú pozor.

    17. jún 2018

    My máme v činžiaku pittbulku Sindy, moje deti ju milujú a aj ona ich... Strašne sa teší keď nás vidí a vôbec sa nebojím, že by im ublížila, môjho ročného už aj oblizala, dala mu pusinku 👍😀😉

    17. jún 2018

    Aj ja mám takú ,,krvilačnú beštiu",ale tá moja beštia ma z postele vytlačí 😀

    17. jún 2018

    @emakiki len, aby raz tvoje deti nespravili nieco, co bude tento pes povazovat za provokaciu a potom to nebude o oblizovani...tomu ver...na vlastne oci som videla takehoto psa zautocit na dieta, ktore sa spravalo uplne normalne, dokonca sa poznali a....potom tohto chlaca kusol do brucha...nik nevedel preco....zial...nastastie chlapec prezil...co sa stalo so psom neviem naisto, ale vraj ho dali uspat

    17. jún 2018

    Booooze to je laska ❤️❤️❤️❤️

    17. jún 2018

    takáto prítulná "krvilačná beštia", ktorá vyrastala so susedovou dcérou odmala jedného krásneho dňa na ňu zaútočila, zahryzla do tváre a vyšklbla jej pol líca... nikomu nič podobné neprajem, a je fajn mať psíka, ale mne osobne je pri pohľade na túto fotku nepríjemne...

    17. jún 2018

    moj prvy pes by nikdy v zivote nikomu neublizil, bol to naivny dobrak. zial dostal epilepticky zachvat a dohryzol muzovi ruky. druhy pes by takisto nikdy neublizil, ale pouceni sme boli obaja. aj ked taketo spinkanie ako na fotke by som brala, na tom nie je nic zle... (ak neratam ten epilepticky zachvat)
    ale nikdy by som neriskovala zivot mojich deti s inym psom nez je ten nas. nemam rada, ked hladkaju cudzich, nech uz vyzeraju akokolvek mierumilovne...

    17. jún 2018

    @erikavesela som 20 ročná psickarka, cudzich psov som strihavala, strazievala, pohladkala som tisíc psov a vždy som každého jedného odhadla, keby mu neverím, nedovolím ho deťom hladkať, som opatrná, nehovorím, že sa mi to nikdy nemôže stať, ale ja viem čo robím a psov poznám úplne dokonale😉 a svoje deti učím, čo sa psom nikdy nesmie robiť, mala vie, že pohladkať psíka môže až keď sa majiteľa opýta, každý majiteľ psa, si svojho psa pozná a vie čoho je schopný...

    17. jún 2018

    @sajmon88 ja ich volam deti, psy su cisto ako deti 😄trepe sa ti do manzelskej postele, a ty sa budis rozlomeny nech on miesto.....ja ma 16r dochodcu..nie pitbula a tiez ma zlobive chvilky, ale viem preco a spime tak isto “telo na telo”😄😄😄

    17. jún 2018

    @emakiki to je asi silné tvrdenie - poznám psov úplne dokonale... myslím si, že ani majiteľ nepozná svojho psa dokonale... :D

    17. jún 2018
    Komentár bol odstránený

    @mamasom ale vôbec nie 😉

    17. jún 2018

    @emakiki ty si rodena bajkarka 😂 zas mam tu cest citat tvoje neuveritelne komentare 😂 ty si fakt nepoucitelna

    17. jún 2018

    @valika_val 😵 ma spehujes? 😘

    17. jún 2018

    @emakiki no uz len na toto by som mala cas

    17. jún 2018

    @valika_val no vyzerá to tak 😉

    17. jún 2018

    @emakiki no, ja som len napisala, co som na vlastne oci videla...ja osobne psov nemam rada, som milovnickou maciek....a nikdy ale naozaj nikdy nedovolim mojim detom hladkat cudzie psy....neznasam to a navyse mi psy smrdia...a nase macky by nas potom "zozrali"...my tomu hovorime, ze "podvadzame" nase macky...

    17. jún 2018

    @erikavesela my sme mali kocúra a ten teda vedel poriadne poskriabat a urobiť zle... A mačky ti nesmrdia?

    17. jún 2018

    @emakiki nie, macka nesmrdi, samozrejme, nekastrovany kocur zanechava smradlave znackovanie...macka nesmrdi, ked ziju v prirode, tak nemoze na seba upozornit, preto sa stale lize, aby nezanechavala po sebe pach...macky su zle, iba v ojedinelych pripadoch ako ked sa citia ohrozene, ked maju strach

    17. jún 2018

    @erikavesela no neviem z čoho mohol mať strach nás Muro, keď som ho hladkala a zrazu začal jacat a doskriabal ma, ale to je jedno... Mačky nesmrdia to áno, ale ich exkrementy smrdia neskutočne... Ja mám rada všetky zvieratká, nerobím rozdiel, ale keďže psov neznasas chápem tvoj koment 😉

    17. jún 2018

    @emakiki ano, raz ma pes kusol a odvtedy psov nemusim, jednoducho ich nemam rada...smrdia mi...od toho incidentu som ziadneho psa nepohladkala....ja sa s nimi porozpravam, niektore su naozaj mile a krasne, ale je tam ale...mozno je to respekt...neviem...ked tak teraz uvazujem, predsa len su psy, ktore dovolim detom pohladkat, ale to su psy komosiek...nie cudzieho cloveka len tak na ulici....ja nepohladkam...je to vo mne...

    17. jún 2018

    @emakiki tvoj.kocur zacal jacat a skrabat preto, ze uz nechcel byt hladkany..u macky treba respektovat ich naladu a pocity, potom su perfektne, ja chovam uz vyse 20rokov macky, vzdy sme mali doma min. 2kusy a myslim, ze som pochopila ako funguju...ale kazda macka je ina...

    17. jún 2018

    @erikavesela ok, ved ja ti to neberiem, kazdy robime to co uzname za vhodne, mojich psov napr. napadol rozzureny vlciak a ja som ich ubranila, vlciaka som schmatla a uzemnila, potom som sa sice triasla, ked si ho majitel odviedol, ale nezanevrela som na nich... Ja sa psov jednoducho nebojim, to ale neznamena, zeniesom opatrna a ze by som svoje deti vystavila nebezpecenstvu...

    17. jún 2018

    @erikavesela no Muro bol zvlastny, maval casto take nalady...

    17. jún 2018

    @emakiki nase macky bezne napadaju psy, mnoho ludi dokonca psy hucka na macky, co teda nechapem....raz, ked dva, mysli, ze to boli chrti, zautocili na moju prvu macicku, som prvy krat videla macku sa stverat po zvislej stene asi do 3 metrov, skoncila sediet na parapete vyvyseneho prizemia, ja som tak na tie psy zrevala, ze sa skorol posrali od strachu a ostali stat ako sochy...samozrejme, ze som dostala vynadane od ich majitelky, ze, co po nich ziapem, tak som naziapala aj na nu a bolo, odvtedy okolo nasho domu s nimi nepresla....

    17. jún 2018

    @emakiki hej macky maju vlastnu hlavu, svojske nalady a ked chce clovek s nimi vychadzat, musi toto respektovat

    17. jún 2018

    Pes podľa mňa do postele nepatrí ale tiež mame pitbula a je to také naše mačiatko... Nikdy nikomu nič neurobil, vyrastal pri mojich deťoch odmala a denne je u nás na dvore kopec deti, v živote by nikomu nič nespravil. Sú to veľmi inteligentné psy a všetko závisí od ich povahy a výchovy, nie od rasy. Susedia majú brutálne agresívneho labradora a o yorkshiroch ani nehovorím...

    17. jún 2018

    Pes funguje v svorke. Alfa samec nikdy nedovoli, aby s nim iny pes lezal na rovnakom mieste, alebo zral vtedy co on. Ostatni jedinci sa mu musia podriadovat. Je uplne jedno, ze pes zije v domacnosti, pretoze tieto pravidla ma vpecatene. Takze, ak sa nedodrzuju pravidla svorky, v jeho ociach je pan on, zvlast ked mu dovolite spat tam, kde vy.
    Pred cca rokom "tzv". Krvilacna bestia zabila v CR asi 2 rocneho chlapceka v momente, ked sa s nim ostal chvilku sam. Co ma zarazilo najviac, matka zabiteho dietatka povedala, ze to ho urcite musel vyprovokovat chlapcek, bo pes je dobry a patri sestre. Takze z toho vyplyva, ze psa postavili nad cloveka.

    17. jún 2018

    @erikavesela tak si sa prejavila nac pises komet k psickarke ked nemas rada psov zapajaj sa do debat o mackach...ja som psickarka 30rokov mala som orecha stafforda pitbula vlciaka cairnteriera a 7 maciek.vzivote moji psi neublizili ziadnej bytosti ani macke teraz mam pitbula a cairnika a 5 maciek a jedno 2rocne dieta pod jednou strechou velmi zalezi na vychove psa a pes vyciti aky je kto clovek cize na teba predpokladam vrci 90%psov!!!

    17. jún 2018

    Krasne foto milujem taketo fotky

    17. jún 2018

    @katharines to nieje ze psa postavili nad cloveka ale to ze tak ako macka ako iny tvor sa pes brani on ma bohuzial zuby a vo vela pripadoch aj viac sily (a je to zviera). Lenze najjednoduchsie je obvynit tvora ktory sa nevie branit myslim slovne.Ten pes by iste vedel povedat co sa vtedy stalo keby vedel hovorit.Keby teba niekto bil tiez sa branis ale aj vies povedat co sa stalo.Ja viem ze su aj agresivny psi ale to je povacsinou vizitka majitela ktory sa bud o neho extra nestara alebo zle vychovava...

    18. jún 2018

    Ja mám rada psov.Aj my sme mali 15 rokov jedného malého. Ale pes môže byt akokoľvek prítulný a vychovaný, nikdy nemôžete vedieť, čo si zmyslí. Je veľa veľa prípadov, ktoré to potvrdzujú, keď pes ublížil svojim majiteľom alebo ich deťom. Ja sa priznám, že sa veľkých psov bojím a hlavne takýchto a nikdy by som takého psa nenechávala samého s dieťaťom , vlastne ja by som ani nikdy takého psa nechcela. Viem, že pes je akoby člen vašej rodiny, aj nás tak bol, ale maly pes, aj keby mu niečo prebehlo hlavou, nikdy nemôže ublížiť, tak ako títo veľký. Ja neodsudzujem, že máte takýchto psov, ale mne to jednoducho, strach o deti nedovolil mat takého psa, aj keď je tam veľmi mala šanca, že sa niečo môže stať.

    18. jún 2018

    Podla mna je jedno aka rasa, mojej kamaratke dcerku napadol mops ked mala pol roka, tiez sa jej zahryzol do tvare. Ja by som sa bala mat hociaku rasu psa, nie koly psovi ale koly mojej malej😬

    18. jún 2018

    @ivki7 tebe moze byt jedno, ci mam rada psov alebo nie...ja som napisala svoj nazor...teba do toho nic....nechapem, co si tak agresivna...tebe som nic nepisala...ano, nemam rada psov, ale tebe to moze byt suma fuk...a je jedno, ci si 30 rokov psickarka alebo 50...evidentne o psoch vies malo...pretoze psy funguju naozaj vo svorke, ako pise
    @katharines a podla toho sa aj spravaju...samozrejme, aj vychova je dolezita, ale co maju raz v hlave nadratovane, to nezmenis ty, ani nik iny

    18. jún 2018

    @ivki7 a navyse, este si nepocula, ze debata sa moze rozvijat a nadobudnut uplne iny smer?

    18. jún 2018

    Môj chlap neskutočne túži po pittbullovy. Mali sme doma aj na "skúšku" mladú fenku, vycvicenu, syn mal vtedy asi rok a pol. Veľmi mu bola vzácna, v kuse ju naháňal, nedal jej pokoja. Bola veľmi milá, krotka, no ja som sa jej trochu bála. Nedokázala som sa uvoľniť, nemohla som nič urobiť lebo syn bol v kuse pri nej a ja som sledovala...ono každému psovi môže "prepnúť" aj malej civave. Len je rozdiel keď pohryzie čivava a keď pohryzie pittbull.

    18. jún 2018

    v Prahe takýto člen rodiny zabil bábätko v postieľke . vraj asi lebo mávalo ručičkami ... :(

    18. jún 2018

    Krásna fotka

    18. jún 2018

    Psiky su mile,dobre,no dravy instinkt msju v krvi,preto sa pousmejem nad"nam sa to nestane"...susedia mali,okrem neho i zhrbenu babku 90-rocnu,ktorej psik(psik?) prehryzol krcnu tepnu.Vykrvacala pred vchodovymi dverami....Nehovoriac,ze zili spolu cca rokov...

    18. jún 2018

    *10 rokov

    18. jún 2018

    Kraaaaasne 😍 je vidiet že sa ľúbia inak by ten psík takto nespal. Aj my tak správame. Ale mame bradáčku.

    18. jún 2018
    Komentár bol odstránený

    Ja poznam rodinu co maju psov ako deti. Psi maju vsetko ,maju sa ako v bavlnke. Maju 2 rocne dieta a chudatko uz je po plastike... nejdem do detailov ale tiez boli naj kamosi myslim psi a to dieta. Su tomu asi 3-4 mesiace.
    Do toho pripadu som tiez tvrdila, ze by sa to isto nestalo no zial uz som si nie taka ista :(

    18. jún 2018

    Keby to bola čivava, nebolo by toľko komentárov okolo :D viem, že čivava neublíži tak ako veľký pes, ale v agresivite strčí do vrecka bars aké plemeno 🙂 fotka je nádherná 🙂

    18. jún 2018

    @janette321 zasa je rozdiel, keď príde do rodiny malé bábätko a pes môže začať naň žiarliť, lebo je uprednostnovane pred ním a je rozdiel, keď do rodiny s malými deťmi príde šteniatko, ktoré s nimi vyrastá. Toho nášho sme si zadovazili, keď malú deti 3 a 5 rokov. Vyrastal s nimi, vždy im vliezol do postele a proste miluje všetky deti.... Môžu ho ťahať za chvost, uši, brat mu veci, proste nikdy nič neurobí...

    18. jún 2018

    neodcuzdujem žiadnu rasu psa , ale ja by som si pittbulla, staforda a dokonca ani rotvajlera ku deťom nekúpila ... Nie preto čo sa o nich hovorí ale preto že viem že ak by som týmto plemenam dovolila viac ako by sa malo to by mohlo mať katastrofalne následky ... Aj keď ublížiť dokáže každý jeden pes ... doma máme kríženca ratlika-yorka 4 mesačného a verím tomu že dokonca aj ten by vedel riadne rafnuť v dospelosti... vyrasta s deťmi takže do našich si nedovolí ale pri cudzích detoch je jak utrhnuty z reťaze takže musím naňho dávať pozor tak či tak aby neublizil lebo je stasne krásny a milí a všetky deti ho chcú hneď hladkať a on sa teší az tak že kuse od radosti skáče škriabe a to nemá ani kilo ... za seba poviem že ja mám slabosť na záchranárske psy ... ❤️ A čím väčší tým lepšie ... 🙂

    18. jún 2018

    Ja mám psov rada, ale myslím si že do postele a k deťom bez dozoru nepatria.Som si istá že všetci rodičia ktorím dieta napadol vlastný pes boli presvedčení že sa to nikdy nemôže stať.
    Poznám viacero psičkarov,aj chovateľov aj policajných psovodov, takéto správanie považujú za veľmi nezodpovedné a nevyhovujùce.

    18. jún 2018

    @zenaajmama súhlasím s tebou... Tiez mám psíky veľmi rada od mala malého ale treba vedieť psovi hranice vymedziť a do postele určite nie ... To je miesto pre ľudí na odpočinok a nie pre psa ...

    18. jún 2018

    @nicolas111 s tym nesuhlasim. myslim, ze je rovnake, ci pride do rodiny skor pes, ci dieta. dolezite je vymedzit psovi miesto v svorke. ale to dokaze len naozajstny psickar, nie milovnik ci majitel psa.
    a druha vec, nerada citam, ze "mojmu psovi mozu robit deti cokolvek, necha si". netreba skusat hranice ani trpezlivost psa. ano, za normalnych okolnosti pes na konci svorky necha do seba babrat alebo ujde, ale kedze je toto svorka umela a nie sme vo volnej prirode, pes sa nemusi spravat stale predvidatelne. nikdy som nenechala detom testovať vydrz psa. vzdy som sa snazila predchadzat takym situaciam a ak uz sa nieco take stalo, pokarhala som dieta pred psom a pochvalila psa za dobru reakciu. samozrejme dennodenne pes musel citit, ze na prvom mieste su deti a potom on (hlavne co sa tyka jedla), ale nedavat priestor na ziarlivost.
    horsie je, ze pri niektorych plemenach psa je ta vychova narocnejsia a nie kazdy ju dostatocne dobre zvladne a niektore plemena (hlavne male) vzbudzuju dojem, ze tu vychovu netreba prehanat, lebo to je hracka, spolocnik. ale omyl, kazdy pes je pes a v rodine by mal mat vymedzeny priestor. svoje prava ale aj povinnosti.

    18. jún 2018

    My sme tiež kedysi túžili s mužom mať pittbulla ,aj sme boli pozrieť šteniatka, ale nakoniec som otehotnela, tak sme od toho upustili. Podľa mňa tiež pes nepatrí do postele. Príde mi to nehygienické.

    18. jún 2018

    ja mám rada psy, ale pred pitbulom som mala vždy rešpekt, nikdy by som takého psa nechcela, nakolko som mala skúsenosť. Vzdialenejší sused zobral svojho pitbula na prechádzku , samozrejme bez vodítka, a ja som bola na prechádzke s detmi, bola som dosť daleko, a ten pes sa na nás rozbehol, svojho pána nepočúval a zastal par metov od nás,ja som skamenela, deti som pritúlila za seba, bolo to strašne, nakoniec sa pes vrátil k majitelovi, ale ja som sa dva dni klepala pri predstave čo sa mohlo všetko stať. A on mi povedal že počul deti tak preto k nám utekal, ale oni veru riadne deti nemajú, tak ja mám takúto skúsenosť.

    18. jún 2018

    Velmi pekna foto, ja viem, ze urcite dokazes odhadnut svojho psa a nie som predpojata voci nejakej rase, no je to podla mna riadna odvaha. Moj otec bol veterinar, vyrastala som pri dobermanovi, mali sme vzdy doma nejake zvieratka, okrem toho kopec psov roznych ras-psy skratka milujem. Aktualne muz chova fenu stredoazijskeho ovciaka a napriek tomu, ze je zvyknuta na nas i na deti, som v strehu ked sa drobci co i len priblizia k voliere ked je zatvorena. To su pudy, je neskutocne coho je schopny taky pes pokial je bez dohladu (zvyknem rano pozerat z okna kym vsetci spia a je klud-stale striehne co by skantrila). Nasa je sice vylucne vonku, to je opat rozdiel, no odkedy mam deti davam obrovsky pozor a naozaj napriek tomu, ze psy milujem, nedoverujem im uplne 100%ne, mat psa je krasne, no bezvyhradne mu doverovat je podla mna blaznovstvo🙂

    18. jún 2018

    jeeej, aky krasny havo 🙂 Aj ja som mala pittbulku, aj som ju mala cvicenu pre canisterapiu a kedze som v tom case robila s postihnutymi detickami, bravala som ju so sebou casto do roboty, deti ju milovali a ona milovala ich 🙂 Bola uzasna.

    18. jún 2018

    @erikavesela to bol len moj nazor na teba a neviem z coho si vycitala ze som agresivna a precitaj si svoj nazor na tu fotku kde je laska zvierata a psa si bola agresivna prva.

    18. jún 2018

    Ach...zasa tieto predsudky voči ,,bojovým plemenám"..Každý jeden majiteľ pozná svojho psa a vie,čo si môže dovoliť a čo nie.My máme pitbulla,ktorý žije s malým ratlíkom.A poviem Vám,že ratlík má také ostré zuby,že jeho kúsnustie pekne bolí.Sem tam sa mi stane,že keď ho mám na rukách a oblizuje mi tvár tak ma nechtiac kúsne,ale nerobím z toho vedu aj keď to bolí.Každý pes môže mať zlý deň,môže ho niečo bolieť a bude sa správať inak,ako sa bežne správa,ale každý dobrý majitel si všimne,že jeho pes sa správa inak,ako zvyčajne a podla toho k nemu aj pristupuje.

    18. jún 2018

    Mne ani tak nevadia tieto bojove plemena pri detoch,ale pri vlastnych! Nohou mi trasie ,ked vidim len tak volne sa prechadzajuceho bojoveho psa v okoli mojich deti. Minule sa takyto svalnac prechadzal okolo mojho syna (bola som par metrov od neho a cakala na mladsiu) a cely cas som z neho oci nespustila a ten pes zo mna. Furt sa mi pozeral do oci a cakala som,kedy po mne vystartuje. Potom si ho majitel zavolal. Pre nikoho mozno smiesne,ale ked mi raz bulterier napadol a takmer dohryzol 4r.syna do tvare (lebo mal problem s tym,ze ide okolo neho dieta),tak uz bocim od vsetkych tychto "on nic neurobi" mazlickov.

    18. jún 2018

    @iwesska suhlasim , zazila som niečo podobne..

    18. jún 2018

    bola som mala, este na konci ZS, a bola som s nasim jazvecikom von s kamosmi. z jednej brany vysiel mlady majitel s fenou AST. poznala som ju, vedela som, ze je utocna, ale bola na voditku. vsimla si ma s mojim psom, ale isla s majitelom za blok, tam ju zjavne chcel vencit. o minutu na to sa vyrutila spoza bloku a palila to rovno na mna. ja sprosta nie aby som si chranila zivot (aj ked neviem ako), dvihla som jazvecika na ruky tesne pred jej papulou a ona mu len prehryzla kozu na stehne pri slabine, to uz ale majitel reval na nu a ona sa stiahla a vratila.
    bola cvicena. ale pudy su pudy. a tak, ako lovecke psy lovia, ked to na ne pride, tak bojove bojuju, atd... preto som dost nasrata na majitelov bojovych plemien, ktori sa tak strasne urazaju, ak ich psov niekto obmedzuje. samozrejme vychova je prvorada, ale nevychovany ratlik ublizi urcite menej, nez nevychovany pitbull. a vychovu nejakeho psa na ulici,co ide oproti vam nemate sancu spoznat za hodiny a dni, a nie ze za par sekund...

    18. jún 2018

    @valika_val pekne si to napisala👍 Ja obdivujem to sebavedomie s akym dokazu takychto psov bez vodzky a nahubku vencit. Ja ako majitel takehoto psa by som si nevedela vziat na svedomie,zeby ho nejaky necakany prudky pohyb maleho dietata rozculil a sa do toho dietata zakusol. Mozno doma na svojich moze byt zvyknuty,ale tak ako nieco v podvedomi dokaze podrazdit cloveka a vybuchne,rovnaky pud sa moze prejavit v psovi. Fakt by som chcela vediet sposob,akym sa daju psom citat myslienky,urcite by som ho na prechadzkach pouzivala😀

    18. jún 2018
    Komentár bol odstránený

    @lalenka33 len detail . Kusnutie od ratlika a kusnutie od veľkého psa (čuvač, nemecký ovčiak, aj tu spomínané "bojové"plemená, doga atď) sa asi celkom porovnať nedajú. Hoci rozumiem čo si tým myslela 😉

    18. jún 2018

    @ivki7 neviem, kde som bola agresivna ja....ty si svoju preukazala troma vykricknikmi...asi tak....maj si nazor na mna aky chces, je mi to absolutne jedno...a navyse....ja teda z fotky lasku k zvieratu ineho dokonca spiaceho cloveka vycitat neviem....ty mozno ano...asi si genialna...ja som uvodnu vetu a fotku brala tak ako je napisana...mierumilovny pes v posteli s mojou dcerou, hoci vsetci tvrdia, ze je to krvilacna rasa...

    18. jún 2018

    Moja naj kamoska ma tohto pudla velkeho, a jeho sa nepriklad vobec nebojime, decka sa s nim hraju, natahuju a viem ze by neubilizil. On je jak male decko😬

    18. jún 2018

    @kattrin5 ten pudel je krásny ... ❤️
    Jedno z najinteligentnejíšch plemien ... 👍

    18. jún 2018

    @erikavesela ty si genialna neomylna proste uzasna najsamlepsia bezchybna ibaze vyvolavas hadky cize si tip cloveka ktory sa rad hada mala by sisa nad sebou zamysliet a uz nepis na moju adresu ta prosim uz ma tvoj nazor nezaujima a nechce sa mi s nikim ako ty dotahovat.a to ze nevidis lasku z fotky to znamena ze asi ulahujes z manzelom ktoreho nemas rada. este som necitala nikde ze tri vykricniky znamenaju agresivitu.tak asik tolko z mojho posledneho nazoru na teba.

    18. jún 2018

    @lejlicka ano, som povedala ze ked psa, tak presne takehoto

    18. jún 2018

    jeden starý vtip ...

    18. jún 2018

    @ljzozv ja som tie kúsnutia ani neporovnávala ;) lebo je to neporovnatelné.Mám pitbulla,ale nikdy si nedovolim mať ho volne pusteneho,ani na luke mimo mesta lebo nikdy neviem,kto sa tam moze objavit.

    18. jún 2018

    @lalenka33 👍
    ale neviem, inak povedane posledna veta sa ma tykat kazdeho majiteľa akehokolvek psa (aj ratlika) , nie?! 😘

    18. jún 2018

    @ivki7 ty si dobra, mna urazas, vkladas mi do ust slova, ktore som nikdy nenapisala a mna kritizujes...ja nie som clovek, ktory vyvolava hadky, taka si asi ty, podla seba sudim teba...ja som tebe nepisala, ty si sa do mna pustila....a to co si napisala, moze napisat len obycajna chudera....ty hovno o mne a mojom zivote vies, tak sa kur*va nevyjadruj o mne, mojej rodine a pod...staraj sa laskavo do svojej a kasli na mna...najprv si uprac doma a nezabudni aj v gramatike a potom ries inych....nezabudni, ty si do mna zacala vrtat, nie ja do teba a ano, vykricniky v pisanom texte mozu znamenat agresivitu, ale to si v skole asi chybala....takze o tom vediet nemozes....tak ako aj o inych veciach gramatickych

    18. jún 2018

    @ljzozv jasné,posledná veta sa má týkať úplne všetkých psov,ja mám sama alergiu na to,ked u nas stretávam psov bez vodítka.Nech si ich kludne pustaju niekde mimo obytnych zon.Ja mam ratlika,pitbulla a krizenca ratlika a nedovolim si pustit v meste ani jedneho lebo respektujem to,ze su v obytnej zone ludia a deti,ktore sa boja.A viem,ze moj ratlik pri oblizovani nechtiac kusne a preto nenecham cudzich ludi ho hladkat. 😘😃

    18. jún 2018

    Takže konečne mám čas vyjadriť sa aj ja 😄 Vôbec sa nebojím nechať ich s malou samých, pretože malá sa vačšinou hrá a pes spí pri nej. Okrem toho môžem povedať, že je naučenýa poslúcha na slovo. Keď ho zavoláme hneď príde. Nikdy sa so žiadnym psom nepobil, keďže sme ho od malička socializovali, dokonca nič neurobil ani keď sa do neho pustil druhý pes. Bohužial v dnešnej dobe majú ľudia pocit, že malé plemená výchovu nepotrebujú, lebo su jak plyšáky. Ale potrebujú, pretože sú malé a zakomplexované, preto najčastejšie zúria oni. Nie raz sa nám stalo, že sme íšli so psom pri hrádzu kde každý chodí venčiť psov. Videli sme, že sú tam 2 ženy s nejakým mslým psom tak sme dali nášho na vodítko. Oni to videli tak už nepovazovali za potrebné dať na vodítko aj toho ich psa. Ten sa ku nam zurivo rozbehol a stekal po nás jak besný. Oni si pekným pomalým krokom išli pre neho, lebo zbytocne po nom vykrikovali, proste ich mal na haku. Náď pes mu nič neurobil sni napriek tomu. Keď sa ho jedns snažila pripnúť na vodítko tak chňspol ešte aj po nej 😏 ďalšia vec, mali sme doma aj zajačika, ten sa voľne pohybovsl po byte aj spolu so psom kým sme boli aj v robote. Nikdy mu oes nič neurobil a to ho zajac chodil provokovať a kusať ho do nosa 😄 Okrem toho moj priatel odmalička vyrastal s pitbullmi a stafordmi, lebo ich chovali, niekolko rokov, takže skúsenosti s vychovou týchto plemiem má doststocnu. Dokonca už bude mať 36 rokov a nikdy ho žiadny z ich pitbullov neuhryzol a to ich mali niekoľko😄 Takže môže ma hocikto presviedčať o opaku, ale ja na tieto psy nedám dopustiť. Ak pes napadne, hocijaký pes, zlyhal majiteľ s výchovou. Pes musí mať poriadnu výchovu a vedieť, kde je jeho miesto vo svorke 😊

    18. jún 2018
    18. jún 2018

    Žiadne ,,bojové" plemená neexistujú! Tento priblblý pojem si vymysleli ľudia, ktorým robilo dobre pozerať sa ako sa v klietke navzájom zabíjajú psy.
    Sú psy ovčiarske, pastierske, pinče, molosy, špice, duriče, sliediče, chrty a podobne ale nikdy nie BOJOVÉ.

    18. jún 2018
    Komentár bol odstránený

    @sajmon88 presne tak, všetci sa boja tohto plemena, ale kto si raz zadovazi staforda alebo pitbula, iné plemeno už nechce...

    19. jún 2018

    Dievčatá, takto..ja mám psov rada. Sama som mala dvoch psov spolu 21 rokov. Od mojich 5 tich rokov sme mali Astu, ktorá bola s nami 8 rokov, kým mi ju nezabil vlčiak pred obchodom a hneď v ten deň sme vzali z útulku Rebeku, ktorá bola s nami 13 rokov. Obe boli super psy, milovala som ich a brala ako súčasť rodiny a popravde by som za ne aj umrela v tej dobe. Lenže, napr. Rebeka, čím bola staršia, tým bola viac náladovejšia. Viem, že posledné dva tri roky som z nej už mala aj ja zmiešané pocity, už to nebolo také, že som si k nej spontánne ľahla a podobne. Teraz mám tri deti a v živote, podotýkam v živote, by som doma psa nechcela a nikdy by som svoje deti nenechala hentak spať v posteli so psom(bez ohľadu na plemeno či veľkosť psa), už len kvôli tomu, že aj ten pes má svoju náladu a môže sa čokoľvek stať. Mať psa je fajn, ale rovnako chápem aj ľudí, ktorí psa nechcú a ktorí to nechápu, pretože aj mne sa stalo to isté a viem to porovnať aj z tej psíčkarskej, aj z nepsíčkarskej strany.

    19. jún 2018